Ziggo Sport Docu of Tennis, zo te zienquote:Op vrijdag 4 juni 2021 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Waar is NL-DLD zometeen om 12 uur te zien? Op Zig.go zie ik alleen cricket staan.
Die heb ik denk ik nietquote:
Ja.. maar ze winnen wel voorlopigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Heet die ene gast bij Argentinië nou echt Loser.!!!
die ordinaire bedoel je?quote:Op zondag 6 juni 2021 12:37 schreef Szura het volgende:
Waarom doet Italië het zo slecht bij de vrouwen? Is die jonge topspeelster er niet bij?
Die zal je in het donker tegenkomenquote:
hahaha die draait echt alles door elkaarquote:Op maandag 7 juni 2021 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zal je in het donker tegenkomen
Kan iemand de man van de muziekjes ff een beuk verkopen trouwens?
Dat zou je zeggen inderdaad, zeker met deze selectie, maar op het moment staan ze toch echt vierde. Morgen staat de nummer 13 Canada op het menu, en daarna vliegen er volgens mij wat versterkingen in. De volgende ronde komen dan China (10), Italië (12) en de DomRep (7) in het veld. In de laatste week komen dan nog Brazilië (3) en Turkije (2), maar ook Zuid-Korea (15).quote:Op maandag 7 juni 2021 21:25 schreef VoMy het volgende:
Top-4 gaat maar door zie ik, dat lijkt me iets te veel van het goede nog.
Ik heb bij de dames wel nog altijd een "te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken"-syndroom, maar dit toernooi zit er weer schwung inquote:Op dinsdag 8 juni 2021 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker potje hoor, ook al was het 'maar' tegen Canada.
Het valt me op dat de 'vaste wissels' Daalderop, Lohuis en vooral Britt Bongaers het echt heel goed staan te doen. Als invaller waren die toch vaak wisselvalliger, of minder zichtbaar, maar het is nu behoorlijk degelijk. Jasper valt me wat tegen, maar het jonge spul Timmermans en Dambrink doet het wel erg goed.
Het is lang lastig geweest dat er naast de vaste basis maar weinig speelsters waren die hetzelfde niveau konden halen, maar dit ziet er toch wel redelijk veelbelovend uit richting het WK volgend jaar. Jammer dat ze niet gekwalificeerd zijn voor de OS.
Goed zo! Maar dan mogen ze haar teamgenoot ook wel aanpakken, die doet hetzelfde...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
Spleetoogje maken mag niet, want racisme!!!!!
Ī18000 boete
https://www.telegraaf.nl/(...)en-racistisch-gebaar
Die zien er dan ook beter uit dan jij.quote:Op zondag 13 juni 2021 14:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als ik mijn collega’s 75x ga knuffelen word ik afgevoerd. Bij volleybal kan het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |