SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vs.
De bookmakers:
Zeg het maar jongens.
Omdat het een Belg is.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:09 schreef Momo... het volgende:
Hoezo is het niet onze Matthieu van der Poel?
Waarom? Je zit al aan de voet van de Alpen. Ik hoop dat ze alle 9 of 10 etappes voor de rustdag in de Alpen en Vogezen plannen, met een redelijk lange (klim)tijdrit erbij. Rustdag verplaatsing naar omgeving Reims voor een spetterende kasseienrit naar (omgeving) Roubaix. Dan evt. wat vlakke etappes in Noord-en Midden Frankrijk en via Centraal Massief naar Pyreneeën.quote:Op maandag 29 juli 2019 11:59 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat vanaf NIce dan gelijk door gereden wordt naar de Pyreneeën in de eerste week Daarna kun je wel noordwaarts trekken en dan oostwaarts
Etappe 2 is al een aardige bergetappe.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom? Je zit al aan de voet van de Alpen. Ik hoop dat ze alle 9 of 10 etappes voor de rustdag in de Alpen en Vogezen plannen, met een redelijk lange (klim)tijdrit erbij. Rustdag verplaatsing naar omgeving Reims voor een spetterende kasseienrit naar (omgeving) Roubaix. Dan evt. wat vlakke etappes in Noord-en Midden Frankrijk en via Centraal Massief naar Pyreneeën.
Maar ze zullen het in de 1e week wel overwegend vlak houden, breken met de traditie en gelijk een paar bergetappes inplannen zal er wel niet inzitten.
Maar wel een flopeinde, daar gaat niet zoveel gebeurenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Etappe 2 is al een aardige bergetappe.
Wat een onzin. Dat lang spannend houden hebben ze de afgelopen jaren geprobeerd, het leidt er alleen maar toe dat bijna alle klassementsrenners de laatste zware col in het parcours(dus vaak de laatste bergetappe) waar verschillen te maken zijn aangrijpen om dan pas aan te vallen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef Dejannn het volgende:
Doe dat maar liever niet, dan verzinnen ze bij Ineos wel een of andere manier om de heleboel binnen een week op vijf minuten te zetten.
Beste scenario is natuurlijk dat alles ook zo lang mogelijk spannend blijft. Hoe langer het duurt alvorens de bergen komen, hoe meer ook zaken zoals vermoeidheid en etappes doorkomen (niet vallen etc.) een rol beginnen te spelen.
Al die praatjes over pieken in de derde week is prima, uiteindelijk lukt het toch weinigen.
Laurens de Plus en R.EV gaan komende jaren keihard schroeienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
Er was een redelijke kans op een Nederlandse tourwinnaar in de komende jaren met Kruiswijk en Dumoulin. Maar die lijkt met die duivelse Bernal bij Ineos nu wel vervlogen. Die vent gaat de komende paar jaar de tour op z'n sloffen winnen.
Waarom zou dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
Er was een redelijke kans op een Nederlandse tourwinnaar in de komende jaren met Kruiswijk en Dumoulin. Maar die lijkt met die duivelse Bernal bij Ineos nu wel vervlogen. Die vent gaat de komende paar jaar de tour op z'n sloffen winnen.
Ik meende dat in de tours dat Didi Thureau en Phil Anderson in het geel reden, dat toen beide keren de Pyreneeën vroeg (binnen een week) in het routeschema zaten.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Waarom? Je zit al aan de voet van de Alpen. Ik hoop dat ze alle 9 of 10 etappes voor de rustdag in de Alpen en Vogezen plannen, met een redelijk lange (klim)tijdrit erbij. Rustdag verplaatsing naar omgeving Reims voor een spetterende kasseienrit naar (omgeving) Roubaix. Dan evt. wat vlakke etappes in Noord-en Midden Frankrijk en via Centraal Massief naar Pyreneeën.
Maar ze zullen het in de 1e week wel overwegend vlak houden, breken met de traditie en gelijk een paar bergetappes inplannen zal er wel niet inzitten.
Kuiswijk gaat de Tour niet winnen, dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk. Dit jaar, in een verzwakt deelnemersveld, met een ogenschijnlijk zwakker Ineos en een goed draaiend Jumbo moet Steven tot het uiterste gaan om de derde plek te pakken. Dan moet je gewoon constateren dat dat heel knap is, maar voor hem wel het maximaal haalbare. Dumoulin is inderdaad wel in staat om de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |