abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188137706

Douane ziet geregeld pedopoppen het land binnenkomen

De Nederlandse douane ziet gemiddeld tien keer per jaar een kinderseksrobot voorbijkomen die in het buitenland is besteld en in ons land moet worden afgeleverd. Dat meldt Brandpunt+. Het gaat om levensechte poppen, waarvan sommige kunnen praten en bewegen.

De poppen zijn in Nederland niet verboden en worden dus niet tegengehouden. Volgens Brandpunt+ gaat het om het topje van de ijsberg.
Politie en Openbaar Ministerie willen niets zeggen over de wenselijkheid van een verbod op kindersekspoppen. Het ministerie van Justitie en Veiligheid komt later vandaag met een reactie.

Op maat gemaakt
De meeste kindersekspoppen worden gemaakt in China, Hongkong en Japan. Van daaruit worden ze verscheept naar klanten over heel de wereld. De seksrobots zijn allesbehalve speelgoed, concludeerde de wetenschappelijke Amerikaanse onderzoekssite thecrimereport.org vorig jaar.

,,Kopers kunnen zelfs kindersekspoppen op maat bestellen met vooraf ontworpen gelaatstrekken en -uitdrukkingen. Ze kunnen bepaalde gezichtsuitdrukkingen aanvragen, zoals blij, verdrietig of bang. Nog verontrustender is dat ze poppen kunnen bestellen die lijken op kinderen van meegestuurde foto’s. Het uiteindelijke doel van fabrikanten is om de kindersekspoppen er zo realistisch mogelijk uit te laten zien en te laten aanvoelen.’’

Levensecht
De handel in kinderseksrobots zou volgens de onderzoekers verboden moeten worden. ,,Ze hebben anatomisch volledig correcte lichaamsdelen en openingen (mond, vagina en anus) die gebruiksklaar zijn voor een volwassen mannelijke penis. Zulke poppen zijn al in beslag genomen door de douane in landen als Australië, Canada, Nieuw-Zeeland en het Verenigd Koninkrijk om er maar een paar te noemen.’’

De meeste klanten zijn volgens de poppenproducent mannen in de leeftijdscategorie van 40 tot 50 jaar, afkomstig uit Europa en de Verenigde Staten. ,,Er is ook veel belangstelling voor (kinder)seksrobots vanuit het Midden-Oosten, maar het importeren ervan is daar verboden. In Argentinië, Brazilië, Chili, de Filipijnen en Rusland is inklaring bij de douane uiterst lastig.’’

Volledig artikel: https://www.ad.nl/binnenl(...)innenkomen~ad1cc005/

Wat een zieke figuren lopen er toch ook rond.
Wat mij betreft mag het in NL ook verboden worden. Maar aangezien 'wij' gekke Henkie zijn, zal het wel prima gevonden worden.
Wat is jullie mening hierover?
  Spellchecker vrijdag 26 juli 2019 @ 16:44:27 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188137744
Ziek.

Maar aan de andere kant; beter deze poppen dan kinderen ......
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:50:17 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188137955
quote:
Er is ook veel belangstelling voor (kinder)seksrobots vanuit het Midden-Oosten, maar het importeren ervan is daar verboden.
Dat verbaast gezien het voorbeeld hun profeet gaf
pi_188138084
Tsja, vreselijk creepy maar in hoeverre schaden ze iemand hiermee? Beter een pop bestellen dan een kind van een schoolplein plukken...
pi_188138138
Ik vind dit luguber
Zonder wrijving geen glans
pi_188138145
Tja inderdaad, beter een pop dan een echt kind. Ze moeten toch wat. Maar wat wordt er in dit artikel bedoeld dan met kind? Die op de foto zou ik ook doen :*
Facts don't care about your feelings
pi_188138148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Tsja, vreselijk creepy maar in hoeverre schaden ze iemand hiermee? Beter een pop bestellen dan een kind van een schoolplein plukken...

Daarom. Het lijkt heel ernstig, maar als ze hiermee hun behoeftes kunnen vervullen, waarom niet? Het zijn poppen, geen echte kinderen.

Als dit leidt tot minder vergrijpen dan ben ik er helemaal voor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin vrijdag 26 juli 2019 @ 16:57:03 #8
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_188138208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Daarom. Het lijkt heel ernstig, maar als ze hiermee hun behoeftes kunnen vervullen, waarom niet? Het zijn poppen, geen echte kinderen.
Als je op bestelling een pop kan laten maken die op een kind van foto's lijkt ga je mi toch veel te ver.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:57:32 #9
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_188138228
Pedofielen kunnen er niks aan doen dat ze ziek zijn. Liever dit dan dat ze kinderen de bosjes in trekken. En chemische therapie ben ik ook geen voorstander van, dat doen we ook niet met homos.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:58:49 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188138278
Tja...... het is wel een trieste trend. De technologie, denk aan 3D printers, tegenhouden zal wrs niet lukken. Je hebt ook al software die een gezicht van een foto in een film kan laten figureren en augmented 3D reality is ook geen ver uit je bed meer.

Anderzijds wanneer het gebruikt/gebeurd achter de eigen voordeur zal het mij verder niet echt een grote zorg zijn. "Beter" dat iemand klaar zit de fappen op een plaatje/pop dan in het eggie anderen, laat staan kinderen tegen hun wil misbruiken.

Denken dat plaatjes/poppen zullen uitmonden in een life-event, is niet aangetoond. Zo ja, dan zou ongeveer iedereen die wel eens (of mijn part vaak) een pr0nfilm kijkt - whatever type - bekijkt, dat gedrag (ook cq. ongevraagd) in praktijk willen/gaan brengen.

Technisch gezien ga ik wel benieuwd zijn hoe men denkt dit tegen te gaan afstoppen. Dat dat je geen read2go full-assembly mag importeren, kan ik nog snappen maar hoe je "het zelf" (cq deels) maken gaat tegenhouden, is een ander verhaal.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (İZapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188138292
Wel grote tetten voor een pop die moet doorgaan als kind.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 16:59:55 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188138309
Geef eens een goede reden waarom het verboden zou moeten worden? Los van het feit dat het een zieke aandoening is zijn het maar poppen. Beter dat pedo's hun lusten los laten op zo'n pop dan dat ze echte kindjes gaan misbruiken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 17:00:04 #13
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188138312
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:59 schreef Nober het volgende:
Wel grote tetten voor een pop die moet doorgaan als kind.
Klit-teband montage :P
pi_188138320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als je op bestelling een pop kan laten maken die op een kind van foto's lijkt ga je mi toch veel te ver.
Dat lijkt me ook niet de bedoeling inderdaad, maar als generiek alternatief voor misbruik van werkelijke kinderen vind ik het niet perse iets dat verboden moet zijn.

De onderzoekers geven aan dat het helemaal verboden zou moeten zijn, maar waarom lichten ze imo niet echt toe.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 17:02:36 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188138384
zolang het het een (kindpop) of het ander (kind) is vind ik het wel best zo

don't ask, don't tell wmb

maar ik ben bang voor een beetje van beiden, ik zou iig ff in de gaten houden waar ze heen gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188138425
Als dit ervoor zorgt dat pedofielen zich niet meer vergrijpen aan kinderen zie ik er geen enkel probleem mee. Het is een pop, dus ze doen niemand kwaad.
pi_188138426
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:43 schreef IriYe het volgende:
Het gaat om levensechte poppen, waarvan sommige kunnen praten en bewegen.

Zag ze hier laatst nog in een schimmig, recent failliet verklaard zaakje liggen, de bewuste modellen waren zelfs geschikt voor plasseks.
pi_188138429
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zag ze hier laatst nog in een schimmig recent failliet verklaard zaakje liggen, de bewuste modellen waren zelfs geschikt voor plasseks.
Dude, zet ff in een spoiler tag, NSFW :{w
pi_188138460
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:43 schreef IriYe het volgende:
Volgens Brandpunt+ gaat het om het topje van de ijsberg.
Daar is de pers altijd wel goed in om dat te suggereren. :) Gewoon toegeven dat ze het (net al ons) ook niet weten zullen ze nooit doen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 17:07:24 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188138509
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit ervoor zorgt dat pedofielen zich niet meer vergrijpen aan kinderen zie ik er geen enkel probleem mee. Het is een pop, dus ze doen niemand kwaad.
Dit ja.

Al blijft het ziek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188138541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dude, zet ff in een spoiler tag, NSFW :{w
:')
Facts don't care about your feelings
pi_188138565
Genoeg liefhebbers voor zo leren wij op een bepaalde site die begint met een "Y". Het gaat volgens mij niet zozeer om "pedo" maar om mannen die zoiets bestellen omdat ze een real-life-size exemplaar (zoals de Real-Doll) niet kunnen en/of willen betalen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 17:10:01 #23
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188138576
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 16:57 schreef butz0rs het volgende:
Pedofielen kunnen er niks aan doen dat ze ziek zijn. Liever dit dan dat ze kinderen de bosjes in trekken. En chemische therapie ben ik ook geen voorstander van, dat doen we ook niet met homos.
Hmmmm, ik weet niet of een sexuele voorkeur hebben gelijk is met ziek zijn is. Pedofiel hoeft niet per definitie te betekenen dat zij dus al of niet (in)direct een kind (willen) misbruiken.

Ik zou eerder stellen dat hun sexuele behoefte of aantrekking tot onvolwassenen, een afwijking is die simpelweg niet past in onze samenleving. Je dient al of niet met hulp, ongewenst gedrag maar onder controle te houden.

Daar kan je dan van vinden wat je wilt waarbij de maatschappij/norm bepaalt of je je afwijking tot uiting mag brengen.
pi_188138611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 17:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Daar is de pers altijd wel goed in om dat te suggereren. :) Gewoon toegeven dat ze het (net al ons) ook niet weten zullen ze nooit doen.
Inderdaad. Tien keer per jaar is bijna niets, en zo'n pop is groot en duur en zal dus per definitie eigenlijk langs de douane moeten. Wellicht dat er eea onder een andere beschrijving en tussen een partij andere goederen doorheen slipt, maar ik betwijfel of de plastic neppeuter werkelijk een onzichtbare markt met vele duizenden klanten is.
pi_188138619
Het gaat volgens mij dus niet om pedo gezien de best wel grote prammen in de OP van de mevrouw die daar op bed ligt. Het is gewoon mini en ongetwijfeld veel goedkoper dan het echte werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')