Ja zijn oogjes gaan open, meer en meer.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:20 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij weet nu wel ongeveer hoe Kay en hij genaaid zijn vanaf het begin.
Ze doet dit voor haarzelf en niet voor Jessie. Zij wil dat feestje.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:23 schreef schizolientje het volgende:
Valt me mee dat ze niet met een duim in haar mond staat te stampvoeten
Ik moet ineens aan de ui van iemand denken met een stampvoetende Shelley erop, in dat groene jurkje.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:23 schreef schizolientje het volgende:
Valt me mee dat ze niet met een duim in haar mond staat te stampvoeten
ja, daarom. Wat een k... komediequote:Op maandag 29 juli 2019 00:24 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze doet dit voor haarzelf en niet voor Jessie. Zij wil dat feestje.
Reken maar van yes. Helemaal voor door het stof gekropen...quote:Op maandag 29 juli 2019 00:24 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze doet dit voor haarzelf en niet voor Jessie. Zij wil dat feestje.
Die was grandioos.....waarom deed ze dat ook al weer.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:24 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan de ui van iemand denken met een stampvoetende Shelley erop, in dat groene jurkje.
Weet het echt niet meer. Ze zal vast iets gewult hebben.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was grandioos.....waarom deed ze dat ook al weer.
quote:
Walgelijk. Ik wist het.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:24 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Reken maar van yes. Helemaal voor door het stof gekropen...
En dan durven zeggen dat Franny geen gevoel van eigenwaarde heeft.quote:
Is de vertrekkende belangrijke speler Jens?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie en Merel praten het uit - deel 1.
x7elcp3
Mylene die alles is wat Merel graag zou zijn helpt haar nog. Terwijl ze Mylene haat.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Oneindig veel.![]()
Mylene geeft Merel raad hoe ze de ballonnen moet ophangen.
Franny vind ik ook wel ranzig, maar zij, zij is uitgekookter. She want the whole enchilada.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En dan durven zeggen dat Franny geen gevoel van eigenwaarde heeft.
Wie zei dat dan? Volgens mij heeft Franny eerder te veel gevoel voor eigenwaarde.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2019 00:39 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Waarvan?quote:
Ja dat zijn twee goede vriendinnen tegenwoordig hoor.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Oneindig veel.![]()
Mylene geeft Merel raad hoe ze de ballonnen moet ophangen.
Ja doeg he?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:44 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat zijn twee goede vriendinnen tegenwoordig hoor.
Je bedoelt toch het ´goedmaakgesprek´ van vanmiddag?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarvan?Daar is geen filmpje van.
Let maar eens op Merel, die doet heel vriendelijk tegen Mylene. Lachen, grapjes maken etc.quote:
In ieder geval damage control nav haar post. Daar geloof ik wel in. Maar vervolgens gaat ze los op een stel anderen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Let maar eens op Merel, die doet heel vriendelijk tegen Mylene. Lachen, grapjes maken etc.
Hier werd al geschreven dat er wat in haar post stond. Maar het kan ook de stemmingen zijn. Ook vanmiddag helemaal opkomen voor Franny etc.
Nee, ik heb ze gezien. ik bedoel zoals ik haar vanaf het begin (en ook de relatie met Jessie) ingeschat heb. Daarom zei ik dat ik weet dat zulke vrouwen bestaan, die alles slikken van een man en slaafs met een bord voor de kop doorgaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch het ´goedmaakgesprek´ van vanmiddag?
Ze moet haar kwaadaardigheid toch ergens kwijt. Ik doe dat hier en Merel doet het daarquote:Op maandag 29 juli 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In ieder geval damage control nav haar post. Daar geloof ik wel in. Maar vervolgens gaat ze los op een stel anderen.
Merel is daar heel sterk in.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:50 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze moet haar kwaadaardigheid toch ergens kwijt. Ik doe dat hier en Merel doet het daar![]()
Maar ik dus niet...quote:
Oh zo bedoel je. Ja die zijn er en Merel is er een van.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gezien. ik bedoel zoals ik haar vanaf het begin (en ook de relatie met Jessie) ingeschat heb. Daarom zei ik dat ik weet dat zulke vrouwen bestaan, die alles slikken van een man en slaafs met een bord voor de kop doorgaan.
Dan maar zonder man, ik ben lief maar niet gek.
Het moet en zal leuk zijn morgen.quote:
Ja dat moet en zal. Het is immers haar feestje.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het moet en zal leuk zijn morgen.
Zoiets?
Ik moet altijd denken aan die serie "keeping up appearances." al vind ik vrouw nog die nog sympathiek en die speelt echt een rol. Bord voor haar kop heeft ze.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Ja die zijn er en Merel is er een van.
Dat dus.Ter meerdere eer en glorie van Merel.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja dat moet en zal. Het is immers haar feestje.
Ja. zij moet laten zien hoe ze een feestje kan bouwen.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het moet en zal leuk zijn morgen.
Zoiets?
Wat een eikel toch, niet normaal.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef Maria44 het volgende:
Jessie: je maakt me nu voor de tweede keer wakker, ik moet slapen.
Ja mevrouw boeket. Prachtig. Zo is Merel.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan die serie "keeping up appearances." al vind ik vrouw nog die nog sympathiek en die speelt echt een rol. Bord voor haar kop heeft ze.
quote:Op maandag 29 juli 2019 00:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja mevrouw boeket. Prachtig. Zo is Merel.
Prima. Ik leef me hier graag uit onder gelijkgestemden.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jawel jij ook en de meesten hier. Prima toch?
Hij heeft ook nog z'n zender om denk ik. Of zou je dat ook zonder zender kunnen horen?quote:Op maandag 29 juli 2019 00:55 schreef Maria44 het volgende:
Jessie: je maakt me nu voor de tweede keer wakker, ik moet slapen.
Nou ja, die heb je niet altijd.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:58 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Prima. Ik leef me hier graag uit onder gelijkgestemden.
het was jordy die op tv gezien had van dat.... tafellaken gate....daar schrok merel van.....en jordy zei er nog even bij......dat had je MIJ niet moeten FLIKKEN.....quote:Op maandag 29 juli 2019 00:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Let maar eens op Merel, die doet heel vriendelijk tegen Mylene. Lachen, grapjes maken etc.
Hier werd al geschreven dat er wat in haar post stond. Maar het kan ook de stemmingen zijn. Ook vanmiddag helemaal opkomen voor Franny etc.
Ja mss via die van Merel, die legde hem net weg.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog z'n zender om denk ik. Of zou je dat ook zonder zender kunnen horen?
Ja net weer. Nou dan ging ik er toch echt uit hoor, jarig of niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 00:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Zie het helemaal voor me. . Ze krijgt even een trap.
quote:Op maandag 29 juli 2019 01:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja net weer. Nou dan ging ik er toch echt uit hoor, jarig of niet.
quote:Op maandag 29 juli 2019 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag, welterusten ...
Welterusten en bedankt voor een mooi ouvre.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welterustenquote:Op maandag 29 juli 2019 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Trusten.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
en daar door heeft merel hem ook nog niet gefeliciteerd...quote:
Nou slaap lekker allen die gaan slapen.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:04 schreef Paco55 het volgende:
Nou dan ga ik ook maar. Tot morgen allemaal.
en een beetje zo.....quote:Op maandag 29 juli 2019 00:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja mevrouw boeket. Prachtig. Zo is Merel.
Met haar grote bek. Maar nou zien we hoe ze echt is.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:04 schreef Maria. het volgende:
[..]
en daar door heeft merel hem ook nog niet gefeliciteerd......ze zou niet meer gaan slapen in de boot om 00.00 uur...maar dat doet ze toch weer wel om de schone schijn op te houden voor de buren.....Mrs bucket.....tha lady of the house,,,,
Maar voor nu ligt mevrouw dikbil bij haar baas.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Met haar grote bek. Maar nou zien we hoe ze echt is.
nou ik gun een jessie...een merel EN een mariska.....quote:Op maandag 29 juli 2019 01:00 schreef Labradoodle het volgende:
Dylan gaat denk een petertje doen die is helemaal klaar met Utopia . En gelijk heeft hij het lijkt mijn een hel om daar te zijn .
Filmpje? ownee...hij doet wel wat met de muis...quote:Op maandag 29 juli 2019 01:15 schreef KeesAnders het volgende:
Dylan zit al anderhalf uur als een dood vogeltje op die stoel. Hij is 1 minuut weg geweest om een trui aan te trekken maar verder zit hij volledig zielloos naar dat scherm te turen.
Je kan een TR zetten.Wat jij doet is mijn inziens een mindere actie.quote:
Nee hoor, je gaat je gang maar en verder zoek je het maar uit.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan een TR zetten.Wat jij doet is mijn inziens een mindere actie.
Ga je goddelijke gang.
Trouwens ik vond Shell als clown leukerquote:Op maandag 29 juli 2019 01:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan een TR zetten.Wat jij doet is mijn inziens een mindere actie.
Ga je goddelijke gang.
Geen idee, maar volgens mij niets spannendsquote:Op maandag 29 juli 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zit die te kijken of te luisteren.. ?
Dacht ik net een stil plaatje van hem op te nemen . neemt ie een slok...quote:Op maandag 29 juli 2019 01:38 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij niets spannends
ik ben al blij dat de regie iets volgt....quote:Op maandag 29 juli 2019 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik net een stil plaatje van hem op te nemen . neemt ie een slok...
[ afbeelding ]
Tekenen les 1.quote:Op maandag 29 juli 2019 01:38 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij niets spannends
Cute.quote:
Zo ligt ie nog steeds misschien is ie wel doodquote:Op maandag 29 juli 2019 01:14 schreef Maria44 het volgende:
En ze kreeg weer een duwtje. Hij neemt dat hele bed in beslag. En ze is nog wakker.
Kijk nou ligt ie zo:
[ afbeelding ]
Heeft die uitslover zelf wel eens 2,5 uur achter elkaar gelopen?quote:Op maandag 29 juli 2019 06:14 schreef lorrie03 het volgende:
andrea: tot wanneer gaan we rennen
a3: drie jwartier
andrea: 3 KWARTIER??????
a3: ja dat gaan we uitbouwen tot 2 en een half uur
andrea: nee joh, ik heb dit nog nooit gedaan
Nee nog nooit, die gozer verzint het terplekke.quote:Op maandag 29 juli 2019 06:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft die uitslover zelf wel eens 2,5 uur achter elkaar gelopen?
Nopequote:
Ja dat viel mij ook al op,quote:Op maandag 29 juli 2019 06:53 schreef Flow3r het volgende:
Had ze nou wel of niet een broekje aan ?![]()
[ afbeelding ]
\ze heeft de heer al weer mogen verwennen, met hand en mond en Jessie lag even in zijn blote kontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Om 6.30 waren en al een hoop opquote:Op maandag 29 juli 2019 07:10 schreef Hznootje het volgende:
Was iedereen verplicht op te staan vanmorgen ofzo??
Jessie denkt i.v.m. de stemmingen, ik weet het nietquote:Op maandag 29 juli 2019 07:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou daarom, ik verbaasde erover...I.v.m verjaardag Jessie allemaal vroeg op ofzo..
quote:Op maandag 29 juli 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Merel staat er weer mooi op
Schrik niet als je op de spoiler klikt, mocht je aan het ontbijten zijnDie moet in haar eigen topic, kan ze hem nog eens terugvinden als ze er uit isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat ze hadden afgesproken te gaan sporten met Adriaanquote:Op maandag 29 juli 2019 07:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou daarom, ik verbaasde erover...I.v.m verjaardag Jessie allemaal vroeg op ofzo..
quote:Op maandag 29 juli 2019 07:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die moet in haar eigen topic, kan ze hem nog eens terugvinden als ze er uit is
[..]
Dacht dat ze hadden afgesproken te gaan sporten met Adriaan
hier heeft ze in ieder geval een broekje aan, als ze d'r bil op tilt zie je de zoomquote:Op maandag 29 juli 2019 06:53 schreef Flow3r het volgende:
Had ze nou wel of niet een broekje aan ?![]()
[ afbeelding ]
Of het is een stuk laken want het was vlak na de seksquote:Op maandag 29 juli 2019 07:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
hier heeft ze in ieder geval een broekje aan, als ze d'r bil op tilt zie je de zoom
Was dit keer denk iets langer, niet veel maar hij begint het te leren. Zo te zien was het ook alleen Jessie die verwend werd.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:28 schreef Poezewoes het volgende:
Dus Jessie heeft zijn twee minuten verjaardag seks al gehad![]()
![]()
![]()
Nieuwe gezichtscremequote:Op maandag 29 juli 2019 07:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske smerig mens, koekjes bakken, 100 x knijpt ze haar neus leeg, en wrijft dat over haar gezicht
quote:
Is toch geen seks wat hun doen, is alleen zak legen.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dit keer denk iets langer, niet veel maar hij begint het te leren. Zo te zien was het ook alleen Jessie die verwend werd.
ZOals Jessie al tegen een gast zei, 'de druk van de ketel halen 'meer is het ook nietquote:Op maandag 29 juli 2019 07:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is toch geen seks wat hun doen, is alleen zak legen.
Ja, ik dacht eerst goh wat aardig over Adriaan, maar dat was maar even toen bleek het sarcastischquote:Op maandag 29 juli 2019 07:41 schreef Hznootje het volgende:
Hiske Is Adje even lekker aan het afzeiken..Sympathiek, spreekt iedereen altijd aan, iedereen wil altijd Adriaan zijn..Een echte Utopiaan
dat schilderijtje achter die kussens, links, Andrea Merel geschilderd? (boos schreeuwend nijlpaard)quote:
nee het zit echt als een broekje, maar hoe dan ook het is niet echt de meest sjieke shotquote:Op maandag 29 juli 2019 07:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Of het is een stuk laken want het was vlak na de seks
Groetjes van Cees was ook aan Maris gericht, O bedankt, groetjes terug, zei zequote:Op maandag 29 juli 2019 07:59 schreef Hznootje het volgende:
Mensen bij het hek voor Jessie..Mama en Pappa om Jessie te feliciteren. Groetjes van Cees.
Jessie zegt dat ie niet zo lekker in zijn vel zit. gewoon doorzetten zegt Pappa.
Groetjes van Opa en Oma.
Hij vraagt wanneer hij bezoek zal doen..eind september/oktober zegt pappa.
Jessie is blij dat ze er zijn.
Nogal aanmatigend, dat 'ie denkt er nog te zijn dan..quote:Op maandag 29 juli 2019 07:59 schreef Hznootje het volgende:
Mensen bij het hek voor Jessie..Mama en Pappa om Jessie te feliciteren. Groetjes van Cees.
Jessie zegt dat ie niet zo lekker in zijn vel zit. gewoon doorzetten zegt Pappa.
Groetjes van Opa en Oma.
Hij vraagt wanneer hij bezoek zal doen..eind september/oktober zegt pappa.
Jessie is blij dat ze er zijn.
Ik dacht het, jij typt hetquote:Op maandag 29 juli 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha papa zat vanmorgen te kijken onder het koffie drinken ha ha heeft hij gezien hoe zijn zoon gepijpt werd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha papa zat vanmorgen te kijken onder het koffie drinken ha ha heeft hij gezien hoe zijn zoon gepijpt werd![]()
[ afbeelding ]
Ze schamen zich toch nergens voorquote:
Ik zie nu van wie Jessie dat verwijfde heeft, heeft papa nog ergerquote:Op maandag 29 juli 2019 08:03 schreef Hznootje het volgende:
Wel hele lieve ouders vind ik..Lekker relaxed naar iedereen, en heel lief.
Ja klopt, maar ze waren wel naar iedereen heel aardig..Pa zei nog “zet ‘m op Jor”.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu van wie Jessie dat verwijfde heeft, heeft papa nog erger
Vergeleken met Ger bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft het vergeleken met Jessie wel een stuk beter op zijn verjaardag
De een krijgt alles, de ander niets
Ha, daar hebben we Maris,
quote:
Vreselijk, iedere hobbel en bobbel is te zien, vooral als ze op een bepaalde manier naar voren bukt hangt haar buik er goed inquote:Op maandag 29 juli 2019 08:11 schreef Poezewoes het volgende:
Je ziet alle oneffenheden, in het nieuwe jurkje van Merel,niet echt flateus.
Ik denk dat er regelmatig een koffer van thuis wordt aangerukt..quote:Op maandag 29 juli 2019 08:14 schreef Poezewoes het volgende:
Hoe krijgt ze het toch zonder commentaar, voor elkaar om elke dag iets nieuws aan te trekken.
past dat wel?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Merel doet watten schijfjes over haar tepels
[ afbeelding ]
quote:
De bolle panter ontbijt met een blikje Red Bull, zo goed voor de lijn.quote:Op maandag 29 juli 2019 08:34 schreef chufi het volgende:
Hoe groot is die inloopkist van de volslanke panter ?
Die heeft 3 etagesquote:Op maandag 29 juli 2019 08:34 schreef chufi het volgende:
Hoe groot is die inloopkist van de volslanke panter ?
Wel verdient toch na die ochtend vredespijpbeurtquote:Op maandag 29 juli 2019 08:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De bolle panter ontbijt met een blikje Red Bull, zo goed voor de lijn.
Heeft ze die 29 kistjes wijn al verstuurd?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:37 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze al een lek ontdekt?
quote:Op maandag 29 juli 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Merel staat er weer mooi op
Schrik niet als je op de spoiler klikt, mocht je aan het ontbijten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder broekje, lijkt het
Lijkt het, alles verdwijnt in dat zwarte gatquote:Op maandag 29 juli 2019 08:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdomd ik dacht dat het de Wijkertunnel was die ik zagquote:Op maandag 29 juli 2019 08:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms sla ik weleens een dagje over dus is het fijn als ze er toch in worden gezet. Was nu ook al gedaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom nooit in die topics van de inwoners.
Maar a-no-niem zal dat vast wel doen strakkies die houdt dat allemaal netjes bij
Ik denk met stringetje, je ziet onder aan het touwtje zittenquote:Op maandag 29 juli 2019 08:43 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2019 08:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verdomd ik dacht dat het de Wijkertunnel was die ik zag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |