welke waterplatform?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:04 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Samen op het waterplatform. Adriaan en Franny.
Stream 1quote:
Lezen is niet verplicht.quote:
Ze slapen boven de vijverquote:
Volgens mij rust die op die 3 boomstammen die daar liggen. Ook geen idee verder, opeens plop een platform op het water. Waar die nu vandaan komt?quote:
Die heeft Adriaan gemaakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:08 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Volgens mij rust die op die 3 boomstammen die daar liggen. Ook geen idee verder, opeens plop een platform op het water. Waar die nu vandaan komt?
Had Adriaan denk ik gebouwd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:08 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Volgens mij rust die op die 3 boomstammen die daar liggen. Ook geen idee verder, opeens plop een platform op het water. Waar die nu vandaan komt?
Dank je. Je hebt goed gelezen.quote:
quote:
Kon het niet simpeler schrijven. Ben blij dat ze geen kerngeleerde is want dan was het kernsplitsing geweest. En in een klein land heeft dat grote gevolgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een briljante omschrijving.
Precies zoals het is. Pretenderen dat ze gekomen is om de BV in het groen te krijgen en intussen vooral roddelen, stoken en mensen uit elkaar proberen te drijven.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:16 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Kon het niet simpeler schrijven. Ben blij dat ze geen kerngeleerde is want dan was het kernsplitsing geweest. En in een klein land heeft dat grote gevolgen.
nou...dan is ze wel wakker hoor...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:19 schreef mario390 het volgende:
als franny zich en keer teveel draaid is zij in water? is nog gevaarlijk
Het is ongelofelijk wat ze doet. Ze poneert iets en een paar dagen later doet ze het tegenover gestelde. Ik kom jullie helpen tegen Dyl en Kay. Resultaatbinnen een week is Kay kapot en uit het hek. Terwijl Kay de artist was en Dyl iemand die tattoos zet. Als hij haar grafisch werk zou plaatsen had het echt goed prikwerk geweest. En dan over drank. Binnenkomen met ik drink een maand niet en dan zo snel mogelijk een smoes verzinnen om een reden te hebben het op een zuipe te zetten. Dan heb ik meer vertrouwen in de door haar gehate Jens die een afspraak maakt met zichzelf en zich daar ook aan houdt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik vond het een briljante omschrijving.
Precies zoals het is. Pretenderen dat ze gekomen is om de BV in het groen te krijgen en intussen vooral roddelen, stoken en mensen uit elkaar proberen te drijven.
Ja die ook ja. Het is meteen duidelijk wat bedoeld wordt.quote:
Ik zie die mensen ook letterlijk zo.quote:
jens had vanavond al een opmerking....ze heeft de computer gereserveerd voor de avond....en ze zit te zuipen.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk wat ze doet. Ze poneert iets en een paar dagen later doet ze het tegenover gestelde. Ik kom jullie helpen tegen Dyl en Kay. Resultaatbinnen een week is Kay kapot en uit het hek. Terwijl Kay de artist was en Dyl iemand die tattoos zet. Als hij haar grafisch werk zou plaatsen had het echt goed prikwerk geweest. En dan over drank. Binnenkomen met ik drink een maand niet en dan zo snel mogelijk een smoes verzinnen om een reden te hebben het op een zuipe te zetten. Dan heb ik meer vertrouwen in de door haar gehate Jens die een afspraak maakt met zichzelf en zich daar ook aan houdt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk wat ze doet. Ze poneert iets en een paar dagen later doet ze het tegenover gestelde. Ik kom jullie helpen tegen Dyl en Kay. Resultaatbinnen een week is Kay kapot en uit het hek. Terwijl Kay de artist was en Dyl iemand die tattoos zet. Als hij haar grafisch werk zou plaatsen had het echt goed prikwerk geweest. En dan over drank. Binnenkomen met ik drink een maand niet en dan zo snel mogelijk een smoes verzinnen om een reden te hebben het op een zuipe te zetten. Dan heb ik meer vertrouwen in de door haar gehate Jens die een afspraak maakt met zichzelf en zich daar ook aan houdt.
Jens steekt er in alles boven uit. Ik geloof niet dat je een verantwoordelijke rol krijgt in een buitenlandse ambassade als je geen echt goeie kwalificaties heb. Jens is de meest bijdehante daar. Dit zonder enige arrogantie of pretenties.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:24 schreef Maria. het volgende:
[..]
jens had vanavond al een opmerking....ze heeft de computer gereserveerd voor de avond....en ze zit te zuipen.....
Daarom heeft ze naar mijn idee een bloedhekel aan Jens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:24 schreef Maria. het volgende:
[..]
jens had vanavond al een opmerking....ze heeft de computer gereserveerd voor de avond....en ze zit te zuipen.....
jens observeert ook hoor...ze is niet de enige,,,![]()
overigens is mijn mail aan maris ook nog niet beantwoord.....![]()
Ze heeft echte angst voor hem. Als hij zijn analytische vermogens op haar loslaat in een echte discussie zal ze huilend instorten door de vernedering. Jens is haar in alle opzichten de baas. Het grote publiek ziet dat niet als je kijkt naar de popupoll. De grote domme massa geloofd in de machinaties van de Febo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom heeft ze naar mijn idee een bloedhekel aan Jens.
maris zegt dat ze zich afsluit voor bepaalde mensen....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom heeft ze naar mijn idee een bloedhekel aan Jens.
truequote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze heeft echte angst voor hem. Als hij zijn analytische vermogens op haar loslaat in een echte discussie zal ze huilend instorten door de vernedering. Jens is haar in alle opzichten de baas. Het grote publiek ziet dat niet als je kijkt naar de popupoll. De grote domme massa geloofd in de machinaties van de Febo.
Het milieu waar Jordy uitkomt kent ze ook niet ondanks dat de ex van haar neef een gaykroeg had. Ze heeftgeen kijk op de homosexuele medemens. Leuk om mee te pronken maar anders geen begrip. Daar is ze waarschijnlijk mee opgevoed.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:33 schreef Maria. het volgende:
[..]
maris zegt dat ze zich afsluit voor bepaalde mensen....
ik denk...ze plaatst mensen in een vakje....en daar kom je niet meer uit....
dus ze gaat haar mening ook niet bijstellen verwacht ik...over jens
Jordie was moeilijk voor haar....want die heeft ze niet kunnen observeren buiten....
Dat laat meteen zien wat een angstig mens het eigenlijk is. Ze begrijpt de wereld/mensen anders niet. Netjes categoriseren, in een excellsheetje en zo werkt het volgens Mariska. Wat een armoe.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:33 schreef Maria. het volgende:
[..]
maris zegt dat ze zich afsluit voor bepaalde mensen....
ik denk...ze plaatst mensen in een vakje....en daar kom je niet meer uit....
dus ze gaat haar mening ook niet bijstellen verwacht ik...over jens
Jordie was moeilijk voor haar....want die heeft ze niet kunnen observeren buiten....
Heb je haar weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:39 schreef Flow3r het volgende:
Billy de tweede, ik houdervan![]()
Ze mot kapot
na 2 dagen zei ze dat ze hem niet positief vond...en dat ze alleen maar positieve mensen om wilde gaan....(..jordie zei niks...maar sliep de avond bij lexc....)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het milieu waar Jordy uitkomt kent ze ook niet ondanks dat de ex van haar neef een gaykroeg had. Ze heeftgeen kijk op de homosexuele medemens. Leuk om mee te pronken maar anders geen begrip. Daar is ze waarschijnlijk mee opgevoed.
Dat is ook het nare aan hokjes denken. Ze hebben geen idee hoe real life er uit ziet voor een hoop mensen. Ik ken die wereld. Ik heb eenreal life gehad. Ik was die rare bisexuele jongen. Ik kwam in die gay kroegen en andere uithoeken van menselijke beschaving. Ik vind niet zo gauw iets gek of slecht. Vrijheid blijheid is mijn ding.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat laat meteen zien wat een angstig mens het eigenlijk is. Ze begrijpt de wereld/mensen anders niet. Netjes categoriseren, in een excellsheetje en zo werkt het volgens Mariska. Wat een armoe.
Heb jij Maris gemaild?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:24 schreef Maria. het volgende:
[..]
jens observeert ook hoor...ze is niet de enige,,,![]()
overigens is mijn mail aan maris ook nog niet beantwoord.....![]()
En strontjaloers dat hij met een cadillac binnenkwam.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:40 schreef Maria. het volgende:
[..]
na 2 dagen zei ze dat ze hem niet positief vond...en dat ze alleen maar positieve mensen om wilde gaan....(..jordie zei niks...maar sliep de avond bij lexc....)
en dat zegt de grootste pessimist van utopia...
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:42 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat is ook het nare aan hokjes denken. Ze hebben geen idee hoe real life er uit ziet voor een hoop mensen. Ik ken die wereld. Ik heb eenreal life gehad. Ik was die rare bisexuele jongen. Ik kwam in die gay kroegen en andere uithoeken van menselijke beschaving. Ik vind niet zo gauw iets gek of slecht. Vrijheid blijheid is mijn ding.
ze moeten wel denk ik.....veel muggen.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Dotteke het volgende:
Zag net Lexie met een fles water, die kan niet echt slapen lijkt mij. Ik ben me bed ook uitgezwommen ppff wat is het warm. En dan zie er Daan een paar diep onder het dekbed liggen
Zij zit gevangen in haar eigen uitermate beperkte denkraam. Jammer voor haar en de mensen om haar heen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En open staan voor andere ziens.levenswijze etc.
Wat doe je daar anders in godsnaam?
Het is ook echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:44 schreef Dotteke het volgende:
Zag net Lexie met een fles water, die kan niet echt slapen lijkt mij. Ik ben me bed ook uitgezwommen ppff wat is het warm. En dan zie er daar een paar diep onder het dekbed liggen
ze doen me denken aan jacco en karin.....een beetje dan....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:48 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Lexy en Jordy. Die twee gaan wel goed met elkaar.
Zijn beide er onrustig. Denk dat ook last hebben van de hittequote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:48 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Lexy en Jordy. Die twee gaan wel goed met elkaar.
Helaas toen had ik Utopia 1 al verlaten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:49 schreef Maria. het volgende:
[..]
ze doen me denken aan jacco en karin.....een beetje dan....
Alleen door het geluid van de ventilatoren zou je al wakker liggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn beide er onrustig. Denk dat ook last hebben van de hitte
Ja,is ook een herrie. Airco ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Alleen door het geluid van de ventilatoren zou je al wakker liggen.
Mijn airco is ook luidruchtig. Maaar hij brengt wel de temperattur een paar graden omlaag. Dat is me de herrie waard.quote:
Dat geloof ik graag. Ik ben jaloers op mensen die er 1 hebben. 😏quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:01 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Mijn airco is ook luidruchtig. Maaar hij brengt wel de temperattur een paar graden omlaag. Dat is me de herrie waard.
De mijne is een krijgertje van een vriend die een echte in zijn kantoor liet installeren. Hij is op wieltjes dus zo gauw de temperatuur weer zakt gaat hij direkt terug in de opslag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik ben jaloers op mensen die er 1 hebben. 😏
Ik heb ook zo'n ding. Gebruikte hem op lange vluchten. Het helpt tegen cabineverlichting. In zo'n tent is het uberhaupt veel te licht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:03 schreef Dotteke het volgende:
Ger heeft zijn ogen masker op zijn voorhoofd zitten, zal niet veel helpen tegen het licht.
Dan moet hij hem wel op zijn ogen zetten. 🙃quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:05 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n ding. Gebruikte hem op lange vluchten. Het helpt tegen cabineverlichting. In zo'n tent is het uberhaupt veel te licht.
Heb hem er nog nooit eerder mee gezien. Misschien een motje. Ze zijn zweterig aan je ogen en in normaal gebruik onprettig. Ik heb in het hele huis dikke velour gordijnen die houden het licht perfekt buiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet hij hem wel op zijn ogen zetten. 🙃
Sl hebben ze niet echt iets voor nodig. Die gooien ze er te pas en te onpas in.quote:
zal er maar 1 zitten?...en die gaat naar de wc of zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sl hebben ze niet echt iets voor nodig. Die gooien ze er te pas en te onpas in.
Ik heb geen idee. Overdag gebeurd het ook heel veel als er niets is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:17 schreef Maria. het volgende:
[..]
zal er maar 1 zitten?...en die gaat naar de wc of zo?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Overdag gebeurd het ook heel veel als er niets is.
Ondankbare honden zijn het. Ze waarderen ook niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:19 schreef Paco55 het volgende:
SL terwijl ik op de onderdanen let. Het is een schande. We worden beroofd van screentime.
Wij doen het werk en het maakt ons niet uit of ze pissen of schijten. Geef ons onze streamsquote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ondankbare honden zijn het. Ze waarderen ook niets.
Heb ze op de spelers nooit gezien. Misschien sprekende wanden zoals in BBquote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:21 schreef Maria. het volgende:
die regie heeft microfoons....dus die toneel spelers hebben oortjes zeker...dacht ik altijd al....![]()
Ik ben ook weg.Zit nu Samantha Bee te kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 02:29 schreef Dotteke het volgende:
Een slapende Brandon in beeld, dat zien we niet vaak. Ik ga Netflix eens bekijken de streams is toch niets.
De onschuld zelve, maar dat geeft helemaal niets.. das primaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:50 schreef Paco55 het volgende:
[ afbeelding ]
Het domme boefje slaapt met masker.
ze hebben geluk....op regen radar gaan een paar zware buien over amsterdam zo te zien....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 03:11 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Paniek! Regen en wind![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Jens steekt er in alles boven uit. Ik geloof niet dat je een verantwoordelijke rol krijgt in een buitenlandse ambassade als je geen echt goeie kwalificaties heb. Jens is de meest bijdehante daar. Dit zonder enige arrogantie of pretenties.
ja....zuing met water.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Maris is al klaar met douchen, die kan dat snel
[ afbeelding ]
die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt als hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Maris is al klaar met douchen, die kan dat snel
[ afbeelding ]
En natuurlijk, tijd is geldquote:Op vrijdag 26 juli 2019 06:59 schreef Maria. het volgende:
[..]
ja....zuing met water........want zo is ze opgevoed...
ALs je niks van je vrouwtje wil zet je gewoon dat ding opquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt al hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddel
nee klopt....want er zit ook geen alarm op.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die snorkel is ook een grote hoax, denk echt niet dat ie dood neervalt als hij dat ding eens een keertje niet op zou hebben, het lijkt een beetje een soort van voorbehoedsmiddel
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:04 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee klopt....want er zit ook geen alarm op.
een keer was hij vroeg met slapen en toen was hij af gegaan.....op de ut krant dachten ze dat hij dood ging....![]()
![]()
...sommige wilden al 112 bellen....
![]()
![]()
in uto 1 had hij een ander type...die ook over zijn mond ging......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je niks van je vrouwtje wil zet je gewoon dat ding op![]()
Geen vrouw die het in haar hoofd haalt hem wakker te kussen
Hij is ook wel erg geruisloos, in het ziekenhuis lag er een naast werd steeds wakker van dat lawaai wat dat ding maakte
Je hebt er ook schuimpjes bij zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:04 schreef Maria. het volgende:
[..]
nee klopt....want er zit ook geen alarm op.
een keer was hij vroeg met slapen en toen was hij af gegaan.....op de ut krant dachten ze dat hij dood ging....![]()
![]()
...sommige wilden al 112 bellen....
![]()
![]()
blijf het een leuke gast vinden, die Ikbalquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Ikbal zit buiten Komt Maris aan slenteren
gelijk een vragen vuur
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
in uto 1 had hij een ander type...die ook over zijn mond ging......
was wel lachen...want als hij ruzie had met billy dan moest billy nog net ff het laatste woord hebben......en dan moest hij weeer dat masker afdoen.....was zoo lachen....![]()
Ik maak hem bijna niet mee als ik die man 10 zinnen heb horen zeggen is het veelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
blijf het een leuke gast vinden, die Ikbal
hij heeft heel droge humor, hou ervanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak hem bijna niet mee als ik die man 10 zinnen heb horen zeggen is het veel
O, daar hou ik ook wel van.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft heel droge humor, hou ervan
living on the edgequote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Ergens is het een sukkel, een miljoen erven en dat alemaal vergokken ppffff dan ben je toch echt niet goed snik
[ afbeelding ]
in het begin zag het er naar uit dat het een praatjes maker zou worden....maar hij is netter als de bewoners...en werkt hard op de markten...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft heel droge humor, hou ervan
ja ze moest ook nog even leuk doen met de kippen....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Maris voor de zoveelste keer in de badkamer, die doet het in etappes
Smaken verschillen, die blubber billen van haar kun je door heen zien trillenquote:
Mag best wel iets strakker Donnyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed vasthouden Jessie.
wow, hij valt wel door de mand, het gaat dus eigenlijk gewoon om geldquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over kippen gesproken.GJ is ook weer bezig geweest.
UTO / Het Grote Social Media-topic #95
Of twee.quote:
nee ze is toch op haar hoofd gevallen door een slaappil, daarom ruikt en proeft ze niets meerquote:
Van de week had ze een ander verhaal waarom ze niets meer ruikt en proeft.Komt door de neusspray,maar die andere versie heb ik dus ook gehoord.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ze is toch op haar hoofd gevallen door een slaappil, daarom ruikt en proeft ze niets meer
Zonder GBF (gay best friend) is je vriendenkring niet compleet tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
dat gedweep van LexJordi lijkt wel een soort van huisdiertje van haar
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van de week had ze een ander verhaal waarom ze niets meer ruikt en proeft.Komt door de neusspray,maar die andere versie heb ik dus ook gehoord.
Wie weet is ze gevallen met het flesje neusspray nog in d'r neusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Van de week had ze een ander verhaal waarom ze niets meer ruikt en proeft.Komt door de neusspray,maar die andere versie heb ik dus ook gehoord.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet is ze gevallen met het flesje neusspray nog in d'r neus
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet is ze gevallen met het flesje neusspray nog in d'r neus
ja heb het geprobeerd met Fritsie, maar hij wult nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zonder GBF (gay best friend) is je vriendenkring niet compleet tegenwoordig.
Sjellie vertelt ook vaak dat haar beste vriend gay is. Hiske idem dito.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja heb het geprobeerd met Fritsie, maar hij wult niet
Denk eerder een kwestie van teveel poedersuiker op d'r pannekoek.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Komt door de witte wijn op de gallerijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt door de witte wijn op de gallerij
Die was gevallen toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt door de witte wijn op de gallerij
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:00 schreef Bramenstruik het volgende:
en de auto deed het ook al niet, moesten aangedouwd worden
kortom mijn poging om er een beetje bij te horen met een GBF is die avond om zeep geholpen, neemt niet weg dat het supergezellig wasquote:
Was ook gelijk 'n soort van minimeet met Sambalquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kortom mijn poging om er een beetje bij te horen met een GBF is die avond om zeep geholpen, neemt niet weg dat het supergezellig was
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kortom mijn poging om er een beetje bij te horen met een GBF is die avond om zeep geholpen, neemt niet weg dat het supergezellig was
jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was ook gelijk 'n soort van minimeet met Sambal
de directie.quote:
Merel zal dr eigen toren hebben opgeeisdquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja elk huisje 1 ventilator, en hun hebben er 2, baas boven baas
Ik geef hem groot gelijk, welke moeder houdt de vader bij haar kind/eren wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over kippen gesproken.GJ is ook weer bezig geweest.
UTO / Het Grote Social Media-topic #95
Dat die twee ook samen slapen, moet je kijken hoe ze er bij ligt. Half naaktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:46 schreef Bramenstruik het volgende:
dat gedweep van LexJordi lijkt wel een soort van huisdiertje van haar
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens Dot, maar waar er twee vechten..................... en mss had hij ook eens mogen nadenken over een condoom ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, welke moeder houdt de vader bij haar kind/eren weg
Zelfs een alcoholist of een crimineel heeft bezoekrecht en kunnen hun kinderen eventueel onder toezicht zien.
Het gebeurd te vaak in Nederland dat moeder de kinderen bij hun vader weghoudt
Een kind heeft recht op beide ouders. Als de moeder niet wil dan houdt het op, ik vind dat niet eerlijk.
ja ze kleedde zich net ook gewoon om, kan schijnbaar, want hij is toch gay, ik bedoel, ik ga toch ook niet naakt door het huis lopen als mijn zoon zn gay vriend meeneemtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat die twee ook samen slapen, moet je kijken hoe ze er bij ligt. Half naakt
Hij gooit wel een beetje zijn eigen glazen in Dot.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, welke moeder houdt de vader bij haar kind/eren weg
Zelfs een alcoholist of een crimineel heeft bezoekrecht en kunnen hun kinderen eventueel onder toezicht zien.
Het gebeurd te vaak in Nederland dat moeder de kinderen bij hun vader weghoudt
Een kind heeft recht op beide ouders. Als de moeder niet wil dan houdt het op, ik vind dat niet eerlijk.
Maar niet over de rug van je kinderen, zoek het dan lekker samen uitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens Dot, maar waar er twee vechten..................... en mss had hij ook eens mogen nadenken over een condoom ofzo
ik weet dat het iets anders betekend maar ik noem dat MBD mensen, mooier, duurder en beterquote:
Jordie schijnt dat helemaal niet leuk te vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze kleedde zich net ook gewoon om, kan schijnbaar, want hij is toch gay, ik bedoel, ik ga toch ook niet naakt door het huis lopen als mijn zoon zn gay vriend meeneemt
vind het echt een domme lul, en het bewijs loopt daar inmiddels rond (Maris)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gooit wel een beetje zijn eigen glazen in Dot.
Hij heeft een YT geplaatst ooit wat niet echt slim was.
nee natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jordie schijnt dat helemaal niet leuk te vinden.
Kom niet aan mijn Maris hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind het echt een domme lul, en het bewijs loopt daar inmiddels rond (Maris)
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Big_Sis het volgende:
Ikbal net op het NOS journaal. Iets over spookjongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Gelukkig, jij ook!!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Big_Sis het volgende:
GM Tis toch ook een halve kerel?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Merel ligt er ook bij als een kerel trouwens
ze ziet de Jordy als eeen soort van handtas/hondjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
blote katquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef goldback het volgende:
[..]
ze ziet de Jordy als eeen soort van handtas/hondje
En terecht, alsof een gay geen respect verdiend?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om denk ik, ze denkt hij is toch gay, dus zal geen aanstoot nemen als ik gewoon alles laat zien, en die gedachte is raar, heel raarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En terecht, alsof een gay geen respect verdiend?
Ja dat hij geen zorgverzekering heeft. Slecht gebit. Nou Ikbal daar moet je een aparte verzekering voor hebben maar kan vast wel in Uto geregeld wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef Big_Sis het volgende:
Ik zag het afgelopen week,toen trok ze haar onderbroek uit;en hij echt zo van WTF doe jij nou?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En terecht, alsof een gay geen respect verdiend?
tsja je ben GBF of nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag het afgelopen week,toen trok ze haar onderbroek uit;en hij echt zo van WTF doe jij nou?
GM,er is ergens een filmpje van,ga even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef PTLe het volgende:
Paco bedankt voor het verslag , Maar ik was er gister niet .....wat is er voor gevallen met Jessy en Adriaan , of evt een antwoord van een andere cosser Goede morgen trouwens , en allemaal lekker geslepen ?
Tja je geld is er niet alleen voor leuke dingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ja dat hij geen zorgverzekering heeft. Slecht gebit. Nou Ikbal daar moet je een aparte verzekering voor hebben maar kan vast wel in Uto geregeld worden
Top FFquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,er is ergens een filmpje van,ga even voor je zoeken.
Is toch respectloos om je uit te staan kleden bij iemand die je amper kent en/of er geen prijs op stelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar gaat het niet om denk ik, ze denkt hij is toch gay, dus zal geen aanstoot nemen als ik gewoon alles laat zien, en die gedachte is raar, heel raar
ja eens, probeerde alleen nuance te brengen, dat zij het niet zo bedoelt, mens is domquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch respectloos om je uit te staan kleden bij iemand die je amper kent en/of er geen prijs op stelt?
GM Die 2 liggen elkaar niet meer zo en hebben steeds vaker een conflict. Merel trouwens ook met Jessie dus zal ook wel aan Jessie liggen. Die zit niet lekker in zijn vel dus lekker gaan wieberen denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef PTLe het volgende:
Paco bedankt voor het verslag , Maar ik was er gister niet .....wat is er voor gevallen met Jessy en Adriaan , of evt een antwoord van een andere cosser Goede morgen trouwens , en allemaal lekker geslepen ?
Jessie en Adriaan hebben toegegeven aan hun ware gevoelens en hebben afgesproken om na Utopia samen verder te gaan. Ze hebben e.e.a. bezegeld met een lange tongzoen!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef PTLe het volgende:
het direct claimen van die jongen bij binnenkomst als object was al foutquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is toch respectloos om je uit te staan kleden bij iemand die je amper kent en/of er geen prijs op stelt?
mooi gekozen woord "object"quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef goldback het volgende:
[..]
het direct claimen van die jongen bij binnenkomst als object was al fout
Vreemd dat hij geen zorgverzekering heeft. Is dat niet verplicht in Nederland ook al ben je thuisloos?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ja dat hij geen zorgverzekering heeft. Slecht gebit. Nou Ikbal daar moet je een aparte verzekering voor hebben maar kan vast wel in Uto geregeld worden
Niet normaal dat mokkel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag het afgelopen week,toen trok ze haar onderbroek uit;en hij echt zo van WTF doe jij nou?
blijkbaar is het leven buiten slechter voor de meeste daar dan binnen dat zegt wel iets.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM Die 2 liggen elkaar niet meer zo en hebben steeds vaker een conflict. Merel trouwens ook met Jessie dus zal ook wel aan Jessie liggen. Die zit niet lekker in zijn vel dus lekker gaan wieberen denk ik dan.
Héle slechte nacht, helemaal NIET geslapen. Van mij mag die hitte wel weer weggaan hoor.
tandarts is aanvullende verzekeringquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat hij geen zorgverzekering heeft. Is dat niet verplicht in Nederland ook al ben je thuisloos?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Bramenstruik het volgende:
kind had godverdomme haar zoon kunnen zijn, gewoon niet doen
Done.quote:
Ik weet tegenwoordig niet meer hoe zij iets bedoeld. Ze is mij een té geraffineerde meid,quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja eens, probeerde alleen nuance te brengen, dat zij het niet zo bedoelt, mens is dom
En ik snap hem helemaal dat hij dat niet wil.quote:
ja, heb ik ook hoor, vond haar even lief, maar tis een gehaaide oppurtunistquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet tegenwoordig niet meer hoe zij iets bedoeld. Ze is mij een té geraffineerde meid.
Misschien is het wel haar nachthemd?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jessie en Adriaan hebben toegegeven aan hun ware gevoelens en hebben afgesproken om na Utopia samen verder te gaan. Ze hebben e.e.a. bezegeld met een lange tongzoen!
Je moet al apart zijn om in te stappen in zo'n programmaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, heb ik ook hoor, vond haar even lief, maar tis een gehaaide oppurtunist
Dat zou je wél denken hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:36 schreef goldback het volgende:
[..]
blijkbaar is het leven buiten slechter voor de meeste daar dan binnen dat zegt wel iets.
Tis nu nog wel lekker buiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja trek vooral een broek aan met bijna 30 gr
Adje is het niet eens met dat vissen waar Jessie mee begonnen isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef PTLe het volgende:
Baardhaartjes trekken.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jessie en Adriaan hebben toegegeven aan hun ware gevoelens en hebben afgesproken om na Utopia samen verder te gaan. Ze hebben e.e.a. bezegeld met een lange tongzoen!
Ik verdien gewoon leuke streams met die hittequote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
soms moet je er zelf maar wat van maken
Ik geloof het ook, heb niet geslapen inderdaad, solly.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij moet jij nog ff wakker worden, want zeg hetzelfde als jij
Geen ideequote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar heeft hij wel een algemene verzekering dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook, heb niet geslapen inderdaad, solly.
Apart? Ik denk eerder een freak!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef goldback het volgende:
[..]
Je moet al apart zijn om in te stappen in zo'n programma
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:45 schreef goldback het volgende:
[..]
Geen ideeSpoiler is leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Juistem.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Jens steekt er in alles boven uit. Ik geloof niet dat je een verantwoordelijke rol krijgt in een buitenlandse ambassade als je geen echt goeie kwalificaties heb. Jens is de meest bijdehante daar. Dit zonder enige arrogantie of pretenties.
Niet???quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ze kleedde zich net ook gewoon om, kan schijnbaar, want hij is toch gay, ik bedoel, ik ga toch ook niet naakt door het huis lopen als mijn zoon zn gay vriend meeneemt
Ik moet zo nog gaan zwemmen. Gelukkig is het nu nog lekker buiten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:49 schreef Bramenstruik het volgende:
een door de hitte bevangen COS, gezellig
Maris.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris trekt haar jurkje nog maar eens naar beneden
die moet de sperma nog ff in de vriezer gooien, voor de volgende zwangerschapsactquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan zwemmen. Gelukkig is het nu nog lekker buiten.![]()
Jessie loopt te snotteren en te sloffen. Is zijn wijf al uit haar nest?
Begrijp niet waarom je met zo'n krom figuur van die elegante mini-jurkjes gaat dragen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris trekt haar jurkje nog maar eens naar beneden
In die vriezer waar ze pas zélf nog in lag?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die moet de sperma nog ff in de vriezer gooien, voor de volgende zwangerschapsact
Totaal verwrongen zelfbeeld in alle opzichten?!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom je met zo'n krom figuur van die elegante mini-jurkjes gaat dragen.
Ik versta er geen zak van.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Lex belt, en trekt zowat al haar extensions eruit, zo nerveus is ze
Maar ze dóet het wél en flikt misschien nog korting op die fantastische spijkerbroek.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Lex belt, en trekt zowat al haar extensions eruit, zo nerveus is ze
Ik weet welke broek dat is.quote:
Dat moet haast wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Totaal verwrongen zelfbeeld in alle opzichten?!
Ze heeft 0,45 cent korting afgedongen op een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijnde eigen kledinglijn.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft 0,45 cent korting afgedwongen van een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijne eigen kledinglijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap nu het hele verhaal met de You tube film er bij , dank je wel Dotquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje is het niet eens met dat vissen waar Jessie mee begonnen is
Alleen wat ze ook aantrekt het eiet er nooit uit bij Hiskequote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien is het wel haar nachthemd?Maar ik gun Hiske wel wat nieuwe kleding, liever dan die shop-a-holic van een Merel die niet eens meer weet waar ze alle zooi moet laten.
https://www.vj-style.nl/product-categorie/bottom/broeken/quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft 0,45 cent korting afgedongen op een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijnde eigen kledinglijn.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ze mag deze kopen voor wel 15,50!
Wonderlijk hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen wat ze ook aantrekt het eiet er nooit uit bij Hiske
En dan heeft ze een lange jurk trekt ze er nog een legging onder aan ppfff met deze warmte
Nou ja is toch ¤ 4500,-- ....... bij afname van 10.000 stuksquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft 0,45 cent korting afgedongen op een spijkerbroek die zij in de verkoop wil gooien als zijnde eigen kledinglijn.![]()
![]()
![]()
![]()
OMG en de sguimpies gaan weer uit hun dakquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ook bizar, hoe ze altijd voorop staat met schoonheidsbehandelingen, ze laat niets aan haar neus voorbij gaan, alleen ze schiet er niets mee opquote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou ja is toch ¤ 4500,-- ....... bij afname van 10.000 stuks
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ik had gewoon meer geboden, k betaal 50 ofzoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had gezegd: stop maar lekker ergens waar de zon niet schijnt.
Er is al eens in de silo geslapen hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
Ik luister nu een filmpje over de slaap plaatsen , maar waarom mag er niet in de loods geslapen worden ? weet iemand dit ?
treurigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Krijg ik eindelijk eens een spoiler van iemand, is deze leeg!
Werkplek, mag niet in geslapen worden, dit is dus een gokje,ik weet het echt nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:04 schreef PTLe het volgende:
Ik luister nu een filmpje over de slaap plaatsen , maar waarom mag er niet in de loods geslapen worden ? weet iemand dit ?
Mafkees.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had gewoon meer geboden, k betaal 50 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |