eerst oud papier lopen, daarna (kroeg)sporten daarna nog onbepaald (waarschijnlijk verder in een andere kroeg)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En wat ga je doen vandaag?
[..]
Maar echt hoor
Klinkt leuk, veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:35 schreef JanCees het volgende:
eerst oud papier lopen, daarna (kroeg)sporten daarna nog onbepaald (waarschijnlijk verder in een andere kroeg)
Oud papier ophalen langs de weg. Vaak gedaan door famfares zodat ze een extra zakcentje hebben voor bier enzoquote:
Dacht dat dat iets van heeeel vroeger was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oud papier ophalen langs de weg. Vaak gedaan door famfares zodat ze een extra zakcentje hebben voor bier enzo
Volendam loopt een halve eeuw achterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat dat iets van heeeel vroeger was.
Noujaaaaa zegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[ONZ-SC #2006] Kopje is een (b)engel
Ik heb getwijfeldquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ONZ-SC #2006] Kopje is een (b)engel
quote:
Ach, ik houd wel van jullie hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ik besefte dat het onjuist zou zijn geweest.
Uitstraling en ik zijn gewoon kliertjes.
Geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach, ik houd wel van jullie hoor
Zo voel ik mij altijdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Wat een raar woord, kliertjes.
Zie dan een jochie voor me met sproeten en piekhaar op een driewieler die meisjes aan de haren trekt en dan snel weg fietst maar eigenlijk wil hij die meisjes kusjes geven maar dat durft hij niet zo goed.
Alles herschreven?quote:
Snel doen dan maar. Of minder smoken, kan ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik ga NU mijn hoofdkussens wassen, hoorde stemmetje uit de slaapkamer komen "we are green 'n mean and we're gonna crawl in your ear tonight"
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alle feedback verwerkt ja, voor zover ik het kan zien
Ja of de weergoden afschaffen en de temperatuur handmatig op een normale 20 graden zetten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Snel doen dan maar. Of minder smoken, kan ook
Dat zou heerlijk zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Ja of de weergoden afschaffen en de temperatuur handmatig op een normale 20 graden zetten.
Nou, ik ga op vakantie dinsdagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Juichen! Hoe ga je dat vieren smatje
Chill! Vakantie in eigen land pf ergens anders 🕺🏿quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik ga op vakantie dinsdagEn zondag sjoelmeet
Waar gaat u heen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik ga op vakantie dinsdagEn zondag sjoelmeet
Kan daar prima afdalen, zag ik gister.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, ouders zeggen Alpen, maar is vrij instabiel daar nu...
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan daar prima afdalen, zag ik gister.
Vraag even raad aan Ducrot.
twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Gelukkig doet dochterlief mijn tweets. Ik meende oprecht wat ik zei vanuit het renner-perspectief. Toen de feiten anders kwamen te liggen koos ik voor de geveinsde tegenspraak met Herbert. reageer retweet
twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Die ironie is blijkbaar veel mensen ontgaan. Ik vind het jammer dat ik hun TV genot daarmee heb verpest. Dat was niet mijn bedoeling. #tourdefrance2019 reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Gelukkig doet dochterlief mijn tweets. Ik meende oprecht wat ik zei vanuit het renner-perspectief. Toen de feiten anders kwamen te liggen koos ik voor de geveinsde tegenspraak met Herbert. reageer retweet
twitter:maduc twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 12:33:19Die ironie is blijkbaar veel mensen ontgaan. Ik vind het jammer dat ik hun TV genot daarmee heb verpest. Dat was niet mijn bedoeling. #tourdefrance2019 reageer retweet
Nieuwe mediabox?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom gooit Ziggo de prijs van het abonnement ineens omhoog met 28 euro
Heb je toevallig Ziggo Sport, Fox of Moves&Series 6 maanden voor helft van de prijs gekregen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat met je ouders op vakantie?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, ouders zeggen Alpen, maar is vrij instabiel daar nu...
Als je daardoor gratis op vakantie kan lijkt me daar weinig mis meequote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je toevallig Ziggo Sport, Fox of Moves&Series 6 maanden voor helft van de prijs gekregen?
Lijkt me nog steeds niets, maar voor een student als naatje met weinig inkomen zal het vast wel uitmaken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daardoor gratis op vakantie kan lijkt me daar weinig mis mee
Doet ziggo echt heel vaakquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziggo geeft daarentegen wel heel chille tegemoetkomingen aan gedupeerden. Als je klaagt en beetje dreigt met je abo op te zeggen geven ze je gewoon half jaartje gratis Filmpakket oidquote:
Master of manipulationquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Ziggo geeft daarentegen wel heel chille tegemoetkomingen aan gedupeerden. Als je klaagt en beetje dreigt met je abo op te zeggen geven ze je gewoon half jaartje gratis Filmpakket oid
Ik ben daar zelf niet zo sterk in hoorquote:
Dit heeft mijn pa een keer gehadquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf niet zo sterk in hoor
En je zult maar net iemand aan de lijn krijgen die zegt, oke prima, hierbij is je abonnement opgezegd. Nee nee wacht![]()
Haags doet dat al elke week, dus dat zal niet veel uitmaken voor hemquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo geeft daarentegen wel heel chille tegemoetkomingen aan gedupeerden. Als je klaagt en beetje dreigt met je abo op te zeggen geven ze je gewoon half jaartje gratis Filmpakket oid
Laat je niet kisten of het bos insturen, naam vragen en bevestiging per email van wat je afspreekt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ook niet. Zal maandag eens bellen.
Oh ik wel, kan mensen goed naar mijn hand zetten. Al doende leert menquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben daar zelf niet zo sterk in hoor
En je zult maar net iemand aan de lijn krijgen die zegt, oke prima, hierbij is je abonnement opgezegd. Nee nee wacht![]()
quote:
Hoi papquote:
Teruggebeld, iemand anders aan de lijn die wel naar oplossingen keek en vervolgens probleem ook daadwerkelijk heeft opgelostquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat lijkt me echt kut
En is hij toen alsnog wel overgestapt?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi pap
[..]
Teruggebeld, iemand anders aan de lijn die wel naar oplossingen keek en vervolgens probleem ook daadwerkelijk heeft opgelost
anders gewoon naar een leidinggevende vragen dat werkt ook nog wel eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is ook geluk hebben wie je aan de lijn hebt inderdaad
Die krijg je niet of nauwelijks te spreken. Als jij denkt dat je een leidinggevende aan de lijn hebt is dat vaak een collegaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anders gewoon naar een leidinggevende vragen dat werkt ook nog wel eens
ohquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die krijg je niet of nauwelijks te spreken. Als jij denkt dat je een leidinggevende aan de lijn hebt is dat vaak een collega
Neu thanks, komt wel goed. Vond het afgeschreven bedrag ineens zo hoog. Ik d8 wtf... ook geen berichtje vooraf of zo van wij verhogen de tarieven oid.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je niet kisten of het bos insturen, naam vragen en bevestiging per email van wat je afspreekt.
Klopt ook geen kont van, terug eisen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu thanks, komt wel goed. Vond het afgeschreven bedrag ineens zo hoog. Ik d8 wtf... ook geen berichtje vooraf of zo van wij verhogen de tarieven oid.
Ja dat wel is overal zo denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Geven die ook korting als je dreigt nooit meer terug te komen?
eensquote:
Is toch godverdomme niet normaal mikeygod.quote:
goed ding is wel dat de voorspelde regen van morgen die er vanochtend niet meer opstond er nu wel weer staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch godverdomme niet normaal mikeygod.
Heb je wel een regendansje gedaan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch godverdomme niet normaal mikeygod.
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed ding is wel dat de voorspelde regen van morgen die er vanochtend niet meer opstond er nu wel weer staat.
Jazekerquote:
goed levenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:37 schreef Solotovski het volgende:
Lekker met keta en een j op luchtbedje in zwembad
Je had vandaag voor 1 dag in Den Haag willen wonen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
Het is in ieder geval beter te doen buiten dan de afgelopen twee dagen. Maar nog steeds te warm.
Dat nooitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had vandaag voor 1 dag in Den Haag willen wonen.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je had vandaag voor 1 dag in Den Haag willen wonen.
Hey niffo jij klaagt over de warmte en die was vandaag ver te zoeken hier.quote:
stuur de regen maar deze kant op.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey niffo jij klaagt over de warmte en die was vandaag ver te zoeken hier.
Het heeft alleen de hele ochtend geregend, dikke plensbuien. Middag was zwaar bewolkt.quote:
kijk je uit vriendelijke vriend?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:37 schreef Solotovski het volgende:
hier nu nog 33 graden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het heeft alleen de hele ochtend geregend, dikke plensbuien. Middag was zwaar bewolkt.
Neh dankje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier nu nog 33 graden.
Wil wel ruilen.
Wat valt er uit te kijkequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kijk je uit vriendelijke vriend?
Gaan we schelden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey niffo jij klaagt over de warmte en die was vandaag ver te zoeken hier.
Hier 26quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier nu nog 33 graden.
Wil wel ruilen.
Dat je niet in slaap valt of zoquote:
Lol daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat je niet in slaap valt of zo
22 hierquote:
Okequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lol daar hoef je niet bang voor te zijn
Ga naar KLB dan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we schelden?Met je vieze straattaal.
![]()
Ik klaag overal over. Dat weet je toch onderhand wel.
lekker man!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:37 schreef Solotovski het volgende:
Ik vond die haribo reclame met Peter Jan Rens al vreselijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Vinden jullie die haribo reclame met volwassenen ook zo vreselijk?
ja echt een mongolen reclamequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
laat even weten of je nuttige reacties krijgtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey zijn hier nog vrouwen met een supermodellen lichaam?
met meneer caktusquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Deze is nog veeeeeeel ergerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vond die haribo reclame met Peter Jan Rens al vreselijk
Ja gewoon met zo'n round house kick dat kantoor binnen komenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
krijg ook jeukende handjes van die reclame
echt zin om die volwassenen die met snoep spelen te slaan dan
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Deze is nog veeeeeeel erger![]()
Met die pedo peter gingen ze er in zwemmen toch?
gewoon met spartan kick door het raam laten vallenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gewoon met zo'n round house kick dat kantoor binnen komen
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey zijn hier nog vrouwen met een supermodellen lichaam?
Oke dat is nog beter jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon met spartan kick door het raam laten vallen
Is dat nou echt zo goed? Staat dat op netflix?quote:
Hier 26quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hier nu nog 33 graden.
Wil wel ruilen.
Nee daar komen alleen maar dwazen.quote:
Helemaal lekkerquote:
De Belsimpel methodequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou iemand lokken naar een hoge klif ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
en dan van 4 hoog of zo voor het dramatische effect
die hebben we in nederland helaas niet veelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou iemand lokken naar een hoge klif ofzo
Klopt. Jammerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
die hebben we in nederland helaas niet veel
en mag ik uitstraling aanraden ik denk dat hij heel mooi kan vallen
dan maar van de domtoren of euromastquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt. Jammer
En doe eens lief tegen UitStraling
Euromast is ook prima om iemand van af te donderenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
dan maar van de domtoren of euromast
oh okee
dus wnr daten bij de euromastquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Euromast is ook prima om iemand van af te donderen
Dankje
Ja, echt de moeite waard. En ja, staat op Netflix.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo goed? Staat dat op netflix?
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En doe eens lief tegen UitStraling
Als het beter weer is. Je kan daar wel lekker koffie drinkenquote:
Noujaquote:
En als je WP zat bent gooi je hem van de Euromastquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als het beter weer is. Je kan daar wel lekker koffie drinken
[..]
Nouja
zal wel flinke krater veroorzakenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je WP zat bent gooi je hem van de Euromast
oh ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als het beter weer is. Je kan daar wel lekker koffie drinken
[..]
Nouja
Met harde inslagen hebben ze in Rotterdam wel ervaringquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal wel flinke krater veroorzaken
Ah okequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, echt de moeite waard. En ja, staat op Netflix.
is dit een feyenooit grapje of is dit een wwii grapjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met harde inslagen hebben ze in Rotterdam wel ervaring
ww2quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dit een feyenooit grapje of is dit een wwii grapje
Pak je vast aan je strot en ik land veilig op je dikke welvaartsbuik, ik overleef het met gemak en ik denk nooit meer aan je en ik huppel verder door het leven, kutvogelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die hebben we in nederland helaas niet veel
en mag ik uitstraling aanraden ik denk dat hij heel mooi kan vallen
fair enoughquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak je vast aan je strot en ik land veilig op je dikke welvaartsbuik, ik overleef het met gemak en ik denk nooit meer aan je en ik huppel verder door het leven, kutvogel
Daarom zijn dates op grote hoogte altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:41 schreef Fok-it het volgende:
En als je WP zat bent gooi je hem van de Euromast
Die heb je ook goede in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:43 schreef wietparkiet het volgende:
oh ik drink geen koffie
maar ga wel graag naar de coffeeshop
Niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dus, situatie: de conferentiechick die vriend heeft waar ik echter zeer goed op ga, heeft tijdens vakantie met vriend in de afgelopen dagen twijfels gekregen over de relatie, heeft dit nu verwoord richting hem (ze voelt geen verliefdheid meer en twijfelt of ze moeite wil stoppen in relatie). Nu vraagt ze echter aan mij 'als onpartijdig onafhankelijk persoon' om advies.
Wat moet ik hier nou mee
zeggen dat je haar leuk vindquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, dus, situatie: de conferentiechick die vriend heeft waar ik echter zeer goed op ga, heeft tijdens vakantie met vriend in de afgelopen dagen twijfels gekregen over de relatie, heeft dit nu verwoord richting hem (ze voelt geen verliefdheid meer en twijfelt of ze moeite wil stoppen in relatie). Nu vraagt ze echter aan mij 'als onpartijdig onafhankelijk persoon' om advies.
Wat moet ik hier nou mee
Stop met deze uitdrukking, alsjeblieft.quote:
ewaja dates met mij zijn altijd op hoogte als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom zijn dates op grote hoogte altijd een goed idee.
[..]
als jij dat zegt geloof ik jequote:Die heb je ook goede in Rotterdam
zo kun je echt niet zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop met deze uitdrukking, alsjeblieft.
Wat is er mis met die uitdrukking?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aandachtsgrietje, leuk leven wensen en van je telefoon en uit je aandacht verwijderen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Wat moet ik hier nou mee
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aandachtsgrietje, leuke leven wensen en van je telefoon en uit je aandacht verwijderen.
Ja echt hequote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij brengt vrouwen in hogere sferen? Wink winkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja dates met mij zijn altijd op hoogte als je begrijpt wat ik bedoel
[..]
als jij dat zegt geloof ik je
Nou omdat je geen Wouter, Roderic of Pieter-Jan heet en dit niet het maandelijkse dispuutfeestje is waar je je zorgen uitquote:
jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij brengt vrouwen in hogere sferen? Wink wink
je kan hem aan mij meegeven ik kan wel auto'tje gebruikenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef I. het volgende:
Zeg, mense, waar kan je het goedkoopst je auto 10 dagen kwijt vlakbij Schiphol.
Ik zou lekker met de trein gaan als ik jou was. Dagkaartje bij de Hema fixenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef I. het volgende:
Beetje vloeibaar slaapmiddel op een doekje enzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
ja
ben een echte medicijnman wat dat betreft
Desperado is wel lekker met dit weer jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
had tijdens het eten een desperado met ginger die was wel erg lekker #liefdagboek
Weet je, als het nergens om gaat dan wipt het meisje van de friettent op de hoek misschien wel net zo prima als Catharina van Aragorn de Polmedeu de Canteras de Freuquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou omdat je geen Wouter, Roderic of Pieter-Jan heet en dit niet het maandelijkse dispuutfeestje is waar je je zorgen uit
Is niet mijn auto vriendquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan hem aan mij meegeven ik kan wel auto'tje gebruiken
Bijlmer, ben je hem voor de rest van je leven kwijt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef I. het volgende:
dat is kut vanuit frieslandquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou lekker met de trein gaan als ik jou was. Dagkaartje bij de Hema fixen
Mjaa, vanuit Friesland is dat best ellendig hè.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou lekker met de trein gaan als ik jou was. Dagkaartje bij de Hema fixen
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijlmer, ben je hem voor de rest van je leven kwijt.
quote:
quote:
Al het vervoer is kut vanuit Frieslandquote:
oh nee ik doe gewoon ghb in je koffie als je ff niet kijktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje vloeibaar slaapmiddel op een doekje enzo
Rt alleen niet anaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2x neuken en als ze geen anaal wilt gewoon doen wat uitstraling zegt
Niet die schimmige parkeerservices gebruiken die komen steeds bij eenvandaag en zoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:54 schreef I. het volgende:
wow enthousiast maar jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al het vervoer is kut vanuit Friesland
nja is gewoon onhandig voor schipholquote:
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
oh nee ik doe gewoon ghb in je koffie als je ff niet kijkt
vind die doekjes zo vervelend zit ook hoog dna risico aan he
Ja precies, kom nu ook allemaal gare reviews tegenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet die schimmige parkeerservices gebruiken die komen steeds bij eenvandaag en zo
Gaan ze met je auto rijden en shit en krijg je boetes thuis
Klopt, eerstvolgende twijfelachtige boerderij vind ik vast wel wat van dat magische spulquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
moet ik wel ghb zien te fixen trouwens
he maar jij komt ook uit brabant toch
Nzc, pzc. Kan niet ontvangen, wel verplaatsen.quote:
laat me maar weten als je wat gevonden hebtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt, eerstvolgende twijfelachtige boerderij vind ik vast wel wat van dat magische spul
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nzc, pzc. Kan niet ontvangen, wel verplaatsen.
Geef me 5 minutenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:04 schreef wietparkiet het volgende:
laat me maar weten als je wat gevonden hebt
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.nederlandsezebravinkenclub.nl/
ja die had ik ook al gevonden maar leek me onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.nederlandsezebravinkenclub.nl/
Neuken zonder condoom natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja die had ik ook al gevonden maar leek me onwaarschijnlijk
ohquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neuken zonder condoom natuurlijk haha
nouja als ik volgende keer nzc zie dan weet ik wat het betekentquote:
beter gewoon niet neuken en je maagdelijkheid bewaren voor de ware broquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd condoom gebruiken toch.
Straks heb je herpes
Een condoom gebruikenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd condoom gebruiken toch.
Straks heb je herpes
Kan altijd handig zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja als ik volgende keer nzc zie dan weet ik wat het betekent
[..]
beter gewoon niet neuken en je maagdelijkheid bewaren voor de ware bro
En heb je je ware bro al gevonden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja als ik volgende keer nzc zie dan weet ik wat het betekent
[..]
beter gewoon niet neuken en je maagdelijkheid bewaren voor de ware bro
dat houd ik liever voor mezelf :$quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan altijd handig zijn.
Ben je nog maagd dan?
oh had leestekens mogen gebruiken merk ikquote:
nicequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat houd ik liever voor mezelf :$
[..]
oh had leestekens mogen gebruiken merk ik
maar nee fokkie er is dus nog hoop voor je
aantal van mijn beste vrienden hebben wel dergelijke namen, waaronder m'n huisgenootquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou omdat je geen Wouter, Roderic of Pieter-Jan heet en dit niet het maandelijkse dispuutfeestje is waar je je zorgen uit
tering balletjequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aantal van mijn beste vrienden hebben wel dergelijke namen, waaronder m'n huisgenoot
sletje?...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of hij heeft zoveel in de rondte geneukt dat ie zich een sletje voelt
Kan toch, niets mis mee hoor.quote:
Zie ik hem niet voor aanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
of hij heeft zoveel in de rondte geneukt dat ie zich een sletje voelt
Dit is best wel een kut reactiequote:
Fuckboiiiiquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, wat is hiervan de mannenequivalent dan?
Bedoelde het niet om uit te lachen, al snap ik wel dat je het zo interpreteert.quote:
jonge god of zoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, wat is hiervan de mannenequivalent dan?
Al heb je wel gelijk in essentie verderquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedoelde het niet om uit te lachen, al snap ik wel dat je het zo interpreteert.
Stahpppquote:
Misschien omdat je het echt niet wil delen? Kan. Maar dat weet ik nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Al heb je wel gelijk in essentie verderIk zou niet weten waarom je zo'n reactie geeft als je geen maagd meer bent
om irritant te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heb je wel gelijk in essentie verderIk zou niet weten waarom je zo'n reactie geeft als je geen maagd meer bent
mwa kan me ergens ook best voorstellen dat ongeacht of ze maagd zijn of niet dat dat gewoon prive isquote:
Mwah. Als je nou om body count enzo vroeg okequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa kan me ergens ook best voorstellen dat ongeacht of ze maagd zijn of niet dat dat gewoon prive is
stel een compleet vreemde vraagt jou op straat uit het niets naar je maagdelijkheidquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Als je nou om body count enzo vroeg oke
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
stel een compleet vreemde vraagt jou op straat uit het niets naar je maagdelijkheid
geef je daar dan antwoord op?
ja hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stel een compleet vreemde vraagt jou op straat uit het niets naar je maagdelijkheid
geef je daar dan antwoord op?
Een te grote penis is meestal wel een ernstige afknapper, nou ja niet voor de ogen en de mond maar wel voor de kut en de kont.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
WP zijn penis is zo enorm dat geen vrouw het na kan vertellen.
maak je maar geen zorgen hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een te grote penis is meestal wel een ernstige afknapper, nou ja niet voor de ogen en de mond maar wel voor de kut en de kont.
Misschien wel het aantal bedpartners, al maak ik daar ook geen geheim van.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
ik zou zo iets te prive vinden om daar zo direct antwoord op te geven
zou ik ook niet zo 1-2-3 zeggen, niet tegen een wildvreemde althansquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Misschien wel het aantal bedpartners, al maak ik daar ook geen geheim van.
Jij hebt er vast 40-45. Daar kan niemand tegen opquote:
Jij begint!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt er vast 40-45. Daar kan niemand tegen op
Niet jouw definitie van een ontmaagding in ieder gevalquote:
Close. 4quote:
Zou willen, dan mag je bovenop met zitten en me ontmaagdenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In werkelijkheid alleen je sekspop
Die ben ik nog niet op Tinder tegengekomenquote:
Technisch gezien moeten jullie niet zo moeilijk doen. Iedereen snapt wat ik ermee bedoel tochquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
maar oraal is technisch gezien ook gewoon seks
Heb je mannen & vrouwen beide wel aangevinkt?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet op Tinder tegengekomen
sorry kopjechinoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Technisch gezien moeten jullie niet zo moeilijk doen. Iedereen snapt wat ik ermee bedoel toch
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou willen, dan mag je bovenop met zitten en me ontmaagden
1?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, in dat geval zit ik dus op 1. Als meer dingen als seks zouden tellen, dan meer.
Begin sowieso weer langzaam mijn maagdenvlies terug te krijgenquote:
Ja wen er maar niet aan want dat ga ik compleet aan flarden neuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Begin sowieso weer langzaam mijn maagdenvlies terug te krijgen
Maar dat mag ik zeggen, want TECHNISCH GEZIEN kan dat niet.
Jezus vent.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wen er maar niet aan want dat ga ik compleet aan flarden neuken.
jij wel tarzanquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Same. 11 hierquote:
Wacht even, neem ik snel even afscheid van 'm.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:44 schreef UitStraling het volgende:
Geen idee, is aan anderen om te oordelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |