was meer dat de scheids het een beetje in de hand moest houden en het schoppen daar begon Hendrix toch echt mee en het is de scheids die dan bepaalt tot hoever je kan gaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij de gele kaart voor Gakpo waren ze blijkbaar ook boos dat dat geen rood was. Irritant gedrag.
Dat was niet mijn punt. Spelers die om kaarten zeuren zijn irritant.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
was meer dat de scheids het een beetje in de hand moest houden en het schoppen daar begon Hendrix toch echt mee en het is de scheids die dan bepaalt tot hoever je kan gaan.
dat deed Blind dus niet want Gakpo kreeg de kaart al, het was alleen dat Higler het uit de hand liet lopen naar hun meningquote:Op zondag 28 juli 2019 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt. Spelers die om kaarten zeuren zijn irritant.
Dat maakt het inderdaad oké om om kaarten te vragen. Of om een zwaardere sanctie.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat deed Blind dus niet want Gakpo kreeg de kaart al, het was alleen dat Higler het uit de hand liet lopen naar hun mening
Ik had een beetje het idee dat Daley wat mad was omdat niet hij maar één of andere balkanKuyt die geen Nederlands of Engels spreekt de band droeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
Normaal is Tarado wel wat objectiever. Blind heeft de hele wedstrijd geschreeuwd tegen Higler met daarbij de nodige armgebaren en theater.
Terecht mad wel. Lachwekkend van Ajax.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Daley wat mad was omdat niet hij maar één of andere balkanKuyt die geen Nederlands of Engels spreekt de band droeg.
ik vond het allemaal wel meevallen maar hij kreeg dan ook een aardige trap op z'n hoofdquote:Op zondag 28 juli 2019 12:05 schreef tompsv18 het volgende:
Normaal is Tarado wel wat objectiever. Blind heeft de hele wedstrijd geschreeuwd tegen Higler met daarbij de nodige armgebaren en theater.
Jij kijkt naar een hoofd die het beter voor elkaar heeft? Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou ook flink gefrustreerd zijn als ik elke ochtend die kop van Daley moest zien in de spiegel
ik had toch het idee dat de frustratie bij de PSVers een stuk hoger lag hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ik zou ook flink gefrustreerd zijn als ik elke ochtend die kop van Daley moest zien in de spiegel
Rare zin.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een hoofd die het beter voor elkaar heeft? Dat betwijfel ik.
Conclusie: jij bent nu ook gefrustreerd.
Kansenverhouding was uiteindelijk vergelijkbaar. En PSV speelde bovendien 30 minuten lang met 10 man.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
je verliest met 2-0 zonder aanspraak op meer dan ben je gewoon de mindere, niet dat dit wat zegt over de competitie verder hoor maar zo was het gisteren.
Beetje een schopploeg, maar ja wat wil je met van Bommel als trainer.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had toch het idee dat de frustratie bij de PSVers een stuk hoger lag hoor
quote:Op zondag 28 juli 2019 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kansenverhouding was uiteindelijk vergelijkbaar. En PSV speelde bovendien 30 minuten lang met 10 man.
Alleen eerste 20 minuten was Ajax duidelijk beter.
Er is helemaal niet geschopt? Hendrix had een paar rare acties, de rest van de ploeg niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beetje een schopploeg, maar ja wat wil je met van Bommel als trainer.
Ach, mijn hoofd ziet er in ieder geval een stuk beter uitquote:Op zondag 28 juli 2019 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een hoofd die het beter voor elkaar heeft? Dat betwijfel ik.
Conclusie: jij bent nu ook gefrustreerd.
picsquote:Op zondag 28 juli 2019 13:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, mijn hoofd ziet er in ieder geval een stuk beter uit
Joh, daar hadden we deze wedstrijd op zich niet voor nodig.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een kut prijs als je hem wint maar nog kutter als je hem verliest, als je het als meetpunt ziet dan is Ajax gewoon verder voetballend gezien
C o p equote:Op zondag 28 juli 2019 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kansenverhouding was uiteindelijk vergelijkbaar. En PSV speelde bovendien 30 minuten lang met 10 man.
Ah, het fokracistje is er ook weer bij.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Daley wat mad was omdat niet hij maar één of andere balkanKuyt die geen Nederlands of Engels spreekt de band droeg.
dus voortaan maar gewoon schriftelijk afhandelen die wedstrijden?quote:Op zondag 28 juli 2019 13:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Joh, daar hadden we deze wedstrijd op zich niet voor nodig.
De JC schaal? Graag.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus voortaan maar gewoon schriftelijk afhandelen die wedstrijden?
Dest had ongeveer evenveel schoten als heel het team van psv bij elkaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |