Ja dit ga ik nu niet lezenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Being and drunkenness: how to party like an existentialist
@:fok-it @:charleskinbote dit artikel is genot, trouwens
ja heb een van de memoires van beauvoir, over haar twintigerjaren, was wel levensgenieter hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Being and drunkenness: how to party like an existentialist
@:fok-it @:charleskinbote dit artikel is genot, trouwens
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:10 schreef I. het volgende:
[..]
Kom maar halenWel snel zijn, voor je het weet zijn ze op
hoe extra kun je zijn lmaoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
“Maybe it was the alcohol, maybe it was the truth, maybe I didn't want things to turn abstract, but I felt I should say it, because this was the moment to say it, because it suddenly dawned on me that this was why I had come, to tell him 'You are the only person I'd like to say goodbye to when I die, because only then will this thing I call my life make any sense. And if I should hear that you died, my life as I know it, the me who is speaking with you now, will cease to exist
whaddayameanquote:
Fipo is eerste post toch nou danquote:
Jij smoothtalkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:10 schreef I. het volgende:
Kom maar halenWel snel zijn, voor je het weet zijn ze op
Had wel verwacht dat jij dit zou kennenquote:
heb dat boek niet gelezen heb de film alleen gezienquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat jij dit zou kennen
Was mooi tochquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb dat boek niet gelezen heb de film alleen gezien
je moet Beautiful boy ook kijken. Daar speelt hoofdrolspeler ook in. Die is ook prachtigquote:
vond dat niet zo'n goede filmquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je moet Beautiful boy ook kijken. Daar speelt hoofdrolspeler ook in. Die is ook prachtig
Dat zei ik laatst nog toen ik die film keek. Zou gay worden voor Timothee Chalametquote:
ben sinterklaasgedicht aan het schrijvenquote:
Sinterklaas is niet echt hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben sinterklaasgedicht aan het schrijven
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst nog toen ik die film keek. Zou gay worden voor Timothee Chalamet
wie is de gelukkige?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben sinterklaasgedicht aan het schrijven
Of ongelukkige he. Aangezien ze nu ook voor negatieve doeleinden gebruikt kunnen wordenquote:
Al bijna 10 jaar manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ongelukkige he. Aangezien ze nu ook voor negatieve doeleinden gebruikt kunnen worden
ja oke, dit was de laatste opmerkingquote:
om het uit te maken moet het eerst aan zijn, dus ik doel op degene met wie je het in eerste instantie aan gaat makenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ongelukkige he. Aangezien ze nu ook voor negatieve doeleinden gebruikt kunnen worden
Zou die Timothee Chalamet niet naast me willen hebben als het bevel komt om op te stormen dus zo aantrekkelijk als een weke dode kanariequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst nog toen ik die film keek. Zou gay worden voor Timothee Chalamet
Geen idee. Doe eens een suggestiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om het uit te maken moet het eerst aan zijn, dus ik doel op degene met wie je het in eerste instantie aan gaat maken
ofzo
Maak het nou niet ongemakkelijk door een SC-er op ten oemenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:kopjechino lijkt wel enigszins elitair genoeg te zijn
Ken jij nog andere mensen dan die ik ook kenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak het nou niet ongemakkelijk door een SC-er op ten oemen
Voor ik een oordeel vel of ik mij hierin wil mengen; waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:kopjechino lijkt wel enigszins elitair genoeg te zijn
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ken jij nog andere mensen dan die ik ook ken
Een geschikt iemand voor @Fok-it vindenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor ik een oordeel vel of ik mij hierin wil mengen; waar gaat dit over?
Haat je hem ofzo, dat je mij voorstelt?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Een geschikt iemand voor @:fok-it vinden
Nee, hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haat je hem ofzo, dat je mij voorstelt?
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haat je hem ofzo, dat je mij voorstelt?
Gewoon. Ik gun hem een lief en stabiel iemandquote:
Gemeen zijn tegen mijzelf mag ik zelf weten toch?quote:
Mijn hart deed een sprongetje toen ik vanavond het gewoon fris had toen ik naar de winkel liepquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
Wat ben ik blij dat het eindelijk wat afkoelt
Dat is lief van je.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon. Ik gun hem een lief en stabiel iemand
[..]
Gemeen zijn tegen mijzelf mag ik zelf weten toch?
Als ik op die manier gemeen had willen doen had ik wel een andere username daar neergezet...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon. Ik gun hem een lief en stabiel iemand
[..]
Ja inderdaad, het is hier nog steeds bijna 23 graden maar het voelt gewoon fris aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn hart deed een sprongetje toen ik vanavond het gewoon fris had toen ik naar de winkel liep
Nu ben ik wel benieuwd wie je in gedachten had danquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ik overigens ook even over na had gedacht, maar dat vond ik te wreed (voor beide kampen)
Dit jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie je in gedachten had dan
Voor de lieve vrede ga ik dat niet zeggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie je in gedachten had dan
Is gewoon zoquote:
Oké, sorry. Toch lief dat je het goed bedoeldequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik op die manier gemeen had willen doen had ik wel een andere username daar neergezet...
Nope.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gemeen zijn tegen mijzelf mag ik zelf weten toch?
Haha ik weet het ik weet hetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de lieve vrede ga ik dat niet zeggen
Een ijsje halen, nu nog?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga denk ik even een ijsje halen en zien of het echt afgekoeld is buiten
Heb je niet in de vriezer dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga denk ik even een ijsje halen en zien of het echt afgekoeld is buiten
Ja Sheldon Cooper, nu nogquote:
Jawel, maar ik heb zin in een McFlurryquote:
ik wilde zeggen, in Arnhem is het nog kouder dan hier, maar dat is een leugen, het is daar 3 graden warmer nog dan hier...quote:
Damn itquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik wilde zeggen, in Arnhem is het nog kouder dan hier, maar dat is een leugen, het is daar 3 graden warmer nog dan hier...
En die wonen niet in je vriezer dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb zin in een McFlurry
windowsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn pc wil nu meteen opnieuw opstarten om updates te installeren, echt rot op
Ik ben te skeer voor een dikke appelquote:
Applequote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben te skeer voor een dikke appel
Mijn vader heeft er één voor in zijn studio, werkt prachtig manquote:
maar kan ik toch ook niet betalen johquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er één voor in zijn studio, werkt prachtig man
Minder bier drinken, dan is het als student wel te doen toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar kan ik toch ook niet betalen joh
Hier gaat wat mis. Hoe kan je nog student zijn als je minder bier drinktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Minder bier drinken, dan is het als student wel te doen toch?
Als student minder bier drinken is een contradictio in terminisquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis. Hoe kan je nog student zijn als je minder bier drinkt
Kut, ga ik daar even de mist inquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis. Hoe kan je nog student zijn als je minder bier drinkt
Exactemundoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als student minder bier drinken is een contradictio in terminis
Bij deze is dat niet gelukt. Maar, ik geef je wel een tweede kansquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:56 schreef aloa het volgende:
Ja okay![]()
Kan gebeuren toch. Ik probeer inhoudelijk te blijven
Bedankt daarvoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij deze is dat niet gelukt. Maar, ik geef je wel een tweede kans
Ik had gisteravond een vleermuis op mijn kamer, dat is echt zwaar kutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik spank mijn buik helemaal de tyfus omdat er op m'n scherm muggen en fruitvliegjes af komen omdat ik de deur heb open staan
Misschien eens wat meer douchenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik spank mijn buik helemaal de tyfus omdat er op m'n scherm muggen en fruitvliegjes af komen omdat ik de deur heb open staan
Lekker muziek maken op je buikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
whutquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een vleermuis op mijn kamer, dat is echt zwaar kut
Ze wonen hier onder het dak, dus soms vliegen ze naar binnenquote:
Ik zag een vleermuis vliegen.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Kruijswijk naar het podium zien rijden, al was de rit zelf een beetje teleurstellendquote:Op zondag 28 juli 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Maar vleermuizen hebben op zich toch ook vrij goede zintuigen, dus die kunnen prima het pand weer verlaten lijkt mequote:Op zondag 28 juli 2019 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze wonen hier onder het dak, dus soms vliegen ze naar binnen![]()
Kan ik weer met een visnetje achter dat beest aan![]()
Gelukkig vloog deze zelf weer naar buiten
Klopt, maar ik heb een hele mooie draagbalk door mijn slaapkamer lopen en daar gaat ie dan lekker aan hangenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar vleermuizen hebben op zich toch ook vrij goede zintuigen, dus die kunnen prima het pand weer verlaten lijkt me
Ergens wel kjoetquote:Op zondag 28 juli 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb een hele mooie draagbalk door mijn slaapkamer lopen en daar gaat ie dan lekker aan hangen
Ik zag er vorige week ook nog eentje, komt wel dichtbij zoquote:
Highlights waren nog wel redelijk spannend, maar Jumbo heeft eigenlijk de hele etappe aan gort gereden zo leek het.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kruijswijk naar het podium zien rijden, al was de rit zelf een beetje teleurstellend
Wel eng zegquote:Op zondag 28 juli 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zag er vorige week ook nog eentje, komt wel dichtbij zo![]()
Je zusje fladdert vaker 's nachts rond op zoek naar mannen papquote:Op zondag 28 juli 2019 00:10 schreef hemarookworst het volgende:
Niet zelf s'nachts rondfladderen als een vleermuis op zoek naar mensenbloed
Ja, maar niet op mijn slaapkamerquote:
hihahootjesquote:Op zondag 28 juli 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zusje fladdert vaker 's nachts rond op zoek naar mannen pap
Haha dat zul je haast gaan denken ja, maar nee totaal nietquote:
Okequote:Op zondag 28 juli 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haha dat zul je haast gaan denken ja, maar nee totaal niet
Was een garpje, eigenlijk durf ik geen TR te machenquote:
Wat is volgens jou de juiste beslissing?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop dat @:murp de juiste beslissing maakt
Kan het je überhaupt wat boeienquote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
Dat het wel leuk is geweest, maar ook aan alle leuke dingen komt een einde.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de juiste beslissing?
Snap ik.. Straks wordt je nog voor verrader uitgemaaktquote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een garpje, eigenlijk durf ik geen TR te machen
Ach je postte er al amper, dus wat boeit hetquote:Op zondag 28 juli 2019 00:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat het wel leuk is geweest, maar ook aan alle leuke dingen komt een einde.
Juist om de reden dat het voor bijna niemand meer leuk was
Mag je bij mij wel doen hoor, krijg verdorie nooit een notequote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een garpje, eigenlijk durf ik geen TR te machen
Dus jij bent de ONZ'er die geen 450 positieve notes per dag krijgt van @murpquote:Op zondag 28 juli 2019 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mag je bij mij wel doen hoor, krijg verdorie nooit een note
Aparte user ben jij.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mag je bij mij wel doen hoor, krijg verdorie nooit een note
Juist omdat het niet meer leuk was, als ik bedreigingen ontvang via DM is voor mij de grens wel bereikt.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach je postte er al amper, dus wat boeit het
Oke, dan is het goed.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, prettig, hier is het koeler dan in m'n kamer
Hij doet niet anders.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
-weg-quote:
Ach, ik heb nu in meerdere sc gepost en daar gaat het er harder aan toe dan in dtsquote:Op zondag 28 juli 2019 00:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Juist omdat het niet meer leuk was, als ik bedreigingen ontvang via DM is voor mij de grens wel bereikt.
Jullie nemen die onzin veel te serieus, wat dus niet echt de bedoeling is lijkt mij
Liever jij dan ikquote:Op zondag 28 juli 2019 00:19 schreef I. het volgende:
Ik ging vroeger met een maat wel eens opzoek naar vleermuizen. In het donker bij meertjes aan de bosrand. Wel tof.
Rustig maarquote:Op zondag 28 juli 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zegt een volwassen man die de hele dag op een forum aan het tellen is om zijn postcount op te krikken en gaat huilen als een klein kind omdat één van je verslavingen op slot zit
Ja wrijf het maar inquote:Op zondag 28 juli 2019 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij bent de ONZ'er die geen 450 positieve notes per dag krijgt van @:murp![]()
Ik heb deze maand ook nog geen positieve note van murp gehadquote:
sow koekoekquote:Op zondag 28 juli 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zegt een volwassen man die de hele dag op een forum aan het tellen is om zijn postcount op te krikken en gaat huilen als een klein kind omdat één van je verslavingen op slot zit
quote:
Dat je het gaat verdedigen zegt eigenlijk al genoegquote:Op zondag 28 juli 2019 00:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu in meerdere sc gepost en daar gaat het er harder aan toe dan in dts![]()
En dat mag gewoon doorgaan.
Wat een haatquote:Op zondag 28 juli 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dacht, dat Murp een vrouw was...
Wat verdedig ik dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat je het gaat verdedigen zegt eigenlijk al genoeg
Dit jaquote:Op zondag 28 juli 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop mensen als Aloa echt een keer in het echt tegen te komen om te zien hoe ze dan zijn. En ze dan keihard uit te kunnen lachen om hun hoogstwaarschijnlijke pathetische voorkomen
Oei.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop mensen als Aloa echt een keer in het echt tegen te komen om te zien hoe ze dan zijn. En ze dan keihard uit te kunnen lachen om hun hoogstwaarschijnlijke pathetische voorkomen
doe eens normaal gek.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
-weg-quote:Op zondag 28 juli 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb ook geen zin meer om hier moeite in te steken eigenlijk
Doe dat dan ook gewoon niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
Hoeveel punten hebben we nu, Woudje?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
Dat maak jij ervan?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel goed dat hij nu inziet dat niet alleen ik maar de hele SC hem uitkotst
Dan doe het ook gewoon nietquote:Op zondag 28 juli 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
Rond de 40/45 gok ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoeveel punten hebben we nu, Woudje?
Ja? Heb je nog leuke gesprekken gevoerd met users hier?quote:
Ik wel ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Heb je nog leuke gesprekken gevoerd met users hier?
Eens, dat zuigen en uitlokken hoeft hier niet, users die in de SC posten kunnen er ook niets aan doen dat DTS op slot zitquote:Op zondag 28 juli 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel goed dat hij nu inziet dat niet alleen ik maar de hele SC hem uitkotst
450, echt fantastischquote:Op zondag 28 juli 2019 00:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoeveel punten hebben we nu, Woudje?
Lachenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, dat zuigen en uitlokken hoeft hier niet, users die in de SC posten kunnen er ook niets aan doen dat DTS op slot zit
Ik kon het even niet laten makkerquote:
Met wie? Ik zie het niet namelijk. Ik zie mensen vooral 3 dingen doen bij jou: Of hun gal op je uitspuwen, of je negeren, of je posts beantwoorden met zo min mogelijk woorden uit beleefdheid. Dus. Tsja.quote:
Dan zie je wat anders dan ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie? Ik zie het niet namelijk. Ik zie mensen vooral 3 dingen doen bij jou: Of hun gal op je uitspuwen, of je negeren, of je posts beantwoorden met zo min mogelijk woorden uit beleefdheid. Dus. Tsja.
Je bent zelf een act, als ik je in WKN kijk kun je wel degelijk met normaal verstand posten.quote:
Doe normaal man.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een act, als ik in WKN kijk kun je wel degelijk met normaal verstand posten.
Hier zit je alleen maar irritant te doen en reacties uit te lokken, en ik ben zo dom om daar op in te gaan
In het vervolg gewoon even proberen te negerenquote:
F1 genotquote:Op zondag 28 juli 2019 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
ZEG, nog leuke plannen voor morgennnnn? In het echte leven?
We leven om te leren, en leren om te kunnen levenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het vervolg gewoon even proberen te negeren
Hier niet echt, lekker genieten van een vrij dagje, beetje uitslapen, beetje F1 kijken, beetje fietsen en lekker eten bij familie.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb je trouwens nog nooit in wkn gezienquote:Op zondag 28 juli 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een act, als ik je in WKN kijk kun je wel degelijk met normaal verstand posten.
Hier zit je alleen maar irritant te doen en reacties uit te lokken, en ik ben zo dom om daar op in te gaan
Wees eens niet zo giftig.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie? Ik zie het niet namelijk. Ik zie mensen vooral 3 dingen doen bij jou: Of hun gal op je uitspuwen, of je negeren, of je posts beantwoorden met zo min mogelijk woorden uit beleefdheid. Dus. Tsja.
Denk zwemmen als het niet gaat onwerenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:39 schreef Charlotte3 het volgende:
De angel is er nu wel uitquote:
Oh, dan was je toevallig net te druk met tellen denk ik sorryquote:Op zondag 28 juli 2019 00:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens nog nooit in wkn gezien
quote:
Doe gewoon even niet, deze SC word er zo niet gezelliger opquote:Op zondag 28 juli 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan was je toevallig net te druk met tellen denk ik sorry
Morgen een plaatselijke neerslagoverschotquote:
Ik citeer jou even: Ik blijf wel weg bij het ONZ-kliekje hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Te vies voor woorden. Zeggen dat een ander zuigt en zelf de grootste zuiger zijn
Of je bent een kloon van ...quote:Op zondag 28 juli 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, dan was je toevallig net te druk met tellen denk ik sorry
Tsja, dat is fok eigen he. Alle kneusjes altijd maar de hand boven het water houden. Braddie, Tong, Iwanius. Zalbij hem ook wel zo zijn.quote:
Klopt, maar heb ook geen zin om me door jou weg te laten pesten.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik citeer jou even: Ik blijf wel weg bij het ONZ-kliekje hoor.
Dus. Om jouw woorden maar even kracht bij te zetten, wat doe je hier nog?
Ja van @haags_kwartiertje maar dat wisten we alquote:
Snap alleen niet zo heel goed wat je tegen hem hebt?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat is fok eigen he. Alle kneusjes altijd maar de hand boven het water houden. Braddie, Tong, Iwanius. Zalbij hem ook wel zo zijn.
Duidelijk idd.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja van @:haags_kwartiertje maar dat wisten we al
Je vergeet jezelf.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat is fok eigen he. Alle kneusjes altijd maar de hand boven het water houden. Braddie, Tong, Iwanius. Zalbij hem ook wel zo zijn.
Zou een TR zetten als ik jou was want dit kan echt nietquote:
Hij voegt niks toe, hij zuigt, hij provoceert. Is tegen hem als user, niet tegen hem als persoon. Al denk ik niet dat ik irl nou zo goed met hem zou zijn verderquote:Op zondag 28 juli 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap alleen niet zo heel goed wat je tegen hem hebt?
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou een TR zetten als ik jou was want dit kan echt niet
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou een TR zetten als ik jou was want dit kan echt niet
Niks toevoegen in een scquote:Op zondag 28 juli 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij voegt niks toe, hij zuigt, hij provoceert. Is tegen hem als user, niet tegen hem als persoon. Al denk ik niet dat ik irl nou zo goed met hem zou zijn verder
Niet te vaak doen hoor, krijg je hoofdpijn vanquote:
Neerkijken op het plebs maar wel bij Happy Italy gaan etenquote:
Hij gaat ook weleens naar de Macquote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neerkijken op het plebs maar wel bij Happy Italy gaan eten
Doe dat....ga ik alvast naar bedquote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Doe gvd es lief. Ik ga mezelf heel even opfrissen en dan de belachelijke TRs bekijken.
Ja wanneer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat zijn er wel meer hier dus welkom bij de clubquote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Belachelijke aantal***
Ik ben ook onder invloed, fyi
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wanneer nietTR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onder invloed van.....quote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Belachelijke aantal***
Eerste post was gewoon correct hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Belachelijke aantal***
Tot over 5 minuten, gezien je pas weg gaat na 100x meldenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wanneer nietKERMIS GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja okay dat klopt.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gezien je pas weg gaat na 100x melden
[..]
KERMIS GENOT
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer hier dus welkom bij de club
Bierquote:
En heb je nog een man aan de haak geslagen vanavond?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tot over 5 minuten, gezien je pas weg gaat na 100x melden
[..]
KERMIS GENOT
Tering dat is echt troep jaquote:Op zondag 28 juli 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neerkijken op het plebs maar wel bij Happy Italy gaan eten
Een draaimolen kan veel in de war schoppen hoorquote:
Nopequote:
JC god gezienquote:Op zondag 28 juli 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En heb je nog een man aan de haak geslagen vanavond?
Zo hoort het ook, aan dronken worsten heb je niksquote:
Bedoel je fysiek of mentaal nuchter?quote:
Je kan nog relatief normaal typen, dus dan telt het nietquote:
Geen dingen waar je onder invloed van kan rakenquote:
Auto correct genotquote:Op zondag 28 juli 2019 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedoel je fysiek of mentaal nuchter?
[..]
Je kan nog relatief normaal typen, dus dan telt het niet
Herkende je hem dan?quote:
Ik wist waar hij stond maar herkende hem ookquote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkende je hem dan?Of had je al wat afgesproken?
quote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
En wederom melancholisch en dat word ik alleen met alcohol op
Jij hebt duidelijk nog nooit een Limburgse kermis meegemaakt, laat staan carnaval zoals het bedoeld isquote:
En samen in de botsautootjes geweest?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wist waar hij stond maar herkende hem ook
Ik heb Brabanders wonen in mijn dorp, die zeggen dat ze de laatste jaren nogal last hebben van feestgangers van boven de rivieren en ze ergeren zich daar kapot aanquote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een Limburgse kermis meegemaakt, laat staan carnaval zoals het bedoeld is
Ja bahquote:
Jij geen noord Hollands kermisquote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een Limburgse kermis meegemaakt, laat staan carnaval zoals het bedoeld is
Hier in het zuiden hebben we al last van Brabanders die 'het' niet snappenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb Brabanders wonen in mijn dorp, die zeggen dat ze de laatste jaren nogal last hebben van feestgangers van boven de rivieren en ze ergeren zich daar kapot aan
Ja zo praten hun ook, ik begrijp ik sowieso niets vanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in het zuiden hebben we al last van Brabanders die 'het' niet snappen
Ohquote:
Worden autisten hier nou oprecht gelukkig van?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De tijd bij je post trouwens
01:02:03
GENOT
Niet leuk, beter ook maar niet meer drinken dan vanavondquote:
Zal hem noterenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De tijd bij je post trouwens
01:02:03
GENOT
Ben al thuis ook. Bah.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet leuk, beter ook maar niet meer drinken dan vanavond
Ik ga hier wel goed op jaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden autisten hier nou oprecht gelukkig van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |