SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vallende, dat is eNGquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 heb speciaal een OP voor jou gemaakt
Liefff!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
@:eNGine10 heb speciaal een OP voor jou gemaakt
Vind ik geen beledigingquote:
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Slaaptekort, nog geen koffie gehad enzo..
AhhahaHAHAahahaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik begreep het anders haha! Zie mijn andere post![]()
Zeg jij nu dat ik een paardenkop heb?quote:
Nee.. maar ik dacht jij houdt zooooooo veel van paardenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ik een paardenkop heb?
Jaaaaaaquote:
Paardenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee.. maar ik dacht jij houdt zooooooo veel van paardenbijna net zo veel als van muggen
Touché!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Majestueus beest![]()
Die zijn tenminste niet zo dom als schapen
Hahahaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eerst noem je een paard en daarna ook nog eens de minst schattige van de katten![]()
Oke ...
Sommige wel ja! Olifantenquote:
Jij wil liever verslonden wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sommige wel ja! Olifanten
Maar niet om mee in bed te liggen. Dan liever een luipaard ofzo.
Jij denkt dat ik dat niet aankan ofzo?quote:
Nee. Niet nadat je zei dat je toch altijd verloorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat niet aankan ofzo?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Omaatjes zijn makkelijk om van te houden he![]()
Ik hou ook van jou
Jij speelt wedstrijdje in bed?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Niet nadat je zei dat je toch altijd verloor
Dat zullen we nog wel eens zienquote:
Ja wat ik zei.. Ik win nooitquote:
Als een baby!quote:
Die komt al weer bijna terug.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wie gaat er daten? ik mis m'n lief........
Nog een week......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komt al weer bijna terug.
Denk dat wij nu allebei een andere mening over snel hebben nuquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zei toch dat het snel zou gaan.
Welnee. Een dag blijft 24 uur duren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat wij nu allebei een andere mening over snel hebben nu
Dat dan weer wel gelukkig, stel je voor dat ze dat voor deze laatste week zouden verdubbelen.......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee. Een dag blijft 24 uur duren.
Zou wel fijn zijn, dan kan ik de workflows beter verdelen ipv alles op een dag🤣😅😂quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat dan weer wel gelukkig, stel je voor dat ze dat voor deze laatste week zouden verdubbelen.......
Dan is ie nog twee weken weg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat dan weer wel gelukkig, stel je voor dat ze dat voor deze laatste week zouden verdubbelen.......
Nee nee, niet deze week.......na volgende week pas verdubbelen......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, dan kan ik de workflows beter verdelen ipv alles op een dag🤣😅😂
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, dan kan ik de workflows beter verdelen ipv alles op een dag🤣😅😂
Luilak😛quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee nee, niet deze week.......na volgende week pas verdubbelen......
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is ie nog twee weken weg.
Sterkte🤣quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hele week uitslapen
Ik ga werken of iets dat daar op lijkt.... Daahaaaag
Dag Haga, nee joh weekend is het nog lang niet. Straks weer ontbijten en paar dingen voor werk doen en dan weer even naar buiten.quote:
Lekker man.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Dag Haga, nee joh weekend is het nog lang niet. Straks weer ontbijten en paar dingen voor werk doen en dan weer even naar buiten.
En jij? Mensen willen jou aan het werk zien lees ik😅🤣😂
Waarschijnlijk wil je van de zon genieten ipv werken (denk ik)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis even waarom ik dan een luilak ben?
Ik geniet juist van weer aan het werk zijn, maar ik wil dat deze week heel snel gaat zodat m'n lief snel thuis is, maar daarna mag de tijd wel langzamer gaan zodat ik langer van hem kan genietenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil je van de zon genieten ipv werken (denk ik)
Aah op die manier. Dan hoop ik dat de tijd gauw voorbij is zodat hij terug is! Kan je inderdaad leuke dingen met hem doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik geniet juist van weer aan het werk zijn, maar ik wil dat deze week heel snel gaat zodat m'n lief snel thuis is, maar daarna mag de tijd wel langzamer gaan zodat ik langer van hem kan genieten
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah op die manier. Dan hoop ik dat de tijd gauw voorbij is zodat hij terug is! Kan je inderdaad leuke dingen met hem doen.
Nee, luisterde hem ook net.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat hier in te horen valt?
Edit; niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, luisterde hem ook net.
U wordt bedanktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat hier in te horen valt?
Ach soms best leuk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Edit; niet goed gelezen.
Anyway, ik vind Hazes helemaal niks.
Niks nieuws, altijd al geweestquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou Haga, je bent ook populair: ONZ / Nomineer hier een user voor een ban
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:47 schreef aloa het volgende:
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Lekker juistquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat dat wel samen, cafeine en deze hitte?
Ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat dat wel samen, cafeine en deze hitte?
Zo bijzonder is het ook weer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ben geen koffieslurper dus ken de ervaring niet.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ja, het gaat er niet in. Ooit in mijn jeugd zelf koffie gemaakt dat veeeeel te sterk was en sindsdien nooit meer gedronken.quote:
Nog weekendplannen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ja, het gaat er niet in. Ooit in mijn jeugd zelf koffie gemaakt dat veeeeel te sterk was en sindsdien nooit meer gedronken.
Het ligt er inderdaad aan welke koffie je drinktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ja, het gaat er niet in. Ooit in mijn jeugd zelf koffie gemaakt dat veeeeel te sterk was en sindsdien nooit meer gedronken.
Dit was oploskoffie kan ik me herinneren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het ligt er inderdaad aan welke koffie je drinkt
Leuk!!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Scheveningen (Beach Soccer kijken). Dit keer met veel zon. Jij?
Wat voor toernooi is dat dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Scheveningen (Beach Soccer kijken). Dit keer met veel zon. Jij?
Hier niet echtquote:
HOELAAT EN WAAR?!quote:
Eredivisie mannen en vrouwen en volgens mij ook nog amateur mannen en vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |