Ik vind Hans Teeuwen echt heel erg grappig.. Dat jij hem niet grappig vindt, betekent niet dat hij niet grappig ís..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is echt niet grappig.

quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens kan ik Kaandorp prima hebben, maar verder weinig vrouwelijke cabaretiers die ik leuk vind...

Heb echt heel lang geleden die show van hem gezien, vond het toen wel leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De eckte eindbaas blijft Harry Jekkers.

Ja klopt, en met zijn partner ging het ook niet zo goedquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft al een paar keer kanker gehad toch?

sowheequote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
Humor moet vooral heel erg dicht tegen het randje aan zitten.

Ja maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Volgens mij bestaat er nl niet zoiets als een objectief goed leven, iedereen heeft wel iets van kutheid in bestaan, ook al lijkt buitenkant ok...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Niet alles zo serieus nemen kerel

Hoort erbij op die leeftijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, en het zijn partner ging het ook niet zo goed

Ga in januari naar zijn nieuwe showquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb echt heel lang geleden die show van hem gezien, vond het toen wel leuk.
Maar geen idee of ik zijn humor nu nog kan waarderen.

Iddquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:

Liever eroverheen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:

Het lukt maar niet he?quote:

Vooral dit ja, dan kan ik er het hardst om lachenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:

Gewoon er vol overheen eigk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vooral dit ja, dan kan ik er het hardst om lachen

In het theater is het ook vaak een andere ervaring dan als je op tv kijkt, lach je toch sneller mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga in januari naar zijn nieuwe show
. Schijnt minder te zijn maar wil het zelf kunnen beoordelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |