Misschien moet je dat juist niet doen? Ik heb altijd gemerkt dat dat vrij contra-productief werkt.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Dat wordt vanmiddag niet ontspannen maar studeren. En morgen nog. En dinsdag op tijd naar Utrecht voor laatste keer doorlezen.
Daar heb je gelijk in, maar ik voel me ook al de hele week schuldig als ik iets anders doe dan studeren.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je dat juist niet doen? Ik heb altijd gemerkt dat dat vrij contra-productief werkt.
Er is wel een zekere weg met bepaalde antwoordkeuzes, zeg maar. Maar dat ga ik dus door elkaar halen. Er zijn zoveel...stukjes.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is er een bepaald lijstje dat je kunt gebruiken bij het beantwoorden van vragen? Ik had ook zo'n rotvak dat er maar niet in ging. Na een aantal keer zakken kwam ik er achter dat bij dit specifieke vak een antwoord uit 4 onderdelen moest bestaan en dat je gestraft werd voor het tonen van extra kennis. Daarna ging het een stukje beter en slaagde ik uiteindelijk.
F zou ook ff met je kunnen oefenen? Dat helpt bij mij als ik iets moet 'vertellen' of herhalen tegen iemand dat beklijft het beter...quote:Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Bedankt voor het ventileren, en sorry als ik wat kortaf of afwijzend over kom op alle tips en adviezen, ik zit er gewoon echt even doorheen. Ze worden zeker gewaardeerd.
Ik ga even F. knuffelen en studie-dingen doen. Dan boodschappen en misschien eind van de middag even ontspanning.
Geen idee of het kan. Maar stel dat het niet goed gaat, kan je dan komend jaar een ander vak doen, en dan volgend jaar dit. Even afstand nemen?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is wel een zekere weg met bepaalde antwoordkeuzes, zeg maar. Maar dat ga ik dus door elkaar halen. Er zijn zoveel...stukjes.
Is lastig te realiseren ten aanzien van de stof en de manier van vragen stellen. En dan vergeet ik ook dingen en dat kan ik dan niet controleren of F. laten corrigeren.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F zou ook ff met je kunnen oefenen? Dat helpt bij mij als ik iets moet 'vertellen' of herhalen tegen iemand dat beklijft het beter...
Mag je ook naast je neer leggen dit advies
Alles om te helpen![]()
Dan doe ik dus nog 2 jaar langer over m'n P.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of het kan. Maar stel dat het niet goed gaat, kan je dan komend jaar een ander vak doen, en dan volgend jaar dit. Even afstand nemen?
Ik herken het wel. Mensen die beweren dat Rechten een pretstudie is, hebben nog nooit de tentamenstof bekekenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er is wel een zekere weg met bepaalde antwoordkeuzes, zeg maar. Maar dat ga ik dus door elkaar halen. Er zijn zoveel...stukjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Bloesreview!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 3 kritiekpuntjes voor CARO in het Eftelingtheater: alles is gezongen in het Engels.. dat zou ik niet doen... maar mss doen ze dat voor de volwassenen, de gastspeelkinderen konden met sommige acts best nóg een klein rolletje betekenen én ik vond het spiegelstuk met de 2 generaties veeeeeels te lang duren.
Verder leuke aankleding, de regen/douche/waterspektakel vond ik prachtig en ik vond het gewaagd dat ze de dood er in hadden zitten. Maar mooi verwerkt. En Saent Saens daarbij echtheb meteen de naam van het Carnaval der dieren tegen zoon F. genoemd en gezegd dat ie dat op moest zoeken op YT voor de kinderen
/recensie
Enneh Jeeej voor prille cheesy![]()
Is dat ook waarvan je laatst een boek open had op de achtergrond van een foto? Ik vond een halve alinea al, zo geestdodend!quote:
Jup. En dan 400 A-4 grote pagina's.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat ook waarvan je laatst een boek open had op de achtergrond van een foto? Ik vond een halve alinea al, zo geestdodend!Nou ja, succes mopje! Wellicht valt het deze keer mee.
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:02 schreef minilot het volgende:
Bloesreview!
Wat ik ervan vond: https://www.eftelist.nl/mail/7752
>>> niet geluktquote:Vijf Zintuigen wordt ook nog rondgedragen op een stokje en naar aanleiding
hiervan worden de jongens in de zaal gesommeerd om op te staan en op
Afrikaan Beat van de Indische Waterlelies te dansen. Dit brok
publiekparticipatie is verschrikkelijk rommelig en een beetje ordinair na de
vorige sfeervolle scene. Vergt verbetering!
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:10 schreef fietsie het volgende:
"KNMI Trekt code Oranje in"
"Extreme hitte voorbij"
Het is duidelijk dat het noorden en noord-oosten er in Nederland niet toe doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |