Nice.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zag het staan. Moet even een recept opzoeken waarmee ik ooit gerookte zalm heb gemaakt.
Wel eens een shirt aangedaan waar nog een cumvlek op zat, had ik niet gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vergeet toch ook wel eens je gulp dicht te doen na het pissen, maakt je nog geen slechte leraar.
Wat wel erg kwalijk is dat Nederland zijn welvaart op het spel gaat zetten door verregaande klimaatdoelen te stellen terwijl wij als mini-land slechts 0,00002 procent bijdragen aan de totale vervuiling van de Aarde, die mensen mogen ze wat mij betreft opsluiten op een gesloten afdeling, er mag en moet wel wat gebeuren na een paar honderd jaar massale roofbouw door de mens maar doe het dan wel planeetomvattend aub.
Binnen. Dus ik hoop dat de koeling goed is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:58 schreef Flippiee het volgende: [..] Living on the edge!!!! Oh man wat zuur
Is het trouwens binnen of buiten? Ik ga misschien weer naar de kermis.
![]()
Zeg je dat het een dun soort vanillevla isquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Wel eens een shirt aangedaan waar nog een cumvlek op zat, had ik niet gezien.
En ik ben dan ook niet een toonaangevende docent waar heel de wereld naar moet luisteren, subtiel verschil.
Dat zeg ik, het is volslagen kansloos zolang China en India (en Indonesië en Afrika) niet meewerken.
Wooowquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
"Het warmterecord gaat de geschiedenisboeken in, want het is heel uitzonderlijk"
NATUURLIJK WANT HET IS EEN RECORD![]()
Veeeel te warm daarvoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
Mijn mams wilde vanmiddag gaan winkelen, ik ging mee met tegenzin.
#warm
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
#warm
Waarom zei je ja?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef moemoe het volgende:
#warm
Ik sjokte ook echt door de stad.quote:
Is dat trouwens een beetje te doen met je oog? Of ben je levensgevaarlijk aan het rondscheuren over die plattelandswegenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend al kut in de auto.
dan leef ik liever nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sjokte ook echt door de stad.
Maar een dag niet gewinkeld, is een dag niet geleefd.
Jeweet.
Dat ook maar ga zo toch fietsen!!!quote:
Online shoppen terwijl een ventilator in je gezicht blaastquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik sjokte ook echt door de stad.
Maar een dag niet gewinkeld, is een dag niet geleefd.
Jeweet.
Strijder jij wel hoor, altijd doorzettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook maar ga zo toch fietsen!!!
[..]
Online shoppen terwijl een ventilator in je gezicht blaast
Heb je airco in je auto?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vond het vanochtend al kut in de auto.
Ik had eigenlijk gewoon zin om samen te lunchen en daarna richting huis. Maar mijn mams zag dat toch iets anders: nou vooruit dan maar. Omdat ze het zo lief vroeg dusquote:
Ging verrassend goed jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat trouwens een beetje te doen met je oog? Of ben je levensgevaarlijk aan het rondscheuren over die plattelandswegen
Er zijn grenzen voor mijn moederliefdequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je airco in je auto?
[..]
Ik had eigenlijk gewoon zin om samen te lunchen en daarna richting huis. Maar mijn mams zag dat toch iets anders: nou vooruit dan maar. Omdat ze het zo lief vroeg dus.
Hoiiiiiii man, kusjes en kroeltjes dit dat maar fik lekker zelf compleet af, ik ga in een koelkast zittenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn grenzen voor mijn moederliefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |