geweldig, jammer dat ie er net voor kan blijven.quote:
Van allesquote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 28 juli 2019 16:39 schreef Rianne84 het volgende:
Is de UI voor langzaam rijden HAM al beslist?
Bottas ging gelijk mee en ligt nu al 10 seconden achterquote:Op zondag 28 juli 2019 16:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
5 Seconden op 2 laps voordat 'ie stopte voor slicks
Klopt, dan was het nu al binnen geweest.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd zie, Max had meteen naar medium gemoeten.. Grote kans laten liggen met die gratis stop zeg
Duurde een paar honderd meter.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Stroll p1! Als ik daar een euro op had gezet was in nu miljonair
En als ie eraf was geknald?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Gvd zie, Max had meteen naar medium gemoeten.. Grote kans laten liggen met die gratis stop zeg
VER STR KVY mooi podium.quote:
Behoorlijk!quote:Op zondag 28 juli 2019 16:42 schreef Twiitch het volgende:
De laatste paar GPs maken die oersaaie races aan het begin van het seizoen ruimschoots goed.
Done.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef tralalala het volgende:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Even op Max stemmen. (Anders snap je het niet)
THANK YOU FOR VOTINGquote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef tralalala het volgende:
Jos kan er niks vanquote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
Verstappen heeft wel altijd geluk als ie een poepstart heeft....
Kvyat anders ook wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef tralalala het volgende:
Idioten bij Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is nou al de derde keer dat Vettel van rond positie 10 terug moet komen.
Mercedes gaat helemaal niks meer doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Max rijdt volledig weg, bottas moet snel naar voren wil Mercedes nog iets doen
Daar wachten we nog op ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef TjjWester het volgende:
Heeft hamilton nog straf gehad voor het te langzaam rijden tijdens de sc??
Nog nietquote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef TjjWester het volgende:
Nog niet, die is nog underquote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef TjjWester het volgende:
Yep en vooral hopen dat het droog blijft.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Max moet hem nu gewoon rustig uitrijden en geen gekke dingen gaan doen. Zou zonde zijn als hij er nu nog afschiet.
En maar roepen bij de SC:quote:Op zondag 28 juli 2019 16:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Mercedes gaat helemaal niks meer doen.
Bedankt.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef tralalala het volgende:
Vettelquote:
Goeie rijder, maar het jarenlang rijden in de beste auto is naar zijn hoofd gestegen, hij denkt dat ie een soort van F1 god isquote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef Peterselieman het volgende:
Hammie klaagt weer eens. Hij is gewoon een pepernoot
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:47 schreef Zorro het volgende:
Mol doe ons allemaal een plezier en ga met pensioen.
Dit lijkt echt nergens op.
quote:Op zondag 28 juli 2019 16:47 schreef Skwish het volgende:
[..]
Onze torpedo rusmooi de concurrentie eraf pingelen
Een Red Bull met zwarte camera VOL in beeld en dan nog zeggen dat het Gasly is.quote:
dan niet johquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef beantherio het volgende:
Nog 10 rondes. Ik weet niet of ik dat trek.
Meer geluk en goede bandenstrat van het team.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Stroll weer in een chaotische race goed bezig!
Chaosquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Ik had andere (leuke) verplichtingen. Kan iemand mij een samenvatting geven?
Ik ben een beetje bang voor een stom foutje van Maxquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef beantherio het volgende:
Genieten iddquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik lach niet vaak hardop om iets op tv, maar ham krijgt het voor elkaar
Nope, kunt beter terugkijken. Regen Race genotquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Dit samenvatten is onmogelijkquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Ik heb de hele race tot nu toe gezien. Kan iemand mij een samenvatting geven?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Alleen als die p1 ligt zonder spray voor zich. Zo'n race als Max in Brazilië heb ik Lewis nog nooit zien rijden.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 16:43 schreef tralalala het volgende:
Protipquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Jouw schuld dus!!!quote:Op zondag 28 juli 2019 16:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Altijd als ik wijzigingen doe komen er zulke races
Regengenot.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
hoor Ham nog zeggen , zou het leuk vinden om met Max te vechten op de baanquote:
Perez leest mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:50 schreef shiznuts het volgende:
Als rijder zou ik geen interviews willen geven, maar gewoon een bak popcorn en een bier willen pakken en de race uitkijken??
Nee denk niet meerquote:Op zondag 28 juli 2019 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel ging als een mes door de boter, had ook wel even in beeld gemogen. Die gaat het podium nog halen.
de samenvatting duurt waarschijnlijk 2 uur langquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef Falco het volgende:
Ik niet, loop een rondje met de hondenquote:Op zondag 28 juli 2019 16:49 schreef beantherio het volgende:
Misschien kan Max em nog lappen.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoor Ham nog zeggen , zou het leuk vinden om met Max te vechten op de baan![]()
waar is ham nu
Dat weet jij, dat weet ik, maar die lui in de Ziggo studio krijg je dat niet aan hun verstand gepeuterd.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Alleen als die p1 ligt zonder spray voor zich. Zo'n race als Max in Brazilië heb ik Lewis nog nooit zien rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |