Pics van je racefietsquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:29 schreef Slobeend het volgende:
Net bijna overleden op de racefiets. Tyfus warm.
Dat moest ik even kwijt.
Drie prachtige knechten voor Landa.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
Quintana, Amador, Verona
Bardet, Cherel, Frank
Van Avermaet, Geschke, Pauwels
Lutsenko, G. Izagirre
A. Yates, Impie, Juul-Jensen
Henao
Bernard
Woods, Bettiol
Perichon
Van Baarle
Kamna, Arndt
Politt
Caruso
Moinard
Wellens, De Buyst
Teunissen, A. Jansen
Ourselin
Ladagnous
Richeze
Trek is nog aan het rijden voor het ploegenklassement.quote:
Omdat je het warm hebt en snakt naar een Corona?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Redelijk tevreden over deze groep al benadert het de perfectie nog niet.
Waarom post ik dit?
Een schreeuw om aandacht.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom post ik dit?
Geen idee, waarom?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Waarom post ik dit?
Afkoel TV werkt dan nog beterquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef Raap het volgende:
Even overschakelen naar het zwemmen op npo2 voor wat verkoeling
Ik drink niet meer, sinds eergister.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat je het warm hebt en snakt naar een Corona?
Tweequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie prachtige knechten voor Landa.
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik drink niet meer, sinds eergister.
Doet die manische Marleen Veldhuis nog mee? Daar moest ik altijd enorm om lachen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:36 schreef Raap het volgende:
Even overschakelen naar het zwemmen op npo2 voor wat verkoeling
Dat wil ik nog wel in overweging nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weer
Aan wie vraag je dat?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
Rossetto zit er blijkbaar ook bij namens Cofidis.
(Zou het wat uitmaken?)
Jij hebt een groot probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:41 schreef El-Stinho het volgende:
Rossetto zit er blijkbaar ook bij namens Cofidis.
(Zou het wat uitmaken?)
Quintana lost al op de eerste klim.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef BobW het volgende:
Kopgroep zal het lastig krijgen als Quintana mee zit, die gaan het niet redden.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel handig om water te blijven drinken hoor, met dit weer
Hebben we onze zelfverklaarde fitness guru, wat moet ik straks in de namiddag als avondeten eten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou zo en zo veel water moeten drinken, daar staat een temperatuur geheel los van.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we onze zelfverklaarde fitness guru, wat moet ik straks in de namiddag als avondeten eten?
Quintana zal weinig knechten idd.quote:
Kwarkquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we onze zelfverklaarde fitness guru, wat moet ik straks in de namiddag als avondeten eten?
Dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou zo en zo veel water moeten drinken, daar staat een temperatuur geheel los van.
Helpt dikkertjes om vol te zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |