Kijk uit, straks ben je dood.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 20:36 schreef Jimbo het volgende:
Het is aan het rommelen door het onweer
Als het zo goed losgaat ga ik buiten liggen in de tuin als een stervis![]()
stervis is leukerquote:
Heuj, hoe kom je er van afquote:
Maar je speelt alleen maar kutgames. Blijf dus maar leven.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stervis is leuker
[..]
Heuj, hoe kom je er van af
Als ik sterf mogen mn ps4 games over het PS4 topic verdeeld worden hoor![]()
(Ik zie een mooie winactie in het verschiet.)
Dat is het liefste wat je ooit gezegd hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je speelt alleen maar kutgames. Blijf dus maar leven.
Al verschillende auto's geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Prof tournaments gehaald, nu masters.
Kom gewoon met geen mogelijkheid voorbij de nummer 1, al in Cali. Ben bang dat mijn platina hier stopt.
Macchina en de Nano tot nu toe.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al verschillende auto's geprobeerd?
Gewoon doenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:02 schreef dud0r het volgende:
Ik ga denk ik aan Detroit beginnen als ik klaar ben met Dishonored 2
De meeste spoilers kun je voorkomen door andere keuzes te maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:54 schreef Jimbo het volgende:
Mooi spelletje wel dat Detroid, dem feel tho (al las ik de spoiler op foks al)
Ze hebben vrouwen de hoofdrol gegeven. Dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:05 schreef Pheno het volgende:
Na een paar uur wolfenstein: OMG, wat hebben ze gedaan :’)
ik kies ervoor om zelf mn keuzes te makenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De meeste spoilers kun je voorkomen door andere keuzes te maken.
Dinsdag of woensdag de bekendmaking? Ik vergeet dat elke keer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon doen
Hoop vooral dat de nieuwe PS+ games om te smullen zijn, dan heb ik wat te spelen na detroid(al is de ps4 toch constant bezet met DQB2
was vroeger dinsdag, tegenwoordig woensdagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dinsdag of woensdag de bekendmaking? Ik vergeet dat elke keer.
Dat heb ik me chaosbane. Die hebben 3 trophy's die ik niet kan halenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet nog 1 Minecraft Trophy, is hij gebugged
3 zelfs? Jezus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat heb ik me chaosbane. Die hebben 3 trophy's die ik niet kan halen
Wat een kutspel trouwens, slechtste 60 eur die ik dit jaar uitgegeven heb..... en ik heb anthem gekocht, kan je nagaan.
Oef ik kan je een waslijst geven maar ik zal t korthouden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 zelfs? Jezus.![]()
Wat is er slecht aan? Zag er wel gaaf uit.
Op psnprofiles zie ik 1 trophy met 0%, welke zijn er volgens jou gebugged?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oef ik kan je een waslijst geven maar ik zal t korthouden.
•De game heeft amper een verhaal (niet dat mij dat veel boeit maar veel mensen wel)
•Zeer eentonig
•Weinig te veranderen aan je character op wat skills na
•Heel veel bugs, random crashes, dingen die niet goed werken en het dev team zegt dat xbox en sony constant hun nieuwe patch niet accepteren, echter wachten we nu al sinds een week na de release op de eerste patch met zogenaamd meer content, en die komt dus elke keer niet
•Verschrikkelijk kort. De eerste playthrough duurde denk ik 5 uur, daarna heb ik hem met de andere 3(4?) charcters doorgespeeld en deed ik over één run zn 2 uur tot max lvl en het einde van het verhaal.
•Online spelen werkt voor geen meter, je krijgt of een kick of het spel blijft hangen
En zo is er nog wel heel veel, maar heb t al een tijd niet aangeraakt dus zou het nu even niet weten. Weet wel dat ik de game al geplat had ware het niet door de bugsDenk dat als de patch er eindelijk is, als die er ooit komt, dat ik hem nog even opstart zodat de laatste 4 trophy's poppen en dan gooi ik hem weer in de kast. Echt zonde van mn geld geweest dit spel
Uit mn hoofd:quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op psnprofiles zie ik 1 trophy met 0%, welke zijn er volgens jou gebugged?
Een korte campaign klinkt wel aardig, is weer eens wat anders. Snap dat je dan geen 60 euro wil betalen, maar toch.
Dan lukt de rest ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Horizon nu aan de master tournaments. Zit op 4/12 goud. Pfoe. Langzaam, stukje bij beetje word ik beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |