abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188168629
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188168635
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:

Dat wordt vanmiddag niet ontspannen maar studeren. En morgen nog. En dinsdag op tijd naar Utrecht voor laatste keer doorlezen.
Misschien moet je dat juist niet doen? Ik heb altijd gemerkt dat dat vrij contra-productief werkt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188168651
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien moet je dat juist niet doen? Ik heb altijd gemerkt dat dat vrij contra-productief werkt.
Daar heb je gelijk in, maar ik voel me ook al de hele week schuldig als ik iets anders doe dan studeren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188168652
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is er een bepaald lijstje dat je kunt gebruiken bij het beantwoorden van vragen? Ik had ook zo'n rotvak dat er maar niet in ging. Na een aantal keer zakken kwam ik er achter dat bij dit specifieke vak een antwoord uit 4 onderdelen moest bestaan en dat je gestraft werd voor het tonen van extra kennis. Daarna ging het een stukje beter en slaagde ik uiteindelijk.
Er is wel een zekere weg met bepaalde antwoordkeuzes, zeg maar. Maar dat ga ik dus door elkaar halen. Er zijn zoveel...stukjes.
pi_188168660
Bedankt voor het ventileren, en sorry als ik wat kortaf of afwijzend over kom op alle tips en adviezen, ik zit er gewoon echt even doorheen. Ze worden zeker gewaardeerd. :*

Ik ga even F. knuffelen en studie-dingen doen. Dan boodschappen en misschien eind van de middag even ontspanning.
pi_188168677
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Bedankt voor het ventileren, en sorry als ik wat kortaf of afwijzend over kom op alle tips en adviezen, ik zit er gewoon echt even doorheen. Ze worden zeker gewaardeerd. :*

Ik ga even F. knuffelen en studie-dingen doen. Dan boodschappen en misschien eind van de middag even ontspanning.
F zou ook ff met je kunnen oefenen? Dat helpt bij mij als ik iets moet 'vertellen' of herhalen tegen iemand dat beklijft het beter...
Mag je ook naast je neer leggen dit advies :*
Alles om te helpen *O* :*
pi_188168678
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er is wel een zekere weg met bepaalde antwoordkeuzes, zeg maar. Maar dat ga ik dus door elkaar halen. Er zijn zoveel...stukjes.
Geen idee of het kan. Maar stel dat het niet goed gaat, kan je dan komend jaar een ander vak doen, en dan volgend jaar dit. Even afstand nemen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188168694
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

F zou ook ff met je kunnen oefenen? Dat helpt bij mij als ik iets moet 'vertellen' of herhalen tegen iemand dat beklijft het beter...
Mag je ook naast je neer leggen dit advies :*
Alles om te helpen *O* :*
Is lastig te realiseren ten aanzien van de stof en de manier van vragen stellen. En dan vergeet ik ook dingen en dat kan ik dan niet controleren of F. laten corrigeren.
pi_188168702
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee of het kan. Maar stel dat het niet goed gaat, kan je dan komend jaar een ander vak doen, en dan volgend jaar dit. Even afstand nemen?
Dan doe ik dus nog 2 jaar langer over m'n P. :{ Kan, maar niet wenselijk. Denk dat ik er dan nog eerder gewoon mee kap. :{
Het is ook een verplicht vak, dus kan er niet onderuit.
pi_188168716
Ik heb 3 kritiekpuntjes voor CARO in het Eftelingtheater: alles is gezongen in het Engels.. dat zou ik niet doen... maar mss doen ze dat voor de volwassenen, de gastspeelkinderen konden met sommige acts best nóg een klein rolletje betekenen én ik vond het spiegelstuk met de 2 generaties veeeeeels te lang duren.
Verder leuke aankleding, de regen/douche/waterspektakel vond ik prachtig en ik vond het gewaagd dat ze de dood er in hadden zitten. Maar mooi verwerkt. En Saent Saens daarbij echt _O_ heb meteen de naam van het Carnaval der dieren tegen zoon F. genoemd en gezegd dat ie dat op moest zoeken op YT voor de kinderen :D
/recensie :D

Enneh Jeeej voor prille cheesy *O* O+
  zondag 28 juli 2019 @ 11:53:36 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188168741
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik herken het wel. Mensen die beweren dat Rechten een pretstudie is, hebben nog nooit de tentamenstof bekeken :X
Spoilers!
pi_188168762
JongOns, we kunnen onze brillen halen straks :X Zo spannend of ze goed zijn :B
pi_188168790
Welk vak is het Loona?
pi_188168804
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Aure het volgende:
Welk vak is het Loona?
Privaatrecht. :{
  zondag 28 juli 2019 @ 12:01:51 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188168833
Gefeliciteerd Uniekje! :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 28 juli 2019 @ 12:02:06 #16
221912 minilot
Nancy boy
pi_188168838
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Bluezz het volgende:

Ik heb 3 kritiekpuntjes voor CARO in het Eftelingtheater: alles is gezongen in het Engels.. dat zou ik niet doen... maar mss doen ze dat voor de volwassenen, de gastspeelkinderen konden met sommige acts best nóg een klein rolletje betekenen én ik vond het spiegelstuk met de 2 generaties veeeeeels te lang duren.
Verder leuke aankleding, de regen/douche/waterspektakel vond ik prachtig en ik vond het gewaagd dat ze de dood er in hadden zitten. Maar mooi verwerkt. En Saent Saens daarbij echt _O_ heb meteen de naam van het Carnaval der dieren tegen zoon F. genoemd en gezegd dat ie dat op moest zoeken op YT voor de kinderen :D
/recensie :D

Enneh Jeeej voor prille cheesy *O* O+
Bloesreview! *O*
Het Engels is bewust: de show is eigenlijk primair opgezet met het oog op de groeiende groep buitenlandse bezoekers :)

Wat ik er verder van vond: https://www.eftelist.nl/mail/7752
Let me see you stripped down to the bone
pi_188168841
Lonaa moest dat zijn natuurlijk 8)7

Privaatrecht, daar kan ik mij niet meer zoveel van herinneren maar ik was er waarschijnlijk niet zo goed in :')
  zondag 28 juli 2019 @ 12:04:01 #18
221912 minilot
Nancy boy
pi_188168864
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Privaatrecht. :{
Is dat ook waarvan je laatst een boek open had op de achtergrond van een foto? Ik vond een halve alinea al, zo geestdodend! :O Nou ja, succes mopje! Wellicht valt het deze keer mee.
pi_188168872
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Is dat ook waarvan je laatst een boek open had op de achtergrond van een foto? Ik vond een halve alinea al, zo geestdodend! :O Nou ja, succes mopje! Wellicht valt het deze keer mee.
Jup. En dan 400 A-4 grote pagina's.
  zondag 28 juli 2019 @ 12:06:02 #20
221912 minilot
Nancy boy
pi_188168884
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2019 12:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jup. En dan 400 A-4 grote pagina's.
Oef!
pi_188168927
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 12:02 schreef minilot het volgende:

Bloesreview! *O*
Wat ik ervan vond: https://www.eftelist.nl/mail/7752
quote:
Vijf Zintuigen wordt ook nog rondgedragen op een stokje en naar aanleiding
hiervan worden de jongens in de zaal gesommeerd om op te staan en op
Afrikaan Beat van de Indische Waterlelies te dansen. Dit brok
publiekparticipatie is verschrikkelijk rommelig en een beetje ordinair na de
vorige sfeervolle scene. Vergt verbetering!
>>> niet gelukt :P
Al die details en verwijzingen die je noemt hebben wij niet echt meegekregen, want niet goed op de hoogte/we komen bijna nooit in de Efteling :D
Wat een review _O_
Verdienmodel is idd heel slim bedacht :D
Je pagina sowieso ff doorgemaild naar de kinderen, die zijn Eftelingfans en kenners *)

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 28-07-2019 12:24:52 ]
pi_188168933
Volgens mij was dit de eerste nacht die ik in de afgelopen week goed geslapen heb :')

Maar de Lomo was goed *O* en helemaal op :+
Nog wat ribben over, maar die komen vandaag wel op 8-)
pi_188169010
Oh, naamtopic. Had ik nog niet eens gezien. :@
  zondag 28 juli 2019 @ 12:22:05 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188169095
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 11:10 schreef fietsie het volgende:
"KNMI Trekt code Oranje in"
"Extreme hitte voorbij"

Het is duidelijk dat het noorden en noord-oosten er in Nederland niet toe doen :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188169145
quote:
11s.gif Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je was toch gestopt met roken }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')