Jiskefet waardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:09 schreef Bramenstruik het volgende:
kan je mij terugbellen, ik belde, maar uuuhhhh, jij belde, maar we motten terugbellen, had je mij gebeld? Ik bel terug
Met dat hoofd gaat het zeker niet lukkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:13 schreef formule het volgende:
Maris wil rust in haar hoofd, gaat niet lukken
Dan moet ze 1 dagje haar klep dichthouden, hebben wij ook meteen rust in ons hoofd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:13 schreef formule het volgende:
Speciaal voor Braam.quote:
Na net een filmpje gezien te hebben denk ik in die kop van Maris liggen alle radertjes door elkaarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:13 schreef formule het volgende:
Ik snap er niets van , ruzie om slaap plekken , en die vent mag er gewoon zijn ?quote:
Mijn oudste broer was gisteren ook op tv, in Hollandse zaken. Best grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sterker nog in het NOS journaal, hij maakt sprongen
Even terugkomen op je post in het vorige topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Na net een filmpje gezien te hebben denk ik in die kop van Maris liggen alle radertjes door elkaar
ahhhh oh echt leuk, ga ik ook ff opzoekenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn oudste broer was gisteren ook op tv, in Hollandse zaken. Best grappig eigenlijk.
Ze loopt anders de hele dag opgewonden rond.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Na net een filmpje gezien te hebben denk ik in die kop van Maris liggen alle radertjes door elkaar
Lex zei dat ze rust in haar hoofd wil, Ik Zei Maris foutjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met dat hoofd gaat het zeker niet lukken
Stop de tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:17 schreef formule het volgende:
[..]
Lex zei dat ze rust in haar hoofd wil, Ik Zei Maris foutje
Projectje van Hiske. Geef een dakloze een dak voor de nacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:15 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap er niets van , ruzie om slaap plekken , en die vent mag er gewoon zijn ?
Zie je wel FF dat mens spoort voor geen meter ? nooit een kachel aan ? alle ramen open ? schie mij maar lek wat een gek wijf sorryquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even terugkomen op je post in het vorige topic.
De dag erna had ze het stervenskoud.
Nog 49 dagen.quote:
Lees dit topic maar door als je wilt weten hoe gek dat mens is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zie je wel FF dat mens spoort voor geen meter ? nooit een kachel aan ? alle ramen open ? schie mij maar lek wat een gek wijf sorry
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ahhhh oh echt leuk, ga ik ook ff opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
Van Alex kan ik me dat nou héél goed voorstellen. Dat mens loopt zichzelf voorbij.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:17 schreef formule het volgende:
[..]
Lex zei dat ze rust in haar hoofd wil, Ik Zei Maris foutje
UTO / De leugens van Mariskaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Zie je wel FF dat mens spoort voor geen meter ? nooit een kachel aan ? alle ramen open ? schie mij maar lek wat een gek wijf sorry
U is me voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lees dit topic maar door als je wilt weten hoe gek dat mens is.
UTO / De leugens van Mariska
loopt schreeuwt rentquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van Alex kan ik me dat nou héél goed voorstellen. Dat mens loopt zichzelf voorbij.
Ze liegt de hele dag door.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ook als ze praat slaat ze woorden over omdat ze zich zo haast. Zou ik ook helemaal gestoord van raken. Slikt dat mens geen medicijnen i.v.m. die ADHD?quote:
top dank je .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lees dit topic maar door als je wilt weten hoe gek dat mens is.
UTO / De leugens van Mariska
Op FB stond een mooi stukje over haar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ben klaar met Lex, lijkt me er eentje die met ellebogen naar de nooduitgang rent, al sorry, sorry , roepend
Ik heb haar al lang door.quote:
Ja verdomd, ik zie ook steeds meer valse trekjes bij haar. Ondanks dat ze anderen altijd wel wil helpen maar dringt zich ook héél erg op en dat stoort mij aan haar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ben klaar met Lex, lijkt me er eentje die met ellebogen naar de nooduitgang rent, al sorry, sorry , roepend
11 uur.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:30 schreef Poezewoes het volgende:
Komt vandaag de moeder van zijn kinderen, die vegan bodybuilster/
Die bereidt zich alvast voor als iedereen van het gas afmoet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die is toch nog jong, omdat zijn moeder er zich mee bemoeid?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb haar al lang door.
Ben wel benieuwd naar haar Frenkie.
ze heeft echt een leuke zoon, en daar zal ze aan bijgedragen hebben, maar daar houdt het voor mij mee op, hoe ze zichzelf daar neerzet, vind ik niet bestquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op FB stond een mooi stukje over haar.
Ze zegt heel vaak; Ik ga dit of dat doen.
En vervolgens mag een ander het voor haar opknappen omdat het haar niet lukt.
Ik zie spierballen, tattoo's en een vreselijk ordinaire kop.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb haar al lang door.
Ben wel benieuwd naar haar Frenkie.
doettie beter dan de vakantievierders zelfquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
30 jaar volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die is toch nog jong, omdat zijn moeder er zich mee bemoeid?
Ik heb er gelukkig maar 1!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom hoor ik de streams doorelkaar?
Even f5enquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
En een veel te luide stemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie spierballen, tattoo's en een vreselijk ordinaire kop.
en een forse verstandelijke beperkingquote:
Ook jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en een forse verstandelijke beperking
Heb je op 'n ander tebblad de utopia-site aan staan, dan hoor je waarschijnlijk de pop upquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Morgen!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en een forse verstandelijke beperking
wij cossers gaan er lekker van genietenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:35 schreef Bramenstruik het volgende:
pfff die Frenkie, zoveelste mislukking, je ziet het aankomen
Ja de story of her life.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:35 schreef Bramenstruik het volgende:
pfff die Frenkie, zoveelste mislukking, je ziet het aankomen
ik denk zeker dat deze vrouw een heel klein snappertje heeft en daarom ook geen eigen mening en heel onzekerquote:
maakt niet uit, gewoon vol gas doorrammenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:37 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja de story of her life.
Alles mislukt.
Ze Zegt alles om maar niet het zelfde te zijn als ieder ander mens.....ze moet op een af andere manier bijzonder zijn.....lukt het haar niet qua intelligentie dan maar op een andere manier. Mankeert ook nooit wat zegt ze.....heb nog niemand met zoveel kwaaltje horen binnenkomen de eerste maand.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
[..]
Smerig stel. Hele dagen in dat hok liggenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gatver.... met die bloedhitte nog in je nest liggen.... En kijk die vieze kussen van Mylene eens
echt om te kotsen brrrrr
[ afbeelding ]
Heb ze nu hangtietenquote:
Geen ideequote:
Aan het toontje van His kan ik horen dat ze een hekel heeft aan diegene over wie ze praat. Was vroeger met Tim ook. Nu Andrea. Maar ze zal het nooit uitspreken.quote:
Al die panterzakken met kleding zijn dat retourtjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:38 schreef ericahysterica het volgende:
merel heeft een black panterjurk aan mijn hemel wat een zakkerig ding
nee dusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die panterzakken met kleding zijn dat retourtjes?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef Harrison het volgende:
[..]
Aan het toontje van His kan ik horen dat ze een hekel heeft aan diegene over wie ze praat. Was vroeger met Tim ook. Nu Andrea. Maar ze zal het nooit uitspreken.
Zeker net zoals ze gister de hele avond achter de pc ging zitten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef puzziepie het volgende:
His hoopt dat Maris vandaag gaat schoonmaken zoals Maris had beloofd
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en een soort neutraal toontje aanmeten en vragen stellen, die een mening verbergen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker net zoals ze gister de hele avond achter de pc ging zitten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef Harrison het volgende:
[..]De ander uitspraken proberen te ontlokken die de gehate persoon in een kwaad daglicht stellen.
Voor het plan was dat toch? Jens maakte zich daar gisteren al zorgen over ...Maris vindt drank belangrijkerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker net zoals ze gister de hele avond achter de pc ging zitten.
maris krijgt het druk vandaag sheets maken, opruimen en daarbij zichzelf de hele dag opblazen tot een zeer exclusief mensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Om de sheets te maken die ze vorige week al af zou hebben.
Die hele verhuisconsternatie heeft zij veroorzaakt omdat ze per sé niet bij Andrea wilde slapen en hoopte dat anderen Andrea uit dat huisje zouden gooien.quote:
Of het allemaal retouren zijn, weet ik niet, maar die zitten er wel bij. Ze moet nu op de computer iets zoeken van de retouren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die panterzakken met kleding zijn dat retourtjes?
Het wordt tijd voor een volledige mental breakdownquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maris krijgt het druk vandaag sheets maken, opruimen en daarbij zichzelf de hele dag opblazen tot een zeer exclusief mens
jahhhh het is er goed weer voor hequote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een volledige mental breakdown
Inderdaad....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef Harrison het volgende:
[..]De ander uitspraken proberen te ontlokken die de gehate persoon in een kwaad daglicht stellen.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jahhhh het is er goed weer voor he
Kwestie van tijd mens is gestoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een volledige mental breakdown
Daar werd ze heel subtiel door Jens even over aangesprokenquote:
Omdat je voor mij dit opgezocht hebquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Stupid me,ik hoor steeds dubbele streams dacht ik.Heb ik YT openstaan.
quote:
Franny kan niet tegen kietelen dus denk niet dat het gaan gebeuren met A3aanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:23 schreef Setje72 het volgende:
Gaat die Frannie nog wat doen daar of blijft ze op der zuignap zitten?ik zie het trouwens nog gebeuren dat Adje voordat hij naar huis gaat over der heen is geweest
Met Frutsel weet je het nooit , je weet wel ....JEUKquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Franny kan niet tegen kietelen dus denk niet dat het gaan gebeuren met A3aan
En dan gaat ze de jeuk verergeren door zich te laten kietelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
Met Frutsel weet je het nooit , je weet wel ....JEUK
Ze ziet er uit als een bejaardequote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Benen wijd , lekker even het kruis door luchten
Knettergek,met dit weer gaan scheppen en vooral verwachten dat mensen gaan helpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Maris bekijken de plek voor de snackbar
Jessie vindt dat het geen meter is opgeschoten
Er moeten zo weer mensen worden opgetrommeld om te scheppen
Ja belachelijk ! Laat hem en Maris zelf maar scheppenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Knettergek,met dit weer gaan scheppen en vooral verwachten dat mensen gaan helpen.
Gerrit zegt net al tegen Alex, ik ga met 38 graden echt niet scheppen!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:34 schreef BloesBloes het volgende:
Wat een leip dat wijf, die wil gaan scheppen en straten nu![]()
![]()
![]()
![]()
die krijgt van mij 5 glaasjes.
Die kleren ook ...Je zou haar 60 gevenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:35 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze hoort wel bij de oudere in Utopia
Waarom haast....voorlopige blijft het warm en brandgevaarlijk....snackbar wordt elektrisch?? BBqen mocht gister ook niet. Dus ook de pizzaoven heeft geen haast, meneer komt dan voor niks. Zoniet dan neemt de febo ze weer in de maling.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Jessie en Maris bekijken de plek voor de snackbar
Jessie vindt dat het geen meter is opgeschoten
Er moeten zo weer mensen worden opgetrommeld om te scheppen
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kleren ook ...Je zou haar 60 geven
Met dat scheppen tegen stenen kan ook vonkjes veroorzaken.....BRANDDDDquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom haast....voorlopige blijft het warm en brandgevaarlijk....snackbar wordt elektrisch?? BBqen mocht gister ook niet.
Zeg gerust maar een stalker.....net zoals ze bij ander oud Utopianen .....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
Naartje geilt enorm op Djezzie, ze is een soort van superfan.
Mooi zo, laat ze het zelf maar doen, Mariska doet niks liever dan hard werken, is gewoon bezig met haar hobby, net als de rest die aan het luieren zijnquote:
Goed zo. Scheppen tot je er bij neervalt. Gestoord om dit nu te doen. Verkeerd leiderschap dit. Fout voorbeeld.quote:
En Jessie heeft zelfs dikke kleding aan.....quote:
Aan de 'luie flikkers'laten zien wat werken isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Jessie heeft zelfs dikke kleding aan.....Wat willen ze hiermee nou bereiken. Alle drie......
Ze liet zich toen flink manipuleren door Dreetje en Keesje. Die dikke grote nep ballen dacht oh dat is makkelijk dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:46 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Jaja, en de vorige stemmingen wel op hem stemmen
Dat zou je denken maar jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga dat laat in de avond doen ipv te zuipen......
Zag het gisteren of eergisteren ook alquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
Merel die vijf minuten doet om een tegel te leggen.....schiet lekker op.![]()
Merel moet haar baas goed in de gaten houden de liefde wankelt. Anders had ze daar nu nooit gezeten in haar jurk in het warme zand.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Merel nog geen panterkussentje onder haar poezelige knietjes heeft
Ik moet opeens aan Eric denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan de 'luie flikkers'laten zien wat werken is
Gisteren had ze wel zoiets onder haar knieën.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat Merel nog geen panterkussentje onder haar poezelige knietjes heeft
En ze doen het ook nog allemaal, niet te filmenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:56 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Oh, van snotkoker moeten er weer begrotingen worden aangeleverd voor film project van shel.
Zelf doet ie wat ie wult maar een ander moet een compleet bedrijfsplan aan leveren![]()
Ze heeft concurrentie Mariska die loert op een plekje in de boot.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Het heeft niet alleen voordelen als je met de houder van de pinpas neukt
Kan me nog herinneren dat ze zij dat ze niet ging werken buiten of bouwen omdat haar handen dan vies werden. Ze was tenslotte een diva. en zie der nu eens zitten![]()
[ afbeelding ]
Kan me er iets bij voorstellen, gister kwam ze weer met dat ze 300euro boven haar oude begroting kwam. Voor een camaraman......want ze wil haar film op dvd's zetten......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze doen het ook nog allemaal, niet te filmen
Moeten ook allemaal an de bak voor de snackbarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:01 schreef BloesBloes het volgende:
Wat loopt die diktiet nou te gillen????
kom ff hellepuhhhhhquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:01 schreef BloesBloes het volgende:
Wat loopt die diktiet nou te gillen????
Ik doelde meer op het feit dat Jessie maar doet wat hij wil, maar andere moeten het aanvragen en beslist hij ja of nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, gister kwam ze weer met dat ze 300euro boven haar oude begroting kwam. Voor een camaraman......want ze wil haar film op dvd's zetten......
Het is al 32 graden in Laren en die diktiet kan zelf niest tillen, want haar handje. Ik zou 'r verzuipen in de vijver.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeten ook allemaal an de bak voor de snackbar
Ja, er zijn vanavond b&bersquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
Lex , Tranny en Merel over wie waar in welk bed kan slapen
volgens mij kom je daar als nieuwe inwoner alleen nog binnen als je vooraf aan de febo kenbaar maakt een (bloed)hekel aan bepaalde inwoners te hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Maris weer janken over Jens en Mylene ...moeten ze nou hun huisje uit?
Die blijft drijven op die luchtkussensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is al 32 graden in Laren en die diktiet kan zelf niest tillen, want haar handje. Ik zou 'r verzuipen in de vijver.
Dat klopt, van de week noemde shel-del nog een bedrag van ¤2000,-.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen, gister kwam ze weer met dat ze 300euro boven haar oude begroting kwam. Voor een camaraman......want ze wil haar film op dvd's zetten......
Moet het nog saaier worden?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij kom je daar als nieuwe inwoner alleen nog binnen als je vooraf aan de febo kenbaar maakt een (bloed)hekel aan bepaalde inwoners te hebben
wordt er niet goed van dat gemekker op elkaar continue
laat dat aan ons Cossers over
Dat denk ik ook en dat ze in de poll gezakt is... dus zichzelf even goed neerzetten.. alleen jammer dat dat niet luktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:52 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Merel moet haar baas goed in de gaten houden de liefde wankelt. Anders had ze daar nu nooit gezeten in haar jurk in het warme zand.
Zo is ze opgevoed he kan je niks aan doenquote:
Milani en Aadjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:10 schreef Flow3r het volgende:
Ow jeee, Jens helpt mee, op wie moet ze nou zeiken?
Met het bakken liet ze Gerrie ook bijna alles doen, toen liep ze ook altijd weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:11 schreef BloesBloes het volgende:
Daar gaat Piske en die doet dus echt geen ene moer ....
Is die wel eens betrapt op het leggen van een klinker of het vullen van een kruiwaggel?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:11 schreef BloesBloes het volgende:
Daar gaat Piske en die doet dus echt geen ene moer ....
Medewerkster van de stemquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Ah His kijkt naar het stukje over Ikbal
Niet door mij in elk geval, maar ja ze hoort nu eenmaal bij Jessie's club van noeste werkersquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is die wel eens betrapt op het leggen van een klinker of het vullen van een kruiwaggel?
Of gebeurt dat achter de SL's?
Weg met die figuranten inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:17 schreef snetje het volgende:
Wat doen deze 3 sukkels daar nog?... wachten op UvhJ?...
[ afbeelding ]
Zo te horen is ze dol op haar schoondochter......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:18 schreef puzziepie het volgende:
Lexie wil liever der eigen kind hebben ....snapjuh?
Schoondochter kan niet meekomen met bezoek
De slimste zijn wie gaat er met ruim 30 graden scheppen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:17 schreef snetje het volgende:
Wat doen deze 3 sukkels daar nog?... wachten op UvhJ?...
[ afbeelding ]
is die ook door zijn ouders op het politiebureau achtergelaten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn oudste broer was gisteren ook op tv, in Hollandse zaken. Best grappig eigenlijk.
Ze kunnen op tv wel zielig doen de dakloze , maar ze kunnen ook net als iedereen werk gaan zoeken. Dan krijg je makkelijker een kamer/huis. Wij moeten ook de zorg betalen en extra voor de tandarts.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker ook meekijken.
Artikel/filmpje wat ze kijken:https://nos.nl/op3/artike(...)oor-de-overheid.html
Ik kan hier zo slecht tegen,Iedereen kan hulp krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker ook meekijken.
Artikel/filmpje wat ze kijken:https://nos.nl/op3/artike(...)oor-de-overheid.html
Hoe durf je de waarheid te vertellen!?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:23 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze kunnen op tv wel zielig doen de dakloze , maar ze kunnen ook net als iedereen werk gaan zoeken. Dan krijg je makkelijker een kamer/huis. Wij moeten ook de zorg betalen en extra voor de tandarts.
Juist en zielig doen op tv maar wel al weken gratis kost en slaapplaats hebben. En uitkering ontvangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What's next, Hollywood????quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:24 schreef spapaars het volgende:
Ikbal zojuist in het nos journaal over zwervende jongeren
Zie haar ervoor aan dat ze haar kind nogal dwingend heeft geadviseerd dat ze nog een tattoo nodig heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:30 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die moeder, klanten komen niet voor tatoo maar die komen aapies kijken.
Vindt ik ook ze zijn toch zo begaan met ikbal dan mag hij vast wel naar de tandarts op hun rekeningquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:32 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Last van z'n tanden? Dan laat je toch een tandarts komen in Utopia?
Rondom 10 en even tv beelden maken .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:35 schreef BloesBloes het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?
Goed koud.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:43 schreef FOKoffieleut het volgende:
adje ik zou fran even onder de douche zetten ipv van op deze in te zetten
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
Musculus gluteus maximus anatomiemodelletje voor lexie?
Als dat zo is, denk ik aan een zonnesteek bij de bedenkers van dit plan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef spapaars het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Ikbar daar is om 15 spookjongeren te begeleiden?
👍😂quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:44 schreef spapaars het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Ikbar daar is om 15 spookjongeren te begeleiden?
Alsof ze echt wat om hem geeft. Ze ziet hem anders nooit staan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:46 schreef Labradoodle het volgende:
Hiske komt de dag ook wel weer door de hele tijd over ikbal praten en op de pc. Zij zal niet dood gaan van het harde werken.
Dus eigen schuld.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:45 schreef schizolientje het volgende:
die schulden bouwen zich ook vaak op door boetes, gebruik, drinken op straat, gebruiken op straat enz. En van een kale kip, en dat stapelt
Bedenker van deze dramatisch ogende slot ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als dat zo is, denk ik aan een zonnesteek bij de bedenkers van dit plan.
Ze kijkt nooit naar hem om hij zit meestal alleen . Ze zouden helpen met van alles te regelen . Heb haar ook nog nooit bv zijn bed zien verschonen als gast vrouw.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof ze echt wat om hem geeft. Ze ziet hem anders nooit staan.
ik dacht ook zoietsquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:49 schreef Harrison het volgende:
Meisje heeft automutilatie-littekens? Die wil ze denk ik verbergen met die tattoo. Maar Dylan gaat eromheen tatoeëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |