True, maar sommigen lijken het zo op te vattenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he.
En er was idd wel een H&M, maar geloof t of niet, de H&M is daar duur.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Klopt, heb er twee in de kast hangenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar sommigen lijken het zo op te vatten.
Ah ok, maar dan hebben ze vast een lokale variant.
Ei rest mai keesquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, heb er twee in de kast hangen.
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ei rest mai kees.
Maar uiteraard is het als man makkelijker, korte broek, t shirt, klaar..
True, anders ga ik er niet naast lopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.
Of gewoon niet daten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.
Zie, daar komen de eisen alquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, anders ga ik er niet naast lopen.
scheelt ongeveer een half uur bij incheckenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
En waarom zou je allemaal nieuwe zooi kopen (en weggooien?) Terwijl je gewoon beter spul kan meenemen van thuis.
we mogen smachten van een afstand en dan alleen naar huisquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend benquote:
de vrouwen zijn daar ook gewoon veel knapper, logisch dat je de broek niet pastte.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor mijn heupen ook een behoorlijke opgave in zuidelijke maatjes te passen. In Servië paste ik geen broek en zo enorm zijn m'n heupen niet
.
Positief natuurlijk. HW is awesome.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin ?
Niet heel, maar ook jij loopt liever naast een vrouw in passende kleding dan eentje in slobberbroek. Oder?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
Dit klinkt als een burn naar iemand. Nu zijn we nieuwsgierig hier.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |