Dat weet niemand, 3 partijen hebben allemaal hun eigen visie op de relatie onderling........quote:
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:18He's done it again 💪 Thats GP2 victories in 2019 👌 @Max33Verstappen 👏#PoweredByHonda https://t.co/z4yhYhMKG7 reageer retweet
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:52@Max33Verstappen 2 GP* Autocorrect... reageer retweet
Interessant. Kunnen ze een eigen docu over draaien op Netflix.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat weet niemand, 3 partijen hebben allemaal hun eigen visie op de relatie onderling........
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef beantherio het volgende:
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:18He's done it again 💪 Thats GP2 victories in 2019 👌@:Max33Verstappen 👏#PoweredByHonda https://t.co/z4yhYhMKG7 reageer retweet
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:52@:Max33Verstappen 2 GP* Autocorrect... reageer retweet
Tja volg ze op twitter en je kunt de hele dag smullen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Interessant. Kunnen ze een eigen docu over draaien op Netflix.
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef beantherio het volgende:
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:18He's done it again 💪 Thats GP2 victories in 2019 👌@:Max33Verstappen 👏#PoweredByHonda https://t.co/z4yhYhMKG7 reageer retweet
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:10:52@:Max33Verstappen 2 GP* Autocorrect... reageer retweet
Ik dacht heel 2019quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef vaarsuvius het volgende:
Hoe lang moet Simon Lazenby nog in die lederhosen rondhupsen? Hele seizoen?
Ik kijk ff op m'n CBR spiekbrief...quote:Op zondag 28 juli 2019 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ook al zijn er wel honderd dingen om over na te praten. Maar Bottas die bij de eerste van drieënvijftig safetcars 4 seconden verliest in een halve ronde op Hamilton. Mag dat?
Dan kan je ook vragen of Ferrari nog wel blij is met Leclerc. Deed precies hetzelfde...quote:Op zondag 28 juli 2019 17:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hulkenberg gaf bij RTL Duitsland aan dat hij een klein overstuur momentje had en er daarna min of meer bewust voor koos om die drag strip op te rijden en verrast was dat het zo glad was.
Die jongen heeft het uiteindelijk niet echt in zich. Teveel fouten, net niet snel genoeg. Als ik Renault was zou ik volgend seizoen voor Ocon gaan of Räikkönen polsen.
Nee, maar dit jaar schijnbaar wel. Hamilton is er twee jaar geleden een keer voor bestraft.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ook al zijn er wel honderd dingen om over na te praten. Maar Bottas die bij de eerste van drieënvijftig safetcars 4 seconden verliest in een halve ronde op Hamilton. Mag dat?
Met deze omstandigheden kunnen zelfs de besten van de baan kegelen, als je geluk hebt kun je dan nog door zoals Hamilton, als je Leclerc of Hulkenberg heet is het einde verhaal. Max deed ook een 360 maar kreeg de auto weer goed op de baan.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:52 schreef needakill het volgende:
[..]
Dan kan je ook vragen of Ferrari nog wel blij is met Leclerc. Deed precies hetzelfde...
Hoezo was dat zijn fout? Albon bewoog heel laat.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind Gasly zijn fout vele malen erger, dat mag gewoon niet gebeuren op dat moment.
Gasly was ook super lullig. Wilde er rechts voorbij gaan maar op precies hetzelfde moment verdedigde Albon die kant.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met deze omstandigheden kunnen zelfs de besten van de baan kegelen, als je geluk hebt kun je dan nog door zoals Hamilton, als je Leclerc of Hulkenberg heet is het einde verhaal. Max deed ook een 360 maar kreeg de auto weer goed op de baan.
Ik vind Gasly zijn fout vele malen erger, dat mag gewoon niet gebeuren op dat moment.
Leclerc koos er niet bewust voor om die drag strip op te rijden.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:52 schreef needakill het volgende:
[..]
Dan kan je ook vragen of Ferrari nog wel blij is met Leclerc. Deed precies hetzelfde...
Deze zijn niet leukquote:
Gasly vliegt in Albon zijn auto, klaar, vorige week was Vettel de dommekloot en nu Gasly.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo was dat zijn fout? Albon bewoog heel laat.
Laten we bij de start beginnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:50 schreef opgebaarde het volgende:
Leclerc wordt zeker beter, Hulkenberg zeker niet meerquote:Op zondag 28 juli 2019 17:52 schreef needakill het volgende:
[..]
Deze wint het internet voor vandaag...quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef beantherio het volgende:
Vorig jaar was het nog een enorme blunder, onder druk door een strategisch fout van het team.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:35 schreef franske19 het volgende:
Dat gezever over fouten dit en fouten dat. Onder deze condities met steeds veranderende omstandigheden is het gewoon enorm tricky racen.
Hij heeft nog niet door dat je altijd je eigen prestatie als heroisch moet afschilderen omdat de meest fans dom genoeg zijn om daar in te trappen. Aan eerlijk vertellen hoe je de race echt beleefd hebt heb je niks.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vettel had een halve race nodig om zijn vertrouwen te vinden, dacht dat het zo'n regenrijder was
Dat is het nog steedsquote:Op zondag 28 juli 2019 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog een enorme blunder
Hamilton was under investigation voor kutten achter de safetycar trouwens.. hoe is dat afgelopenquote:Op zondag 28 juli 2019 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar dit jaar schijnbaar wel. Hamilton is er twee jaar geleden een keer voor bestraft.
Mercedes met Benny Hilltwitter:Inge_GG twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:42:43@ZiggoSportF1 Heb er even een muziekje onder gezet 😂 https://t.co/ywueU7UsEv reageer retweet
Als ze gediskwalificeerd worden pakt Kubica een puntje.twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:50:46An issue with both @alfaromeoracing cars flagged by the FIA: "The race start data of car numbers 07 and 99 were checked. These were found not being in compliance with Article 27.1 of the 2019 Formula One SportingRegulations and Article 9 of the 2019 Formula One Technical Regs" reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2019 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Mercedes met Benny Hilltwitter:Inge_GG twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:42:43@:ZiggoSportF1 Heb er even een muziekje onder gezet 😂 https://t.co/ywueU7UsEv reageer retweet
Albon doet weinig fout hier. Kijk naar zijn afstand tot de linkerlijn tijdens Gasly zijn aktie.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo was dat zijn fout? Albon bewoog heel laat.
Ik zie anders geen straf, jij wel?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gasly vliegt in Albon zijn auto, klaar, vorige week was Vettel de dommekloot en nu Gasly.
Het wordt nog leuker:quote:Op zondag 28 juli 2019 18:02 schreef beantherio het volgende:
Als ze gediskwalificeerd worden pakt Kubica een puntje.twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:50:46An issue with both @:alfaromeoracing cars flagged by the FIA: "The race start data of car numbers 07 and 99 were checked. These were found not being in compliance with Article 27.1 of the 2019 Formula One SportingRegulations and Article 9 of the 2019 Formula One Technical Regs" reageer retweet
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:56:34And I also don't think Hamilton's investigation for driving unnecessarily slowly behind the Safety Car has been concluded yet. Potentially, just maybe, Williams could score double points... #F1 #GermanGP reageer retweet
Hij beweegt naar rechts op exact hetzelfde moment als Gasly. Race incident.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Albon doet weinig fout hier
[ afbeelding ]
Gasly is ook meerdere malen op de baan ingehaald door een Torro Rosso volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:04 schreef Tinos85 het volgende:
Mooie race geworden.
Kvyat eerder op het podium dan Gasly.
Ik zie geen koersverandering van Albon. Pas wanneer Gasly hem aantiktquote:Op zondag 28 juli 2019 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij beweegt naar rechts op exact hetzelfde moment als Gasly. Race incident.
To finish 10th you first have to finishquote:Op zondag 28 juli 2019 18:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker:twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:56:34And I also don't think Hamilton's investigation for driving unnecessarily slowly behind the Safety Car has been concluded yet. Potentially, just maybe, Williams could score double points... #F1 #GermanGP reageer retweet
Ja precies.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker:twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:56:34And I also don't think Hamilton's investigation for driving unnecessarily slowly behind the Safety Car has been concluded yet. Potentially, just maybe, Williams could score double points... #F1 #GermanGP reageer retweet
Beter kijken.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:07 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik zie geen koersverandering van Albon. Pas wanneer Gasly hem aantikt
Ai op basis van deze beelden is het wel Gasly die te laat er voor gaat. Albon verdedigt wel maar niet echt hard.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Albon doet weinig fout hier. Kijk naar zijn afstand tot de linkerlijn tijdens Gasly zijn aktie.
[ afbeelding ]
Jup, twee keer geloof ik door Albonquote:Op zondag 28 juli 2019 18:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gasly is ook meerdere malen op de baan ingehaald door een Torro Rosso volgens mij.
Gasly zijn eigen fout ja nu ik het zo zie.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Albon doet weinig fout hier. Kijk naar zijn afstand tot de linkerlijn tijdens Gasly zijn aktie.
[ afbeelding ]
Het was een kleine fout met grote gevolgen. Maar toen hoorde je niemand over hoe glad de dragstrip was en dat soort dingen.quote:
Volgens mij kwamen ze net de bocht uit. Gasly doet dit gewoon niet handig.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:08 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ai op basis van deze beelden is het wel Gasly die te laat er voor gaat. Albon verdedigt wel maar niet echt hard.
Yep.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gasly is ook meerdere malen op de baan ingehaald door een Torro Rosso volgens mij.
Al kijk je nog 1000 keer, Gasly maakt een inschattingsfout, Albon doet niets geks..quote:
Volgens mij beweegt Albon wel degelijk een beetje naar rechts voordat Gasly er op rijdt.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:07 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ik zie geen koersverandering van Albon. Pas wanneer Gasly hem aantikt
Waarom ga ik eigenlijk in op dat figuur
Ik heb hem ook wel iets sneller (0.5 speed) vanaf dat ze de bocht uitkomen, je ziet nog wat blauwe curbsquote:Op zondag 28 juli 2019 18:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen ze net de bocht uit. Gasly doet dit gewoon niet handig.
Vettel had toen ook geen last van zijn keelquote:Op zondag 28 juli 2019 18:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was een kleine fout met grote gevolgen. Maar toen hoorde je niemand over hoe glad de dragstrip was en dat soort dingen.
Als ik naar de afstand van de linker lijn kijk vanaf het moment dat Gasly naar rechts gaat, totdat hij Albon raakt. Denk ik niet dat Albon veel meer dan een centimeter of 30 naar rechts is gegaan. Gasly raakt hem anderhalve band breedte van de rechterzijde. Dat had geen verschil gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij beweegt Albon wel degelijk een beetje naar rechts voordat Gasly er op rijdt.
Dit is correct. Beiden bewegen eigenlijk gewoon te laat. Dus race incident.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij beweegt Albon wel degelijk een beetje naar rechts voordat Gasly er op rijdt.
Heerlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Mercedes met Benny Hilltwitter:Inge_GG twitterde op zondag 28-07-2019 om 16:42:43@:ZiggoSportF1 Heb er even een muziekje onder gezet 😂 https://t.co/ywueU7UsEv reageer retweet
Lol eat that Fernando.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:46 schreef beantherio het volgende:
Eens. Ik hoop dat er ergens nog beelden vanuit de lucht komen, want dit geeft wel eens een vertekend beeld.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:12 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Echt minimaal. Misschien 30cm zo op het oog. Gasly zit er andere-halve band breedte naast. Die had hem altijd geraakt.
Alonso zal er ook wel de humor van in kunnen zien. Was destijds ook een wat nare opmerking van hem.quote:
3/10quote:Op zondag 28 juli 2019 17:34 schreef Gehrman het volgende:
twitter:VanGamerenF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 17:32:14Er kon maar één muziekje onder die -iets wat lange- pitstop van Lewis Hamilton gezet worden. En zo geschiedde... 😂 #GermanGP #fail https://t.co/fB8rKM8Tql reageer retweet
quote:Op zondag 28 juli 2019 18:01 schreef Pino112 het volgende:
Dat zegt veel over Bottas. Hij kan prima een snelle ronde rijden, maar zodra het op racen aankomt is het allemaal net niet. Dat hij zo lang achter Stroll zat is wel tekenend.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:18 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen inmiddels 7 maal een F1 GP gewonnen!![]()
Daarmee staat hij op hetzelfde aantal als Daniel Ricciardo en Juan Pablo Montoya
EDIT: en ter referentie. Bottas heeft nog maar 5 F1 GPs gewonnen in z'n carrière.
Ja. Team had hem gezegd te pushen voor podium. Die waren ws ook stom verbaast dat hij Stroll niet voorbij kwam. En toen lag hij in de muur...quote:Op zondag 28 juli 2019 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zegt veel over Bottas. Hij kan prima een snelle ronde rijden, maar zodra het op racen aankomt is het allemaal net niet. Dat hij zo lang achter Stroll zat is wel tekenend.
echt jammer dat hij in die auto zitquote:Op zondag 28 juli 2019 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zegt veel over Bottas. Hij kan prima een snelle ronde rijden, maar zodra het op racen aankomt is het allemaal net niet. Dat hij zo lang achter Stroll zat is wel tekenend.
vond ik ook vreemd, dat moet je dan toch voor de race aankondigenquote:Op zondag 28 juli 2019 18:28 schreef Blik het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van de FIA rondom de straf bij de unsafe release
Blijkbaar wogen ze mee dat Leclerc een ontwijkende aktie maakte.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:28 schreef Blik het volgende:
Benieuwd naar het verhaal van de FIA rondom de straf bij de unsafe release
78! Pit stopstwitter:pirellisport twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:28:1278 pits.... 78!#Fit4F1 #GermanGP https://t.co/cbhuQXMvU2 reageer retweet
prima verder maar consequent is het natuurlijk nietquote:Op zondag 28 juli 2019 18:30 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Blijkbaar wogen ze mee dat Leclerc een ontwijkende aktie maakte.
[ afbeelding ]
Contact is het sleutelwoord denk ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
prima verder maar consequent is het natuurlijk niet
Mja, hij rijdt wel naast Hamilton. Natuurlijk, Verstappen pakte een deel van zijn overwinningen wel naast Ricciardo, wat ook niet de minste is, maar naast een Hamilton rijden is wel andere koek. Al zou ik maar wat graag Hamilton, Verstappen, Leclerc en Vettel in gelijkwaardige auto's zien een heel seizoen lang. Dan krijg je pas echt spektakel.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan moet hij dat meerdere races doenquote:Op zondag 28 juli 2019 18:36 schreef MakkieR het volgende:
Toto Wolf heeft gewoon besloten het seizoen spannender te maken om zijn auto's geen punten te geven deze race
Ik wil Vettel deze race ook niet afvlakken, volgens mij heeft hij deze race geen enkele fout gemaakt, geen spin, niet slippen of controle kwijt. Verstappen daarentegen had toch wel zijn momenten.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Verstappen is oprecht de beste coureur in de F1 op dit moment. Best wel bijzonder eigenlijk.
Blabla ze raakten elkaar en Haas had er zeker last van. Slecht verhaal gewoon, zelfde straf als alle anderen dit seizoen, geen gelul.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:30 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vettel had totaal geen pace in het eerste deel vd race.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wil Vettel deze race ook niet afvlakken, volgens mij heeft hij deze race geen enkele fout gemaakt, geen spin, niet slippen of controle kwijt. Verstappen daarentegen had toch wel zijn momenten.
Hell yeahquote:Op zondag 28 juli 2019 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, hij rijdt wel naast Hamilton. Natuurlijk, Verstappen pakte een deel van zijn overwinningen wel naast Ricciardo, wat ook niet de minste is, maar naast een Hamilton rijden is wel andere koek. Al zou ik maar wat graag Hamilton, Verstappen, Leclerc en Vettel in gelijkwaardige auto's zien een heel seizoen lang. Dan krijg je pas echt spektakel.
Eens maar hij kreeg wel heel wat tijd cadeau van de SC's.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik wil Vettel deze race ook niet afvlakken, volgens mij heeft hij deze race geen enkele fout gemaakt, geen spin, niet slippen of controle kwijt. Verstappen daarentegen had toch wel zijn momenten.
Die SC's hebben zowel positief als negatief gewerkt. Vettel reed gewoon een strakke race vandaag.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens maar hij kreeg wel heel wat tijd cadeau van de SC's.
Mja, lastig te zeggen hoeveel schade bij aan zijn auto had. Hij leek wel redelijk klaar met de race, of dat nou aan hemzelf of aan de auto lag.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hell yeah
Al vond ik wel dat Hamilton wat opgaf door achter de Williamsen te blijven... is hij al gefinisht eigenlijk?
Toen had ik echt zoiets van: nu is deze race wel echt af.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:44 schreef Dutchguy het volgende:
Grosjean en Magnussen die elkaar wéér weten te vinden.
Een goede coureur tekent ook hoeveel controle hij heeft over zijn auto, daarin vond ik Vettel wel makkelijker sturen dan Verstappen, vooral achter Bottas met de gele banden, had Verstappen het enorm zwaar. Verstappen is de beste omdat hij wint, maar om nou te zeggen dat hij de beste coureur is de hele race, daar is toch wel iets te veel gebeurd, wat het natuurlijk ook wel leuk maakt, en spannend.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Eens maar hij kreeg wel heel wat tijd cadeau van de SC's.
Haha ja dat maakt het helemaal compleet. Wat een bizarre race.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toen had ik echt zoiets van: nu is deze race wel echt af.![]()
En vlak erna crashte Bottas.
hoe bedoel je dat? Toont toch aan dat het unsafe wasquote:Op zondag 28 juli 2019 18:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Contact is het sleutelwoord denk ik.
Ja 6 minuten daarvoor dacht ik nog, he niks gebeurd deze race met die beunhazenquote:Op zondag 28 juli 2019 18:44 schreef Dutchguy het volgende:
Niet vergelijkbaar omdat de rest niet op geel reedquote:Op zondag 28 juli 2019 18:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een goede coureur tekent ook hoeveel controle hij heeft over zijn auto, daarin vond ik Vettel wel makkelijker sturen dan Verstappen, vooral achter Bottas met de gele banden, had Verstappen het enorm zwaar. Verstappen is de beste omdat hij wint, maar om nou te zeggen dat hij de beste coureur is de hele race, daar is toch wel iets te veel gebeurd, wat het natuurlijk ook wel leuk maakt, en spannend.
Als Hamilton fouten maakt straft hij ze niet af, dat deed Rosberg welquote:Op zondag 28 juli 2019 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, hij rijdt wel naast Hamilton. Natuurlijk, Verstappen pakte een deel van zijn overwinningen wel naast Ricciardo, wat ook niet de minste is, maar naast een Hamilton rijden is wel andere koek. Al zou ik maar wat graag Hamilton, Verstappen, Leclerc en Vettel in gelijkwaardige auto's zien een heel seizoen lang. Dan krijg je pas echt spektakel.
Stel dat Max straks net die punten uit Monaco tekort komt is het een mooie competitievervalsing geweest.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Blabla ze raakten elkaar en Haas had er zeker last van. Slecht verhaal gewoon, zelfde straf als alle anderen dit seizoen, geen gelul.
Straf is fout -> volgend seizoen aanpassen dus, niet halverwege een race.
Toch echt ongelooflijk na de reactie van Gunther fuckin Steiner vorige race.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:44 schreef Dutchguy het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vond Vettel vandaag niet zo bijzonder. Erg langzaam in de regen. De laatste ronden weet hij op een droge baan Lance Stroll en de Toro Rosso's in te halen. Dat lijkt me niet zo'n prestatie.
Dat is natuurlijk ook een keuze die hij maakt of een ander, ik ben alleen ervan overtuigd dat ik Vettel de hele race sterker vond rijden, ook omdat er weinig replay was van Vettel met de bekende momentjes, ik bedoel dan fouten.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar omdat de rest niet op geel reed
Volgens mij kan zoiets ook alleen maar in de F1, je hebt een regel, een controle of je de regel overtreedt en een bijbehorende straf.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stel dat Max straks net die punten uit Monaco tekort komt is het een mooie competitievervalsing geweest.
Als Max straf krijgt had Leclerc dat ook moeten krijgen. Of in beide gevallen de team.
Ik dacht eerst dat team straffen beter zou zijn, maar van andere kant denk ik dat dan iedere team het maar voor lief gaat nemen en de auto er gewoon voor gaat gooien.
Ik verheug me nu al op seizoen twee van die Netflix serie.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch echt ongelooflijk na de reactie van Gunther fuckin Steiner vorige race.
En dat op regen, met al die auto's die je moet inhalen, je raakt er een zomaar aan als die wegglijdt.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Van 20 naar 2 is gewoon bijzonder hoor en goed
Die tekst kun je ook onder de pitsstop plakkenquote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef ETA het volgende:
Get in there Lewis: https://streamable.com/xepov
Briljant ditquote:Op zondag 28 juli 2019 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog een enorme blunder, onder druk door een strategisch fout van het team.
[..]
Hij heeft nog niet door dat je altijd je eigen prestatie als heroisch moet afschilderen omdat de meest fans dom genoeg zijn om daar in te trappen. Aan eerlijk vertellen hoe je de race echt beleefd hebt heb je niks.
De inters dropten off op een gegeven moment. Het idee dat regen altijd gunstig is voor Verstappen kan inmiddels ook wel bij grof vuil, die ging pas weer lekker op slicks en zijn tempo was niet best in de regen. Vettel had in de eerste helft ook al een stuk of 10 coureurs ingehaald, maar hij kon telkens opnieuw beginnen, ook vanwege een verkeerde bandenwissel en weer een te langzame pitstop. Ik denk dat hij serieus 30 keer iemand op de baan ingehaald heeft.
Echt een onzin argument van de FIA, willen ze dus hiermee beweren dat in het verleden bij alle unsafe releases de coureurs een dergelijke beweging niet maakte?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:30 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pagina 23. Leclerc had een 10s moeten krijgen. Art 38.3, dquote:Op zondag 28 juli 2019 15:03 schreef Lola69 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/regulation/category/110 Formula One - Sporting Regulations - 2019 - 36.14c
DQ en dan Kubica een punt?!quote:
Mja, hoeveel fouten maakt Hamilton nou echt?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Hamilton fouten maakt straft hij ze niet af, dat deed Rosberg wel
Dat stelt toch niks voor man. Zoveel safety cars fases. Uiteindelijk weet hij op een droge baan pas af te rekenen met Lance Stroll en Kvyat. Als de race normaler verlopen was dan was het misschien P5 geworden hooguit. Ik snap zijn blijdschap dan ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Van 20 naar 2 is gewoon bijzonder hoor en goed
Mooiste is, hij gelooft echt heilig in wat hij zegt ..... het is geen paradie of grapje of wat dan ook .quote:
Vettel heeft idd geen botsautotje gespeeld deze keer. Verder van 20 naar 2, netjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een keuze die hij maakt of een ander, ik ben alleen ervan overtuigd dat ik Vettel de hele race sterker vond rijden, ook omdat er weinig replay was van Vettel met de bekende momentjes, ik bedoel dan fouten.
weinig dus moet je er staan, het is belachelijk dat hij met de beste auto zo weinig wint, dan ben je gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 28 juli 2019 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, hoeveel fouten maakt Hamilton nou echt?
Zo'n race op Silverstone is best prima voor Bottas en in het gevecht met Hamilton doet hij het echt uitstekend en behoudt zijn positie. Maar ja, dan komt weer net de SC op het juiste moment voor Hamilton.
Rosberg profiteerde vooral van de DNF van Hamilton in het seizoen dat hij won, maar won ook echt wel 9 races. Bottas is tot dusver vooral degene geweest die zelf last heeft gehad van de DNFs.
En dit seizoen is Hamilton ook gewoon weer veruit de betere, ook al begon Bottas goed aan het seizoen.
Kan allemaal zijn wat je zegt, maar op het moment dat de vlag valt moet je er wel zijn en dat was hij.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat stelt toch niks voor man. Zoveel safety cars fases. Uiteindelijk weet hij op een droge baan pas af te rekenen met Lance Stroll en Kvyat. Als de race normaler verlopen was dan was het misschien P5 geworden hooguit. Ik snap zijn blijdschap dan ook niet.
Augurken zijn zuur hequote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 18:40 schreef daNpy het volgende:
Waar is overigens de under investigation van Hamilton gebleven voor het te langzaam rijden achter de SC? Geen further action (heb het gemist)?
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:54:28FIA race director Michael Masi has confirmed there's no further action regarding the announced investigation into Hamilton driving unnecessarily slowly behind the Safety Car #F1 #GermanGP reageer retweet
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:57:40Just had the full decision through, and it was Hamilton's incident and slow stop that gave the impression he was going slowly compared to those cars trying to catch the SC, but he was actually following the delta time as he should have been and following regulations #F1 #GermanGP https://t.co/fDAooadJG9 reageer retweet
Je zegt het zelf ...quote:Op zondag 28 juli 2019 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat stelt toch niks voor man. Zoveel safety cars fases. Uiteindelijk weet hij op een droge baan pas af te rekenen met Lance Stroll en Kvyat. Als de race normaler verlopen was dan was het misschien P5 geworden hooguit. Ik snap zijn blijdschap dan ook niet.
vreemd aangezien dat meestal een slam dunk penalty isquote:Op zondag 28 juli 2019 19:01 schreef Lola69 het volgende:
[..]twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:54:28FIA race director Michael Masi has confirmed there's no further action regarding the announced investigation into Hamilton driving unnecessarily slowly behind the Safety Car #F1 #GermanGP reageer retweet
Ik snap wel dat hij blij was met het resultaat. Maar hij had echt geen snelheid, ook vergeleken met Leclerc. Dus wat hij goed gedaan heeft is auto op de baan houden. Verder vond ik het weinig spectaculair.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zegt het zelf ...
Als je eigenlijk vijfde hoorde te zijn en je wordt tweede dan ben je toch blij ..... snap je punt niet en je spreekt jezelf tegen.
Okquote:Op zondag 28 juli 2019 19:01 schreef Lola69 het volgende:
[..]twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:54:28FIA race director Michael Masi has confirmed there's no further action regarding the announced investigation into Hamilton driving unnecessarily slowly behind the Safety Car #F1 #GermanGP reageer retweet
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:57:40Just had the full decision through, and it was Hamilton's incident and slow stop that gave the impression he was going slowly compared to those cars trying to catch the SC, but he was actually following the delta time as he should have been and following regulations #F1 #GermanGP https://t.co/fDAooadJG9 reageer retweet
ben je aan het trollen of gewoon een hekel aan Vettel? Hij kan toch niets aan de omstandigheden doen maar hij deed het in iedere omstandigheid goed, toen het nat was van 20-5 en toen het droog was van 5 naar 2, maar stelt niks voor in een race met 7 DNF'squote:Op zondag 28 juli 2019 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
twitter:redbullracing twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:55:58A first double podium for @HondaRacingF1 since 1992 and first podium for @ToroRosso since 2008! 🤘It really is a #GermanGP for the #RedBullFamily scrapbook! 🏆🏆 #givesyouwings https://t.co/LkFENDLTRD reageer retweet
Oké ik zal voortaan jou toestemming vragen voordat ik iets post.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je zegt het zelf ...
Als je eigenlijk vijfde hoorde te zijn en je wordt tweede dan ben je toch blij ..... snap je punt niet en je spreekt jezelf tegen.
Tot aan het einde viel zijn snelheid tegen, maar dit soort races is meer dan alleen snelheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij blij was met het resultaat. Maar hij had echt geen snelheid, ook vergeleken met Leclerc. Dus wat hij goed gedaan heeft is auto op de baan houden. Verder vond ik het weinig spectaculair.
Ja, die dubbele Honda werd nergens genoemd maar best bijzonderquote:Op zondag 28 juli 2019 19:07 schreef beantherio het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:55:58A first double podium for @:HondaRacingF1 since 1992 and first podium for @:ToroRosso since 2008! 🤘It really is a #GermanGP for the #RedBullFamily scrapbook! 🏆🏆 #givesyouwings https://t.co/LkFENDLTRD reageer retweet
Vertel dat ook even aan met name Leclerc. Bottas, Hamilton, Hulkenberg en Gaslyquote:Op zondag 28 juli 2019 18:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Vettel was nergens in de regen, zijn opmars stuitte rond Kimi. Uiteindelijk weet hij op een droge baan met DRS Stroll en de Toro Rosso's in te halen. Dat is toch niks om over naar huis te schrijven?quote:Op zondag 28 juli 2019 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben je aan het trollen of gewoon een hekel aan Vettel? Hij kan toch niets aan de omstandigheden doen maar hij deed het in iedere omstandigheid goed, toen het nat was van 20-5 en toen het droog was van 5 naar 2, maar stelt niks voor in een race met 7 DNF's
Dit ja, gewoon prima gereden en mooi resultaat. Het inhalen met drs is ook om te huilen, maar daar kan hij zelf ook niks aan doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tot aan het einde viel zijn snelheid tegen, maar dit soort races is meer dan alleen snelheid.
Daarnaast had Leclerc vaker wat ruimte voor zich, terwijl Vettel constant in gevecht was met iemand. Max gaf ook al aan dat als je binnen 1.5 seconden van iemand kwam het al lastig begon te worden.
Ik ben geen Vetterl fan, maar vandaag heeft hij het gewoon goed gedaan. Als je van P20 naar P2 kan rijden en één van de weinigen bent die geen fouten heeft gemaakt in de race dan heb je het prima gedaan. Leuk dat Leclerc sneller was, maar hij tetterde er wel van af.
Als je P2 bent heb je wel meer dan alleen Stroll en twee Toro Rosso's verslagen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oké ik zal voortaan jou toestemming vragen voordat ik iets post.
Luister, feitelijk hebben Vettel en Ferrari alleen Lance Stroll en de Toro Rosso's verslagen. Beide Mercedessen in de problemen en nog is het maar P2. Waar ben je dan blij mee als Vettel zijnde? Misschien dat het meer opluchting is, dat kan ook.
Maar goed, Ferrari is bezig aan een dramatisch seizoen en vandaag was daarop geen uitzondering.
Als je dan zag hoe makkelijk Vettel voorbij ging aan Strollquote:Op zondag 28 juli 2019 18:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Team had hem gezegd te pushen voor podium. Die waren ws ook stom verbaast dat hij Stroll niet voorbij kwam. En toen lag hij in de muur...
*niet doen*quote:Op zondag 28 juli 2019 19:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Vettel was nergens in de regen, zijn opmars stuitte rond Kimi. Uiteindelijk weet hij op een droge baan met DRS Stroll en de Toro Rosso's in te halen. Dat is toch niks om over naar huis te schrijven?
Ja, en Max daarvoor ook al.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als je dan zag hoe makkelijk Vettel voorbij ging aan Stroll
Hoezo? Omdat de mening afwijkt? Ik vond hem ook niet indrukwekkend. Was ws de snelste auto op dit circuit he?quote:
Ziener.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Zwakke race van Verstappen tot nu toe.
Oh, en om nog toe te voegen. Als je kijkt hoe makkelijk Vettel voorbij Kyvat en Stroll fietsde, terwijl Bottas een steuntje in de rug moest krijgen van zijn team om te pushen ... dat deed ... en er ook af tetterde laat wel zien dat Vettel gewoon slim heeft gereden.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Vettel was nergens in de regen, zijn opmars stuitte rond Kimi. Uiteindelijk weet hij op een droge baan met DRS Stroll en de Toro Rosso's in te halen. Dat is toch niks om over naar huis te schrijven?
afwijkende mening kan ik echt wel tegen hoor maar als je vindt dat van 20 naar 2 niets is waar je als coureur blij mee mag zijn dan kan ik je op z'n minst niet meer serieus nemenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat de mening afwijkt? Ik vond hem ook niet indrukwekkend. Was ws de snelste auto op dit circuit he?
Heb je de race überhaupt wel gezien?quote:
En voor thuis publiek ook nog.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
afwijkende mening kan ik echt wel tegen hoor maar als je vindt dat van 20 naar 2 niets is waar je als coureur blij mee mag zijn dan kan ik je op z'n minst niet meer serieus nemen
Blij snap ik wel idd. Maar verder volg ik hem wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
afwijkende mening kan ik echt wel tegen hoor maar als je vindt dat van 20 naar 2 niets is waar je als coureur blij mee mag zijn dan kan ik je op z'n minst niet meer serieus nemen
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je de race überhaupt wel gezien?
Sterker nog, hij pist de azijn waarmee ze die dingen inmaken.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Weltschmerz heeft als baby enkel en alleen augurken gehad als eten
Nee, hij is ook niet goed genoeg. Gasly is echt genant vergeleken met zijn teamgenoot. Bottas is gewoon met een tandje minder en met een hele constante teamgenoot als Hamilton is dat gewoon funest.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
weinig dus moet je er staan, het is belachelijk dat hij met de beste auto zo weinig wint, dan ben je gewoon niet goed genoeg
Hij kwam bij de start goed weg en heeft 2/3 van de race tussen plek 8 en 10 gereden. Safetycar, P7 en toen viel Bottas weg. Hij heeft Sainz ingehaald na 50 rondjes..quote:Op zondag 28 juli 2019 19:15 schreef Tarado het volgende:
[..]leg mij dan eens uit hoe Vettel in de regen naar P5 kwam
Jij staart je blind op die startpositie van P20. Het was een tombola met ik weet niet hoeveel safety fases. De snelheid was er niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:15 schreef Tarado het volgende:
dan heeft hij toch de meeste auto's ingehaaldquote:Op zondag 28 juli 2019 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij kwam bij de start goed weg en heeft 2/3 van de race tussen plek 8 en 10 gereden. Safetycar, P7 en toen viel Bottas weg. Hij heeft Sainz ingehaald na 50 rondjes..
Gasly vind ik wel een raadsel, die had ik als potentieel subtop ingeschat, maar wat hij laat zien dit seizoen is echt minder dan matig.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, hij is ook niet goed genoeg. Gasly is echt genant vergeleken met zijn teamgenoot. Bottas is gewoon met een tandje minder en met een hele constante teamgenoot als Hamilton is dat gewoon funest.
En ook niet één keer he. Hij heeft 3 keer van een stuk buiten de top 10 terug moeten komen. Itt Verstappen zat het hem namelijk niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:15 schreef Tarado het volgende:
Wat moet dat hele Honda team aan engineers toch een enorme boost in zelfvertrouwen hebben gekregen de afgelopen anderhalve maand.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:07 schreef beantherio het volgende:
twitter:redbullracing twitterde op zondag 28-07-2019 om 18:55:58A first double podium for @:HondaRacingF1 since 1992 and first podium for @:ToroRosso since 2008! 🤘It really is a #GermanGP for the #RedBullFamily scrapbook! 🏆🏆 #givesyouwings https://t.co/LkFENDLTRD reageer retweet
Hehe.. genieten dit.quote:
Hij is zo ongecontroleerd. Als je ziet hoe hij vandaag zichzelf kapot rijdt is alsof ie gisteren is begonnen met karten.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gasly vind ik wel een raadsel, die had ik als potentieel subtop ingeschat, maar wat hij laat zien dit seizoen is echt minder dan matig.
Correct ja. En na de laatste safety car was de baan droog en kon hij met DRS drie auto's inhalen die normaal gesproken in de achterhoede bivakkeren. Misschien dat mensen die normaal geen F1 kijken hiervan onder de indruk zijn maar ik niet. "Van P20 naar P2!!!!1!"quote:Op zondag 28 juli 2019 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij kwam bij de start goed weg en heeft 2/3 van de race tussen plek 8 en 10 gereden. Safetycar, P7 en toen viel Bottas weg. Hij heeft Sainz ingehaald na 50 rondjes..
dat maakt het toch niet minder goed? Ik ben geen Vettel fanboy of zo sowieso niet van een coureur maar als iemand het goed doet mag dat gewoon benoemd worden, als hij het niet goed doet zeg ik het ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij staart je blind op die startpositie van P20. Het was een tombola met ik weet niet hoeveel safety fases. De snelheid was er niet.
Het enige wat Vettel goed gedaan heeft is dat hij foutloos geweest is. Dat is inderdaad al heel wat voor Der Seb.
quote:Op zondag 28 juli 2019 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gasly vind ik wel een raadsel, die had ik als potentieel subtop ingeschat, maar wat hij laat zien dit seizoen is echt minder dan matig.
Nul vertrouwen in z'n bolide, dat wordt bij regenraces altijd pijnlijk bloot gelegd.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is zo ongecontroleerd. Als je ziet hoe hij vandaag zichzelf kapot rijdt is alsof ie gisteren is begonnen met karten.
Dit had hij even nodig en ik gun het hem.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Vettel reed een goede race.
Misschien wel de eerste van het jaar.
Dat mag best een keer gezegd worden toch?
Anders zoek je even op hoeveel inhaalacties hij heeft gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vond het heel tof voor Seb dat hij dit resultaat wist neer te zetten, maar moet jij nou echt altijd andere prestaties weer omlaag lullen om je precious Vettel nog meer af te zuigen?quote:Op zondag 28 juli 2019 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ook niet één keer he. Hij heeft 3 keer van een stuk buiten de top 10 terug moeten komen. Itt Verstappen zat het hem namelijk niet mee.
Dus je punt is niet eens dat Vettel een goede race gereden heeftquote:Op zondag 28 juli 2019 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ook niet één keer he. Hij heeft 3 keer van een stuk buiten de top 10 terug moeten komen. Itt Verstappen zat het hem namelijk niet mee.
Niet te hard.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
Vettel reed een goede race.
Misschien wel de eerste van het jaar.
Dat mag best een keer gezegd worden toch?
P2 had een stuk beter geleken als hij de grote namen op de baan had ingehaald maar hij bleef iig op de baan en dat is ook wat waard.quote:
Altijd overal een anti-Vettel complot danwel pro-Hamilton campagne in te zien, maar nooit in staat gewoon de prestatie van Vettel te belichten zonder de prestaties van anderen op de een of andere manier te downsizen. Pot, ketel... maakt je betogen niet bepaald sterker.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook niet zo gek als je 20ste start en er weet ik veel hoeveel sc’s zijn. Tuurlijk is van 20 naar 2 een mooie prestatie, maar eigenlijk is zijn beste prestatie dat die foutloos is gebleven en de concurrentie niet. Zonder die fouten was het waarschijnlijk een vrij anonieme P5 geworden. Zegt al genoeg dat die pas in de laatste paar rondes voorbij Kvyat en stroll kwam. Dat komt niet omdat die zo’n heroische toprace gereden heeftquote:Op zondag 28 juli 2019 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anders zoek je even op hoeveel inhaalacties hij heeft gedaan.
Wat een afzichtelijk gedrocht weer inderdaad...quote:Op zondag 28 juli 2019 19:40 schreef Tinos85 het volgende:
Is deze trofee trouwens van dezelfde ontwerper als die van die aap uit Frankrijk vorig jaar?
Beter dan Hamilton vorig jaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ook niet zo gek als je 20ste start en er weet ik veel hoeveel sc’s zijn. Tuurlijk is van 20 naar 2 een mooie prestatie, maar eigenlijk is zijn beste prestatie dat die foutloos is gebleven en de concurrentie niet. Zonder die fouten was het waarschijnlijk een vrij anonieme P5 geworden. Zegt al genoeg dat die pas in de laatste paar rondes voorbij Kvyat en stroll kwam. Dat komt niet omdat die zo’n heroische toprace gereden heeft
Zijn tempo op een natte baan was heel erg matig. Raikkonen liep zelfs bij hem weg. Door alle scs kon hij telkens weer terugkomen en zijn laatste stint op soft was prima, maar toen de baan nat was viel hij mij tegen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat maakt het toch niet minder goed? Ik ben geen Vettel fanboy of zo sowieso niet van een coureur maar als iemand het goed doet mag dat gewoon benoemd worden, als hij het niet goed doet zeg ik het ook.
Dat kan, ik vergelijk niet met andere coureurs in compleet andere races. Ik doe een constatering over de race van vandaag. En dat is dat Vettel een goede foutloze race heeft gereden, maar ook niet meer dan datquote:
Ach en laten we wel wezen, die zogenaamde pech had hij ook grotendeels aan zichzelf te danken. Hij wilde bijvoorbeeld zelf snel naar de slicks omdat de inters niet liepen in zijn ogen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vond het heel tof voor Seb dat hij dit resultaat wist neer te zetten, maar moet jij nou echt altijd andere prestaties weer omlaag lullen om je precious Vettel nog meer af te zuigen?
Ik wil het oa hebben over wat coureurs daadwerkelijk gepresteerd hebben vandaag, wat ze in de schoot kregen geworpen vind ik in dit stadium minder interessant.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik vond het heel tof voor Seb dat hij dit resultaat wist neer te zetten, maar moet jij nou echt altijd andere prestaties weer omlaag lullen om je precious Vettel nog meer af te zuigen?
Dat klopt, ik zet het even in perspectief in die zin dat Vettel ook nog eens niet gelukkig was met de momenten van SC's en pitstops en daardoor telkens weer terug moest komen van buiten de top 10, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Verstappen die het wel erg meezat.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus je punt is niet eens dat Vettel een goede race gereden heeft
In sport is de prestatie altijd in relatie tot die van anderen. Als er dan weer grandioos met verschillende maten gemeten wordt dan wijs ik daar met alle plezier op.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Altijd overal een anti-Vettel complot danwel pro-Hamilton campagne in te zien, maar nooit in staat gewoon de prestatie van Vettel te belichten zonder de prestaties van anderen op de een of andere manier te downsizen. Pot, ketel... maakt je betogen niet bepaald sterker.
Dat was ook maar één fase toen hij moest wachten op het moment om geen wissel aan nog een keer inters te verspillen. In 8 ronden 13 plekken winnen heeft hij op een natte baan gedaan. De Duitse regie was zo beleefd om hem nauwelijks in beeld te brengen, iets wat de Britten bijvoorbeeld nooit zouden doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zijn tempo op een natte baan was heel erg matig. Raikkonen liep zelfs bij hem weg. Door alle scs kon hij telkens weer terugkomen en zijn laatste stint op soft was prima, maar toen de baan nat was viel hij mij tegen.
Hamilton is wel vaker waardeloos maar wordt dan gered door mazzel en het feit dat de Mercedes altijd veruit de beste auto is.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat kan, ik vergelijk niet met andere coureurs in compleet andere races. Ik doe een constatering over de race van vandaag. En dat is dat Vettel een goede foutloze race heeft gereden, maar ook niet meer dan dat
Hamilton was waardeloos en een stuk slechter deze race. Één van zijn zeldzame waardeloze races, dat kun je van Vettel de laatste seizoenen niet zeggen.
Los van het team en/of de auto. 1 ding weet ik zeker, en dat is dat Vettel vaker waardeloos presteert als dat Hamilton dat doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton is wel vaker waardeloos maar wordt dan gered door mazzel en het feit dat de Mercedes altijd veruit de beste auto is.
Oneens, Hamilton is zwaar overrated.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Los van het team en/of de auto. 1 ding weet ik zeker, en dat is dat Vettel vaker waardeloos presteert als dat Hamilton dat doet.
In alle eerlijkheid is het in de beste auto ook wel een stuk makkelijker om foutloos te zijn. Als Hamilton goed kwalificeert kan hij echt op 80% in vrije lucht naar de overwinning cruisen. Vettel, Leclerc en Verstappen moeten vrijwel altijd meer risico nemen om mee te doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Los van het team en/of de auto. 1 ding weet ik zeker, en dat is dat Vettel vaker waardeloos presteert als dat Hamilton dat doet.
Fine, Vettel is gods wonder in een f1-auto. En om hem te straffen heeft God hem bij Ferrari neergezet om om te kunnen gaan met teleurstellingenquote:
Klopt, maar Hamilton is ook gewoon een goede coureur die vrij steady kan rijden, ook in verkeer en onder druk. Vettelquote:Op zondag 28 juli 2019 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid is het in de beste auto ook wel een stuk makkelijker om foutloos te zijn. Als Hamilton goed kwalificeert kan hij echt op 80% in vrije lucht naar de overwinning cruisen. Vettel, Leclerc en Verstappen moeten vrijwel altijd meer risico nemen om mee te doen.
Hij reed een goede openingsronde idd, maar was de eerste stint op inters gewoon langzamer dan Hulk en Kimi. Verre van indrukwekkend.quote:Op zondag 28 juli 2019 19:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil het oa hebben over wat coureurs daadwerkelijk gepresteerd hebben vandaag, wat ze in de schoot kregen geworpen vind ik in dit stadium minder interessant.
[..]
Dat klopt, ik zet het even in perspectief in die zin dat Vettel ook nog eens niet gelukkig was met de momenten van SC's en pitstops en daardoor telkens weer terug moest komen van buiten de top 10, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Verstappen die het wel erg meezat.
[..]
In sport is de prestatie altijd in relatie tot die van anderen. Als er dan weer grandioos met verschillende maten gemeten wordt dan wijs ik daar met alle plezier op.
[..]
Dat was ook maar één fase toen hij moest wachten op het moment om geen wissel aan nog een keer inters te verspillen. In 8 ronden 13 plekken winnen heeft hij op een natte baan gedaan. De Duitse regie was zo beleefd om hem nauwelijks in beeld te brengen, iets wat de Britten bijvoorbeeld nooit zouden doen.
Dit was ook pas de eerste keer tijdens het hybride tijdperk dat Hamilton een door regen beïnvloede race niet won.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, maar Hamilton is ook gewoon een goede coureur die vrij steady kan rijden, ook in verkeer en onder druk. Vettel
Kon dat jaren geleden misschien ook, maar tegenwoordig is die daar te labiel voor
skip de eerste twee minuten maarquote:
Mario IlienGod werkt dus voor Honda.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
De broodjes bij Williams
Jan Boskamp zou er zo twee in zijn mik gooien, als knakworstjes
En vervolgens nog op zoek gaan naar een bamihapje, niks mis mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
De broodjes bij Williams
Jan Boskamp zou er zo twee in zijn mik gooien, als knakworstjes
jouw fantasie?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En ehm wat denken we van Wehrlein naar Haas?
dat kan in het nieuwtjes topicquote:Op zondag 28 juli 2019 20:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat zegt Ted in het notebook.
Bij zijn laatste stop wilde hij ook die auto laten stoppen, maar mocht niet van zijn engineer.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:34 schreef zalkc het volgende:
Hamilton weer aan het janken, rijd een halve race vooraan, en als die van de baan afglijd en een verprutste pitstop heeft ligt het aan een gemiste strepsil![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)welke-banden-ik-reed
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:34 schreef zalkc het volgende:
Hamilton weer aan het janken, rijd een halve race vooraan, en als die van de baan afglijd en een verprutste pitstop heeft ligt het aan een gemiste strepsil![]()
twitter:LewisHamilton twitterde op zondag 28-07-2019 om 20:33:50I’m not going to lie, this hurts. But days like this are sent to test us. We learn from it and move on. I’m going home to try and sleep this off, come back stronger next weekend. Thank you for your continued support. I appreciate you 🙏🏾 And congrats @Max33Verstappen great drive! https://t.co/Do4pVnlWlf reageer retweet
zeur, zeur, miep, miep. Rij dan niet als je niet lekker bent of stop met janken. En bullshit dat hij niet wist op wat voor banden hij reed. Hij heeft gewoon het zelf verprutst en is te beschaamd om het toe te gevenquote:Op zondag 28 juli 2019 20:34 schreef zalkc het volgende:
Hij is die klasgenoot die loopt te schreeuwen dat hij een tentamen helemaal verprutst heeft en uiteindelijk een 8,7 heeft gehaald.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeur, zeur, miep, miep. Rij dan niet als je niet lekker bent of stop met janken. En bullshit dat hij niet wist op wat voor banden hij reed. Hij heeft gewoon het zelf verprutst en is te beschaamd om het toe te geven
Duidelijk nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je zo denkt ligt het probleem bij jou. Doe niet zo kinderachtig.
Dit dus, als hij te ziek was had hij Ocon moeten laten instappen om de punten voor Mercedes iig binnen te halen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeur, zeur, miep, miep. Rij dan niet als je niet lekker bent of stop met janken.
Zo te lezen was deze keelpijn kantje boord. Lewis in het rijtje van allergrootste? Diegene die hun keelpijn of andere vrselijke ziekte overwonnen om toch mee te sporten op het allwrhoogste niveau. Wat een legende.quote:No matter how many days and years go by, no matter how many lessons learnt, there will always be new ones to face. This weekend, never felt this sick and it has been the hardest race weekend of my life. Really does highlight just how precious health is. But like so many people who are ill, hospitalised and going through a tough time, that I have had the honour of meeting, you inspired me to push through this weekend. Even with the fighting spirit, I was faced with an even steeper challenge with the rain and one defining moment lost me the German Grand Prix. I’m not going to lie, it hurts like hell but days like this are sent to test us and we learn from it and move on. I’m going home to try and sleep this off and come back stronger next weekend. Thank you for your continued support guys. I appreciate you 🙏🏾 Lastly, congrats to Max, great drive #nevergiveup
Het illustere rijtje Lance Armstrong, Maarten vd Weijden en Lewis Hamilton.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zo te lezen was deze keelpijn kantje boord. Lewis in het rijtje van allergrootste? Diegene die hun keelpijn of andere vrselijke ziekte overwonnen om toch mee te sporten op het allwrhoogste niveau. Wat een legende.
Dit!quote:Op zondag 28 juli 2019 20:44 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij is die klasgenoot die loopt te schreeuwen dat hij een tentamen helemaal verprutst heeft en uiteindelijk een 8,7 heeft gehaald.
Ik stel voor jaarlijks een Hamilton Memorial te rijden op Hockenheim om deze heldendaad te herdenken.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zo te lezen was deze keelpijn kantje boord. Lewis in het rijtje van allergrootste? Diegene die hun keelpijn of andere vrselijke ziekte overwonnen om toch mee te sporten op het allwrhoogste niveau. Wat een legende.
Als het echt kantje boord was, dan had hij wel afgezegt en Ocon in die auto laten rijden. Maar meneer's ego is te groot daarvoorquote:Op zondag 28 juli 2019 20:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goden.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De terugvlucht, Ric met z'n ex-teamgenoten.
Waarvoor?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
De Alfas krijgen beide een 30 sec tijdstraf
Kubica
Natuurlijk laat deze halfgod dat niet gebeuren. Hij slikt een pil, verbijt zijn vreselijke pijnen en gaat zitten voor deze heroische daad.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:55 schreef needakill het volgende:
[..]
Als het echt kantje boord was, dan had hij wel afgezegt en Ocon in die auto laten rijden. Maar meneer's ego is te groot daarvoor
ook pijnlijk hoe Torro rosso boven Renault staat.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:13 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Williams in de punten, Historisch moment
Kubica gewoon een puntquote:Op zondag 28 juli 2019 21:13 schreef Lola69 het volgende:
Na die 30 seconden penalties van Alfa is dit de stand:
[ afbeelding ]
Williams in de punten, Historisch moment
Dat wou ik nog zeggen ja. 2 Honda-klantenteams boven het Renault-fabrieksteam.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
ook pijnlijk hoe Torro rosso boven Renault staat.
Alleen maar door dit podium natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
ook pijnlijk hoe Torro rosso boven Renault staat.
deels waar, maar een plof van Riciardo en crash van de Hulk helpen ook niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen maar door dit podium natuurlijk.
Raar maar waar; volgens Ted's notebook claimt Renault dat het om een "exhaust problem" ging, en dus absoluut geen plof.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
deels waar, maar een plof van Riciardo en crash van de Hulk helpen ook niet mee.
Renault had moeten zijn waar torro rosso was vandaag, dus wel pijnlijk imo
Ook een vreemd verhaal dat ze voor dit weekend de spec1 erin gelepeld hebben natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raar maar waar; volgens Ted's notebook claimt Renault dat het om een "exhaust problem" ging, en dus absoluut geen plof.
Maar buiten Frankrijk gelooft niemand het...
En het mindere presteren van Renault eerder dit seizoen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen maar door dit podium natuurlijk.
was een foutje volgens de wedstrijdleiding. Kwam door de schuiver en dat hammie de pits in dook met een lange stop.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En het mindere presteren van Renault eerder dit seizoen.
Hamilton wel punten zie ik.. -.-
Heb btw gemist of er gevolgen waren voor het langzaam rijden tijdens de sc.
Zo’n oliespoor uit de uitlaat is ook bijzonder. Die reactie van die natte wind van Renault is ook weer bijzonder..quote:Op zondag 28 juli 2019 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Raar maar waar; volgens Ted's notebook claimt Renault dat het om een "exhaust problem" ging, en dus absoluut geen plof.
Maar buiten Frankrijk gelooft niemand het...
Zonde dat Lewis ze krijgt maar Kubica is dan wel weer geweldigquote:Op zondag 28 juli 2019 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kubica een WK-punt:
https://racingnews365.nl/(...)r-kubica-en-hamilton
Ongeneeslijke keelpijnen en bijna in coma geraakt, en dan nog in de puntenquote:Op zondag 28 juli 2019 21:29 schreef Maver24 het volgende:
Hamilton toch 2 punten ! HA !!. #WKkomtInZicht
Toch ook wel een behoorlijk gebrek aan zelfreflectiequote:Op zondag 28 juli 2019 21:40 schreef ShaoliN het volgende:
[qoute]Cyril Abiteboul, #GermanGP, Sunday: “It was an emotional rollercoaster today with highs and lows. Unfortunately, we’re finishing on a low with two retirements. Daniel’s was caused by an exhaust leak and we need to look into the problem, which is our first reliability glitch in a while. Nico had been driving an amazing race and was supported by decisions from the pit wall and good execution by the pit crew. We made the call not to put dry tyres on too early and made up a lot of positions to second. The final corner looked tricky all day and Nico could not save the car from the wall. It’s difficult to take as it was an exciting race and we’d have liked to have been part of it until the end. We missed an opportunity for big points over our direct competitors, but there are certainly positives from the weekend. We want to taste being higher on merit more regularly. It doesn’t deter from our focus of pushing on and building a more competitive car.”
Ah, dank.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was een foutje volgens de wedstrijdleiding. Kwam door de schuiver en dat hammie de pits in dook met een lange stop.
In theorie deed hammie dat ook gevaarlijk door zomaar de baan over te steken zonder te kijken. Rejoining in an unsafe manner. Dat had ook wel een dingetje kunnen zijn natuurlijk
Driver of the year.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ongeneeslijke keelpijnen en bijna in coma geraakt, en dan nog in de punten
Nog steeds dit. De FIA zegt overtreding van 28.13a:quote:Op zondag 28 juli 2019 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Pagina 23. Leclerc had een 10s moeten krijgen. Art 38.3, d
Ik kan niet vinden waarom volgens de regels een boete voor het team gegeven moest worden.
Hij mag zijn engineer dan wel bedanken voor de twee punten....quote:Op zondag 28 juli 2019 20:39 schreef needakill het volgende:
[..]
Bij zijn laatste stop wilde hij ook die auto laten stoppen, maar mocht niet van zijn engineer.
Dat hij kan rijden weten we, maar als het niet gaat zoals hij het wilt dan gaat hij lopen mekkeren en zeuren.
Omdat hij niet echt een plek won? Niet de regels gelezen maar dat leek me het verschil met Max in Monaco.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog steeds dit. De FIA zegt overtreding van 28.13a:
https://www.fia.com/documents/event/24919
Volgens mij is de overtreding 28.13c en daar staat dat een straf volgens 38.3d bij hoort.
38.3d is een 10s stop en go.
Kan iemand mij uitleggen waarom het team een boete kreeg?
Tuurlijk wel, als ze hem niet unsafe releasen komt hij er achter uit.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Omdat hij niet echt een plek won? Niet de regels gelezen maar dat leek me het verschil met Max in Monaco.
Je kunt aanvoeren dat het de baan oprijden niet veilig was en dat er ondanks de lange stop een lasting advantage was, want door links van de bollard de pits in te duiken, op zich al een straf, ontliep hammie het rijden van een ronde met veel schade.quote:Should a car leave the track the driver may re-join, however this may only be done when its safe to do so and without gaining any lasting advantage.
Unsafe release is unsafe. Dat maakt niet uit of je een plek wint. De door mij aangehaalde artikelen komen uit hun eigen regels en ik kan daar met de beste wil ter wereld niet uit halen dat het team een boete moet krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Omdat hij niet echt een plek won? Niet de regels gelezen maar dat leek me het verschil met Max in Monaco.
hij heeft daar 5 sec voor gehad en die tijdens een stop ook gedaanquote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Hammie dit jaar rond de pits opnieuw regel 27.3 brak.
[..]
Je kunt aanvoeren dat het de baan oprijden niet veilig was en dat er ondanks de lange stop een lasting advantage was, want door links van de bollard de pits in te duiken, op zich al een straf, ontliep hammie het rijden van een ronde met veel schade.
Werk je de manager bij?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Hammie dit jaar rond de pits opnieuw regel 27.3 brak.
[..]
Je kunt aanvoeren dat het de baan oprijden niet veilig was en dat er ondanks de lange stop een lasting advantage was, want door links van de bollard de pits in te duiken, op zich al een straf, ontliep hammie het rijden van een ronde met veel schade.
Dat wat vooral monaco was?quote:Op zondag 28 juli 2019 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Verstappen kreeg ook niets voor die unsafe release in Silverstone. Lijkt me dus echt dat het vooral Monaco was.
De vrij grote straf voor Verstappen.quote:
Hulkenberg is echt enorm overrated. Faalt elke keer onder druk in de races. Baku 2017 parkeerde ie em ook al in de muur in een race waarin P2 of P3 mogelijk was geweest.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hulkenberg gaf bij RTL Duitsland aan dat hij een klein overstuur momentje had en er daarna min of meer bewust voor koos om die drag strip op te rijden en verrast was dat het zo glad was.
Die jongen heeft het uiteindelijk niet echt in zich. Teveel fouten, net niet snel genoeg. Als ik Renault was zou ik volgend seizoen voor Ocon gaan of Räikkönen polsen.
Natuurlijk heb je gelijk en ze moeten die straffen ook consequenter geven. Dit is wat ik kan verzinnen waarom de coureur zelf niet bestraft is.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Unsafe release is unsafe. Dat maakt niet uit of je een plek wint. De door mij aangehaalde artikelen komen uit hun eigen regels en ik kan daar met de beste wil ter wereld niet uit halen dat het team een boete moet krijgen.
nee, dat was voor links langs het paaltje. Ik heb het over een tweede dingetje dat toevallig wat overlapt, maar niet hetzelfde isquote:Op zondag 28 juli 2019 21:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft daar 5 sec voor gehad en die tijdens een stop ook gedaan
Die is ook nooit als unsafe release in onderzoek geweest, dus irrelevant in de de discussie over de strafmaat.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
Verstappen kreeg ook niets voor die unsafe release in Silverstone. Lijkt me dus echt dat het vooral Monaco was.
Nee, dat is ook vrij bizar natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die is ook nooit als unsafe release in onderzoek geweest
Die kan ik ook niet uit de regels halen dat die rechtvaardig was.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 20:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De terugvlucht, Ric met z'n ex-teamgenoten.
quote:
GODENZONEN, ALLEN!quote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toekomstig teamgenoten
Hoe voel je je, zo met Mercedes op bijna geen punten?quote:
Helaas waar, ik zou willen dat het anders voor 'm was want het is een sympathieke gast, maar hij faalt makkelijk onder druk en delft tot dusver ook het onderspit tov RIC.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hulkenberg is echt enorm overrated. Faalt elke keer onder druk in de races. Baku 2017 parkeerde ie em ook al in de muur in een race waarin P2 of P3 mogelijk was geweest.
Het is ook een prima gast verder.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helaas waar, ik zou willen dat het anders voor 'm was want het is een sympathieke gast, maar hij faalt makkelijk onder druk en delft tot dusver ook het onderspit tov RIC.
Kunnen we hiermee stellen dat RBR geen interesse (meer) heeft in Hulk als vervanger voor Gasly?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook een prima gast verder.
Maar in z'n tijd bij Force India was het ook al telkens Perez die het podium pakte in die 1 of 2 races per jaar dat het kon. Hulkenberg mist op de een of andere manier dat beetje extra dat je nodig hebt om je op die momenten te onderscheiden.
Ik zou voor Kimi gaan. Of Alonso publiekelijk zijn excuses laten aanbieden vanwege Honda en met Honda om de tafel om Alonso naast Max te krijgen. Dan heb je een droomteam en Max weer een zware kluif als teamgenoot.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kunnen we hiermee stellen dat RBR geen interesse (meer) heeft in Hulk als vervanger voor Gasly?
Of toch juist wel omdat ze iets moeten doen?
Verstappen gaat Bottas nog wel pakken in het WDC.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die zogenaamde WK-challenge van Bottas mag na vandaag trouwens ook wel echt definitief in de prullenbak. Voor zover er nog mensen waren die daar serieus in geloofden.
Laat Alfa Romeo Kimi wel gaan? En Alonso, wil hij zijn excuses wel aanbieden? Hij is een man van trots en de Japanners zijn dat ook.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zou voor Kimi gaan. Of Alonso publiekelijk zijn excuses laten aanbieden vanwege Honda en met Honda om de tafel om Alonso naast Max te krijgen. Dan heb je een droomteam en Max weer een zware kluif als teamgenoot.
Alonso wel whaha. Hoogst persoonlijk Honda de grond in getrapt en dan met een Renault nog geen deuk in een pakje boter rijden. Oftewel zijn "glorydays" zijn ook al lang over.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zou voor Kimi gaan. Of Alonso publiekelijk zijn excuses laten aanbieden vanwege Honda en met Honda om de tafel om Alonso naast Max te krijgen. Dan heb je een droomteam en Max weer een zware kluif als teamgenoot.
BottasV2 strandde eigenlijk al na Australië, er was nog een kleine opleving, maar die gaat het Lewis echt niet meer lastig maken dit seizoen.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die zogenaamde WK-challenge van Bottas mag na vandaag trouwens ook wel echt definitief in de prullenbak. Voor zover er nog mensen waren die daar serieus in geloofden.
Was 10 seconden stop & go penalty, dus bij elkaar 30 seconden.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:25 schreef Marcoss het volgende:
30 seconden is wel een flinke straf..
(Al waren ze met 15 seconden ook al de punten kwijtgeraakt, met 10 was Kimi net op plek 10 beland)
Nu ik hem zo zie is hij minstens zo gevaarlijk dan die van Max in Monaco. Grosjean is inderdaad degene die een touché voorkomt.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:21 schreef Blik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)om_ferrari_grosjean/
Ik zie de ontwijkende manoeuvre niet, ontwijken zou volgens mij remmen en achteraan sluiten betekenen. Grosjean remt waardoor Leclerc er uiteindelijk voor kan komen
Met de onboard van Leclerc ernaast (niet volledig sync met elkaar, maar close enoughquote:Op zondag 28 juli 2019 22:21 schreef Blik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)om_ferrari_grosjean/
Ik zie de ontwijkende manoeuvre niet, ontwijken zou volgens mij remmen en achteraan sluiten betekenen. Grosjean remt waardoor Leclerc er uiteindelijk voor kan komen
Ja, ik zie de manoeuvre niet. Sterker nog, er was geen ruimte voor een manoeuvrequote:Op zondag 28 juli 2019 22:34 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Met de onboard van Leclerc ernaast (niet volledig sync met elkaar, maar close enough) :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |