Die was al opgeheven.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:06 schreef LTVDK het volgende:
Crashen tijdens een VSCI think Ericsson hit us.
Maar jij geeft je mening helemaal niet...quote:Op zondag 28 juli 2019 16:04 schreef RubenSosa het volgende: [..] Nee hoor. Fok is geen noord korea ofzo. Je mag best je mening geven...
Wat nou genaaid? Hij verloor minder want de VSC was er nog en nu heeft ie rustig de tijd om zijn bandjes te warmen. Wat een pech.quote:
oh nee joh?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:07 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar jij geeft je mening helemaal niet...
Dat.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Hamilton penalty. 100% in de regels dat dit niet mag.
Wat?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:07 schreef Zorro het volgende:
Hamilton heeft niet zo heel veel geluk met die SC en alles he?
oh goede vraagquote:
Plof.quote:
Wat mag niet?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Als hij eerlijk zijn fout toegeeft....quote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Zeker weten jaquote:Op zondag 28 juli 2019 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Herhaling van Hamster graag. Volgens mij reed hij aan de verkeerde kant langs de paal
Hij ging verkeerde kant pits binnen. Voorbij de entry. Dat mag niet..quote:
Dan wint verstappen niet...quote:
dan liever gewoon geen commentaar. Of het moet die vent zijn die het geluid van de wagens nadoet.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:10 schreef Beavis het volgende:
Ik wil Olav inleveren voor enig andere commentator!! Ook al is het Mart Smeets
Jinx hem niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat dit dan eindelijk het podium voor Hulk worden?
juist nietquote:Op zondag 28 juli 2019 16:11 schreef Zorro het volgende:
Olav wil Hamiltom vrijpleiten
Olav Hamilton fanboy
Zou echt tof zijn als de Hulk wint.quote:
oef. er zijn grenzen....quote:Op zondag 28 juli 2019 16:10 schreef Beavis het volgende:
Ik wil Olav inleveren voor enig andere commentator!! Ook al is het Mart Smeets
quote:Op zondag 28 juli 2019 16:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
We hebben meer regenraces nodig, dit is f1 zoals het bedoeld is.
In eerste instantie wel, totdat hij de under investigation zag.quote:
Moet volgens mij wel gewoon de penalty voor die bollard krijgen. Anders had 'ie een hele lap moeten rijden met die schade.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton zo toch wel nog een penalty mag ik hopen?
Mwah, SC is er te lang. Met de Mercs er te dicht achter kan het niet.quote:
Hoezo is de regel aangepast? Het mocht al niet maar Hamilton kreeg geen straf.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef vosss het volgende:
Gelul van olav. Regel is aangepast dat once commited to pit je niet meer de baan op mag. Lewis doet andersom.
3e goede race op rij...quote:
Of commited aan niet de pit in en dan toch nog gaan?quote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef vosss het volgende:
Gelul van olav. Regel is aangepast dat once commited to pit je niet meer de baan op mag. Lewis doet andersom.
Vorig jaar stak Hammie een bocht af en had daar voordeel van. Dat mag op zich ook nietquote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef vosss het volgende:
nee dit mocht ervoor ook al nietquote:Op zondag 28 juli 2019 16:12 schreef vosss het volgende:
Hij zit idd maar een paar seconden achter de leiding.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Wel fijn dat Ham nog aansluiting mag vinden achter de SC. Dus al die tijd stilstand.... geen centje pijn.
Hij krijgt toch een penaltyquote:Op zondag 28 juli 2019 16:14 schreef Refragmental het volgende:
Wel fijn dat Ham nog aansluiting mag vinden achter de SC. Dus al die tijd stilstand.... geen centje pijn.
ik zou verwachten een 10 S+Gquote:
Dat geloof ik pas als ik het zie.quote:
Go hulkquote:Op zondag 28 juli 2019 16:17 schreef wdn het volgende:
Als Hulk op het podium komt mag hij dotd worden van me
quote:Op zondag 28 juli 2019 16:17 schreef wdn het volgende:
Als Hulk op het podium komt mag hij dotd worden van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |