precies ditquote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef daNpy het volgende:
Rare straf, Ferrari wordt weer voor getrokken.
Canada al weer vergetenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Welja, een rijder van Ferrari matsen, je verwacht het niet
40 miljoen dollarbriefjes voor strippersquote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die overstap heeft Ricciardo echt veel gebracht..
Dit heb ik even gemist. Krijgt het team straf?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Da's ook voor het eerst dat de rijder geen tijdstraf krijgt voor een unsafe release
Geldboetequote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. Krijgt het team straf?
daar dacht ik ook al aan .. zou nu wel moeten want er is nergens bekent gemaakt dat de regels zijn veranderdquote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Krijgt Max zijn podium terug in Monaco? Wat een farce!
Ja, vandaar team fine inderdaad. Slaat inderdaad op het team.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is nieuw, zodanig dat er geen rijdersstraf is.
Ik zie alleen maar meer aanleiding om te zeiken over de totaal inconsequente straffen.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef maniack28 het volgende:
Hey Weltzschmerz. Nou niet meer zeiken he?
Daar hebben ze van geleerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Gezicht het volgende:
Wat een bizarre inconsequentie van de FIA weer overigens. Waarom een andere straf dan voor Verstappen in Monaco?
Ik vermoed dat ze dan gaan roepen dat er in het geval van Max contact was met een andere auto (wat hier niet het geval was). Maar ja: daar was Bottas net zo goed schuldig aan.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Gezicht het volgende:
Wat een bizarre inconsequentie van de FIA weer overigens. Waarom een andere straf dan voor Verstappen in Monaco?
De enige juiste straf, de rijder straffen hiervoor is gewoon raar.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef daNpy het volgende:
Rare straf, Ferrari wordt weer voor getrokken.
Yep. Wat ik prima zou vinden als ze dat consequent deden.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist. Krijgt het team straf?
Hoezo? Het is geen rijdersfout dus waarom zou die bestraft moeten worden.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Wat een schande die straf. Zo wordt je nooit geloofwaardig.
Wanneer is de laatste keer geweest dat het team de straf krijgt i.p.v. de rijder? Ff met terugwerkende kracht aanpassen anders?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Canada al weer vergetenHou toch op met dat gejank joh.
Echt een corrupte sport aan het wordenquote:
Ah thnxquote:
Dat wel jaquote:Op zondag 28 juli 2019 15:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep. Wat ik prima zou vinden als ze dat consequent deden.
Als magnussen hem had laten staan zoals Bottas was die crash stukken erger geweest.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dan gaan roepen dat er in het geval van Max contact was met een andere auto (wat hier niet het geval was). Maar ja: daar was Bottas net zo goed schuldig aan.
Eens, maar is dus niet alleen tegen Ferrari hequote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar meer aanleiding om te zeiken over de totaal inconsequente straffen.
Dit.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:43 schreef SiGNe het volgende:
Da's ook voor het eerst dat de rijder geen tijdstraf krijgt voor een unsafe release
Crying all the way to the bankquote:Op zondag 28 juli 2019 15:45 schreef Martinello het volgende:
Wat heeft Ricciardo toch een briljante stap gezet door naar Renault te gaan.
Sportief welquote:Op zondag 28 juli 2019 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar meer aanleiding om te zeiken over de totaal inconsequente straffen.
Orders uit amerika, die wind staat zoals die waait op social media.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit.
Mogen ze van mij altijd doen, want geen fout van de coureur, maar waarom ineens uit het niks? Dat f1 wetboek is zo dik, als je wat wijzigt, communiceer dat dan ff naar alles en iedereen.
Kan niet. Resultaat is dat ELKE auto unsafe gereleased wordt. Die boete nemen ze dan voor lief.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit.
Mogen ze van mij altijd doen, want geen fout van de coureur, maar waarom ineens uit het niks? Dat f1 wetboek is zo dik, als je wat wijzigt, communiceer dat dan ff naar alles en iedereen.
Behalve bij Rambo.quote:
Nu het niet om de titel van Hamilton gaat wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eens, maar is dus niet alleen tegen Ferrari he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |