Ik heb nog nooit een lekkere donut op maar ben nooit verder gekomen dan die van de AHquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo Yes, goed te doennu ga ik aan die kant van de plas altijd wel donut shops af in alle soorten en maten hoor
https://www.delicesdantan.com/fr/specialite-beignes-aux-patates Hier kwamen ze vandaan. Is volgens mij toch wel een beetje een Quebecois dingetje..
Dat missende lampje, ik hendel het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok.. niet vandaag. Maar het was wel een enorme bui
Krispy Kreme en Dunkin’ Donuts ook vermijden, al zijn die al goed vergeleken met die van de AH. Gewoon een klein tentje zoeken en kraakvers eten.. en je bent verkochtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lekkere donut op maar ben nooit verder gekomen dan die van de AH![]()
Denk dat ik het te lekker vind, dus eet ik het maar gewoon niet
Krispy Kreme klinkt alsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krispy Kreme en Dunkin’ Donuts ook vermijden, al zijn die al goed vergeleken met die van de AH. Gewoon een klein tentje zoeken en kraakvers eten.. en je bent verkocht
Wat voor kruiden? Wel gewoon suiker erin?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:31 schreef Goitske het volgende:
Zelfs in Amerika vond ik donuts vies, gewoon niet mijn ding
[ afbeelding ]
Ze zijn wel lekker had alleen wat meer hoogte verwacht en meer fluffy smaak is prima
Is met wortel en pistache
Mijn kinderen vinden het niet lekker
Kaneel en gemberpoeder en bruine suiker 80 gram zo uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor kruiden? Wel gewoon suiker erin?
Mja, ik ben niet zo overtuigd geloof ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kaneel en gemberpoeder en bruine suiker 80 gram zo uit mijn hoofd
Uit mijn hoofd
200 gram wortel
50 gram pistache
200 gram zelfrijzend bakmeel
80 gram bruine suiker
2 eieren
Melk
Olie
Kaneel
Gemberpoeder
Strafvoer datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Uit de zere knie tijd had ik nog een iglo wokschotel met groenten en kip in een honingmosterd saus. Toch maar opeten, weggooien in zonde. Als 3 dobbelsteentjes kip. Niet vies, maar ik koop het niet meer.
Maak ze ook niet weer was een keer probeee. Ik hou sowieso niet van olie in bakselsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo overtuigd geloof ik
Liever met bosbessen en dan vet
Heb een keer blondies gebakken van witte bonen, gewoon omdat ik gefascineerd was door dat receptquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maak ze ook niet weer was een keer probeee. Ik hou sowieso niet van olie in baksels
Maagvulling (had toch beter een boterham met kaas kunnen neme)quote:
Had vroegah ook wel eens van die maaltijden, maar anderhalf uur later weer honger.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maagvulling (had toch beter een boterham met kaas kunnen neme)
Ja hallo, recepten daarvan graag!!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ooit twee weken gelogeerd bij een familie in Bayern. Daar heb ik Semmeln (broodjes) gegeten die de gastmoeder zelf gebakken had met deels aardappelpuree. Die waren heerlijk. Frischkäse (zelfgemaakt hangop-achtig), zout, peper en plakken tomaat erop
Diezelfde moeder maakte ook zelf donuts![]()
die waren heerlijk. Daarna nooit meer donuts gegeten, zou alleen maar teleurstellen
Is voer voor als je echt niks anders kan regelen of jezelf haatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had vroegah ook wel eens van die maaltijden, maar anderhalf uur later weer honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
Dat dus, en ik vind mezelf best lief (was best wanhopig toen)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Is voer voor als je echt niks anders kan regelen of jezelf haat
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:06 schreef Aure het volgende:
Het ergste deel van zomercarnaval ontvlucht, nu weer thuis.
Uitzicht vanuit de woonkamer:Dus echt bij jullie door de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:06 schreef Aure het volgende:
Het ergste deel van zomercarnaval ontvlucht, nu weer thuis.
Uitzicht vanuit de woonkamer:Zo, midden van het centrum waar je woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
![]()
Was het leuk? Aardig droog gebleven welOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |