Denk niet dat die slechter is tbh, maar eerder allebei niet goed genoeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe slecht moet die Geertruida wel niet zijn als hij van Beek/vd Heijden niet uit de basis kan spelen?
Ja, technische middenvelder dan.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Al speelt Feyenoord officieel niet echt met een 10 natuurlijk.
Goede argumenten geef je wel.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
Je maakt jezelf nog belachelijker dan Klaasweetalles.
10 nieuwe spelers.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Nou, duidelijker kan het niet worden voor Sjaak wat we nodig hebben.
Je quote mij verkeerd idioot. Plak die lachwekkende zin bij je eigen quote. @onlogischquote:Op zondag 28 juli 2019 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Goede argumenten geef je wel.
Nu weet ik al weer waarom ik hier bijna nooit meer postte.
Vente kan er he-le-maal geen reet van.
echt he met een andere cv en spits sta je 1-0 voor.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Nou, duidelijker kan het niet worden voor Sjaak wat we nodig hebben.
Van Beek en Vente vervangen en je bent al een heel eind.quote:
Dit.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van Beek en Vente vervangen en je bent al een heel eind.
Gastje is echt belachelijk snel en flexibel, wint ook echt veel van die rommelige duels op snelheid. Hij loopt ook echt op álles.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:52 schreef aTypisch het volgende:
Sini speelt ook wel aardig in de voorbereiding he? Wel lekker snelle vis.
Ja, eerste wat ze dan moeten doen is Berghuis wat extra monnies geven. Salarisplafond voor de toppers omhoog.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
En als die investeerders serieus zijn dan verkoop je Berghuis ook gewoon niet, daar heb je nog 4-5 jaar top plezier van.
ja, alstie ook nog wat rust had en een iets betere positionering was het een wereldkeepertquote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Vermeer zijn reflexen zijn wel echt ziek hoor.
Van dat hoog druk zetten en voetballen op de helft van de tegenstander komt deze pot ook niks terecht.quote:
Jaap speelt aanvallender hé, dan is dit een beetje het gevolg. Het is te hopen dat men er ooit nog enige vorm in kan krijgen verdedigend.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord is een vreemde combinatie van debiele verdedigende circus faalacties gecombineerd met een aantal lekkere aanvallen, beter dan we onder Gio hebben gezien...
Wat moet ik hier nu weer van denken.
Dat de kwaliteit niet achterin staat.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord is een vreemde combinatie van debiele verdedigende circus faalacties gecombineerd met een aantal lekkere aanvallen, beter dan we onder Gio hebben gezien...
Wat moet ik hier nu weer van denken.
Ach, als hij nu in de Bilal rol kan door hem in te brengen als je wat diepte wil is toch prima voor 1.5 miljoen?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft 1,5 jaar moeten acclimatiseren maar dan heb je ook wat
Elke keer dat ik iets veelbelovends zie is het ofwel vanuit een combinatie met Kokcu, ofwel is het een diepe bal. Ik ben echt tegen het blijven opstellen van Larsson. Hij heeft inmiddels genoeg kansen gehad en gaat echt niet beter worden dan het niveau wat hij nu heeft.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aanvallend heb ik nu al meer moois gezien dan onder twee jaar Gio.
Verdedigend is het lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |