abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2019 @ 00:59:35 #1
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126469

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Tijdelijke inwoner voor onbepaalde tijd:
Ikbal

Maandag 19 augustus 2019 - Paspoorthouders kunnen stemmen
Dinsdag 20 augustus 2019 - Nominatie inwoners
Woensdag 21 augustus 2019 - 2 visumhouders komen binnen
Zondag 25 augustus 2019 - 1 Nieuwe visumhouder gaat weg
Maandag 26 augustus 2019 - 1 Genomineerde inwoner naar huis
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:00:08 #2
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126474
Dagsluiting.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.

Half een vannacht. Jessie, Merel en Shelley zijn nog steeds aan het vissen. De rest ligt in bed of op de vlonder in de vijver.

Een uur. Iedereen onder zeil. Behalve Dyl denk ik die zat nog laat achter de computer

Kwart voor twee. Dyl en Merel in het sanitair gebouw.Shelley smeert nog even een boterham. En we gaan weer naar slapende mensen. Shell en Jessie vissen onverstooorbaar door. Merel gaat slapen in het Franterpalace.

Twee uur. Ik ga ook plat. De Cos Maris Nachtwacht wacht een lastige nacht. Ze was alleen op stream te zien toen ze naar bed ging. Sindsdien niet meer. Jessie en Ikbal nog aan het vissen, Shelly eet een boterham, regie wil niet opletten dus streams weer op slapers. Morgen verder.

Kwart voor een 's middags. Ben weer op en daar zijn ze ondanks de nachtelijke escapades ook op. His en Andrea op het plateau achter de computers. Jessie, Gerrit, Merel en Jens in de keuken. Jessie en Gerrit eten uitsmijters met enorme hoeveelheden mayo. Echte varkens die twee.

Een uur. Adriaan staat in de caravan foto's te bekijken boven het bed van Dylan. Jens zit met Lexy en Merel op het plateau. Merel zit kleding te bestellen bij de H&M. Ze heeft problemen met een Excel bestand. Jens verteld haar dat een L'letje van iets is besteld gisteravond. Merel kraait opgewonden. Ondertussen in het sanitair gebouw staan Shelley en Mylene te rommelen met iets. SL. Ze vullen ballonnen met water voor een watergevecht. Boodschappentassen vol met waterballonnen. Jordy vult bij de buitenkraan ook ballonnen. Jordy heeft last van een bij die hem achtervolgd. Grootsprakige Maris verteld vol trots dat ze de Pizza Academy heeft gebeld.

Kwart over. De chiropractor is binnen voor Lexy. Uitgebreide anamnese meneer klinkt professioneel. De regie heeft geen interesse dus terug naar de vijver met de getraumatiseerde vissen. Adriaan en Franny zijn ook al in het water Jens springt er ook bij. Even later komt Gerrit ook aangelopen en die duikt van de steiger zo in de plomp. Gesprekken zijn niet te volgen want niemand draagt een zender in het water.

Lexie wordt ondertussen behandeld door Stan, eerst haar handen, nu haar rug en nek. Stan kan de temperatuur in de loods haast niet aan. Stan heeft ook een sportschool in Hilversum. Lexy mag geen zware dingen tillen of verslepen. Ze moet vrijdag of zaterdag even mailen hoe het voelt. In het geval van last komt hij volgende week dinsdag weer langs. Stan verdwijnt door de poort.

Mylene, Dylan, Maris, Brandon en Lexy zitten op het plateau. SL. Op het platform liggen Franny, Jens en Adriaan.

Ondertussen lopen Hiske en Jordy een rondje en praten over wat het inhoudt een diva te zijn. Hiske vraagt over de verhouding tussen Jordy en Mariska en SL. Dit is een gesprek waar DGK wel iets mee kan voor mij is het teveel gepraat om een verhaaltje van te maken.

Twee uur. Er is een mail binnen gekomen van een tattoo artist die vrijblijvend langs wil komen om Dyl te trainen. Mooi voor Dyl en waarschijnlijk balen voor Maris want die wil die shop absoluut leeg.

Kwart over. Merel in de vriezer want haar make up smelt van haar kop. En ik zie er altijd goed uit. Ze vertrapt brood en ligt nu op shaslick, sateh en kroketten in die vrieskist. Merel is een werkende diva zegt ze. Diva betekend volgens Merel alles krijgen wat je maar wil hebben.

Half drie. Een heftig gesprek tussen Adriaan en Jessie over het incident van gisteravond. Merel, Andrea en Franny verzorgen de dieren. Het hok van Katie staat open dus die zal wel aan het zwerven zijn of ligt onder de caravan.

De deur van de rookcel moet dichtblijven van achter. Dan steek je werkelijk de moord als je zit te roken in die cel met deze bloedhitte. Het lijkt een pesterij van de Febo.

Kwart voor drie. Hiske belt in opdracht Cor over zijn foodtruck. Hiske moet hem morgenochtend terug bellen want zijn mail is niet beantwoord. Met een paar foodtrucks en tien kramen moet de markt gevuld worden met 500 bezoekers. De foodtrucks mogen alleen met munten worden afgerekend en de foodtrucks betalen 20% van hun omzet aan Utopia. Nu pas 200-plus kaartjes verkocht.

Drie uur. Mylene in bed. Lexy , Shelley en Franny in het zwembad. Hiske, Maris, Jordy en Andrea bij de bar. Jordy en Andra werken aan het schilderij.

Ene Etienne heeft al 30 pollies van Shelley gekocht. Die is dus gestoord ofzo. Welke gek doet zoiets.

Even later begint het XXL watergevecht. Ze gooien er lustig op los. Ik heb het idee dat de jongens hebben gewonnen. Er wordt te hard gegooid en sommige ballons waren pijnlijk. Grote rooie plekken op ruggen. Veels te weinig ballonnen voor een XXL het is meer een XS gevechtje geworden. Na vijf minuten was het klaar. Uiteraard deed Maris niet mee. Dit is vast beneden haar niveau. Jens, verstandig als altijd, zegt: We ruimen het even op met zijn allen jongens. Voor de dieren. Shelley die het heeft georganiseerd loopt gewoon weg maar bedenkt zich op het laatste moment en loopt even later weer terug om toch te helpen kapotte ballons op te ruimen.

Kwart over drie. Mylene ligt nog steeds in bed en ziet er niet gelukkig uit. Druk in het zwembad. Lexy, Jordy, Dyl, Andrea en Franny vinden er verkoeling. Brandon komt ook nog effe praten. Ineens willen ze allemaal post.

Kwart voor vier. Oh leuk (mijn persoonlijke reactie) Maris is gestoken door een wesp en ze krijgen de angel er niet uit. Ze zoeken een pincet. Iemand moet het gif er uit zuigen.Lexy doet het nog ook. Maris gaat gelijk op Google kijken over het gif of een andere reden te zoeken om zielig te doen over deze beestachtige aanval op haar ronde ruggetje. En SL. Er verschijn een pompje om het gif te verwijderen en een after bite smeerseltje. Accuwissel.

Half vijf. Adriaan masseert Franny's nek en schouders. Druk in de keuken. Jordy, Mylene, Brandon ook in de silokeuken. Ze maken salade, de gehakt uit de koelkast is weggegooid want niet goed meer. En SL. Ik wacht op bezorger van AH. Buiten zit Hiske geheel gekleed in het zwembad. Adriaan informeert waarom ze zoveel kleding aan heeft. Hiske zegt dat ze geen bikini meer heeft. Adriaan zegt dan ga je toch lekker in je blote kont. En SL. Ik schat dat Hiske wel een bikini van Mylene zou passen. Maar ja dan moet ze wel in bikini en dat durft ze vast niet die nare zielenpeuteraar.

Kwart voor vijf. Jordy, Franny en Adriaan aan de keukentafel. Jens komt binnen en Franny en Jordy lopen naar buiten. Brandon staat ribeyes te marineren voor op de BBQ. Franny wil weer grote tieten. Jordy vindt dat onverstandig en zegt je heb mooie borstjes. Adriaan houdt ook niet van neppers zegt hij.

Half zes. In het zwembad Shelley, Adriaan en Dyl babbelen wat. En SL. Adriaan vertrekt. Dyl gaat morgenochtend en morgenavond tattoos zetten.

Kwart voor. Andrea, Lexy en Maris zitten te praten. Dyl houdt een oogje op de BBQ. Hij loopt de keuken in waar Jordy en Franny zitten te snijden. Mylene en Jens zitten op het waterplatformsamen gezellig te zijn. Jessie en Gerrit zitten weer te vissen en naar te lullen over Adriaan.Om zes uur nog teeds bezig. Maar nu gaat het over Jens. En SL.

Zes uur. Ze eten andijvie stamppot. Er zijn twee versies een vegan met nepvlees en een normale met spekkies. Dylan en Brandon hebben gekookt.Hoor nog niemand klagen en zelfs zevenzeikerd Maris heeft geen culinair commentaar.

Half zeven. Merel heeft het moeilijk met de hitte. Ze weet niet waar ze het moet zoeken. Mariska stelt onmiddelijk wijntjes voor, want ze heeft er vandaag weer een paar flessen rosé vekocht, en Merel veert op. Kwaad spreken over de jeugd. Ze weten niet wat werken is. Maris waarschuwt Lexy voor Andrea want die is schijnbaar niet te vertrouwen. Dit draait uit op een mooi DGK filmpje hoop ik.

Even later staan Jens en Mylene te hoepen. Ik kan niet wachten tot de yoyo's van Jens binnenkomen. Hij wil een zwarte band in yoyoen en dat is heel veel trainen. En SL.

Kwart over zeven. Jordy en Shelley filisoferen wat bij de bar. Andrea schildert verder aan haar doek. Dyl doet zijn levend standbeeld act achter de computer. De rest lijkt op sterven na dood. Ze weten van ellende niet wat ze moeten doen.

Half acht. Franny hebben iets bedacht. Ze geilen een beetje in Franterpalace. En dan gaan ze zwemmen in de vijver. Ook lekker nat maar toch niet het soort nattigheid wat Gerrit voor ogen had vermoed ik

Acht uur. Brandon, Adriaan en Hiske zijn aan het bouwen. Dat zal patat emporium of de pizzeria worden. Ze graven een sleuf langs de buitenmuur en hebben al een dure 4 meter lange paal staan.

Shelley heeft alweer post. Post van Lotus naar het schijnt. Shell zit echt haar post te prevelen. Ik versta er geen moer van. Kon ik nou maar liplezen. Dan kon ik Shell der post verstaan. Wat een geweldige expressieve kop heeft die Shell toch. Subliem een meesterwerk, zie hoe ze switched tussen de emoties en expressies. Als er een een hoofdrol verdiend is zij het wel. Het beste kans en mogelijkheid lijkt mij ergens in Bollywood kan ze gelijk nog eens tijdens haar acteren in zang en dans uitbarsten.

Er hangt nu een hele zwerm emo-parasieten zoals Lexy, Jordy, Maris, Merel en Andrea rond Shelley die allemaal haar post willen lezen. Manon en Mike hebben gezoend volgens Lotus. Lexy wil de post voorlezen maar dat mag niet van Shell.

Rond negen uur. Maris informeert bij de dames of er nog behoefte is aan wijntje. En niemand zegt nee. Merel had er op gerekend want die had een paar flessen in vriezer gezet. Ja dan wordt zuipen makkelijk. Maris zegt: het is maar goed dat ik binnen gekomen ben, iedereen trekt naar elkaar toe. Misselijke splijtzwam dat is ze. Ze zuipen nog steeds en het roddelen wordt heftiger. De rolstoelrace morgen gaan niet door. Te heet. Deze hele bijeenkomst is er weer een voor DGK.

Half tien. Jessie zegt: Ze hebben al rookwaar gepakt. Gerrit antwoord Nee dat zullen ze niet doen toch? Hiske bemoeit zich er ook mee en zegt": Shelly heeft gepakt en heeft het tegen je gezegd. Jessie zegt: En ze hebben 3 pakjes Marlboro XXL besteld. 3 pakjes, echt te gek voor woorden. Ik rook veel, maar ik vind dat we ze moeten beschermen. En SL.

Maris verteld over dronkenschap en over braken en doorzuipen. Stoere praat. Merel wil ook nog even proberen haar te overtroeven met verhalen over openbare dronkenschap. Ik kots van allebei en hun hersenloze verhalen.

Shelley en Gerrit hebben weer een praatje. Duidelijk aangewakkerd door de brief van Lenie begint Shelley weer het oude konflikt op te rakelen. Geouwehoer over een brief. Kortom een mooie weer voor DGK.

Kwart over tien. Ikbal is inmiddels ook gearriveerd. Hij zit in de keuken met Dylan te eten. Jens bakt pannenkoekjes.

Half elf. Gerrit en Jessie staan te rappen in het atelier. Franny en Adriaan slapen weer op het waterplatform vannacht ze liggen nu nog gezellig te praten samen.Jens komt ook nog even praten tijdens zijn avondwandeling met Mylene.

Lexy en Shelley bespreken met Merel hoe Franny in elkaar zit. Jessie informeert of hij Shelley thuis moet brengen. Ik heb er pas 3 op zegt ze. Ik kom altijd thuis hoeveel ik ook drink.

Wil je alle grote onderwerpen nog eens bekijken dan is DGK het juiste adres voor filmpjes.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:04:06 #3
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126508

Samen op het waterplatform. Adriaan en Franny.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:04:10 #4
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_188126510
ik kann zoveel niet lezen
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:04:38 #5
446112 mario390
pi_188126514
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:04 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]

Samen op het waterplatform. Adriaan en Franny.
welke waterplatform?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:04:52 #6
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126517

In de boot genomen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:05:22 #7
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126521
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:

[..]

welke waterplatform?
Stream 1
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:05:43 #8
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126524
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:04 schreef mario390 het volgende:
ik kann zoveel niet lezen
Lezen is niet verplicht.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:06:55 #9
446112 mario390
pi_188126532
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:05 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Stream 1
ja maar zwemt de in vijer nu?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:07:05 #10
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126534

Brandon mediteert of zoiets
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:07:27 #11
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:06 schreef mario390 het volgende:

[..]

Ze slapen boven de vijver
pi_188126544
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:06 schreef mario390 het volgende:

[..]

Volgens mij rust die op die 3 boomstammen die daar liggen. Ook geen idee verder, opeens plop een platform op het water. Waar die nu vandaan komt?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:09:09 #13
446112 mario390
pi_188126547
geen idee
pi_188126557
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:05 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Lezen is niet verplicht.
Misselijke splijtzwam. ^O^ _O- _O-
pi_188126559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:08 schreef KeesAnders het volgende:

[..]

Volgens mij rust die op die 3 boomstammen die daar liggen. Ook geen idee verder, opeens plop een platform op het water. Waar die nu vandaan komt?
Die heeft Adriaan gemaakt. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:11:53 #16
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126560
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:08 schreef KeesAnders het volgende:

[..]

Had Adriaan denk ik gebouwd.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:12:34 #17
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126566
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dank je. Je hebt goed gelezen.
pi_188126578
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:12 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Dank je. Je hebt goed gelezen.
:Y Ik vond het een briljante omschrijving. _O_ Precies zoals het is. Pretenderen dat ze gekomen is om de BV in het groen te krijgen en intussen vooral roddelen, stoken en mensen uit elkaar proberen te drijven. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:16:48 #19
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126591
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Ik vond het een briljante omschrijving. _O_ Precies zoals het is. Pretenderen dat ze gekomen is om de BV in het groen te krijgen en intussen vooral roddelen, stoken en mensen uit elkaar proberen te drijven. :Y
Kon het niet simpeler schrijven. Ben blij dat ze geen kerngeleerde is want dan was het kernsplitsing geweest. En in een klein land heeft dat grote gevolgen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:19:22 #20
446112 mario390
pi_188126604
als franny zich en keer teveel draaid is zij in water? is nog gevaarlijk -O-
pi_188126607
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:16 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Kon het niet simpeler schrijven. Ben blij dat ze geen kerngeleerde is want dan was het kernsplitsing geweest. En in een klein land heeft dat grote gevolgen.
_O- In een groot land ook. Ik vind het echt een misselijk stuk vreten, kan amper geloven dat iemand zo is. :D
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:21:17 #22
464488 Maria.
life is life
pi_188126611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:19 schreef mario390 het volgende:
als franny zich en keer teveel draaid is zij in water? is nog gevaarlijk -O-
nou...dan is ze wel wakker hoor... :+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:22:18 #23
464488 Maria.
life is life
pi_188126613
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:11 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

emo-parasieten is ook heel leuk... _O- _O-
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:22:18 #24
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het is ongelofelijk wat ze doet. Ze poneert iets en een paar dagen later doet ze het tegenover gestelde. Ik kom jullie helpen tegen Dyl en Kay. Resultaatbinnen een week is Kay kapot en uit het hek. Terwijl Kay de artist was en Dyl iemand die tattoos zet. Als hij haar grafisch werk zou plaatsen had het echt goed prikwerk geweest. En dan over drank. Binnenkomen met ik drink een maand niet en dan zo snel mogelijk een smoes verzinnen om een reden te hebben het op een zuipe te zetten. Dan heb ik meer vertrouwen in de door haar gehate Jens die een afspraak maakt met zichzelf en zich daar ook aan houdt.
pi_188126623
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Maria. het volgende:

[..]

Ja die ook ja. Het is meteen duidelijk wat bedoeld wordt. :Y

Jessie en Merel slapen allebei in de hoerastand.
Ik zou niet te vroeg juichen. :N
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:24:25 #26
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Maria. het volgende:

[..]

Ik zie die mensen ook letterlijk zo.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:24:30 #27
464488 Maria.
life is life
pi_188126625
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Het is ongelofelijk wat ze doet. Ze poneert iets en een paar dagen later doet ze het tegenover gestelde. Ik kom jullie helpen tegen Dyl en Kay. Resultaatbinnen een week is Kay kapot en uit het hek. Terwijl Kay de artist was en Dyl iemand die tattoos zet. Als hij haar grafisch werk zou plaatsen had het echt goed prikwerk geweest. En dan over drank. Binnenkomen met ik drink een maand niet en dan zo snel mogelijk een smoes verzinnen om een reden te hebben het op een zuipe te zetten. Dan heb ik meer vertrouwen in de door haar gehate Jens die een afspraak maakt met zichzelf en zich daar ook aan houdt.
jens had vanavond al een opmerking....ze heeft de computer gereserveerd voor de avond....en ze zit te zuipen..... :+

jens observeert ook hoor...ze is niet de enige,,, :+
overigens is mijn mail aan maris ook nog niet beantwoord..... :+
pi_188126630
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Paco55 het volgende:

[..]

:Y dat klopt helemaal.
Ze belooft trouwens veel, wat ze niet nakomt. Ze had voor vanavond de pc geclaimd om de sheets te maken, wat ze al dagen aankondigd, maar verkoos 1,2,3,4 weet ik hoeveel wijntjes te drinken. Ze zegt kistjes van afvalhout te gaan maken en bestelt hout, want ander hout verzamelen is te veel werk. Ze valt meer en meer door de mand. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:27:10 #29
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:24 schreef Maria. het volgende:

[..]

jens had vanavond al een opmerking....ze heeft de computer gereserveerd voor de avond....en ze zit te zuipen..... :+
Jens steekt er in alles boven uit. Ik geloof niet dat je een verantwoordelijke rol krijgt in een buitenlandse ambassade als je geen echt goeie kwalificaties heb. Jens is de meest bijdehante daar. Dit zonder enige arrogantie of pretenties.
pi_188126638
quote:

[..]

Daarom heeft ze naar mijn idee een bloedhekel aan Jens. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:32:57 #31
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ze heeft echte angst voor hem. Als hij zijn analytische vermogens op haar loslaat in een echte discussie zal ze huilend instorten door de vernedering. Jens is haar in alle opzichten de baas. Het grote publiek ziet dat niet als je kijkt naar de popupoll. De grote domme massa geloofd in de machinaties van de Febo.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:33:05 #32
464488 Maria.
life is life
pi_188126658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

maris zegt dat ze zich afsluit voor bepaalde mensen....

ik denk...ze plaatst mensen in een vakje....en daar kom je niet meer uit....
dus ze gaat haar mening ook niet bijstellen verwacht ik...over jens
Jordie was moeilijk voor haar....want die heeft ze niet kunnen observeren buiten....
pi_188126667
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:32 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ze heeft echte angst voor hem. Als hij zijn analytische vermogens op haar loslaat in een echte discussie zal ze huilend instorten door de vernedering. Jens is haar in alle opzichten de baas. Het grote publiek ziet dat niet als je kijkt naar de popupoll. De grote domme massa geloofd in de machinaties van de Febo.
true :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:37:39 #34
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:37:52 #35
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:33 schreef Maria. het volgende:

[..]

Jordie was moeilijk voor haar....want die heeft ze niet kunnen observeren buiten....
Het milieu waar Jordy uitkomt kent ze ook niet ondanks dat de ex van haar neef een gaykroeg had. Ze heeftgeen kijk op de homosexuele medemens. Leuk om mee te pronken maar anders geen begrip. Daar is ze waarschijnlijk mee opgevoed.
pi_188126680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:33 schreef Maria. het volgende:

[..]

Dat laat meteen zien wat een angstig mens het eigenlijk is. Ze begrijpt de wereld/mensen anders niet. Netjes categoriseren, in een excellsheetje en zo werkt het volgens Mariska. Wat een armoe. :D
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:39:10 #37
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_188126684
Billy de tweede, ik houdervan :P

Ze mot kapot :B
pi_188126687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:39 schreef Flow3r het volgende:
Billy de tweede, ik houdervan :P

Ze mot kapot :B
Heb je haar weer. _O- _O-
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:40:50 #39
464488 Maria.
life is life
pi_188126691
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:37 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Het milieu waar Jordy uitkomt kent ze ook niet ondanks dat de ex van haar neef een gaykroeg had. Ze heeftgeen kijk op de homosexuele medemens. Leuk om mee te pronken maar anders geen begrip. Daar is ze waarschijnlijk mee opgevoed.
na 2 dagen zei ze dat ze hem niet positief vond...en dat ze alleen maar positieve mensen om wilde gaan....(..jordie zei niks...maar sliep de avond bij lexc....)
en dat zegt de grootste pessimist van utopia... :+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:42:24 #40
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:37 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat laat meteen zien wat een angstig mens het eigenlijk is. Ze begrijpt de wereld/mensen anders niet. Netjes categoriseren, in een excellsheetje en zo werkt het volgens Mariska. Wat een armoe. :D
Dat is ook het nare aan hokjes denken. Ze hebben geen idee hoe real life er uit ziet voor een hoop mensen. Ik ken die wereld. Ik heb eenreal life gehad. Ik was die rare bisexuele jongen. Ik kwam in die gay kroegen en andere uithoeken van menselijke beschaving. Ik vind niet zo gauw iets gek of slecht. Vrijheid blijheid is mijn ding.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 01:42:58 #41
388664 crew  Dotteke
pi_188126709
quote:

[..]

Heb jij Maris gemaild?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_188126711
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:40 schreef Maria. het volgende:

[..]

na 2 dagen zei ze dat ze hem niet positief vond...en dat ze alleen maar positieve mensen om wilde gaan....(..jordie zei niks...maar sliep de avond bij lexc....)
en dat zegt de grootste pessimist van utopia... :+
En strontjaloers dat hij met een cadillac binnenkwam. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:43:59 #43
464488 Maria.
life is life
pi_188126715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Heb jij Maris gemaild?
ja...gewoon netjes een vraagje gesteld....heel zakelijk...uiteraard...... :+
pi_188126720
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:42 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Dat is ook het nare aan hokjes denken. Ze hebben geen idee hoe real life er uit ziet voor een hoop mensen. Ik ken die wereld. Ik heb eenreal life gehad. Ik was die rare bisexuele jongen. Ik kwam in die gay kroegen en andere uithoeken van menselijke beschaving. Ik vind niet zo gauw iets gek of slecht. Vrijheid blijheid is mijn ding.
:Y En open staan voor andere ziens.levenswijze etc.
Wat doe je daar anders in godsnaam? :?
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 01:44:40 #45
388664 crew  Dotteke
pi_188126721
Zag net Lexie met een fles water, die kan niet echt slapen lijkt mij. Ik ben me bed ook uitgezwommen ppff wat is het warm. En dan zie er daar een paar diep onder het dekbed liggen
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:45:48 #46
464488 Maria.
life is life
pi_188126726
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Dotteke het volgende:
Zag net Lexie met een fles water, die kan niet echt slapen lijkt mij. Ik ben me bed ook uitgezwommen ppff wat is het warm. En dan zie er Daan een paar diep onder het dekbed liggen
ze moeten wel denk ik.....veel muggen.....
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:46:14 #47
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126728
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y En open staan voor andere ziens.levenswijze etc.
Wat doe je daar anders in godsnaam? :?
Zij zit gevangen in haar eigen uitermate beperkte denkraam. Jammer voor haar en de mensen om haar heen.
pi_188126733
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Dotteke het volgende:
Zag net Lexie met een fles water, die kan niet echt slapen lijkt mij. Ik ben me bed ook uitgezwommen ppff wat is het warm. En dan zie er daar een paar diep onder het dekbed liggen
Het is ook echt verschrikkelijk. :Y Ik ga het toch maar eens proberen. :X
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:48:23 #49
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126738

Lexy en Jordy. Die twee gaan wel goed met elkaar.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:49:28 #50
464488 Maria.
life is life
pi_188126742
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:48 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]

ze doen me denken aan jacco en karin.....een beetje dan....
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:50:01 #51
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126746

Het domme boefje slaapt met masker.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 01:50:19 #52
388664 crew  Dotteke
pi_188126749
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:48 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn beide er onrustig. Denk dat ook last hebben van de hitte
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:50:35 #53
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:49 schreef Maria. het volgende:

[..]

ze doen me denken aan jacco en karin.....een beetje dan....
Helaas toen had ik Utopia 1 al verlaten.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:51:36 #54
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zijn beide er onrustig. Denk dat ook last hebben van de hitte
Alleen door het geluid van de ventilatoren zou je al wakker liggen.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 01:59:35 #55
388664 crew  Dotteke
pi_188126783
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:51 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Alleen door het geluid van de ventilatoren zou je al wakker liggen.
Ja,is ook een herrie. Airco ook.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:01:09 #56
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126786
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja,is ook een herrie. Airco ook.
Mijn airco is ook luidruchtig. Maaar hij brengt wel de temperattur een paar graden omlaag. Dat is me de herrie waard.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:01:53 #57
388664 crew  Dotteke
pi_188126791
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:01 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Mijn airco is ook luidruchtig. Maaar hij brengt wel de temperattur een paar graden omlaag. Dat is me de herrie waard.
Dat geloof ik graag. Ik ben jaloers op mensen die er 1 hebben. 😏
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:03:09 #58
388664 crew  Dotteke
pi_188126793
Ger heeft zijn ogen masker op zijn voorhoofd zitten, zal niet veel helpen tegen het licht.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:03:58 #59
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Ik ben jaloers op mensen die er 1 hebben. 😏
De mijne is een krijgertje van een vriend die een echte in zijn kantoor liet installeren. Hij is op wieltjes dus zo gauw de temperatuur weer zakt gaat hij direkt terug in de opslag.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:05:38 #60
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:03 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft zijn ogen masker op zijn voorhoofd zitten, zal niet veel helpen tegen het licht.
Ik heb ook zo'n ding. Gebruikte hem op lange vluchten. Het helpt tegen cabineverlichting. In zo'n tent is het uberhaupt veel te licht.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:07:22 #61
388664 crew  Dotteke
pi_188126823
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:05 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n ding. Gebruikte hem op lange vluchten. Het helpt tegen cabineverlichting. In zo'n tent is het uberhaupt veel te licht.
Dan moet hij hem wel op zijn ogen zetten. 🙃
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:09:26 #62
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dan moet hij hem wel op zijn ogen zetten. 🙃
Heb hem er nog nooit eerder mee gezien. Misschien een motje. Ze zijn zweterig aan je ogen en in normaal gebruik onprettig. Ik heb in het hele huis dikke velour gordijnen die houden het licht perfekt buiten.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:14:51 #63
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126843
Wat gebeurd er daar . Er is een SL.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:16:16 #64
388664 crew  Dotteke
pi_188126847
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:14 schreef Paco55 het volgende:
Wat gebeurd er daar . Er is een SL.
Sl hebben ze niet echt iets voor nodig. Die gooien ze er te pas en te onpas in.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:17:20 #65
464488 Maria.
life is life
pi_188126850
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Sl hebben ze niet echt iets voor nodig. Die gooien ze er te pas en te onpas in.
zal er maar 1 zitten?...en die gaat naar de wc of zo?
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:17:55 #66
388664 crew  Dotteke
pi_188126852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:17 schreef Maria. het volgende:

[..]

zal er maar 1 zitten?...en die gaat naar de wc of zo?
Ik heb geen idee. Overdag gebeurd het ook heel veel als er niets is.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:19:03 #67
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126854
SL terwijl ik op de onderdanen let. Het is een schande. We worden beroofd van screentime.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:19:09 #68
464488 Maria.
life is life
pi_188126855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Overdag gebeurd het ook heel veel als er niets is.

inderdaad....niet te volgen...die regie
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:19:51 #69
388664 crew  Dotteke
pi_188126860
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:19 schreef Paco55 het volgende:
SL terwijl ik op de onderdanen let. Het is een schande. We worden beroofd van screentime.
Ondankbare honden zijn het. Ze waarderen ook niets.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:21:05 #70
464488 Maria.
life is life
pi_188126863
die regie heeft microfoons....dus die toneel spelers hebben oortjes zeker...dacht ik altijd al.... :+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:21:22 #71
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126867
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ondankbare honden zijn het. Ze waarderen ook niets.
Wij doen het werk en het maakt ons niet uit of ze pissen of schijten. Geef ons onze streams
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:22:46 #72
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126873
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:21 schreef Maria. het volgende:
die regie heeft microfoons....dus die toneel spelers hebben oortjes zeker...dacht ik altijd al.... :+
Heb ze op de spelers nooit gezien. Misschien sprekende wanden zoals in BB
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 02:29:59 #73
388664 crew  Dotteke
pi_188126901
Een slapende Brandon in beeld, dat zien we niet vaak. Ik ga Netflix eens bekijken de streams is toch niets.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:35:03 #74
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126914
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 02:29 schreef Dotteke het volgende:
Een slapende Brandon in beeld, dat zien we niet vaak. Ik ga Netflix eens bekijken de streams is toch niets.
Ik ben ook weg.Zit nu Samantha Bee te kijken
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:36:54 #75
426223 Paco55
Homo Ludens
pi_188126921
.

Rare picture. Brandon sleeps.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 02:37:10 #76
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188126923
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:50 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]

Het domme boefje slaapt met masker.
De onschuld zelve, maar dat geeft helemaal niets.. das prima
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188127040
Paniek! Regen en wind :D

Leipe shit ouwe
  vrijdag 26 juli 2019 @ 03:31:31 #78
464488 Maria.
life is life
pi_188127105
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 03:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Paniek! Regen en wind :D

[ afbeelding ]
ze hebben geluk....op regen radar gaan een paar zware buien over amsterdam zo te zien.... :+
fran ligt nu bij a3 in bedje...
pi_188127192
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:27 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Jens steekt er in alles boven uit. Ik geloof niet dat je een verantwoordelijke rol krijgt in een buitenlandse ambassade als je geen echt goeie kwalificaties heb. Jens is de meest bijdehante daar. Dit zonder enige arrogantie of pretenties.
:Y Klopt als een zwerende vinger ^O^
pi_188127212
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 05:33 schreef wildstar het volgende:

[..]

:Y Klopt als een zwerende vinger ^O^
Tuurlijk, en hij slaapt met zijn beertje :)
pi_188127216
Jens klemt zijn beertje stevig tegen zijn borst
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:22:49 #82
388664 crew  Dotteke
pi_188127237
Jnou ze slapen allemaal nog. Jens heeft een best buikkie
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:42:44 #83
388664 crew  Dotteke
pi_188127291
Adje en |Franny zijn het bed maar ingedoken ipv de vijver het ging zowaar regen en waaien daar. Las op FB dat er uit het nietss in een keer regen en harde wind bij sommige was

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:46:48 #84
388664 crew  Dotteke
pi_188127303
Maris staat op

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:46:59 #85
388664 crew  Dotteke
pi_188127304
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:49:45 #86
388664 crew  Dotteke
pi_188127315
Maris gaat douchen

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:50:49 #87
388664 crew  Dotteke
pi_188127318
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:53:34 #88
388664 crew  Dotteke
pi_188127328
Las van de week hier dat Lex niet op haar zij zou kunnen slapen of men dacht dat ze niet op haar zei zou kunnen slapen i.v.m die nep ballonnen van der. Nou ze kan dus wel op haar zij liggen.

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:55:24 #89
388664 crew  Dotteke
pi_188127335
De diva en de falende snorkelpiloot liggen ook nog in diepe slaap. Adje en Franny ook.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 06:56:30 #90
464488 Maria.
life is life
pi_188127344
zozo als 1e uit de veren die maris...das ook voor het eerst......zullen ze wel vaak moeten horen.... :+

ze liggen er wel...in love *; bij dat konings koppel.......eerlijk is eerlijk.....
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 06:59:01 #91
388664 crew  Dotteke
pi_188127362
Maris is al klaar met douchen, die kan dat snel
  vrijdag 26 juli 2019 @ 06:59:46 #92
464488 Maria.
life is life
pi_188127366
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
ja....zuing met water..... :+ ...want zo is ze opgevoed... :+
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:01:07 #93
388664 crew  Dotteke
pi_188127374
Dat was raar, zo staat Maris in de silo, zo loopt ze het toilet gebouw weer in

pi_188127376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt als hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddel
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:01:33 #95
388664 crew  Dotteke
pi_188127377
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Maria. het volgende:

[..]

ja....zuing met water..... :+ ...want zo is ze opgevoed... :+
En natuurlijk, tijd is geld
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:02:15 #96
388664 crew  Dotteke
pi_188127381
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:01 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt al hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddel
ALs je niks van je vrouwtje wil zet je gewoon dat ding op :P
Geen vrouw die het in haar hoofd haalt hem wakker te kussen

Hij is ook wel erg geruisloos, in het ziekenhuis lag er een naast werd steeds wakker van dat lawaai wat dat ding maakte
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:04:17 #97
388664 crew  Dotteke
pi_188127387
Batterijtje gewisseld

vrijdag 26 juli 2019 @ 07:04:29 #98
464488 Maria.
life is life
pi_188127391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:01 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt als hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddel
nee klopt....want er zit ook geen alarm op.
een keer was hij vroeg met slapen en toen was hij af gegaan.....op de ut krant dachten ze dat hij dood ging.... _O- _O- _O- ...sommige wilden al 112 bellen.... _O- _O- _O-
pi_188127395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:04 schreef Maria. het volgende:

[..]

een keer was hij vroeg met slapen en toen was hij af gegaan.....op de ut krant dachten ze dat hij dood ging.... _O- _O- _O- ...sommige wilden al 112 bellen.... _O- _O- _O-
:D
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:05:44 #100
388664 crew  Dotteke
pi_188127396
Ikbal zit buiten Komt Maris aan slenteren
gelijk een vragen vuur

vrijdag 26 juli 2019 @ 07:06:23 #101
464488 Maria.
life is life
pi_188127401
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

ALs je niks van je vrouwtje wil zet je gewoon dat ding op :P
Geen vrouw die het in haar hoofd haalt hem wakker te kussen

Hij is ook wel erg geruisloos, in het ziekenhuis lag er een naast werd steeds wakker van dat lawaai wat dat ding maakte
in uto 1 had hij een ander type...die ook over zijn mond ging......
was wel lachen...want als hij ruzie had met billy dan moest billy nog net ff het laatste woord hebben......en dan moest hij weeer dat masker afdoen.....was zoo lachen.... _O- _O-
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:06:30 #102
388664 crew  Dotteke
pi_188127402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:04 schreef Maria. het volgende:

[..]

Je hebt er ook schuimpjes bij zitten _O- sukkels
pi_188127404
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Ikbal zit buiten Komt Maris aan slenteren
gelijk een vragen vuur

[ afbeelding ]
blijf het een leuke gast vinden, die Ikbal
Make trouble not war
pi_188127407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:06 schreef Maria. het volgende:

[..]

in uto 1 had hij een ander type...die ook over zijn mond ging......
was wel lachen...want als hij ruzie had met billy dan moest billy nog net ff het laatste woord hebben......en dan moest hij weeer dat masker afdoen.....was zoo lachen.... _O- _O-
_O- _O- _O-
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:07:42 #105
388664 crew  Dotteke
pi_188127408
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:06 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

blijf het een leuke gast vinden, die Ikbal
Ik maak hem bijna niet mee als ik die man 10 zinnen heb horen zeggen is het veel
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:07:54 #106
388664 crew  Dotteke
pi_188127410
pi_188127414
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik maak hem bijna niet mee als ik die man 10 zinnen heb horen zeggen is het veel
hij heeft heel droge humor, hou ervan
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:09:08 #108
388664 crew  Dotteke
pi_188127419
Ergens is het een sukkel, een miljoen erven en dat alemaal vergokken ppffff dan ben je toch echt niet goed snik

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:09:22 #109
388664 crew  Dotteke
pi_188127422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

O, daar hou ik ook wel van.
pi_188127436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Ergens is het een sukkel, een miljoen erven en dat alemaal vergokken ppffff dan ben je toch echt niet goed snik

[ afbeelding ]
living on the edge
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:11:28 #111
464488 Maria.
life is life
pi_188127443
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

in het begin zag het er naar uit dat het een praatjes maker zou worden....maar hij is netter als de bewoners...en werkt hard op de markten...
ik ben vooral blij dat maris dus ws niet de eerste was die wakker was.... :+
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:11:49 #112
388664 crew  Dotteke
pi_188127446
Merel ligt zonder bovenkleding in bed, die durft

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:12:15 #113
388664 crew  Dotteke
pi_188127450
Maris voor de zoveelste keer in de badkamer, die doet het in etappes
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:15:36 #114
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127468
Lekker jurkje weer Maris. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:15:50 #115
464488 Maria.
life is life
pi_188127470
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Maris voor de zoveelste keer in de badkamer, die doet het in etappes
ja ze moest ook nog even leuk doen met de kippen.... :+
toch veel gestreamed.. :+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:16:55 #116
464488 Maria.
life is life
pi_188127475
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
zonder ceintuurtje...vandaag..... :+
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:18:22 #117
388664 crew  Dotteke
pi_188127486
Terror kip, bromt Maris tegen een kip
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:18:49 #118
388664 crew  Dotteke
pi_188127488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Smaken verschillen, die blubber billen van haar kun je door heen zien trillen
pi_188127508
Katie O+ ze ziet er goed uit !
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:22:22 #120
388664 crew  Dotteke
pi_188127512
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:24:17 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127528

Goed vasthouden Jessie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188127541
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed vasthouden Jessie.
Mag best wel iets strakker Donny :Y

Goedemorgen Cos c_/
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:28:08 #123
388664 crew  Dotteke
pi_188127545
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:29:03 #124
388664 crew  Dotteke
pi_188127549
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:29:55 #125
388664 crew  Dotteke
pi_188127556
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:31:08 #126
388664 crew  Dotteke
pi_188127562
Echt ben zo klaar met die haperende streams he
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:32:12 #127
388664 crew  Dotteke
pi_188127569
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 07:34:50 #128
388664 crew  Dotteke
pi_188127595
pi_188127606
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:36:09 #130
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127607
pi_188127613
quote:
ja was te laat met cappen :D
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:39:00 #132
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127630
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:18 schreef Dotteke het volgende:
Terror kip, bromt Maris tegen een kip
Over kippen gesproken.GJ is ook weer bezig geweest.
UTO / Het Grote Social Media-topic #95
pi_188127672
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

wow, hij valt wel door de mand, het gaat dus eigenlijk gewoon om geld
Make trouble not war
pi_188127695
dat gedweep van Lex :{w Jordi lijkt wel een soort van huisdiertje van haar
Make trouble not war
pi_188127719
Lex heeft een vreselijke nacht gehad, amper geslapen, klaag, klaag klaag klaag
Make trouble not war
pi_188127738
neem een slaappil zou ik zeggen })
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:51:06 #137
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Of twee. >:)
pi_188127751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:51 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Of twee. >:)
nee ze is toch op haar hoofd gevallen door een slaappil, daarom ruikt en proeft ze niets meer
Make trouble not war
pi_188127757
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Of vraag Jordie om 'n tik met 'n rubber hamer, dan slaap je ook 8)7
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:54:14 #140
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:51 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee ze is toch op haar hoofd gevallen door een slaappil, daarom ruikt en proeft ze niets meer
Van de week had ze een ander verhaal waarom ze niets meer ruikt en proeft.Komt door de neusspray,maar die andere versie heb ik dus ook gehoord. :Y
pi_188127775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Zonder GBF (gay best friend) is je vriendenkring niet compleet tegenwoordig.
Sjellie vertelt ook vaak dat haar beste vriend gay is. Hiske idem dito.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:55:29 #142
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127777
Tegen de TV aan met 2 slaappillen in haar mik.
pi_188127779
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Van de week had ze een ander verhaal waarom ze niets meer ruikt en proeft.Komt door de neusspray,maar die andere versie heb ik dus ook gehoord. :Y
:Y en die slaappil kan ook zomaar wat anders zijn geweest.....................ze weet soms van gekkigheid niet wat ze allemaal vertelt
Make trouble not war
pi_188127783
quote:

[..]

Wie weet is ze gevallen met het flesje neusspray nog in d'r neus O-)
pi_188127785
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:56:39 #146
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_188127792
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:56 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ja.... je weet het nie hè :P
pi_188127793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:55 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Zonder GBF (gay best friend) is je vriendenkring niet compleet tegenwoordig.
Sjellie vertelt ook vaak dat haar beste vriend gay is. Hiske idem dito.
ja heb het geprobeerd met Fritsie, maar hij wult niet :D
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:58:05 #149
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Wat een lul.
pi_188127802
quote:

[..]

Denk eerder een kwestie van teveel poedersuiker op d'r pannekoek.
pi_188127803
quote:

[..]

Komt door de witte wijn op de gallerij :Y)
pi_188127808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

;) :* :* :* :*
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 07:58:55 #153
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127809
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Die was gevallen toch?
pi_188127814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Die was gevallen toch?
ja _O- _O-
Make trouble not war
pi_188127816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Die was gevallen toch?
Niet de gallerij hoor gekkie :{w
pi_188127825
en de auto deed het ook al niet, moesten aangedouwd worden _O-
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:02:14 #157
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127836
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:00 schreef Bramenstruik het volgende:
en de auto deed het ook al niet, moesten aangedouwd worden _O-
pi_188127851
Die Merel ligt er ook bij als een kerel trouwens
Make trouble not war
pi_188127865
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:02 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

kortom mijn poging om er een beetje bij te horen met een GBF is die avond om zeep geholpen, neemt niet weg dat het supergezellig was :D
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:06:31 #160
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127873

Nog even een capje van gisteren. :D
pi_188127882
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

kortom mijn poging om er een beetje bij te horen met een GBF is die avond om zeep geholpen, neemt niet weg dat het supergezellig was :D
Was ook gelijk 'n soort van minimeet met Sambal :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:07:25 #162
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127883
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Jammer voor je. :{
pi_188127889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Was ook gelijk 'n soort van minimeet met Sambal :Y
ja O+
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:07:53 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188127890
Dubbele torens voor

Musica Español
Come On
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:08:51 #165
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188127899
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef chufi het volgende:
Dubbele torens voor

[ afbeelding ]
de directie.
pi_188127900
quote:
Dubbele torens voor

[ afbeelding ]
beter, meer, groter
Make trouble not war
pi_188127902
quote:
Dubbele torens voor

[ afbeelding ]
Ja elk huisje 1 ventilator, en hun hebben er 2, baas boven baas O-)
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:10:52 #168
388664 crew  Dotteke
pi_188127917
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:11:30 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188127924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Ja elk huisje 1 ventilator, en hun hebben er 2, baas boven baas O-)
Merel zal dr eigen toren hebben opgeeisd
Musica Español
Come On
pi_188127937
hij kijkt ook echt niet naar haar, denk dat als ze zichzelf geil voor zn neus gaat staan lopen vingeren, hij gewoon stoicijns de boot uitloopt
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:13:57 #171
388664 crew  Dotteke
pi_188127958
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik geef hem groot gelijk, welke moeder houdt de vader bij haar kind/eren weg
Zelfs een alcoholist of een crimineel heeft bezoekrecht en kunnen hun kinderen eventueel onder toezicht zien.
Het gebeurd te vaak in Nederland dat moeder de kinderen bij hun vader weghoudt
Een kind heeft recht op beide ouders. Als de moeder niet wil dan houdt het op, ik vind dat niet eerlijk.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:14:25 #172
388664 crew  Dotteke
pi_188127964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat die twee ook samen slapen, moet je kijken hoe ze er bij ligt. Half naakt
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:15:03 #173
388664 crew  Dotteke
pi_188127974
quote:

[..]

_O-
pi_188127977
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zelfs een alcoholist of een crimineel heeft bezoekrecht en kunnen hun kinderen eventueel onder toezicht zien.
Een kind heeft recht op beide ouders. Als de moeder niet wil dan houdt het op, ik vind dat niet eerlijk.
eens Dot, maar waar er twee vechten..................... en mss had hij ook eens mogen nadenken over een condoom ofzo :r
Make trouble not war
pi_188127988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat die twee ook samen slapen, moet je kijken hoe ze er bij ligt. Half naakt
ja ze kleedde zich net ook gewoon om, kan schijnbaar, want hij is toch gay, ik bedoel, ik ga toch ook niet naakt door het huis lopen als mijn zoon zn gay vriend meeneemt
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:20:27 #176
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hij gooit wel een beetje zijn eigen glazen in Dot.
Hij heeft een YT geplaatst ooit wat niet echt slim was.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:21:23 #177
388664 crew  Dotteke
pi_188128043
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

eens Dot, maar waar er twee vechten..................... en mss had hij ook eens mogen nadenken over een condoom ofzo :r
Maar niet over de rug van je kinderen, zoek het dan lekker samen uit

Maar goed, daar gaat het hier niet over :D
pi_188128048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

beter, meer, groter
ik weet dat het iets anders betekend maar ik noem dat MBD mensen, mooier, duurder en beter
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:22:06 #179
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128050
quote:

[..]

ja ze kleedde zich net ook gewoon om, kan schijnbaar, want hij is toch gay, ik bedoel, ik ga toch ook niet naakt door het huis lopen als mijn zoon zn gay vriend meeneemt
Jordie schijnt dat helemaal niet leuk te vinden.
pi_188128053
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:20 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Hij gooit wel een beetje zijn eigen glazen in Dot.
Hij heeft een YT geplaatst ooit wat niet echt slim was.
vind het echt een domme lul, en het bewijs loopt daar inmiddels rond (Maris)
Make trouble not war
pi_188128058
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet!
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:22:51 #182
471984 Big_Sis
Carpe Diem
pi_188128061
Ikbal net op het NOS journaal. Iets over spookjongeren.
Lois Jansen
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:22:54 #183
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128062
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

vind het echt een domme lul, en het bewijs loopt daar inmiddels rond (Maris)
Kom niet aan mijn Maris hoor. o|O
pi_188128067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Big_Sis het volgende:
_O- _O-
Make trouble not war
pi_188128071
spookjongeren LOL
Make trouble not war
  † In Memoriam † vrijdag 26 juli 2019 @ 08:24:02 #186
425473 Straatverlichting
pi_188128072
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  † In Memoriam † vrijdag 26 juli 2019 @ 08:24:53 #187
425473 Straatverlichting
pi_188128081
quote:
Gelukkig, jij ook!!
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:25:10 #188
471984 Big_Sis
Carpe Diem
pi_188128088
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:24 schreef Bramenstruik het volgende:
spookjongeren LOL
Ik verzin het echt niet😂
Lois Jansen
pi_188128090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:24 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Gelukkig, jij ook!!
ik ga ff kijken, i O+ Ikkie
Make trouble not war
pi_188128094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Merel ligt er ook bij als een kerel trouwens
GM Tis toch ook een halve kerel?
pi_188128105
quote:

[..]

ze ziet de Jordy als eeen soort van handtas/hondje
pi_188128110
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef goldback het volgende:

[..]

ze ziet de Jordy als eeen soort van handtas/hondje
blote kat
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:27:16 #193
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128115
Franny haar ogen jeuken.
pi_188128122
quote:

[..]

En terecht, alsof een gay geen respect verdiend? 8)7
pi_188128133
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny haar ogen jeuken.
Is niet het enige dat jeukt kennelijk. :X
pi_188128139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om denk ik, ze denkt hij is toch gay, dus zal geen aanstoot nemen als ik gewoon alles laat zien, en die gedachte is raar, heel raar
Make trouble not war
pi_188128144
Paco bedankt voor het verslag , Maar ik was er gister niet .....wat is er voor gevallen met Jessy en Adriaan , of evt een antwoord van een andere cosser Goede morgen trouwens , en allemaal lekker geslepen ?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188128145
quote:
Ja dat hij geen zorgverzekering heeft. Slecht gebit. Nou Ikbal daar moet je een aparte verzekering voor hebben maar kan vast wel in Uto geregeld worden
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:30:57 #199
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128153
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik zag het afgelopen week,toen trok ze haar onderbroek uit;en hij echt zo van WTF doe jij nou?
pi_188128160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik zag het afgelopen week,toen trok ze haar onderbroek uit;en hij echt zo van WTF doe jij nou?
tsja je ben GBF of niet _O- _O- _O-
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:31:52 #201
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef PTLe het volgende:
Paco bedankt voor het verslag , Maar ik was er gister niet .....wat is er voor gevallen met Jessy en Adriaan , of evt een antwoord van een andere cosser Goede morgen trouwens , en allemaal lekker geslepen ?
GM,er is ergens een filmpje van,ga even voor je zoeken.
pi_188128168
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

Ja dat hij geen zorgverzekering heeft. Slecht gebit. Nou Ikbal daar moet je een aparte verzekering voor hebben maar kan vast wel in Uto geregeld worden
Tja je geld is er niet alleen voor leuke dingen
pi_188128171
kind had godverdomme haar zoon kunnen zijn, gewoon niet doen
Make trouble not war
pi_188128172
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:31 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

GM,er is ergens een filmpje van,ga even voor je zoeken.
Top FF O+ mag het in DM ?
pi_188128176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

daar gaat het niet om denk ik, ze denkt hij is toch gay, dus zal geen aanstoot nemen als ik gewoon alles laat zien, en die gedachte is raar, heel raar
Is toch respectloos om je uit te staan kleden bij iemand die je amper kent en/of er geen prijs op stelt? :?
pi_188128187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Is toch respectloos om je uit te staan kleden bij iemand die je amper kent en/of er geen prijs op stelt? :?
ja eens, probeerde alleen nuance te brengen, dat zij het niet zo bedoelt, mens is dom
Make trouble not war
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:34:03 #207
388664 crew  Dotteke
pi_188128188
Ook alweer een nieuwe jurk

pi_188128193
quote:
GM Die 2 liggen elkaar niet meer zo en hebben steeds vaker een conflict. Merel trouwens ook met Jessie dus zal ook wel aan Jessie liggen. Die zit niet lekker in zijn vel dus lekker gaan wieberen denk ik dan.
Héle slechte nacht, helemaal NIET geslapen. Van mij mag die hitte wel weer weggaan hoor. :Y
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:34:55 #209
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188128196
quote:
Jessie en Adriaan hebben toegegeven aan hun ware gevoelens en hebben afgesproken om na Utopia samen verder te gaan. Ze hebben e.e.a. bezegeld met een lange tongzoen! ^O^
pi_188128198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Chea49 het volgende:

[..]

het direct claimen van die jongen bij binnenkomst als object was al fout
pi_188128206
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef goldback het volgende:

[..]

het direct claimen van die jongen bij binnenkomst als object was al fout
mooi gekozen woord "object" ^O^
Make trouble not war
pi_188128207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

Vreemd dat hij geen zorgverzekering heeft. Is dat niet verplicht in Nederland ook al ben je thuisloos? :?
pi_188128213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Niet normaal dat mokkel. 8)7
pi_188128214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]

GM Die 2 liggen elkaar niet meer zo en hebben steeds vaker een conflict. Merel trouwens ook met Jessie dus zal ook wel aan Jessie liggen. Die zit niet lekker in zijn vel dus lekker gaan wieberen denk ik dan.
Héle slechte nacht, helemaal NIET geslapen. Van mij mag die hitte wel weer weggaan hoor. :Y
blijkbaar is het leven buiten slechter voor de meeste daar dan binnen dat zegt wel iets.
pi_188128218
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Vreemd dat hij geen zorgverzekering heeft. Is dat niet verplicht in Nederland ook al ben je thuisloos? :?
tandarts is aanvullende verzekering
pi_188128219
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[ afbeelding ]
Ja trek vooral een broek aan met bijna 30 gr 8)7
pi_188128220

OMG
Make trouble not war
pi_188128224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Bramenstruik het volgende:
kind had godverdomme haar zoon kunnen zijn, gewoon niet doen
:?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:37:44 #219
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef PTLe het volgende:

[..]

Top FF O+ mag het in DM ?
Done. O+
pi_188128233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja eens, probeerde alleen nuance te brengen, dat zij het niet zo bedoelt, mens is dom
Ik weet tegenwoordig niet meer hoe zij iets bedoeld. Ze is mij een té geraffineerde meid,
Ik geloof dat ik een vergissing maak. Dacht dat jullie het over Franny hadden maar is Alex? :?

[ Bericht 14% gewijzigd door Chea49 op 26-07-2019 08:44:06 ]
pi_188128235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]

volgens mij moet jij nog ff wakker worden, want zeg hetzelfde als jij
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:38:46 #222
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188128239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]

laat me raden zonder terug te lezen: ordie en btx(s)lip ?
... en huiver mee
pi_188128242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

Ja, zo zien ze hem daar blijkbaar.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:39:10 #224
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128244
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

En ik snap hem helemaal dat hij dat niet wil.
pi_188128246
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik weet tegenwoordig niet meer hoe zij iets bedoeld. Ze is mij een té geraffineerde meid.
ja, heb ik ook hoor, vond haar even lief, maar tis een gehaaide oppurtunist
Make trouble not war
pi_188128247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[ afbeelding ]
Misschien is het wel haar nachthemd? _O- Maar ik gun Hiske wel wat nieuwe kleding, liever dan die shop-a-holic van een Merel die niet eens meer weet waar ze alle zooi moet laten.
pi_188128256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Jessie en Adriaan hebben toegegeven aan hun ware gevoelens en hebben afgesproken om na Utopia samen verder te gaan. Ze hebben e.e.a. bezegeld met een lange tongzoen! ^O^
o|O
pi_188128266
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ja, heb ik ook hoor, vond haar even lief, maar tis een gehaaide oppurtunist
Je moet al apart zijn om in te stappen in zo'n programma
pi_188128267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:36 schreef goldback het volgende:

[..]

blijkbaar is het leven buiten slechter voor de meeste daar dan binnen dat zegt wel iets.
Dat zou je wél denken hè? _O-
pi_188128272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef goldback het volgende:

[..]

tandarts is aanvullende verzekering
Ja dat weet ik maar heeft hij wel een algemene verzekering dan? :?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:41:53 #231
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188128274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:40 schreef Chea49 het volgende:

[..]

o|O
't had gekund }:|
pi_188128280
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef PTLe het volgende:

[..]

Ja trek vooral een broek aan met bijna 30 gr 8)7
Tis nu nog wel lekker buiten. :Y
pi_188128281
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

soms moet je er zelf maar wat van maken :D
Make trouble not war
pi_188128288
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
OMG
O dear, ze telt haar onderkinnen? _O-
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:43:05 #235
388664 crew  Dotteke
pi_188128290
quote:
Adje is het niet eens met dat vissen waar Jessie mee begonnen is
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:43:15 #236
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:42 schreef Chea49 het volgende:

[..]

O dear, ze telt haar onderkinnen? _O-
Baardhaartjes trekken.
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 08:43:41 #237
388664 crew  Dotteke
pi_188128297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:44:22 #238
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188128305
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:42 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

soms moet je er zelf maar wat van maken :D
Ik verdien gewoon leuke streams met die hitte ;)
pi_188128308
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

volgens mij moet jij nog ff wakker worden, want zeg hetzelfde als jij
Ik geloof het ook, heb niet geslapen inderdaad, solly. _O-
pi_188128312
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik maar heeft hij wel een algemene verzekering dan? :?
Geen idee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188128313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik geloof het ook, heb niet geslapen inderdaad, solly. _O-
O+
Make trouble not war
pi_188128319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef goldback het volgende:

[..]

Je moet al apart zijn om in te stappen in zo'n programma
Apart? Ik denk eerder een freak! _O-
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:46:40 #243
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128321
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:45 schreef goldback het volgende:

[..]

Geen idee
SPOILER
Spoiler is leeg.
pi_188128323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Alles kan. _O-
pi_188128332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:46 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Spoiler is leeg.
_O-
Make trouble not war
pi_188128346
een door de hitte bevangen COS, gezellig
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:50:06 #247
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188128354
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 01:27 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Juistem.....
pi_188128357
Maris trekt haar jurkje nog maar eens naar beneden
Make trouble not war
pi_188128360
quote:

[..]

Niet???
pi_188128365
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:47 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

_O-
Krijg ik eindelijk eens een spoiler van iemand, is deze leeg! :(
pi_188128370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef zodeju het volgende:

[..]

Juistem.....
tis een downplayer :Y :Y
Make trouble not war
pi_188128373
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

Niet???
Wel???
Make trouble not war
pi_188128375
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
een door de hitte bevangen COS, gezellig
Ik moet zo nog gaan zwemmen. Gelukkig is het nu nog lekker buiten. ;)
Jessie loopt te snotteren en te sloffen. Is zijn wijf al uit haar nest? :?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:52:17 #254
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128384
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris. O+
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:52:38 #255
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128389
Ik hoor Shelley losgaan.
pi_188128390
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef zodeju het volgende:

[..]

Juistem.....
Ik mag Jens wel ook al is hij vaak wat sloom. O+
pi_188128391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:51 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik moet zo nog gaan zwemmen. Gelukkig is het nu nog lekker buiten. ;)
Jessie loopt te snotteren en te sloffen. Is zijn wijf al uit haar nest? :?
die moet de sperma nog ff in de vriezer gooien, voor de volgende zwangerschapsact
Make trouble not war
pi_188128396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Begrijp niet waarom je met zo'n krom figuur van die elegante mini-jurkjes gaat dragen. 8)7
pi_188128410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

die moet de sperma nog ff in de vriezer gooien, voor de volgende zwangerschapsact
In die vriezer waar ze pas zélf nog in lag? :?
pi_188128411
Lex belt, en trekt zowat al haar extensions eruit, zo nerveus is ze
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:55:40 #261
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188128413
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Begrijp niet waarom je met zo'n krom figuur van die elegante mini-jurkjes gaat dragen. 8)7
Totaal verwrongen zelfbeeld in alle opzichten?!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:56:04 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128417
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik versta er geen zak van. :(
pi_188128418
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Maar ze dóet het wél en flikt misschien nog korting op die fantastische spijkerbroek. *O*
pi_188128420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:56 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

8 9 nul nul
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:57:10 #265
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128429
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

8 9 nul nul
Ik weet welke broek dat is.
pi_188128432
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Totaal verwrongen zelfbeeld in alle opzichten?!
Dat moet haast wel. :Y
pi_188128437
Lex gaat er over na denken, en belt hem straks weer terug
Make trouble not war
pi_188128442
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:56 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ze heeft 0,45 cent korting afgedongen op een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijnde eigen kledinglijn. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_188128446
15,95
Make trouble not war
pi_188128454
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:59:16 #271
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188128456
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Maris. O+
jij hebt overduidelijk een zonnesteek opgelopen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188128457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ze heeft 0,45 cent korting afgedwongen van een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijne eigen kledinglijn. _O- _O- _O- _O- _O-
_O- _O- _O- dat mens is zooooo dom
Make trouble not war
pi_188128460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:57 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik weet welke broek dat is.
Ze heeft er al enkele geshowd, hopelijk is deze wél om aan te zien. _O-
pi_188128461
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Adje is het niet eens met dat vissen waar Jessie mee begonnen is
Ik snap nu het hele verhaal met de You tube film er bij , dank je wel Dot ^O^
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 09:00:05 #275
388664 crew  Dotteke
pi_188128469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:39 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Misschien is het wel haar nachthemd? _O- Maar ik gun Hiske wel wat nieuwe kleding, liever dan die shop-a-holic van een Merel die niet eens meer weet waar ze alle zooi moet laten.
Alleen wat ze ook aantrekt het eiet er nooit uit bij Hiske
En dan heeft ze een lange jurk trekt ze er nog een legging onder aan ppfff met deze warmte
pi_188128473
van mij mag ze 100 bezoeken, van haar verstandige zoon
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:00:40 #277
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128474
quote:

[..]

Ze heeft 0,45 cent korting afgedongen op een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijnde eigen kledinglijn. _O- _O- _O- _O- _O-
https://www.vj-style.nl/product-categorie/bottom/broeken/
pi_188128478
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Bramenstruik het volgende:
15,95
Maar ze mag deze kopen voor wel 15,50! >:)
pi_188128480
quote:
Is hier een filmpje van Fritsie ? GM kanjer :*
pi_188128485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Maar ze mag deze kopen voor wel 15,50! >:)
_O- _O-
Make trouble not war
pi_188128493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Alleen wat ze ook aantrekt het eiet er nooit uit bij Hiske
En dan heeft ze een lange jurk trekt ze er nog een legging onder aan ppfff met deze warmte
Wonderlijk hè? :o
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:02:30 #282
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_188128498
quote:

[..]

Nou ja is toch ¤ 4500,-- ....... bij afname van 10.000 stuks :D
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:03:18 #283
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188128507
quote:

[..]

OMG en de sguimpies gaan weer uit hun dak ^O^
... en huiver mee
pi_188128512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Wonderlijk hè? :o
ook bizar, hoe ze altijd voorop staat met schoonheidsbehandelingen, ze laat niets aan haar neus voorbij gaan, alleen ze schiet er niets mee op
Make trouble not war
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:03:37 #285
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_188128513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Jij snapt het. _O_
pi_188128522
Ik luister nu een filmpje over de slaap plaatsen , maar waarom mag er niet in de loods geslapen worden ? weet iemand dit ?
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:04:07 #287
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_188128523
quote:

[..]

_O- _O-
pi_188128525
Gatver.... met die bloedhitte nog in je nest liggen.... En kijk die vieze kussen van Mylene eens
echt om te kotsen brrrrr

Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 09:04:25 #289
388664 crew  Dotteke
pi_188128526
Als het koud is loopt hij met een korte broek slippers en een winterjas
Nu vallen de kraaien dood van het dag van de hitte loopt die in een trainingsbroek

pi_188128528
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:01 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik had gezegd: stop maar lekker ergens waar de zon niet schijnt. :(
pi_188128539
quote:

[..]

Dat is wel weer zo. :|W
pi_188128543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ik had gezegd: stop maar lekker ergens waar de zon niet schijnt. :(
ik had gewoon meer geboden, k betaal 50 ofzo _O-
Make trouble not war
pi_188128553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
Ik luister nu een filmpje over de slaap plaatsen , maar waarom mag er niet in de loods geslapen worden ? weet iemand dit ?
Er is al eens in de silo geslapen hoor. :Y
pi_188128555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Krijg ik eindelijk eens een spoiler van iemand, is deze leeg! :(
treurig
pi_188128564
Hiske belt met security
Make trouble not war
pi_188128565
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
Werkplek, mag niet in geslapen worden, dit is dus een gokje,ik weet het echt niet
pi_188128568
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:05 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

ik had gewoon meer geboden, k betaal 50 ofzo _O-
Mafkees. _O- _O- _O-
  Moderator vrijdag 26 juli 2019 @ 09:08:20 #298
388664 crew  Dotteke
pi_188128578

pi_188128582
Hiske heeft sjans aan de telefoon. *O* *O* *O* *O* *O*
pi_188128584
kan je mij terugbellen, ik belde, maar uuuhhhh, jij belde, maar we motten terugbellen, had je mij gebeld? Ik bel terug
Make trouble not war
pi_188128585
Ik hoor Maris in een filmpje zeggen dat ze nog nooit een kachel aan heeft gehad , dit slaat even niet op de streams ik loop wat achter , maar wat is die Maris een gek wijf OMG nog nooit een kachel aan gehad ook in de winter niet en de ramen open ALTIJD .....wat voor mens is dit ?

Ik ga niet openen , maak er wat leuks van *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')