Dat verbaast gezien het voorbeeld hun profeet gafquote:Er is ook veel belangstelling voor (kinder)seksrobots vanuit het Midden-Oosten, maar het importeren ervan is daar verboden.
Daarom. Het lijkt heel ernstig, maar als ze hiermee hun behoeftes kunnen vervullen, waarom niet? Het zijn poppen, geen echte kinderen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Tsja, vreselijk creepy maar in hoeverre schaden ze iemand hiermee? Beter een pop bestellen dan een kind van een schoolplein plukken...
Als je op bestelling een pop kan laten maken die op een kind van foto's lijkt ga je mi toch veel te ver.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom. Het lijkt heel ernstig, maar als ze hiermee hun behoeftes kunnen vervullen, waarom niet? Het zijn poppen, geen echte kinderen.
Klit-teband montagequote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:59 schreef Nober het volgende:
Wel grote tetten voor een pop die moet doorgaan als kind.
Dat lijkt me ook niet de bedoeling inderdaad, maar als generiek alternatief voor misbruik van werkelijke kinderen vind ik het niet perse iets dat verboden moet zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als je op bestelling een pop kan laten maken die op een kind van foto's lijkt ga je mi toch veel te ver.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:43 schreef IriYe het volgende:
Het gaat om levensechte poppen, waarvan sommige kunnen praten en bewegen.
Dude, zet ff in een spoiler tag, NSFWquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag ze hier laatst nog in een schimmig recent failliet verklaard zaakje liggen, de bewuste modellen waren zelfs geschikt voor plasseks.
Daar is de pers altijd wel goed in om dat te suggereren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:43 schreef IriYe het volgende:
Volgens Brandpunt+ gaat het om het topje van de ijsberg.
Dit ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit ervoor zorgt dat pedofielen zich niet meer vergrijpen aan kinderen zie ik er geen enkel probleem mee. Het is een pop, dus ze doen niemand kwaad.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dude, zet ff in een spoiler tag, NSFW
Hmmmm, ik weet niet of een sexuele voorkeur hebben gelijk is met ziek zijn is. Pedofiel hoeft niet per definitie te betekenen dat zij dus al of niet (in)direct een kind (willen) misbruiken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:57 schreef butz0rs het volgende:
Pedofielen kunnen er niks aan doen dat ze ziek zijn. Liever dit dan dat ze kinderen de bosjes in trekken. En chemische therapie ben ik ook geen voorstander van, dat doen we ook niet met homos.
Inderdaad. Tien keer per jaar is bijna niets, en zo'n pop is groot en duur en zal dus per definitie eigenlijk langs de douane moeten. Wellicht dat er eea onder een andere beschrijving en tussen een partij andere goederen doorheen slipt, maar ik betwijfel of de plastic neppeuter werkelijk een onzichtbare markt met vele duizenden klanten is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar is de pers altijd wel goed in om dat te suggereren.Gewoon toegeven dat ze het (net al ons) ook niet weten zullen ze nooit doen.
15 jarigen met dikke prammenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:11 schreef Bart2002 het volgende:
Het gaat volgens mij dus niet om pedo gezien de best wel grote prammen in de OP van de mevrouw die daar op bed ligt. Het is gewoon mini en ongetwijfeld veel goedkoper dan het echte werk.
Nee het in stand houden/stimuleren van deze lustgevoelens lijkt mij ook niet bepaald zaligmakend.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:15 schreef IriYe het volgende:
Deze poppen duiken wel eens op als BIJVANGST bij een zedenonderzoek.
Uit het artikel van Brandpunt+ https://www.npo3.nl/brand(...)4a-a245-650547120c53
Denken dat een pedo niet meer aan echte kinderen komt wanneer hij of zij een pop bezit, vind ik dan ook naief.
Ik durf nooit zo goed op links te klikken.... Ik vraag me dan af waarom die foto dan geplaatst is als die helemaal niet over het onderwerp gaat. Dat is misleidend.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef IriYe het volgende:
Voor de mensen die denken dat de pop met de dikke tetten het kind moet voorstellen: NEE, dat is een volwassen versie. Klik op de link en ga Lezen!
Homo’s met pedo’s vergelijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:57 schreef butz0rs het volgende:
Pedofielen kunnen er niks aan doen dat ze ziek zijn. Liever dit dan dat ze kinderen de bosjes in trekken. En chemische therapie ben ik ook geen voorstander van, dat doen we ook niet met homos.
De foto is hetzelfde als uit de link, maar dan met uitleg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo goed op links te klikken.... Ik vraag me dan af waarom die foto dan geplaatst is als die helemaal niet over het onderwerp gaat. Dat is misleidend.
Dat denk ik wel hoor. Het zijn doorgaans mannen. En als die hun lusten heb uitgeleefd op hun pop heb je er de eerste paar dagen geen last meer van even afhankelijk van de leeftijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:15 schreef IriYe het volgende:
Denken dat een pedo niet meer aan echte kinderen komt wanneer hij of zij een pop bezit, vind ik dan ook naief.
Ik reageer (ook) niet op clickbaits.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik durf nooit zo goed op links te klikken.... Ik vraag me dan af waarom die foto dan geplaatst is als die helemaal niet over het onderwerp gaat. Dat is misleidend.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik reageer (ook) niet op clickbaits.
Voor je het weet, krijg je ergens een chinees sociaal etiketje opgeplakt en mag ik straks niet met de metro.
Glad, heel glad ijs..... dat verband tussen kijken en doen mbt ongewenst gedrag, is niet aan te tonen. Onderzoekers en MSM doen wel hun best dat zo te doen schijnen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik zou wel kunnen begrijpen dat de drempel voor het verkrachten van een kind veel lager wordt wanneer zo'n pedo een levensechte kindersekspop in huis heeft.
Dat zou reden voor een verbod zijn.
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar zo gaat dat hier in dit rariteitenkabinet nietwaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:29 schreef IriYe het volgende:
Niet willen of durven klikken maar dan wel zeikstralen zonder iets te lezen is anders ook behoorlijk irritant.
Met de onderbuik en het weinige gezonde verstand dat ik nog heb zou ik eerder denken dat het andersom is. Een soort uitlaatklep gelijk aan een Vibo/Tarzan of een Fleshlight.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Glad, heel glad ijs..... dat verband tussen kijken en doen mbt ongewenst gedrag, is niet aan te tonen. Onderzoekers en MSM doen wel hun best dat zo te doen schijnen.
Jup, altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar zo gaat dat hier in dit rariteitenkabinet nietwaar?
Heeft wel zijn charme. Als het echt serieus moet ga ik naar Tweakers en als ik behoefte heb aan geen humor naar de Viva.quote:
Wordt weer een oorlogstopicquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:29 schreef IriYe het volgende:
Niet willen of durven klikken maar dan wel zeikstralen zonder iets te lezen is anders ook behoorlijk irritant.
mijn ideequote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit ervoor zorgt dat pedofielen zich niet meer vergrijpen aan kinderen zie ik er geen enkel probleem mee. Het is een pop, dus ze doen niemand kwaad.
Ja, die bedoelde ik ook. Weet niet zeker of de OP over iets heel anders gaat...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:33 schreef Zolderkamer het volgende:
Google even op mini of micro sex doll..
Zeer juist. Dat zou toch eigenlijk de norm moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wordt weer een oorlogstopic![]()
Ik heb geen behoefte mij verder te verdiepen in het onderwerp ansich.
Wanneer iemand een NWS topic plaatst dient die zelf de inhoud en achtergrond duidelijk te maken. Dat de intenties van het artikel dan mogelijk anders (b/lijken) liggen, is nog geen argument dat je dan niet mag reageren op wat wel bekend is (gemaakt).
Dab mioet je ook het aftrekken op een foto gaan verbiedenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
Geef eens een goede reden waarom het verboden zou moeten worden? Los van het feit dat het een zieke aandoening is zijn het maar poppen. Beter dat pedo's hun lusten los laten op zo'n pop dan dat ze echte kindjes gaan misbruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |