Hij is 12. Wat verwacht je?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:05 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man wat is TS toch een triest mannetje
Dan spreek je 45 af, strik er omheen. Straks doet Lozano opeens een Dolbergseizoen en krijg je hier spijt van.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Moustachio het volgende:
Napoli schijnt zich weer gemeld te hebben voor Lozano... PSV wil 50 miljoen Napoli max 40. Dat blijft ook maar bezig. Loopt dat al maanden. Je zou zeggen dat toch wel een gat is wat ze kunnen overbruggen met bonussen en dergelijke. Al zal er een groot percentage naar zijn oude club gaan dus PSV houdt er niet veel aan over.
Op naar Basel. Zoiets?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Hilarische TT. Kom maar door met een PSV gerelateerde TT mannen.
Road to CLquote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef onlogisch het volgende:
Hilarische TT. Kom maar door met een PSV gerelateerde TT mannen.
45 is een prima prijs inderdaad. Tweede seizoenshelft was een Dolbergje trouwens. Niks laten zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan spreek je 45 af, strik er omheen. Straks doet Lozano opeens een Dolbergseizoen en krijg je hier spijt van.
Strik erom en weg ermee.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Moustachio het volgende:
Napoli schijnt zich weer gemeld te hebben voor Lozano... PSV wil 50 miljoen Napoli max 40. Dat blijft ook maar bezig. Loopt dat al maanden. Je zou zeggen dat toch wel een gat is wat ze kunnen overbruggen met bonussen en dergelijke. Al zal er een groot percentage naar zijn oude club gaan dus PSV houdt er niet veel aan over.
Prima bedrag wel, vooral hopen dat die soap snel klaar is. Psv krijgt dan uiteindelijk van de 40-50 iets van 25 miljoen?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Moustachio het volgende:
Dat weet niemand hier, dus dom om te vragenquote:Op maandag 29 juli 2019 08:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prima bedrag wel, vooral hopen dat die soap snel klaar is. Psv krijgt dan uiteindelijk van de 40-50 iets van 25 miljoen?
Kan mij voor de geest halen dat die percentages bekend zijn bij aankoop. Zo dom is de vraag dus niet. Van mij mag het gehele bedrag naar psv gaan, competities waar er 1 team uitloopt zijn nooit leuk namelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat weet niemand hier, dus dom om te vragen
Het is alleen maar gissen, want er is niets bekend over de doorverkooppercentages, we weten alleen dat brands "creatief" is geweestquote:Op maandag 29 juli 2019 08:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan mij voor de geest halen dat die percentages bekend zijn bij aankoop. Zo dom is de vraag dus niet. Van mij mag het gehele bedrag naar psv gaan, competities waar er 1 team uitloopt zijn nooit leuk namelijk.
En van feyenoord hoeven we niets te verwachten met dat wanbeleid daar.
ik dacht wel ELquote:Op maandag 29 juli 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
mocht het morgen fout aflopen is er dan nog een EL mogelijkheid of is het dan meteen afgelopen?
3e voorronde EL tegen waarschijnlijk Haugesund uit Noorwegen dan, die wonnen eerste wedstrijd met 2-0 van Sturm Graz.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
mocht het morgen fout aflopen is er dan nog een EL mogelijkheid of is het dan meteen afgelopen?
Of niet. Lozano blijft belangrijk en als ook nog Bergwijn vertrekt ben je gelijk 2 uitstekende spelers kwijt die je niet zo snel kunt vervangen.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan spreek je 45 af, strik er omheen. Straks doet Lozano opeens een Dolbergseizoen en krijg je hier spijt van.
Dan mag je blij zijn. Hij heeft niks laten zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:10 schreef Moustachio het volgende:
[..]
45 is een prima prijs inderdaad. Tweede seizoenshelft was een Dolbergje trouwens. Niks laten zien.
Als hij niets heeft laten zien, waar is die 20 miljoen dan op gebaseerd?quote:Op maandag 29 juli 2019 09:48 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn. Hij heeft niks laten zien.
20 miljoen is dan redelijk
Het is Craptacular. Alles buiten Ajax is niks waard en waardeloos volgens hem.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als hij niets heeft laten zien, waar is die 20 miljoen dan op gebaseerd?
blijft moeilijk, als PSV zich plaatst voor de CL is de onderhandelingspositie zowel financieel als sportief gezien een stuk beter.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Of niet. Lozano blijft belangrijk en als ook nog Bergwijn vertrekt ben je gelijk 2 uitstekende spelers kwijt die je niet zo snel kunt vervangen.
Maar dan nog. Door wie moet je deze twee gaan vervangen. Zeker als je bedenkt dat PSV moet vissen in de vijver van spelers rond de 10-15 milj.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft moeilijk, als PSV zich plaatst voor de CL is de onderhandelingspositie zowel financieel als sportief gezien een stuk beter.
zeker maar ik weet niet in hoeverre PSV zich kan veroorloven deze spelers te behouden als CL niet gehaald wordtquote:Op maandag 29 juli 2019 10:38 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar dan nog. Door wie moet je deze twee gaan vervangen. Zeker als je bedenkt dat PSV moet vissen in de vijver van spelers rond de 10-15 milj.
Ik vrees ook het ergste. Die zullen wel onhoudbaar zijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar ik weet niet in hoeverre PSV zich kan veroorloven deze spelers te behouden als CL niet gehaald wordt
waarom heeft psv eigenlijk in al zijn wijsheid geen verplaatsing aangevraagd voor de JC schaal?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV er vol in ging terwijl ze dinsdag de wedstrijd van het seizoen spelen? Het is geen Feyenoord he die zich thuis tegen ons kapot liep, de longen uit het lijf en drie dagen later tegen Ajax moest voor de beker en er hard af ging. Wij zijn slimmer dan dat. Conditionering en periodiseren.
Die wedstrijd was al verplaatst.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom heeft psv eigenlijk in al zijn wijsheid geen verplaatsing aangevraagd voor de JC schaal?
en psv is daar mee akkoord gegaan?quote:
Fruitschaal wordt altijd in begin van seizoen gespeeld. Weken verplaatsen is geen optie.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en psv is daar mee akkoord gegaan?
toch raar dat de wedstrijd tussen twee CL wedstrijden viel.
Tja is nu eenmaal niet anders nu er elke week Europees voetbal op het programma staat.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en psv is daar mee akkoord gegaan?
toch raar dat de wedstrijd tussen twee CL wedstrijden viel.
In Mexico laten spelenquote:Op maandag 29 juli 2019 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja is nu eenmaal niet anders nu er elke week Europees voetbal op het programma staat.
Of dan zouden ze de JC-schaal moeten verplaatsen naar januari, wellicht ergens in China om wat geld op te halen.
Was gisteren bij Liverpool napoli en hij zou er perfect passen. Spelen op de counter in snelle omschakeling met lange passes vooruit. Mertens op links en lozano op rechts zou ideaal zijn dan. Goeie keus als ze ‘m pakken.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Moustachio het volgende:
Lozano komt het beste als linksbuiten uit de verf. Op rechts is het minder. Bovendien dacht ik dat Mertens op rechts speelt. Kan mij vergissen. Volg dat Napoli totaal niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was gisteren bij Liverpool napoli en hij zou er perfect passen. Spelen op de counter in snelle omschakeling met lange passes vooruit. Mertens op links en lozano op rechts zou ideaal zijn dan. Goeie keus als ze ‘m pakken.
Lozano moet links. Op rechts is het kut met peren.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was gisteren bij Liverpool napoli en hij zou er perfect passen. Spelen op de counter in snelle omschakeling met lange passes vooruit. Mertens op links en lozano op rechts zou ideaal zijn dan. Goeie keus als ze ‘m pakken.
3x per seizoen.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef Cherni het volgende:
Pereiro ook weer terug in de selectie lees ik. Nou ja als die zijn dag heeft is het een prima middenvelder. Hij is te wisselvallig. Ben benieuwd of die ook gaat spelen tegen Basel.
mwa kan wel, maar willen ze gewoon nietquote:Op maandag 29 juli 2019 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fruitschaal wordt altijd in begin van seizoen gespeeld. Weken verplaatsen is geen optie.
Lekker dan... Maarja het gezicht van Lammers sprak ook al boekdelen. Wist zelf al dat het goed mis zat. Fijne wedstrijd die Johan Cruijff schaal. Lammers ligt er nu lange tijd uit vanwege een nietszeggend potje.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:42:09Van Bommel over Sam Lammers: Het ziet er niet goed uit. Meer mag ik er niet over zeggen, zegt hij. reageer retweet
Minimaal 50quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Moustachio het volgende:
Ik lees enkele weken tot zelfs enkele maanden in het ED. Ben je mooi klaar mee als de competitie niet eens is begonnen als je Basel even buiten beschouwing laat. Juist Lammers maakte een zeer goede indruk.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
Lekker dan... Maarja het gezicht van Lammers sprak ook al boekdelen. Wist zelf al dat het goed mis zat. Fijne wedstrijd die Johan Cruijff schaal. Lammers ligt er nu lange tijd uit vanwege een nietszeggend potje.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 29-07-2019 om 18:42:09Van Bommel over Sam Lammers: Het ziet er niet goed uit. Meer mag ik er niet over zeggen, zegt hij. reageer retweet
Kwam qua spel het dichtste in de buurt van een type De Jong... Ik denk dat er in Malen meer potentie zit, maar een aderlating blijft het.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik lees enkele weken tot zelfs enkele maanden in het ED. Ben je mooi klaar mee als de competitie niet eens is begonnen als je Basel even buiten beschouwing laat. Juist Lammers maakte een zeer goede indruk.
https://www.ed.nl/psv/ble(...)t-goed-uit~a08b87c7/
JC schaalquote:Op maandag 29 juli 2019 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
lolbroek.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens Safer is voor Ajax, wisten jullie dat al?
Jezus Christus... Jij bent toch wel de Ajacied versie van Scarface88.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Super kut voor zo'n jongen. Dit had zijn jaar moeten worden en maakte al een goede indruk. Als het inderdaad maanden is, is het maar de vraag wanneer hij weer op dit punt belandt, en laat het zich raden of er dan ruimte is voor hem in de basis. Op die leeftijd moet je gewoon minuten maken.
Verder natuurlijk fantastisch uitgangspunt voor Ajax. Op het moment dat PSV morgen de CL misloopt (door onder andere zijn afwezigheid) zijn ze Bergwijn en Lozano gegarandeerd kwijt, en dat zie ik ze in Eindhoven dit jaar in ieder geval niet dichten.
Denk jij dat Bergwijn blijft indien geen PSV geen CL speelt dit jaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:50 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Jezus Christus... Jij bent toch wel de Ajacied versie van Scarface88.
Waarom niet? Heeft gewoon een contract tot 2022.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:51 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Denk jij dat Bergwijn blijft indien geen PSV geen CL speelt dit jaar?
Erger nog, hij is de Klaasweetalles van het Ajax topic.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:50 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Jezus Christus... Jij bent toch wel de Ajacied versie van Scarface88.
Ik krijg wel een beetje kriebels van die act alsof hij serieus probeert te doen maar subtiel sneren uitdeeltquote:Op maandag 29 juli 2019 23:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Erger nog, hij is de Klaasweetalles van het Ajax topic.
Nee jullie dan. "Gekkenhuis op de tribune. Niemand die ons stoppen kan."quote:
Dit is het psv topic jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee jullie dan. "Gekkenhuis op de tribune. Niemand die ons stoppen kan."
De vraag is of Ajax baat heeft bij een Nederlandse competitie die een te laag niveau heeft, ik denk dat jullie Europees meer me kunnen als PSV ook nog iets voorstelt.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Super kut voor zo'n jongen. Dit had zijn jaar moeten worden en maakte al een goede indruk. Als het inderdaad maanden is, is het maar de vraag wanneer hij weer op dit punt belandt, en laat het zich raden of er dan ruimte is voor hem in de basis. Op die leeftijd moet je gewoon minuten maken.
Verder natuurlijk fantastisch uitgangspunt voor Ajax. Op het moment dat PSV morgen de CL misloopt (door onder andere zijn afwezigheid) zijn ze Bergwijn en Lozano gegarandeerd kwijt, en dat zie ik ze in Eindhoven dit jaar in ieder geval niet dichten.
Ik vraag me trouwens wel af hoe Mark zich voelt als de fans het heldenlied zingen met "Fritsje Philips, Luc-i Nilis, Romario, Coen Dillen Willy Cocu van Nistelrooij, Van Raaij Guusje Hiddink PSV wat ben je mooiquote:
Voor de competitie speelt Ajax 2 maal tegen PSV. Ook zonder Lammers zal PSV de nodige wedstrijden winnen mbt competitie. Ik zie ook totaal niet in wat voor een voordeel Ajax heeft bij een zeer lange blessure van Lammers die mogelijk wel voor PSV van belang is op EU niveau en mogelijk ooit voor het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vraag is of Ajax baat heeft bij een Nederlandse competitie die een te laag niveau heeft, ik denk dat jullie Europees meer me kunnen als PSV ook nog iets voorstelt.
Waarbij PSV dan weer niet goed genoeg zou moeten zijn om Ajax te verslaan, vanuit jullie oogpunt.
Precies dit ja. Echt nichtengedrag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje kriebels van die act alsof hij serieus probeert te doen maar subtiel sneren uitdeelt
GGMM deed dat vroeger ook altijd.
met je eens hoor, ik denk niet dat Ajax zo ver in de CL was gekomen als de competitie al vroegtijdig was beslist, die scherpte heb je toch nodig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vraag is of Ajax baat heeft bij een Nederlandse competitie die een te laag niveau heeft, ik denk dat jullie Europees meer me kunnen als PSV ook nog iets voorstelt.
Waarbij PSV dan weer niet goed genoeg zou moeten zijn om Ajax te verslaan, vanuit jullie oogpunt.
Vraag is ook of Ajax net zo ver was gekomen als Ajax in de poule van PSV had gezeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
met je eens hoor, ik denk niet dat Ajax zo ver in de CL was gekomen als de competitie al vroegtijdig was beslist, die scherpte heb je toch nodig.
En het is al genoeg Mickey Mouse, blij dat er nog 2 ploegen zijn die het interessant maken dus ik hoop ook dat het vandaag gewoon lukt.
dat is een heel ander verhaal inderdaad maar in dit geval ging mij meer om dat je de scherpte van de competitie nodig hebt al is het voor een NL club sowieso heel bijzonder als je overwintert dus misschien overdrijf ik het een beetje maar het is volgens mij geen toeval dat clubs als Bayern, Juve en Barcelona het laten afweten in die slotfase van de CL omdat ze in de competitie geen uitdagingen meer hebben rond die tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 08:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is ook of Ajax net zo ver was gekomen als Ajax in de poule van PSV had gezeten.
Maar Ajax heeft wel een super campagne neergezet en PSV een gefaalde.
Man man man man, wat ben jij een triest mannetjequote:Op maandag 29 juli 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |