Nice.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zag het staan. Moet even een recept opzoeken waarmee ik ooit gerookte zalm heb gemaakt.
Wel eens een shirt aangedaan waar nog een cumvlek op zat, had ik niet gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vergeet toch ook wel eens je gulp dicht te doen na het pissen, maakt je nog geen slechte leraar.
Wat wel erg kwalijk is dat Nederland zijn welvaart op het spel gaat zetten door verregaande klimaatdoelen te stellen terwijl wij als mini-land slechts 0,00002 procent bijdragen aan de totale vervuiling van de Aarde, die mensen mogen ze wat mij betreft opsluiten op een gesloten afdeling, er mag en moet wel wat gebeuren na een paar honderd jaar massale roofbouw door de mens maar doe het dan wel planeetomvattend aub.
Binnen. Dus ik hoop dat de koeling goed is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:58 schreef Flippiee het volgende: [..] Living on the edge!!!! Oh man wat zuur
Is het trouwens binnen of buiten? Ik ga misschien weer naar de kermis.
![]()
Zeg je dat het een dun soort vanillevla isquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Wel eens een shirt aangedaan waar nog een cumvlek op zat, had ik niet gezien.
En ik ben dan ook niet een toonaangevende docent waar heel de wereld naar moet luisteren, subtiel verschil.
Dat zeg ik, het is volslagen kansloos zolang China en India (en Indonesië en Afrika) niet meewerken.
Wooowquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
"Het warmterecord gaat de geschiedenisboeken in, want het is heel uitzonderlijk"
NATUURLIJK WANT HET IS EEN RECORD![]()
Veeeel te warm daarvoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
Mijn mams wilde vanmiddag gaan winkelen, ik ging mee met tegenzin.
#warm
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
#warm
Waarom zei je ja?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
#warm
Ik sjokte ook echt door de stad.quote:
Is dat trouwens een beetje te doen met je oog? Of ben je levensgevaarlijk aan het rondscheuren over die plattelandswegenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend al kut in de auto.
dan leef ik liever nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sjokte ook echt door de stad.
Maar een dag niet gewinkeld, is een dag niet geleefd.
Jeweet.
Dat ook maar ga zo toch fietsen!!!quote:
Online shoppen terwijl een ventilator in je gezicht blaastquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sjokte ook echt door de stad.
Maar een dag niet gewinkeld, is een dag niet geleefd.
Jeweet.
Strijder jij wel hoor, altijd doorzettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook maar ga zo toch fietsen!!!
[..]
Online shoppen terwijl een ventilator in je gezicht blaast
Heb je airco in je auto?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend al kut in de auto.
Ik had eigenlijk gewoon zin om samen te lunchen en daarna richting huis. Maar mijn mams zag dat toch iets anders: nou vooruit dan maar. Omdat ze het zo lief vroeg dusquote:
Ging verrassend goed jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat trouwens een beetje te doen met je oog? Of ben je levensgevaarlijk aan het rondscheuren over die plattelandswegen
Er zijn grenzen voor mijn moederliefdequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je airco in je auto?
[..]
Ik had eigenlijk gewoon zin om samen te lunchen en daarna richting huis. Maar mijn mams zag dat toch iets anders: nou vooruit dan maar. Omdat ze het zo lief vroeg dus.
Hoiiiiiii man, kusjes en kroeltjes dit dat maar fik lekker zelf compleet af, ik ga in een koelkast zittenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen voor mijn moederliefde
Ja, maar die koelde niet echt goed.quote:
Heb je hem dat niet even uitgelegd?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
Kwam hier net zo'n bewaker langs, 'ja, deze omgeving sluit om 7 uur af' en vervolgens vroeg ie me om toegangspasjeDuidelijk één van z'n eerste werkdagen hier... (ik zit hier immers altijd en een andere deur sluit pas om 22.00 af)
Gras is groen.quote:
Feyenoord thuis 6-0 uit 0-4quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gras is groen.
Straks gaan Feyenoord en AZ ook op hun bek en zakken we weer 4 plekken.
Bosnisch dacht ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
lol wtf is dat voor club waar ze tegen spelen
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gras is groen.
Straks gaan Feyenoord en AZ ook op hun bek en zakken we weer 4 plekken.
Slecht hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bosnisch dacht ik
[..]!!!!!! Komt helemaal goed!!
Incels doen dat altijd tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
wat een slijmerige tt ik glij bijna uit
sorry, dat was mijn zweetquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
wat een slijmerige tt ik glij bijna uit
Net als tegen die semi-profs vorig jaar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord thuis 6-0 uit 0-4
AZ heeft best matig team en een matige coach.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bosnisch dacht ik
[..]!!!!!! Komt helemaal goed!!
Dat was duidelijke matchfixing, nu hebben we Jaap Stam, die zorgt wel voor de overwinningquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als tegen die semi-profs vorig jaar?
Chanant.
Is dat lekker?quote:
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat was duidelijke matchfixing, nu hebben we Jaap Stam, die zorgt wel voor de overwinning
Misschien is winkelen wel leuk als je een keer met mij meegaatquote:
Gewoon een mini ventilator mee de winkelstraten in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
Online shoppen terwijl een ventilator in je gezicht blaast
Tjeempie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen voor mijn moederliefde
Net op tijd voor de volgende hittegolf van 2020quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, maar die koelde niet echt goed.Mja, hij staat nu bij de garage, dus zal morgen ook wel gefixt zijn.
Geen idee, lang geleden dat ik dat op had, maar vond dat niet zo geweldig. Maar houd niet zo van rokerige dranken.quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
AZ heeft best matig team en een matige coach.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veel te warm om hier een punt van te maken
Bijna niet eens nodig. Uit de wasmachine, 1x schudden en klaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:32 schreef moemoe het volgende:
De was ophangen is wel ideaal nu met deze temperaturen.
Jupquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Net op tijd voor de volgende hittegolf van 2020.
Is er geen geld om een ervaren speler te halen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Al vind ik het enigszins te vroeg om over de coach te oordelen
Berghuis, Jorgensen(mits fit) Larsson, Narsingh ook niet slecht, Sinnistera.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
Als ik geld zou inzetten, zou het tegen Feyenoord zijn.
Ze hebben 1 goede speler.
Jawel, maar goed moeten ze het wel doen. Zeker voor de verdediging kan het geen kwaad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er geen geld om een ervaren speler te halen?
Gefeliciteerd met Clasiequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Al vind ik het enigszins te vroeg om over de coach te oordelen
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is winkelen wel leuk als je een keer met mij meegaat.
Oh ja vroeg me net af. We hadden laatst een 18+ speler gehaald. Clasie dusquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Clasie
Hoop voor jou dat hij het goed doet
Denk dat hij het bij een team als AZ wel beter doet hoor. Spelers lijken daar ook minder statischquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja vroeg me net af. We hadden laatst een 18+ speler gehaald. Clasie dus![]()
Ik hoop het ook
hardop lachenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dokter waarschuwt: stop geen ijsjes in vagina om af te koelen
https://panorama.nl/enter(...)Dh7FDtGTiN2OU6nWqtks
Het was buiten toch ook net een sauna? Je mag er alleen niet naakt lopen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je airco in je auto?
[..]
Ik had eigenlijk gewoon zin om samen te lunchen en daarna richting huis. Maar mijn mams zag dat toch iets anders: nou vooruit dan maar. Omdat ze het zo lief vroeg dus.
Oh dat is mooi. Zolang je geen gevaar bent voor jezelf of anderen is het helemaal prima tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ging verrassend goed jaBen ik wel blij mee
Moet af en toe alleen extra om me heen kijken.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wat een teleurstellingquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wie weet, zou voor hem als speler ook wel erg prettig zijn denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk dat hij het bij een team als AZ wel beter doet hoor. Spelers lijken daar ook minder statisch
Lekker verkoelend welquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ja tis vooral z'n fysiek he. Jij loopt hem nog omverquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling
[..]
Wie weet, zou voor hem als speler ook wel erg prettig zijn denk ik
Hij is wel cute ergensquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja tis vooral z'n fysiek he. Jij loopt hem nog omver
Laat ik zeggen dat ik jullie geen hoge ogen zie gooien in een competitie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Berghuis, Jorgensen(mits fit) Larsson, Narsingh ook niet slecht, Sinnistera.
Kelly weet je nog niet, als Fer tekent heb je echt een aanwinst, toornstra redelijk, kokcu goed
Verdediging, tja, st justin is redelijk en Haps(als die ooit fit wordt) ook wel. Botteghin alleen tegen een sterkere tegenstander.
Vermeer redelijk goed en bielow ook potentie.
Valt allemaal reuze mee hoor
Die jongen die ze van Ajax hadden, mocht alweer weg toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, maar goed moeten ze het wel doen. Zeker voor de verdediging kan het geen kwaad.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vooral vorig seizoen toen die als een kind stompend het veld afging
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
De dokter zei niks over ijsjes in je reet, dus dat kan je nog altijd proberen
Ja volgens mij ook. En die van Feyenoord ook.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik jullie geen hoge ogen zie gooien in een competitie.
Ik denk dat als je de groepsfase haalt, je de verwachting al overtroffen hebt.
[..]
Die jongen die ze van Ajax hadden, mocht alweer weg toch?
Denk dat je iets te negatief kijkt. Het is geen wereldteam, en ja er moet een betere verdediging komen, maar zo slecht is het allemaal niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik jullie geen hoge ogen zie gooien in een competitie.
Ik denk dat als je de groepsfase haalt, je de verwachting al overtroffen hebt.
[..]
Die jongen die ze van Ajax hadden, mocht alweer weg toch?
Zou je dat ook leuk vinden als die dat bij AZ flikt?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikecht cute
[..]glijdt misschien wel makkelijk
[..]
Ja volgens mij ook. En die van Feyenoord ook.
Precies.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is mooi. Zolang je geen gevaar bent voor jezelf of anderen is het helemaal prima toch
Succes he morgenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:46 schreef JanCees het volgende:
zo nog 1x pres oefenen daarna rest van de avond in de tuin liggen
heb wel goed gevoel over maar toch zenuwen lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je gaat wel kapot maken toch
Ja mja, tis belangrijk, dus dan altijd zenuwen. Maar als je daar bezig bent zal het wel goed gaan hoop ik voor jequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb wel goed gevoel over maar toch zenuwen lol
ja man heb denk ik wel 10x geoefend dus denk dat het wel goedkomtquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja, tis belangrijk, dus dan altijd zenuwen. Maar als je daar bezig bent zal het wel goed gaan hoop ik voor je
Wij hebben vertrouwen in je.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef JanCees het volgende:
j
[..]
ja man heb denk ik wel 10x geoefend dus denk dat het wel goedkomt
Dan moet het wel goedkomen joh, geen stressquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef JanCees het volgende:
j
[..]
ja man heb denk ik wel 10x geoefend dus denk dat het wel goedkomt
Waar velen bedwelmden bij het warme weer vandaag heb ik de hele dag ongelimiteerd gebruik kunnen maken van zwem en ijsbaden. Dagje sauna met dit weer is echt meer dan goed te doenquote:
Wel op zweetplekken letten he lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt man
hoop wel dat er airco is lol
Gofferquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
ik ga me daar pas omkleden in iets nets lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel op zweetplekken letten he lol
Hahhaha ja beste sowiesoquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga me daar pas omkleden in iets nets lol
ga niet in colbert lopen met 35 graden
Ik moet zo de hitte trotseren om een zak ijs te halen, maar ik ben voorderest gewoon in de airco-omgeving gebleven...quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar velen bedwelmden bij het warme weer vandaag heb ik de hele dag ongelimiteerd gebruik kunnen maken van zwem en ijsbaden. Dagje sauna met dit weer is echt meer dan goed te doen
Nee pislink danquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou je dat ook leuk vinden als die dat bij AZ flikt?
Goed zoquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:46 schreef JanCees het volgende:
zo nog 1x pres oefenen daarna rest van de avond in de tuin liggen
quote:
Dagje weer overleefd jongens?quote:
Hihahoquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo te zien wel he anders zaten ze hier niet
Déjà momentje ditquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo te zien wel he anders zaten ze hier niet
Nu ik weer thuis ben merk ik pas voor het eerst de hitte vandaagquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:56 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker zeker. Mag nu wel weer koeler worden.
En, hoe bevalt het?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ik weer thuis ben merk ik pas voor het eerst de hitte vandaag
kutquote:
Nu ben je hier, kunnen wij je weer opfokkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kutIk wil weer terug
Helemaal zen daar
Dat zou niet lief zijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben je hier, kunnen wij je weer opfokken
Kut deze weekquote:
Geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kutIk wil weer terug
Helemaal zen daar
yes wel airco. Ik ben alleen maandag en woensdag niet geweest. En ipv vandaag ga ik vrijdag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kut deze weekHad al eens verteld dat ze geen airco hebben toch?
![]()
Maar gelijk helemaal uit balans nu ik al paar dagen niet ga.
Jij hebt airco daar toch?
`ram warm jonguh'' toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
40,7 graden, 'kop kapot', zoals we hier in Limburg zouden zeggen!
Ja dat heb ik nu met werk, van 18 graden naar 38quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes wel airco. Ik ben alleen maandag en woensdag niet geweest. En ipv vandaag ga ik vrijdag.
Maar kutte met airco is, dat als je de sportschool uitloopt krijg je een klap van de warmte, is ook niet helemaal oke
Lekkerste met dit weer toch wel inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef I. het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja.Moet zeggen dat ik nu wel een beetje gewend ben aan de warmte. 27 graden hier binnen, en ik beweeg nu niet veel
Denk dat ik dat de rest van de avond ook maar niet doe.
Kwam even niet uitquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu met werk, van 18 graden naar 38![]()
Maargoed, je kan wel normaal sporten. Bij ons is dat geen doen helaas, anders ging ik wel natuurlijk. En hoezo skip jij dagen?
Je staat op mijn lijst van mensen die ik graag een keer irl wil meemakenquote:
Zo voelde het wel ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het was buiten toch ook net een sauna? Je mag er alleen niet naakt lopen.
Ja soms kan het niet anders hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kwam even niet uit
Ik skip nooit, maar kon niet anders deze week
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkerste met dit weer toch wel inderdaad.
Ikh ad nog bijna verslapen heMijn wekker deed het niet, 10 voor 9 wakker geworden en om 9 uur de trein
Wat moest er aan gebeuren?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef I. het volgende:
[..]Nice. Gelukkig toch snel gedaan dan.
Ik kreeg van de monteur gisteren te horen dat ze het liefst hadden dat ik de auto rond 08:00 langs kwam brengen. Ja dahag. Da's dus 12:00 geworden.
ja zekerquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja soms kan het niet anders heVooral met deze hitte is het klote.
Hoe gaat het nu met je schema enzo? Loopt alles nog goed?
Bij mij is er 5kg aangekomen afgelopen 2 wekenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker![]()
12,5 kilo kwijt. Dus helemaal happy
Grote onderhoudsbeurtquote:
Djezus. Zal wel aardig prijskaartje aanhangen danquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:14 schreef I. het volgende:
[..]
Grote onderhoudsbeurt
APK
Nieuwe voorbanden
Nieuwe remmen
Aircocheck-up
Distributieriem vervangen (doen ze later, nu geen tijd voor)
Kabel van ruitensproeier is doorgeknaagd
Heb hem ook pas morgenmiddag terug.
nog 3 kilo voor tweede doel en in totaal nog 8 kilo tot mijn uiteindelijke doelquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij mij is er 5kg aangekomen afgelopen 2 wekenWel opzettelijk.
Zit je al bijna op je doel? Of heb je niet echt een doel gesteld?
Nou, ik ga zondag op vakantie, maar midden augustus dan ben ik weer in lande, dus laten we die uitnodiging op een gegeven moment dan in de praktijk brengenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je staat op mijn lijst van mensen die ik graag een keer irl wil meemaken.
Dus ja, een soort van uitnodiging.
[..]
Oh oh oh lekker bezig CAquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog 3 kilo voor tweede doel en in totaal nog 8 kilo tot mijn uiteindelijke doel
¤1.100,-quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Djezus. Zal wel aardig prijskaartje aanhangen dan
yup! Ik heb echt al bijna 10 weken niet gesnoeptquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh oh oh lekker bezig CA![]()
Zijn vrij serieuze doelen welOok wel doorzettingsvermogen nodig maar dat lijk je vooralsnog wel te hebben
Lekker gedaan hoor!
Ripquote:
10 weken is een goed begin alquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup! Ik heb echt al bijna 10 weken niet gesnoept
Wel 1 keer biertjes gedronken tijdens festival. En volgende week weer. Maar ik kan me er toe zetten om het daarna weer direct op te pakken.
End at lukte normaal niet
Ik wil in november afgetraind naar Gran Canaria
Ga je voor langere tijd daar wonen en werken?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yup! Ik heb echt al bijna 10 weken niet gesnoept
Wel 1 keer biertjes gedronken tijdens festival. En volgende week weer. Maar ik kan me er toe zetten om het daarna weer direct op te pakken.
End at lukte normaal niet
Ik wil in november afgetraind naar Gran Canaria
Mijn auto was 900 euro, prima bakquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je een eenvoudig oud wagentje van kopen
Geen spaarpotje?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, niet heel praktisch. Ben straks wel praktisch broke.
vergeet je benen niet hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
10 weken is een goed begin alNu even uitbouwen nog he
![]()
En soms een cheatday moet gewoon kunnen hoor. Gewoon niet te vaak doen, maar dat lukt wel zo te lezen. November is nog even, dus gaat je lukken! Ik hoop volgend jaar zomer ook eindelijk fit te zijn. Vind het nu ook wel mooi maar het kan gewoon beter.
vakantie dit keerquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je voor langere tijd daar wonen en werken?
geen concrete plannen nu om daar te wonen/werken?quote:
mooi toch als die je zonder problemen van A naar B brengtquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn auto was 900 euro, prima bak
nee misschien over 5 jaar weer een keerquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen concrete plannen nu om daar te wonen/werken?
Mijn benen zijn sowieso al vrij dik, toen ik op de middelbare zat heb ik 4 jaar lang 5 dagen p/w 16 km gefietst, dat zie je nog wel. En geen idee hoe goed boksen voor je benen is maar kan wel hard trappen ook, vorige week die zak omgetrapt, deed wel pijnquote:
da's nog wel ff jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee misschien over 5 jaar weer een keer
Zeker!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooi toch als die je zonder problemen van A naar B brengt
Oh je hebt werk gevonden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net een nieuwe baanDus weer even 5 jaartjes sparen
Mja, true, maar wel zonder het comfort en de 'luxe' die in m'n huidige auto zit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je een eenvoudig oud wagentje van kopen
Wordt steeds kleiner helaas.quote:
Maar heb jij nu eigenlijk betaald werk dan wat je nu doet? Nee toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, true, maar wel zonder het comfort en de 'luxe' die in m'n huidige auto zit.
[..]
Wordt steeds kleiner helaas.
Lekker bezig jij hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes! Vandaag gesprek gehad, 1-8 beginnen
wat voor?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes! Vandaag gesprek gehad, 1-8 beginnen
Dit zijn de 11 meest verdachte transacties uit 2018quote:¤150,00 drugs
Niemand die drugs gebruikt heeft het over ‘drugs’. Wat zit hier achter?
Nope, wil na m'n vakantie weer beginnen, als alles een beetje meezit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb jij nu eigenlijk betaald werk dan wat je nu doet? Nee toch?
¤30 000 000,00 normale onschuldige transactie voor boodschappen ofzoquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit zijn de 11 meest verdachte transacties uit 2018
Heb je uitkering of springen je ouders bij?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, wil na m'n vakantie weer beginnen, als alles een beetje meezit.
Ach, je moet ergens beginnen. Gewoon je best doen, verlengen ze vast wel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja 3 maanden contract. maar komt wel goed
" ¤2,95 NPO Start Plusquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit zijn de 11 meest verdachte transacties uit 2018
Ziektewet ja, en had zelf wel een redelijk spaarpotje, maar tsja, niet kunnen werken hakt er wel in zeg maar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je uitkering of springen je ouders bij?
Deze is best normaal vind ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
" ¤2,95 NPO Start Plus
Ja hoor. "
ja daaromquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze is best normaal vind ikGezien hoeveel mensen die accounts allemaal delen met jan en alleman
Mja, dan heb je wel meer uitgegeven dan je aan ziektewet krijgtquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:38 schreef I. het volgende:
[..]
Ziektewet ja, en had zelf wel een redelijk spaarpotje, maar tsja, niet kunnen werken hakt er wel in zeg maar.
Ken jij mensen met npo start plusquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze is best normaal vind ikGezien hoeveel mensen die accounts allemaal delen met jan en alleman
Mn moederquote:
waarom zit hij erin? Coke zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Wat is jullie mening over Gordon die nu bij een verslavingskliniek zit?
Bij het grofvuil zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien moet hij wat minder coke gebruiken zoals Ancilla al gevat opmerktequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ja klopt, daar zat ik sowieso al snel op qua vaste lasten etc. Maar goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, dan heb je wel meer uitgegeven dan je aan ziektewet krijgtWeet niet hoeveel dat maandelijks is verder
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet hij wat minder coke gebruiken zoals Ancilla al gevat opmerkte
Dan heb je best veel vaste lastenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, daar zat ik sowieso al snel op qua vaste lasten etc. Maar goed.
Hij wilde niet zeggen waarvoor, maar dat lijkt wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zit hij erin? Coke zeker?
?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Beter tokens voor Chaturbate kopen danquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die hoeveelheid tokens bij xhamster zijn natuurlijk niet gratis
ik laat anderen betalen terwijl ik toekijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter tokens voor Chaturbate kopen dan
Waren het maar kosten waar ik plezier aan had.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die hoeveelheid tokens bij xhamster zijn natuurlijk niet gratis
ah succesquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Algemeen medewerker bij een outletstore / webwinkel
Je beleeft geen plezier aan wonen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Waren het maar kosten waar ik plezier aan had.
Dat is het beste uiteraardquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik laat anderen betalen terwijl ik toekijk
Waar ben je zoveel geld aan kwijt danquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Waren het maar kosten waar ik plezier aan had.
30k toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom TF mag je maar 25k belastingvrij bezitten
Omdat ze niet willen dat je geld achter houdt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Waarom TF mag je maar 25k belastingvrij bezitten
echt hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het beste uiteraarddie rich bitches krijgen al genoeg betaald
omdat je aan alle kanten beroofd wordtquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klopt idd. Bericht was uit 2017, toen wel 25k
Slangen zijn hetquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat je geld achter houdt.
Dat betekent namelijk dat je zelfstandig bent en dat je geld niet in de economie zit.
Is wel debiel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je aan alle kanten beroofd wordt
Nee ik zat op kantoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je dat meisje nog gechecked vanmiddag?
belasting = diefstalquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Slangen zijn het
[..]
Is wel debiel hoor
Dat wilt niet alleen Nibud kan ik je zeggenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef JanCees het volgende:
tegelijkertijd wilt Nibud dat je een buffer hebt van minimaal 15k
Lekker belasting betalen om mensen met uitkering te voorzien terwijl ze simpel aan de slag kunnen in de horeca maar dat niet elitair genoeg vindenquote:
huhquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilt niet alleen Nibud kan ik je zeggen
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker belasting betalen om mensen met uitkering te voorzien terwijl ze simpel aan de slag kunnen in de horeca maar dat niet elitair genoeg vinden
Ik zelf ookquote:
Jij bent wel echt obsessed met elitair zijn hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker belasting betalen om mensen met uitkering te voorzien terwijl ze simpel aan de slag kunnen in de horeca maar dat niet elitair genoeg vinden
Ja moet wel, anders kom je hier niet mee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel echt obsessed met elitair zijn he
Alsof dat het enige is waar je belasting voor betaalt en alsof werklozen allemaal werkschuw tuig zijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werken voor je centen hippie tuig
Nee, maar ik stoor me eigenlijk alleen aan dat deel van de belasting. En het salaris van Rutte en die NPO vent. Verder snap ik wel dat het nodig is hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar je belasting voor betaalt en alsof werklozen allemaal werkschuw tuig zijn
We betalen ook belasting voor Melkert-banen bij de popoquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar je belasting voor betaalt en alsof werklozen allemaal werkschuw tuig zijn
Volgens mij bedoel je pretentieus. Niemand hier is elitair namelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja moet wel, anders kom je hier niet mee.
dit is de dr.mikey memequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je pretentieus. Niemand hier is elitair namelijk.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PRETENTIEUSquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit is de dr.mikey meme
graag bijblijven aub
"In 2004 besloot het kabinet-Balkenende II de id-banen af te schaffen. Dit kon decentraal gefaseerd gebeuren; gemeenten mochten zelf bepalen in welk tempo zij de opheffing deden plaatsvinden"quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We betalen ook belasting voor Melkert-banen bij de popo
Ik bedoel te zeggen dat de politie relatief nutteloos is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"In 2004 besloot het kabinet-Balkenende II de id-banen af te schaffen. Dit kon decentraal gefaseerd gebeuren; gemeenten mochten zelf bepalen in welk tempo zij de opheffing deden plaatsvinden"
wiki
?
Pretentieus is een beetje verwaand. Beetje neerkijken op simpel volk, wat niet per se rijk volk hoeft te zijn. Elitair is meer dat het alleen bestemd is voor de rijken. Dus daar zit nog wel een verschil inquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
PRETENTIEUS
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Elitair 4) Kakkineus 5) Noten 6) Nuffig 7) Onbeschaamd 8) Veel eisen stellend 9) Verwaand 10) Vol inbeelding 11) Vol pretenties 12) Waanwijs
Ja mee eens, weg ermeequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de politie relatief nutteloos is.
Teveel ongein. Maar ik heb geen zin om hier meer te delen terwijl er triest volk rondhangt dat je letterlijk blind wenst.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ben je zoveel geld aan kwijt dan
hoezo dat nu weer?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de politie relatief nutteloos is.
Oplossingspercentages zijn genant, ze raden mensen aan vooral geen aangifte te doen, als als je het toch doet gooien ze het direct op de aflegstapel.quote:
Het idee is over het algemeen wel hetzelfde toch, als je rijk bent dan heb je vaak ook enige mate van intelligentie en kijk je ook neer op mensen. Niet altijd natuurlijk, maar doel meer op het feit dat bepaalde mensen pretenderen het perfecte leven te leiden en alles en iedereen veroordelen maar in werkelijkheid ver van die fantasie afzitten. En beetje memen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pretentieus is een beetje verwaand. Beetje neerkijken op simpel volk, wat niet per se rijk volk hoeft te zijn. Elitair is meer dat het alleen bestemd is voor de rijken. Dus daar zit nog wel een verschil in
als je aangifte wilt doen moet je meestal een afspraak maken, kan je een maand later een keer komenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oplossingspercentages zijn genant, ze raden mensen aan vooral geen aangifte te doen, als als je het toch doet gooien ze het direct op de aflegstapel.
Enige 2 misdaden waar ze zich mee bezighouden zijn moord en verkeersmisdrijven.
niet in mijn ervaring, tegen mij zeiden ze juist dat ik vooral wel aangifte moest doen, ook al was de pakkans miniemquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oplossingspercentages zijn genant, ze raden mensen aan vooral geen aangifte te doen, als als je het toch doet gooien ze het direct op de aflegstapel.
Enige 2 misdaden waar ze zich mee bezighouden zijn moord en verkeersmisdrijven.
Misdaad in Nederland loont nou eenmaalquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je aangifte wilt doen moet je meestal een afspraak maken, kan je een maand later een keer komen
echt te belachelijk voor woorden
Klopt iddquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misdaad in Nederland loont nou eenmaal
VVD LAW AND ORDERquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misdaad in Nederland loont nou eenmaal
Heb je een schuur?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
zolang het niet gaat om inbraak maar om drugscriminaliteit vind ik alles best
En als je dan aangifte doet waar ze vervolgens niks mee doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet in mijn ervaring, tegen mij zeiden ze juist dat ik vooral wel aangifte moest doen, ook al was de pakkans miniem
Voor de stats, je krijgt een beeld van waar, in geval van inbraak, inbraken over het algemeen voorkomen. Als er een patroon ontstaat kan je een profiel maken van degene die de inbraken pleegt. Ofzo. Maar ik ga niet pretenderen op dit vlak een expert te zijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je dan aangifte doet waar ze vervolgens niks mee doen.
Wat is iemand daar dan mee opgeschoten?
woon niet in brabant, dus dan zit je bij mij sowieso verkeerdquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt geen drugscriminaliteit voor ons dan. Zoek nog een kookplek.
wie maakt dat profiel danquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de stats, je krijgt een beeld van waar, in geval van inbraak, inbraken over het algemeen voorkomen. Als er een patroon ontstaat kan je een profiel maken van degene die de inbraken pleegt. Ofzo. Maar ik ga niet pretenderen op dit vlak een expert te zijn
Niemand pretendeert hier het perfecte leven te hebben. Je zit op fok. daar is alles mee gezegd lijkt mequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het idee is over het algemeen wel hetzelfde toch, als je rijk bent dan heb je vaak ook enige mate van intelligentie en kijk je ook neer op mensen. Niet altijd natuurlijk, maar doel meer op het feit dat bepaalde mensen pretenderen het perfecte leven te leiden en alles en iedereen veroordelen maar in werkelijkheid ver van die fantasie afzitten. En beetje memen natuurlijk
Maar dat heeft de politie gedaan, en als ze naar dat profiel handelen krijgen ze op hun flikker omdat ze racistisch zouden zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de stats, je krijgt een beeld van waar, in geval van inbraak, inbraken over het algemeen voorkomen. Als er een patroon ontstaat kan je een profiel maken van degene die de inbraken pleegt. Ofzo. Maar ik ga niet pretenderen op dit vlak een expert te zijn
Daar is ook teveel concurrentie, hier ligt de markt wagenwijd open man.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
woon niet in brabant, dus dan zit je bij mij sowieso verkeerd
Ja, ik zal geen namen noemen, maar er zit hier nou eenmaal triest volk dat zichzelf perfect vindt en op alles en iedereen commentaar moet hebben. Maarja, het is fok iddquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand pretendeert hier het perfecte leven te hebben. Je zit op fok. daar is alles mee gezegd lijkt me
Is dat dan de schuld van de popo?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat heeft de politie gedaan, en als ze naar dat profiel handelen krijgen ze op hun flikker omdat ze racistisch zouden zijn.
Geen idee. Ik herken niemand hier daarin. Om maar even voor mijzelf persoonlijk te spreken, de reden dat ik commentaar op bepaalde users hier heb is niet omdat ik vind dat ik perfecter ben dan zij zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, ik zal geen namen noemen, maar er zit hier nou eenmaal triest volk dat zichzelf perfect vindt en op alles en iedereen commentaar moet hebben. Maarja, het is fok idd
Nee, maar jij doet het ook sowieso anders. Maar ik heb ook het idee dat het een soort narcisme is, dat is sowieso anders. Nooit eigen fouten kunnen inzien etc. Maar het is meer voor de meme ook he ( dat elitaire)quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herken niemand hier daarin. Om maar even voor mijzelf persoonlijk te spreken, de reden dat ik commentaar op bepaalde users hier heb is niet omdat ik vind dat ik perfecter ben dan zij zijn in ieder geval.
Nederlanders houden nou eenmaal van zeiken op alles, het is nooit goed lolquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Politie in India ook, krijg je een gratis beurt als je aangifte doet van verkrachting![]()
Ik denk altijd maar dat de gemiddelde klaagzeverzak in Nederland echt zijn dorpje of stadje noot uit is geweest en in een vissenkom leeft.
Over een jaar of 2,3 ben ik beschikbaar voor meets.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ik ga zondag op vakantie, maar midden augustus dan ben ik weer in lande, dus laten we die uitnodiging op een gegeven moment dan in de praktijk brengen
Alsof Nederland een of ander derdewereldland is inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Politie in India ook, krijg je een gratis beurt als je aangifte doet van verkrachting![]()
Ik denk altijd maar dat de gemiddelde klaagzeverzak in Nederland echt zijn dorpje of stadje noot uit is geweest en in een vissenkom leeft.
Beetje kromme vergelijking wel hequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Nederland een of ander derdewereldland is inderdaad
2, 3 jaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over een jaar of 2,3 ben ik beschikbaar voor meets.
Dan gaan we wel een keer winkelen.
Gaat om de essentiequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking wel he
Ja de politie-instituten in België en Spanje zijn inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof Nederland een of ander derdewereldland is inderdaad
Echt hèquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2, 3 jaarDan ben ik allang weer in een FOK!pauze hoor, gok ik...
Ja preciesquote:
31 hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Het is hier nog steeds 34 graden buiten
cheeseburger 1 euroquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Tering die King Box van Burger KingHoe goedkoop willen ze fastfood maken
niet goedkoop genoegquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Tering die King Box van Burger KingHoe goedkoop willen ze fastfood maken
2 burgers, en kipnuggets, en patat, en cola voor 5 euroquote:
Oh chillquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in de stad
- 2 Hot Wings
- 1 Popcorn Chicken Small
- 1 Crispy Burger
- 1 Medium Frites
voor 3,95 op dinsdag
GENOTquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in de stad
- 2 Hot Wings
- 1 Crispy Burger
- 1 Medium Frites
voor 3,95 op dinsdag
KFC heeft ook altijd goede dealsquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zag in de stad
- 2 Hot Wings
- 1 Crispy Burger
- 1 Medium Frites
voor 3,95 op dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |