twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:20:03List of riders who have won Tour de France without winning a stage in that edition | #TDF20191904 Henri Cornet1922 Firmin Lambot1956 Roger Walkowiak1960 Gastone Nencini1966 Lucien Aimar1990 Greg LeMond2006 Oscar Pereiro2017 Chris Froome(2019 Egan Bernal) reageer retweet
Dat werkt twee kanten op. Ten eerste zou hij dan (een groot deel van) zijn explosiviteit in moeten leveren, moet hij gaan leren om twee weken geen reet uit te voeren - wat zeg maar compleet in strijd is met wie hij is - en krijgt hij nooit de ruimte die hij naar Épernay wel kreeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef BlaZ het volgende:
De vijfde plaats van Alaphilippe is wellicht nog wel het opvallendste van deze tour. Die zou, mits hij zich er een beetje meer op richt, best wel eens tot een klassementsman kunnen ontpoppen.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 17:50:03🇫🇷 #TDF2019 Now it’s time to watch #ajapsv boys?⚽️😏 https://t.co/gLti2hoU8g reageer retweet
Als Luke Rowe PSV-er was, was 'ie in de berm gaan liggen en had met zijn handen naar zijn gezicht gegrepen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JumboVismaRoad twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 17:50:03🇫🇷 #TDF2019 Now it’s time to watch #ajapsv boys?⚽️😏 https://t.co/gLti2hoU8g reageer retweet
Ondertussen kijken ze voetbal bij jumbo visma
Rossetto heeft denk ik precies aangevallen op alle dagen dat ik pas kon kijken/volgen toen de kopgroep al bijgehaald was, ik wist niet eens dat de beste man van de partij was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Alaphilippe, De Gendt, Offredo, S. Yates, Nibali, Rossetto en Kämna de kanshebbers voor de superstrijdlust
Nou, dat wordt de lollerflip, lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Alaphilippe, De Gendt, Offredo, S. Yates, Nibali, Rossetto en Kämna de kanshebbers voor de superstrijdlust
Julian.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Stef zijn opmerkingen lekker opgenomen bij cofidistwitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:31:04Nous soutenons à 100% @BouhanniNacer , injustement visé par des allégations totalement fausses. ⤵️ https://t.co/XT4xyGLLRN reageer retweet
Waarom zou dat niet kunnen, van een berg af kun je ook 30 km/uur rijden, zelfs 15 km/uur als je de rem er op houdt. Hoe snel je rijd is een keuze en als een motor je tegenhoudt is de keuze makkelijk gemaakt. langzamer trappen lijkt mij in deze niet het moeilijkste probleem om op te lossen. Een groter probleem is wel dat je niet op elke wielrenner een Motor kan hebben, dus zal de leiding dan keuzes moeten maken. met andere woorden, bij welke groep mag jij je voegen. daarbij lijkt mij maximaal vijf groepen het uiterste tenzij er minder groepen zijn tijdens die de moment van de safety call. Natuurlijk trap je niet op de noodrem bergafwaarts, maar bouw je dat rustig af tot de 30 km/uur is gehaald.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Denk na.
wielrennen gaat op en af, de ene groep gaat 70 km/uur de andere 34 km / uur dat kan je uiteraard nooit met een motor op hetzelfde tempo houden
Best knap. De beste man is ongeveer 493 etappes in de aanval geweest.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rossetto heeft denk ik precies aangevallen op alle dagen dat ik pas kon kijken/volgen toen de kopgroep al bijgehaald was, ik wist niet eens dat de beste man van de partij was.
Doe maar Alaphilppe, Yates of Nibali.
Die foto ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
Stef zijn opmerkingen lekker opgenomen bij cofidistwitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:31:04Nous soutenons à 100% @:BouhanniNacer , injustement visé par des allégations totalement fausses. ⤵️ https://t.co/XT4xyGLLRN reageer retweet
Heb je wel eens een afdaling gereden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen, van een berg af kun je ook 30 km/uur rijden, zelfs 15 km/uur als je de rem er op houdt. Hoe snel je rijd is een keuze en als een motor je tegenhoudt is de keuze makkelijk gemaakt. langzamer trappen lijkt mij in deze niet het moeilijkste probleem om op te lossen. Een groter probleem is wel dat je niet op elke wielrenner een Motor kan hebben, dus zal de leiding dan keuzes moeten maken. met andere woorden, bij welke groep mag jij je voegen. daarbij lijkt mij maximaal vijf groepen het uiterste tenzij er minder groepen zijn tijdens die de moment van de safety call. Natuurlijk trap je niet op de noodrem bergafwaarts, maar bouw je dat rustig af tot de 30 km/uur is gehaald.
Ik denk dat ie überhaupt geen fiets heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een afdaling gereden?
Remblokjes tijdens pitstop vervangenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een afdaling gereden?
Frappant, ik zou dat niet gegokt hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:42 schreef Ericr het volgende:
Cycling🚴♂️ - The time difference of 1:31 between FIRST (Egan Bernal) and THIRD (Steven Kruijswijk) in the final GC will be the smallest in Tour history.
Dat snap ik ook niet zo maar Bouhanni ging allemaal Nederlanders retweeten op zijn tijdlijn die hem uitscholden. Maar Sporza had het er deze tour ook over idd en ookal eerder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Die uitspraak van Clement hoe is dat eigenlijk in Frankrijk terechtgekomen?
Overigens las ik ergens dat het ook gewoon bij Vive le Velo of de reguliere etappeuitzending besproken is dus blijkbaar ging het verhaal op meerdere plekken de ronde, waarom is dan specifiek Clement target geworden?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:38:54Dat je aanvalt in de Giro, in de Vuelta, een solo van 100 kilometer richting Alpe d'Huez rijdt en dit jaar het podium haalt in de grootste koers van het jaar. En dat half Nederland dan gaat miepen dat je een saaie renner bent. WTF. reageer retweet
Ok via Nederlandse Twitteraars dus, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo maar Bouhanni ging allemaal Nederlanders retweeten op zijn tijdlijn die hem uitscholden. Maar Sporza had het er deze tour ook over idd en ookal eerder.
De Baudet/Wilders fanclub ging even los op de 'islamificering van het wielrennen'.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ok via Nederlandse Twitteraars dus, daar had ik niet aan gedacht.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:49 schreef Momo... het volgende:
Stef zijn opmerkingen lekker opgenomen bij cofidistwitter:TeamCOFIDIS twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 19:31:04Nous soutenons à 100% @:BouhanniNacer , injustement visé par des allégations totalement fausses. ⤵️ https://t.co/XT4xyGLLRN reageer retweet
Donderdag? Dacht dat dit toch al van eerder was?quote:Het COFIDIS Solutions Crédit-team is vooral geschokt door de opmerkingen van Steff Clement die donderdag (26 juli) live op de NOS-televisiezender worden uitgezonden. Het team weerlegt volledig de aantijgingen tegen een van de renners en wil Nacer Bouhanni onvoorwaardelijk steunen, ten onrechte het doelwit van deze opmerkingen.
Gezien de retweets is het van donderdag dat Stef erover had in commentaar hok.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Donderdag? Dacht dat dit toch al van eerder was?
twitter:Call_Me_Deacon twitterde op donderdag 25-07-2019 om 22:37:24Stef Clement over de godsdienstwaanzinnige moslim Nacer Bouhanni. Binnen het wielrennen is niemand achterlijker dan @BouhanniNacer! #NacerBouhanni #Bouhanni #Avondetappe #ViveLeVelohttps://t.co/FEZBenrdtW reageer retweet
Welke?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |