SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat die al naar de knoppen is met de afgehakte paardenhoofden van just me.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit is iets dat heel erg probeert te lijken op Blue Monday, maar het niet is.
quote:
Je had wel gelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik moest vervolgens aan die travestiet denken. Maar kom niet op haar naam.
Ja, ik wist ook nog dat het met een D. begon. Stom geheugen.quote:
Volgens mij moest hij verplicht op de foto, en is hij daar boos over.quote:
Ja, was een zaaddodende, verloren wedstrijd.quote:
Nee, hij acteert dat hij iemand mist.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij verplicht op de foto, en is hij daar boos over.
Petje verkeerd omgezetquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was een zaaddodende, verloren wedstrijd.
Maar er stond een heerlijk windje, dus daar heb ik van staan genieten.
Ben alleen wel verbrand in mijn nek, de zon was er ook nog...
Verrek, nu je het zegt herken ik hem.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Het is de ex zanger van de Baby's, die was nooit vrolijk...
smeren helpt niet meerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, klep in mijn nek, maar dat was niet voldoende merk ik nu...
After sun kan wel verkoelend werken.quote:
Kan nog net even voor het slapen gaan.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan nog net even voor het slapen gaan.
Stampeders...... vrij onbekende band verder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van wie, daar bleef het het mij op hangen...
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Cliff Richard & The Young Ones - Livin' Doll
quote:
quote:
Daar is het toch geen weer voor.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:33 schreef just me het volgende:
[..]Melting nog plannen vandaag? Ik ga vanmiddag golfen
had je regen gisterenquote:Op zondag 28 juli 2019 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is het toch geen weer voor.
En nee..... ik heb niets gepland. Vrijdagavond al een bierproeverij gehad, en gisteren een dagje uit dat in het water is gevallen.
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Oh maar dan toch is het jammer!quote:Op zondag 28 juli 2019 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet.
Maar het viel gewoon wat tegen.
Hou het dan maar bij je die miezer, dan kan ik vanmiddag droog over de golfbaanquote:
Dat wel. Had er wel naar uit gekeken. Dan over een paar weekjes maar weer.quote:
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij je die miezer, dan kan ik vanmiddag droog over de golfbaan
Dank jequote:Op zondag 28 juli 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
Ik zal het proberen.
Veel plezier alvast vanmiddag.
Er is een soort van kabouterrooster en de donderdagen komt ze naar mij toe. Dit keer komt ze op woensdagavond al en dan blijft ze gezellig slapen.De maandagen zijn voor opa. Mooi verdeeld toch?quote:
quote:
Gezellig bij oma slapen. Vindt ze vast verschrikkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:21 schreef just me het volgende:
[..]
Er is een soort van kabouterrooster en de donderdagen komt ze naar mij toe. Dit keer komt ze op woensdagavond al en dan blijft ze gezellig slapen.De maandagen zijn voor opa. Mooi verdeeld toch?
Dat krijg je met werkende ouders
Ik denk het ookquote:Op zondag 28 juli 2019 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig bij oma slapen. Vindt ze vast verschrikkelijk.
Oei, dat klinkt alsof er iets anders niet voorspoedig ging.quote:
Ow het enige wat niet voorspoedig ging, was dat de reservering van all inclusive voor de vriendin van Twan niet goed is doorgegeven. Ze heeft nu volpension maar heeft betaald voor all inclusive.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt alsof er iets anders niet voorspoedig ging.
Hè, wat vervelend.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow het enige wat niet voorspoedig ging, was dat de reservering van all inclusive voor de vriendin van Twan niet goed is doorgegeven. Ze heeft nu volpension maar heeft betaald voor all inclusive.
En ik kon bijna niemand bereiken die het kon oplossen. Nu wel contact gehad en we gaan bijbetalen en krijgen het geld terug gestort. Er is blijkbaar iets verkeerd gegaan met het doorgeven van de boeking aan het reserveringssysteem.
We zijn gisterenavond nog even langs de boulevard gelopen. Het is hier echt goedkoop...![]()
Zo maar eens ontbijten.
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, wat vervelend.
Dus je gaat terug met 3 extra koffers?
De handdoeken die voor jullie klaar liggen mag je niet meenemen hoorquote:
Heb je geen papieren/bevestiging waaruit blijkt wat er geboekt is?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow het enige wat niet voorspoedig ging, was dat de reservering van all inclusive voor de vriendin van Twan niet goed is doorgegeven. Ze heeft nu volpension maar heeft betaald voor all inclusive.
En ik kon bijna niemand bereiken die het kon oplossen. Nu wel contact gehad en we gaan bijbetalen en krijgen het geld terug gestort. Er is blijkbaar iets verkeerd gegaan met het doorgeven van de boeking aan het reserveringssysteem.
We zijn gisterenavond nog even langs de boulevard gelopen. Het is hier echt goedkoop...![]()
Zo maar eens ontbijten.
Dat was bij ons ook voorspeld. Toch miezert het al bijna heel de dag hier.quote:
Het komt hier met bakken uit de hemel!quote:
Wel een bakkie hier, maar geen regen.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken uit de hemel!
Oh dan mag het bij jou droog blijven! Ik ga gewoon golfen in de regenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een bakkie hier, maar geen regen.![]()
Moet ook niet, want het is Kwaku vandaag...
Golf ze!quote:Op zondag 28 juli 2019 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan mag het bij jou droog blijven! Ik ga gewoon golfen in de regen
![]()
Los cristianosquote:Op zondag 28 juli 2019 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je geen papieren/bevestiging waaruit blijkt wat er geboekt is?
Waar zit je? Playa de Las Americas?
jawel maar op de papieren boeking staat volpension en op de digitale al Inclusive. Ik heb ook niet gekeken naar de papieren van Twans vriendin en gewoon bij de reisbescheiden gelegd. Maar het is opgelost! We hebben all Inclusive nu bijgeboekt en betaald. Onze reisadviseur in Nederland heeft dat geld vervolgens naar ons overgemaakt. Hij regelt het verder met Tui.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je geen papieren/bevestiging waaruit blijkt wat er geboekt is?
Waar zit je? Playa de Las Americas?
Fijn dat het geregeld is. En nu dan maar lekker genieten van de vakantie.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jawel maar op de papieren boeking staat volpension en op de digitale al Inclusive. Ik heb ook niet gekeken naar de papieren van Twans vriendin en gewoon bij de reisbescheiden gelegd. Maar het is opgelost! We hebben all Inclusive nu bijgeboekt en betaald. Onze reisadviseur in Nederland heeft dat geld vervolgens naar ons overgemaakt. Hij regelt het verder met Tui.
Nee wij zitten in Los Cristiano, maar dat zit er bijna aan vast.
Netjes opgelost...quote:Op zondag 28 juli 2019 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jawel maar op de papieren boeking staat volpension en op de digitale al Inclusive. Ik heb ook niet gekeken naar de papieren van Twans vriendin en gewoon bij de reisbescheiden gelegd. Maar het is opgelost! We hebben all Inclusive nu bijgeboekt en betaald. Onze reisadviseur in Nederland heeft dat geld vervolgens naar ons overgemaakt. Hij regelt het verder met Tui.
Nee wij zitten in Los Cristiano, maar dat zit er bijna aan vast.
Hoi Melting. Ook zo'n zin in de nieuwe werkweek?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2019 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Melting. Ook zo'n zin in de nieuwe werkweek?
Bij mij komt het vooral door de zomerdienstregeling van de bussen, waardoor mijn reistijd een stuk langer is geworden. Hoewel ik geen hekel heb aan reizen, vind ik dat toch zonde van mijn tijd.quote:Op maandag 29 juli 2019 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat we beide net zoveel zin hebben.
Nog langer? Normaal moet je toch ook al behoorlijk lang reizen, of niet?quote:Op maandag 29 juli 2019 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij komt het vooral door de zomerdienstregeling van de bussen, waardoor mijn reistijd een stuk langer is geworden. Hoewel ik geen hekel heb aan reizen, vind ik dat toch zonde van mijn tijd.
Iedereen die golft heeft een handicap, toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:08 schreef just me het volgende:
Gisteren heerlijk gegolfd en ik ga vanmiddag weer golfen. We gaan met 'n groepje van 4 " dames" een is gehandicapt en rijd in een karretje en ik mag vanmiddag met haar in de kar meerijden, lekker koel
Daar heb je volkomen gelijk inquote:Op maandag 29 juli 2019 12:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Iedereen die golft heeft een handicap, toch?
Goeie smoes wel. "Ik kan goed golfen maar ik moet wel in een karretje en anderen moeten de bunker aanharken". Lusten maar niet de lasten. Slim!quote:Op maandag 29 juli 2019 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk inAlleen zij is ook nog een lichamelijk ietwat gehandicapt. Ik zal ook een beetje moeten helpen met bijv de bunker aanharken want dat kan zij niet, maar ze kan wel goed golfen
quote:Op maandag 29 juli 2019 12:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeie smoes wel. "Ik kan goed golfen maar ik moet wel in een karretje en anderen moeten de bunker aanharken". Lusten maar niet de lasten. Slim!
Op zich wel goed, alleen ligt ze nog in het ziekenhuis met een ontsteking waar de galstenen zaten. Straks horen we of ze naar huis mag of niet. Ze heeft geen pijn meer, da's het belangrijkste.quote:
goed te horenquote:Op maandag 29 juli 2019 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op zich wel goed, alleen ligt ze nog in het ziekenhuis met een ontsteking waar de galstenen zaten. Straks horen we of ze naar huis mag of niet. Ze heeft geen pijn meer, da's het belangrijkste.
Yep, Loek van Mil, speler van Neptunus. Zeer goede pitcher, kon snoeihard gooien. Stille gozer...quote:Op maandag 29 juli 2019 12:12 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm lees net dat er een 34 jarige honkballer is omgekomen, 2 dagen nadat hij stopte als prof, das ook best wrang. Zou MM hem kennen?
Zo heb ik het ook gelezen... bizar!quote:Op maandag 29 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij denken dat er meer aan de hand is dan 'slechts' een tragisch ongeval...
Dit was het nieuws van december vorig jaar:quote:
Er is echter nooit bekend gemaakt wat de oorzaak is geweest.quote:Loek van Mil heeft afgelopen weekend ernstig hoofdletsel opgelopen bij een 'niet-honkbal gerelateerd ongeluk'. Dat meldt zijn club Curaçao Neptunus op de website. De Osse werper staat in de winter in Australië onder contract bij The Brisbane Bandits.
quote:Op maandag 29 juli 2019 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was het nieuws van december vorig jaar:
[..]
Er is echter nooit bekend gemaakt wat de oorzaak is geweest.
Op de tribune gingen al langer de geruchten dat Loek zelf de veroorzaker van dat ongeluk was.
Het verschrikkelijke nieuws vanmorgen, in combinatie met z'n zeer recente aankondiging om met honkballen te stoppen, lijken die geruchten te bevestigen...
Maar het is zeer triest, in alle gevallen...
123welkom toch?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:46 schreef zorro28 het volgende:
Hallo, had vakantie en toen was ik ineens uitgelogd dus moest ik op zoek naar mijn wachtwoord, maar ik ben er weer
Welkom terug.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:46 schreef zorro28 het volgende:
Hallo, had vakantie en toen was ik ineens uitgelogd dus moest ik op zoek naar mijn wachtwoord, maar ik ben er weer
Vraag of je mag mee-eten...quote:Op maandag 29 juli 2019 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welkom terug.
Getverdemme, er heeft weer een buurtgenoot een vreselijk rokende bbq aangestoken, het lijkt wel alsof er een palingrokerij staat. Snel de was binnengehaald en alle ramen en ventilatieroosters dichtgedaan.
Jaaaquote:Op maandag 29 juli 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik straks eens kijken of de stream het nog doet?
Beetje coole muziekjes en zo?
Ik vond het toen al een vreemd verhaal... maar zeker zeer triest.quote:Op maandag 29 juli 2019 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was het nieuws van december vorig jaar:
[..]
Er is echter nooit bekend gemaakt wat de oorzaak is geweest.
Op de tribune gingen al langer de geruchten dat Loek zelf de veroorzaker van dat ongeluk was.
Het verschrikkelijke nieuws vanmorgen, in combinatie met z'n zeer recente aankondiging om met honkballen te stoppen, lijken die geruchten te bevestigen...
Maar het is zeer triest, in alle gevallen...
Ola! Bon noche!quote:Op maandag 29 juli 2019 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn ook ingetuned...Ik dacht dat het pas over een uur was, maar het is hier een uur vroeger. Dat was ik even vergeten.
Ja, hoewel het gisteren tijdens Kwaku op een gegeven moment echt koud was in T-shirt en shorts...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanochtend eindelijk weer lekker in de tuin kunnen zitten. Morgen wordt het weer warmer, ik denk dat we dan maar naar het strand vluchten, en daarna wordt het eindelijk weer gewoon normaal weer
Het is heerlijk hier.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is de temperatuur daar?
Brandend zwart zand of...?
Don Rosenbaum - Swimming In Deep Waterquote:Op maandag 29 juli 2019 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is er eentje voor de show van Melting. Je zingt het zo mee, maar wie of wat?
Gisteren waren we bij het strand met stralende zon en dan is het zwarte zand wel heet ja. Maar het plekje onder de palmbomen wasquote:Op maandag 29 juli 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is de temperatuur daar?
Brandend zwart zand of...?
Heb je lekker gegeten daar?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel het gisteren tijdens Kwaku op een gegeven moment echt koud was in T-shirt en shorts...
Fijn nummer blijft hetquote:Op maandag 29 juli 2019 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don Rosenbaum - Swimming In Deep Water
Lekker verkoelend...
Heerlijk, ik plofte zowat na afloop:quote:
Ik hoop dat je dat op het laatst ook nog zegt...quote:
Tot nog toe is er elke keer wel wat variatie, behoudens patat, enz.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat op het laatst ook nog zegt...
Tip: Ga eens chocos eten op de boulevard richting Playa de las America...
Het was Vandaag van Het Goede Doel, albumtrack.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inderdaad ja...
Deze van Henk hoor ik voor het eerst
Is dat een eettent?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat op het laatst ook nog zegt...
Tip: Ga eens chocos eten op de boulevard richting Playa de las America...
En dat zegt veel...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een eettent?
Zelfs ik vind het eten goed te doen hier. Genoeg keuze
Chocos is een lokaal gerecht...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een eettent?
Zelfs ik vind het eten goed te doen hier. Genoeg keuze
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chocos is een lokaal gerecht...
En dan nu op verzoek van peaceman een schuifelplaatje...
Okay, we gaan eens kijken. Ik ben ook aan het proeven hier.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chocos is een lokaal gerecht...
En dan nu op verzoek van peaceman een schuifelplaatje...
Gezellig, alleen hopelijk niet tijdens onze vakantie.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Volgend jaar houden we een meet tijdens Kwaku...![]()
![]()
Kwaku duurt 4 weekenden, dus dat moet te regelen zijn...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig, alleen hopelijk niet tijdens onze vakantie.
Dat denk ik ook. Tussen de festivals en vakantie door.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwaku duurt 4 weekenden, dus dat moet te regelen zijn...
Gelukkig niet...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was jij ook bij dat optreden van Heino onlangs?
Hij was op DTRH of zo, dacht ik...quote:Op maandag 29 juli 2019 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig niet...
Dan had ik me ook meteen op laten nemen want dan is er iets goed mis...
De Zwarte Crossquote:
Ik was dit op dauwpop (met Diaan), Pinkpop (met een vriend), DTRH (met diaan, brother en anderen), zwarte cross (met buurman) en later volgt lowlands nog (met diaan, brother en anderen).quote:
quote:
Yeps en daar was ik ook niet bij.quote:
Eet ze en mep ze zo!quote:Op maandag 29 juli 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Yeps en daar was ik ook niet bij.
Ik ga afsluiten, we gaan zo eten en daarna de boulevard op om o.a. te gaan midgetgolfen. MadMaster bedankt voor de muziekjes!
Geen ideequote:Op maandag 29 juli 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je de reclame nog waar het bij gebruikt werd?
Dat weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
hoorde ik nou pas dat dochter Kim weer in NL komt optreden?
Die lopen niet mee. Tot voor kort zag ik nog wat je had gedraaid net voordat ik inschakelde, nu staat er helemaal niks meerquote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de tags op de website aangezet, maar niemand kijkt daar meer...![]()
Nee, hier...quote:Op maandag 29 juli 2019 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die lopen niet mee. Tot voor kort zag ik nog wat je had gedraaid net voordat ik inschakelde, nu staat er helemaal niks meer
Ja, dat zeg ik. Daar staat nu: een error has occuered. En dat loopt sowieso bij mij nooit meequote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier...
http://radio49.myl2mr.com/
Melting zet ze altijd uit, ik heb ze nu aangezet.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Daar staat nu: een error has occuered. En dat loopt sowieso bij mij nooit mee
Ik ga niet na elk nummer verversen. Sowieso valt de muziek dan wegquote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting zet ze altijd uit, ik heb ze nu aangezet.
Verversen helpt...
OK, mooier kan ik het helaas niet maken.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga niet na elk nummer verversen. Sowieso valt de muziek dan weg
Ik zou de app kunnen installeren, maar daar ben ik te lui voor. Meestal zet Symph die aan, maar vandaag ben ik de klosquote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, mooier kan ik het helaas niet maken.
Niemand, geloof ik...
Maakt niet uit, maar met thema shows is het soms wel leuk om de titels te zien.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zou de app kunnen installeren, maar daar ben ik te lui voor. Meestal zet Symph die aan, maar vandaag ben ik de klos
Pure nostalgie...quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat we deze op LP in de kast hebben staan
Goedemorgen livelink.quote:
Dat is zeker vervelend wakker worden, ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 05:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Potdomme. Al de 2e morgen op rij dat ik vlak voor de wekker gaat, al wakker ben, kijk ik op de wekker en zie dat het nog 5 minuten duurt voor ik op moet staan. En dan gewoon weer in slaap vallen. Gisteren was het 5 minuten vandaag 6.
Dat is vervelend wakker worden.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is zeker vervelend wakker worden, ja.
Ik heb te kort geslapen.
Ja, dat lijkt me een goed plan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook vervelend. Vanavond dan maar vroeger naar bed om bij te slapen?
Het plan is goed. Nu de uitvoering nog.quote:
Ik laat het je morgenochtend wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Het plan is goed. Nu de uitvoering nog.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:55 schreef just me het volgende:
goedemorgen
surprise, surprise, ik ga golfen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:55 schreef just me het volgende:
goedemorgen
surprise, surprise, ik ga golfen
Goed! Mooi hotel, mooie omgeving... wel spierpijn van al het lopenquote:
Voornamelijk door de hoogteverschillen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed! Mooi hotel, mooie omgeving... wel spierpijn van al het lopen
Genoeg geluierd? Hoe kom ik dan aan die spierpijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voornamelijk door de hoogteverschillen denk ik.
Goedemorgen
Wij gaan vandaag even wat uitjes regelen, genoeg geluierd....
Groot gelijk. Laat die man van je maar eens wat lopen. Is goed voor hem.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Genoeg geluierd? Hoe kom ik dan aan die spierpijn
Middagquote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heyaquote:
Heb er zelf geen ervaring mee maar TrackID al geprobeerd?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm is er een app die meer kans heeft om een reggae nummer te herkennen dan Shazam/soundhound?
Iemand vroeg me of ik kon uitvogelen welk nummer iets was en ik zeg dan natuurlijk ja. Maar lijkt lastiger dan ik dacht
We zijn vanmorgen om 10.00 uur begonnen en het werd best warm. Even een golf-stop ingelast, volgende week weerquote:
Heb je het nummer voor ons? Kunnen we meedenken. Er is zelfs een topic voor op Fok!.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm is er een app die meer kans heeft om een reggae nummer te herkennen dan Shazam/soundhound?
Iemand vroeg me of ik kon uitvogelen welk nummer iets was en ik zeg dan natuurlijk ja. Maar lijkt lastiger dan ik dacht
FF kijken hoe ik een filmpje van whatsapp online kan pleuren, moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het nummer voor ons? Kunnen we meedenken. Er is zelfs een topic voor op Fok!.
Ja, een linkje naar YouTube zou handig zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je het nummer voor ons? Kunnen we meedenken. Er is zelfs een topic voor op Fok!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik
You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat vond ik ook wel, daarom zoek ik iets hardnekkiger als gebruikelijkquote:
Ik heb op de lyrics gezocht en dat is meestal 100% succesgarantie, maar nu niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel, daarom zoek ik iets hardnekkiger als gebruikelijk![]()
En heb zojuist gereageerd op een advertentie voor een 2e hands combi magnetron, hoop dat dat wat gaat worden, dan heb ik "weer" een oventje, wel handig voor (diepvries) pizza af en toe.
Had een 2e hands gekregen tijdje terug, leek het prima te doen, als in licht en geluid werkte, pleur ik er eten in wordt ie niet warmKwam op marktplaats zelfs een combi-magnetron tegen voor ¤ 7.999, wel gratis bezorging
Oh ja en 400V
Ja deze zou me een tientje kosten, haha. Ik wil pizza kunnen bakkenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb op de lyrics gezocht en dat is meestal 100% succesgarantie, maar nu niet.
Combi-magnetron moet toch wel tweedehands te vinden zijn voor een leuke prijs, lijkt me.
Stokken zoeken, marshmallows prikken en lekker snoepenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:31 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier in de sirenes. Aan de overkant van de weg staat een graanveld in de fik en de brandweerauto's blijven maar komen. Ik hoor al een half uur lang sirenes.
Maar de rook trekt precies de andere kant op, dus wij hoeven geen ramen en deuren dicht te houden
Marshmallows roosterenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:31 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier in de sirenes. Aan de overkant van de weg staat een graanveld in de fik en de brandweerauto's blijven maar komen. Ik hoor al een half uur lang sirenes.
Maar de rook trekt precies de andere kant op, dus wij hoeven geen ramen en deuren dicht te houden
Het was een maisveld, maar het was al geoogst. Anders had ik nu popcorn gehadquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stokken zoeken, marshmallows prikken en lekker snoepen
Vincent van Gogh had het niet mooier kunnen schilderen...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een maisveld, maar het was al geoogst. Anders had ik nu popcorn gehad
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook wel mooi zo. Ik woon bij de sluizen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vincent van Gogh had het niet mooier kunnen schilderen...
Is dat richting Tiel?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel mooi zo. Ik woon bij de sluizen.
Ja, door de sluizen ga je richting Tiel. Maar ik woon aan de dijk richting Houten en Nieuwegein.quote:
Ah, ik dacht dat het de sluizen bij de A15 waren...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, door de sluizen ga je richting Tiel. Maar ik woon aan de dijk richting Houten en Nieuwegein.
Nee, de Prinses Irene Sluizenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het de sluizen bij de A15 waren...
Te weinig beweging gehad...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Genoeg geluierd? Hoe kom ik dan aan die spierpijn
Heerlijk weer hier. Nu alleen een beetje bewolkt maar het is nog steeds lekker zo aan het zwembad.quote:
Lekker hoor. Heb je ook een bar in het zwembad? Dat lijkt me nou het toppunt van gemak.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk weer hier. Nu alleen een beetje bewolkt maar het is nog steeds lekker zo aan het zwembad.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ook nog geen oplossing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik
Mad misschien?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik kan niks met MP4's op een iPad en reggae is niet het mij meest bekende genre...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen oplossing.
Mad misschien?
Nee dat hebben we niet. De bar is bij zwembad 2 (we hebben er 3 op dit complex) wel gek dichtbij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. Heb je ook een bar in het zwembad? Dat lijkt me nou het toppunt van gemak.
Moge het jullie smakenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat hebben we niet. De bar is bij zwembad 2 (we hebben er 3 op dit complex) wel gek dichtbij.
Het was ook erg benauwd weer, bahquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook een zwembad. Wat een vreselijk benauwd rotweer vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |