twitter:laflammerouge16 twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 09:32:18According to Israel newspaper Yediot Aharonot Benaim and Adams are working to bring one TDF stage in Israel. They brought the Giro d'Italia in Israel last year and they are now trying to replicate it again with TDF reageer retweet
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Momo het volgende:
twitter:laflammerouge16 twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 09:32:18According to Israel newspaper Yediot Aharonot Benaim and Adams are working to bring one TDF stage in Israel. They brought the Giro d'Italia in Israel last year and they are now trying to replicate it again with TDF reageer retweet
Blijf aub weg uit die apartheidsstaatquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat het precies zo erg is dat ie nog met een lang, negatief en cynisch verhaal wil schrijven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wij kunnen geen RR boycot van de Tour aan, nou ja behalve de dag van Pau
Ik vind het jammer dat alles groter moet en dat er meer verdiend moet worden... Zo verdwijnt snel de authenticiteit. Ook als ik kijk naar wat vroeger sympathieke festivalletjes waren, is dat nu verworden tot commerciële gedrochten waar figuren als Boef optreden.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb geen probleem met Israël, maar blijf het wel vaag vinden om grote rondes zo ver weg te organiseren. Het wordt veel teveel een poppenkast zo.
Op zich wel interessant als ze een gebied mijnenvrij willen maken.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor één rit naar Israel gaan
Hele circus daarvoor opzetten
Doe gewoon maar niet
Dat is nog wel iets heel anders. Dat is helaas gewoon de muzieksmaak van de huidige jongeren. Zal niet lang meer duren voor die oortering de Top 2000 bestormt.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat alles groter moet en dat er meer verdiend moet worden... Zo verdwijnt snel de authenticiteit. Ook als ik kijk naar wat vroeger sympathieke festivalletjes waren, is dat nu verworden tot commerciële gedrochten waar figuren als Boef optreden.
Ik bedoelde meer dat de kleinschaligheid bij veel evenementen weg is.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is nog wel iets heel anders. Dat is helaas gewoon de muzieksmaak van de huidige jongeren. Zal niet lang meer duren voor die oortering de Top 2000 bestormt.
Dit plan bestaat al jaren, maar is qua logistiek blijkbaar nogal een ingewikkeld verhaal.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Een paar Vuelta-etappes op Tenerife zou pas mooi zijnMet zn allen de Teide op. En het is 'gewoon' Spanje.
Tour start in Tahiti. Is ook gewoon Frankrijkquote:Op woensdag 20 november 2019 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Een paar Vuelta-etappes op Tenerife zou pas mooi zijnMet zn allen de Teide op. En het is 'gewoon' Spanje.
De Tour de Guadeloupe is een fantastische wedstrijd.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tour start in Tahiti. Is ook gewoon Frankrijk
Bijzonder.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit plan bestaat al jaren, maar is qua logistiek blijkbaar nogal een ingewikkeld verhaal.
Of ook nog Lanzarote, Fuerteventura en Gran Canaria aandoen.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 20 november 2019 14:23 schreef rubbereend het volgende:
het ergste is gewoon dat dit de laatste tussenstap is naar een Tour-start in Qatar
Eerste etappe op Martinique, tweede etappe op st Pierre & miquelon, derde etappe op Réunion.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tour start in Tahiti. Is ook gewoon Frankrijk
De Kerguelen lijken me wel in het voordeel van types als Mads Pedersen. Zou ook iets zijn. Vrijwel altijd net boven het vriespunt en vrij grote waaierzekerheid.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste etappe op Martinique, tweede etappe op st Pierre & miquelon, derde etappe op Réunion.
quote:Mollema volgend jaar samen met Porte kopman van Trek-Segafredo in Tour
Bauke Mollema zal volgend jaar samen met Richie Porte de kopman zijn van Trek-Segafredo in de Tour de France. De 33-jarige renner slaat de Giro d'Italia over en gaat in de Vuelta a España voor ritzeges.
"We hebben een verdeling voor de grote koersen gemaakt", zegt Mollema tegen het AD. "Ik rijd de Tour voor het klassement, Vincenzo Nibali gaat naar de Giro. Waarschijnlijk zullen we samen de Vuelta doen. Ik niet voor het klassement, maar voor de ritzeges."
Trek-Segafredo-teambaas Luca Guercilena meldde eerder deze maand al dat topaankoop Nibali zich in 2020 zal richten op de Giro, de Olympische Spelen van Tokio en de WK op de weg in Zwitserland.
De 35-jarige Italiaan, die overkomt van Bahrain Merida, slaat de Tour over. Nibali won in zijn carrière al de Ronde van Italië (2013 en 2016), de Ronde van Frankrijk (2014) en de Ronde van Spanje (2010).
Mollema rijdt sinds 2015 voor Trek en is door de aanwezigheid van onder anderen Alberto Contador en Porte nooit de onbetwiste kopman geweest bij de Amerikaanse formatie. Toch was hij de afgelopen jaren regelmatig de leider van Trek-Segafredo in grote rondes.
balen, Mollema lijkt me voor Nederland één van de troeven voor de OSquote:
Ook nadat die een klassement had gereden Tour was hij goed in San Sebastian. Dus dat lijkt mij geen probleem voor de OS. Sowieso is hij meestal wel goed na grote rondes.quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
balen, Mollema lijkt me voor Nederland één van de troeven voor de OS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |