Hij won 'em nog bijna inderdaad.quote:
Kan het mooier?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:05 schreef Snowsquall het volgende:
En dat op mijn verjaardag....wat een cadeau
Facepalm en tafel stompen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kvyatt zit in de Toro Rosso, maar wat mij t meest bijblijft was Toto Rosso met zn boosheid
quote:
Dit hoef je niet twee keer te posten.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:05 schreef Snowsquall het volgende:
En dat op mijn verjaardag....wat een cadeau
Nu post je t 3 keerquote:Op zondag 28 juli 2019 17:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Dit hoef je niet twee keer te posten.
Ben benieuwd naar de studioactquote:Op zondag 28 juli 2019 17:07 schreef Zipportal het volgende:
Nooit meer Hockenheim en de laaste prijs daar pakken.
Hij was vandaag niet eens de beste rijder.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Verstappen beste rijder in F1, zonder twijfel.
Wat moet jij een zware dag hebben.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:07 schreef Antonov89 het volgende:
Lucky Max weer.
En 1,5 uur geleden iedereen nog zeiken omdat Hamilton zoveel geluk had
Jullie snappen het echt niet he
Winst puur op geluk inderdaad. Ik had het wel willen zien onder normale weersomstandigheden.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:07 schreef Antonov89 het volgende:
Lucky Max weer.
En 1,5 uur geleden iedereen nog zeiken omdat Hamilton zoveel geluk had
Jullie snappen het echt niet he
Daar twijfelen wij niett over.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit was vermakelijker dan Ajax - PSV gisteren.
alles is vermakelijker dan voetbalquote:Op zondag 28 juli 2019 17:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit was vermakelijker dan Ajax - PSV gisteren.
knotsgekquote:Op zondag 28 juli 2019 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar twijfelen wij niett over.
En dat terwijl we niet eens naar sport hebben zitten kijken net.
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand dat gifje van het juichen in de ziggo studio
Dat mag je hier niet roepen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een klein beetje mazzel zat erbij voor Maxie, vinden jullie niet?
Das het levenquote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was niet in de studio maar in een hokje achteraf, sneu hè.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben benieuwd of Coronel een beetje enthousiast is, normaal zijn de broertjes altijd zo zurig richting Verstappenquote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mwah, mazzel dat Hamilton en Bottas het zelf verneuken. Voor de rest zat hij er constant bij.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis heeft de mazel dat hij al 6 jaar in de meest superieure auto rijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft hamilton zijn hele carriere aan te dankenquote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, merc rijders kunnen bepaalde bochten niet houden... Max welquote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar dan? (Crashende coureurs telt niet, als Max dat zelf doet is het ook "moet je hem maar op de baan houden" )quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is watquote:Op zondag 28 juli 2019 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was niet in de studio maar in een hokje achteraf, sneu hè.
quote:Op zondag 28 juli 2019 17:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook nog dat NPO studio gifje? (staande ovatie)
Neequote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overleven in een race als deze en vervolgens winnen is zeker geen mazzel.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
zeker ! lekker tochquote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat Vettel van achteraan moest beginnnen, was ook niet zijn verdienste. Start verneuk, spin liep goed af.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, mazzel dat Hamilton en Bottas het zelf verneuken. Voor de rest zat hij er constant bij.
Voornamelijk dat hij de VSC kreeg om terug op de inters te gaan waardoor ie niet achter Bottas zat. Dan had ik maar moeten zien of ie had gewonnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar dan? (Crashende coureurs telt niet, als Max dat zelf doet is het ook "moet je hem maar op de baan houden" )
Concurrenten die fouten maken die jij niet maakt is wel een beetje de essentie van sport.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, mazzel dat Hamilton en Bottas het zelf verneuken. Voor de rest zat hij er constant bij.
Ah, oke.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk dat hij de VSC kreeg om terug op de inters te gaan waardoor ie niet achter Bottas zat. Dan had ik maar moeten zien of ie had gewonnen.
Juiste beslissingen van het team. De 360 was wel een gelukjequote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee. een regenrace gaat om het maken van de minste fouten en als er een fout ontstaat goed te reageren. Case in point: Max maakte een 360. Kan verder door de juiste handelingen. Zelfde net na de wissel naar geel: raakt 2, 3x de wagen kwijt bij uitrijden van de pitstraat. Gaat goed door de juiste handelingen.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me niet alles meer herrinneren maar had Bottas toen ook niet slicks die hij moest wisselen?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voornamelijk dat hij de VSC kreeg om terug op de inters te gaan waardoor ie niet achter Bottas zat. Dan had ik maar moeten zien of ie had gewonnen.
En?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |