SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9SOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:
De zomer is voorbijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:05 schreef Houtenbeen het volgende:
wind gedraaid in Gilze-Rijen en temperatuur gedaald
Tijd voor het zwartepietendiscussieseizoen.quote:
quote:
Daar wil je toch niet heen als je dit zo zietquote:
NANANA NAAAA NA NAAAAAAquote:
Mierennest.quote:
Al zouden ze me geld geven, ik zou er nog niet gaan liggen.quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag iemand vallen in Maastricht.
Zin in een normale zomer met 22-25 gr een hele tijd. En nachttemperaturen waarbij je niet je nest uit drijft.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik verwacht dat er heus nog wel een hittegolfje aankomt weer binnenkort.
Lol ik zag hem net overeind komen. Met een wit shirt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja ik ookZn petje waaide af en toen ie erachteraan rende ging op zn plaat en waaide zn pet in zn armen
![]()
![]()
Jammer dat je niet terug kan spoelen
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik zag hem net overeind komen. Met een wit shirt?
Vorig jaar was echtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zin in een normale zomer met 22-25 gr een hele tijd. En nachttemperaturen waarbij je niet je nest uit drijft.
Ik ben blij voor je. Maar ik heb ondanks dat ik echt liters gezweet heb wel serieus genoten van de hitte. Ook ok dat het nu weer afkoelt hoor maar sommige mensen vinden het wel heel lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zin in een normale zomer met 22-25 gr een hele tijd. En nachttemperaturen waarbij je niet je nest uit drijft.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:17 schreef Dven het volgende:
Dat alle records aan gruzelementen gaan in noordwest europa bevreest me wel een beetje voor wanneer de verhoudingen 'goed' vallen voor het zuiden van Europa. Dat zal binnen nu en een paar jaar ongetwijfeld voor een ramp gaan zorgen.
Oh ik gun het jou zeker wel hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. Maar ik heb ondanks dat ik echt liters gezweet heb wel serieus genoten van de hitte. Ook ok dat het nu weer afkoelt hoor maar sommige mensen vinden het wel heel lekker.
Dus ik hoop op zeker nog wel een paar hittegolfjes.
Het is hier geen onz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |