Gek he?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die blijft voor altijd dicht toch
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die blijft voor altijd dicht toch
Je kan er ook gewoon niet posten .quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van mij mag het dicht blijven hoor
Van mij ook. Genoeg alternatievenquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van mij mag het dicht blijven hoor
Genoeg sc alternatieven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mij ook. Genoeg alternatieven
Godver simpelquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet want het is dicht
Gelachen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet want het is dicht
Ik heb een topic voor jou geopendquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
@:charleskinbote @:fok-it goed verhaal wel.
Blij dat je het kon waarderenquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
@:charleskinbote @:fok-it goed verhaal wel.
Wanneer lees je die? In principe gebruik je noten om het verhaal niet op te houden, maar die noten zelf zijn ook verhaal...quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Blij dat je het kon waarderenEn die voetnoten zijn heel typisch voor zijn stijl idd, Infinite Jest heeft 150 pagina's aan voetnoten
en dts was geen scquote:
Is voor hem een manier om uit te wijden op bepaalde punten, om het verhaal te fragmenteren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wanneer lees je die? In principe gebruik je noten om het verhaal niet op te houden, maar die noten zelf zijn ook verhaal...
Is die Inifinite Jest een beetje doorheen te komen dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Is voor hem een manier om uit te wijden op bepaalde punten, om het verhaal te fragmenteren.
Wat bedoel je met "doorheen te komen"?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die Inifinite Jest een beetje doorheen te komen dan?
Wordt door veel mensen als moeilijk te lezen beschouwtquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "doorheen te komen"?
Is zeker geen makkelijk boek nee, maar is wel de moeite waard. Het wordt heel erg gedreven door taal en stijlfiguur en veel minder door traditionele plot (het is bv. qua chronologie superchaotisch).quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt door veel mensen als moeilijk te lezen beschouwt
Zal ook wel de reden zijn dat het nooit vertaald is zeker dan of nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Het wordt heel erg gedreven door taal en stijlfiguur
gelukkig zijn we hier zo welkom tussen de verheven hoge heren.quote:
Is volgens mij wel naar meerdere talen vertaald? Maar dat wordt lastig inderdaad, het Engels is heel idiomatisch (verschillende groepen mensen spreken verschillende varianten Engels, er zit een groep francofonen in die gebroken Engels spreken) en hij heeft ook een behoorlijk aantal woorden zelf verzonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ook wel de reden zijn dat het nooit vertaald is zeker dan of niet
hoor rare verhalen over je ouwe makker.quote:
Dat zou in principe geen reden moeten zijn, A clockwork orange is ook vertaald volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en hij heeft ook een behoorlijk aantal woorden zelf verzonnen.
Het is te doen natuurlijk, maar een groot aspect gaat verloren. De manier waarop hij verschillende soorten Engels combineert is heel typerend voor dat boek.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou in principe geen reden moeten zijn, A clockwork orange is ook vertaald volgens mij
quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoor rare verhalen over je ouwe makker.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
eerst dts winnen,En je nu te groot voelen voor het normale volk.
Domme tyfus stumperds?quote:
Die beschrijving klinkt wel als genot thoughquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Het is te doen natuurlijk, maar een groot aspect gaat verloren. De manier waarop hij verschillende soorten Engels combineert is heel typerend voor dat boek.
Een van mijn andere favoriete boeken, 2666, vergelijkbaar met Infinite Jest op een aantal manieren, heb ik in het Nederlands gelezen. Later las ik over het originele Spaans dat een van de delen van het boek een mengeling is van Spaans uit alle verschillende taalregio's (Argentinië, Chili, Mexico, Spanje) maar eigenlijk niet tot één van die varianten gerekend kan worden. Heel spijtig dat dat aspect verloren is gegaan bij het vertalen
jammer vriend.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
[..]Vooral die verhalen geloven ja. Dan kom je er wel.
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die beschrijving klinkt wel als genot though
8 euro maar. Dat is niet duurquote:
Siquote:
https://www.bol.com/nl/p/2666/9200000015493972/quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Nice![]()
Je gaat echt wat meemaken
Welke versie heb je?
Ja duh ze post tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:58 schreef I. het volgende:
[..]
Heb jij de hitte nog een beetje overleefd?
aight, vind die wel chiller uitzien dan mijn exemplaar. Heb die van Meulenhoff (eerste Nederlandse vertaling), voor 5 euro gekocht op een rommelmarkt, maar die is echt zo idioot zwaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/2666/9200000015493972/
Moet er alleen nog wat bij hebben, dan heb ik gratis bezorging
al dat onnodige drama.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aight, vind die wel chiller uitzien dan mijn exemplaar. Heb die van Meulenhoff (eerste Nederlandse vertaling), voor 5 euro gekocht op een rommelmarkt, maar die is echt zo idioot zwaarJe moet hem echt op je schoot leggen om een beetje fatsoenlijk te lezen
Koop het origineel zonder vertaling danquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ik vind cover eigenlijk best wel belangrijk
Ik vind het ook zo lelijk dat vertaalde boeken met hun Nederlandse titel op de cover staan. Ik bedoel prima vertaling maar hou het origineel er gewoon op
oh cover hoeft wat mij betreft niet mooi te zijn, zolang hij maar niet lelijk is. zag ooit iets van marquez liggen met superkitscherige boeketromanfoto van een vrouw o.i.d.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja ik vind cover eigenlijk best wel belangrijk
Ik vind het ook zo lelijk dat vertaalde boeken met hun Nederlandse titel op de cover staan. Ik bedoel prima vertaling maar hou het origineel er gewoon op
Nee want vind Nederlands wel chiller lezenquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Koop het origineel zonder vertaling dan
Oh dat vind ik echt vreselijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh cover hoeft wat mij betreft niet mooi te zijn, zolang hij maar niet lelijk is. zag ooit iets van marquez liggen met superkitscherige boeketromanfoto van een vrouw o.i.d.van mijn hardcovers haal ik dat papier altijd af omdat ik dat irritant vind, dan staat alleen nog op de rug de naam en is de rest gewoon kaal
quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)w.1.2.ProductPageUrl![]()
___ deze
Engels Duits Frans heb ik liever origineelquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want vind Nederlands wel chiller lezen
Hier flink afgekoeld. 21 gradenquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:08 schreef Metalfrost het volgende:
verlepte teringzooi met deze kuthitte
nu nóg 31 graden binnen
Daar is mijn Duits echt veel te beperkt voorquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Engels Duits Frans heb ik liever origineel
vind dat juist wel wat hebben, daarnaast kiest de schrijver eigenlijk nooit zelf voor hoe het boek uitziet. dfw haatte de originele kaft van infinite jest omdat hij het vond uitzien als "de kaft van de veiligheidsboekjes die in het vliegtuig zitten"quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt vreselijkIk heb 100 jaar eenzaamheid hier, hoe ik er ooit aan ben gekomen geen idee, ook nog geen letter in gelezen, maar die is dus ook helemaal kaal. vind dat echt niks
wtfquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:08 schreef Metalfrost het volgende:
verlepte teringzooi met deze kuthitte
nu nóg 31 graden binnen
Vloeiend niet. Spreken zeker nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is mijn Duits echt veel te beperkt voor
Jij spreekt en leest alledrie vloeiend?
Geloof ik graag ja. Aircogenot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kantoor is wel spontaan een goede locatie om te zijn
geen idee heb er niet veel van mee gekregen.quote:
Precies. Doe dan ook geen aannames en geef niet random mensen de schuld overal van.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
geen idee heb er niet veel van mee gekregen.
Lekker helicopteren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik lig naakt op bed met de ventilator gemikt op mijn puntje puntje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uit welke hoek komt het?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Precies. Doe dan ook geen aannames en geef niet random mensen de schuld overal van.
Probeer je ventilator te swaffelen I dare youquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik lig naakt op bed met de ventilator gemikt op mijn puntje puntje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is goed dichtgemaakt (vanwege eerdere rechtszaken mbt dit gok ik)quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer je ventilator te swaffelen I dare you
Koekoek.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://howthedarkpresses.tumblr.com/post/119244150712![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Is gewoon allergische reactie hoorquote:
quote:
Wat is jouw hitteplan Stijn?quote:
Ik slaap bovenop mijn dekbed. Overdag zit ik in de woonkamer met alle gordijnen naar beneden, drink veel water wat ik uit de vriezer koel.quote:
Probeert je poes nog te ontsnappen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is best te doen. Woonkamer ook.
Klinkt goed klinkt goed.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik slaap bovenop mijn dekbed. Overdag zit ik in de woonkamer met alle gordijnen naar beneden, drink veel water wat ik uit de vriezer koel.
Enige domper is dat ik vrijdagochtend wel de deur uitmoet.
Schaf een multi split aanquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik slaap bovenop mijn dekbed. Overdag zit ik in de woonkamer met alle gordijnen naar beneden, drink veel water wat ik uit de vriezer koel.
Enige domper is dat ik vrijdagochtend wel de deur uitmoet.
Picnicquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Morgenochtend naar de winkel en verder deur niet meer uit. Fuck de hitte.
Amsterdamquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Jullie verklaren me voor gek als je weet waar ik morgen heen ga
IKEA? Strand?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Jullie verklaren me voor gek als je weet waar ik morgen heen ga
Wel vlakbij Amsterdam, maar niet Amsterdamquote:
Strand ga ik zondag heen. Maar je zit closequote:
Te dichtbijquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vlakbij Amsterdam, maar niet Amsterdam
Echte Utrechterquote:
Woonboulevard dus?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Strand ga ik zondag heen. Maar je zit close
Nee je zat closer met het strand. Qua warmte danquote:
saunaquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je zat closer met het strand. Qua warmte dan
quote:
Ah.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je zat closer met het strand. Qua warmte dan
quote:
Je werk?quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker man
Sta er al 2 dagen en morgen weer, @:tjacka snapt me wel
waar werk jequote:Op donderdag 25 juli 2019 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha ja
het is echt letterlijk een sauna t ussen de frituur bakplaat en oven
Ik probeer maar zit mobiel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijf dan nog even met ons wakker.
Heel gezellig
[ afbeelding ]
Nice, als kok dan of?quote:
Hm, ja, zal wel wat in zitten idd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]Naja was al lang van te voren afgesproken, en schijnt goed voorje lichaam te zijn als je dat op warme dagen doet. Kan je beter tegen de hitte
Eens. Moet er half 9 uit. En ik ben bang dat als ik ga proberen door te halen ik alsnog om 5 uur ofzo in slaap val en dan door mn wekker heen slaapquote:
Mwuah. Kok kan ik mezelf niet echt noemen. Heb er niet geleerd voor ofzo. Doe vooral de voorgerechten en borden opmakenquote:
Mja dan kan je toch wel aardig portie kokenquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah. Kok kan ik mezelf niet echt noemen. Heb er niet geleerd voor ofzo. Doe vooral de voorgerechten en borden opmaken
kan ook wel alle hoofdgerechten klaarmaken, maar meer omdat ik alles uit mn hoofd weet
Hoe vind je 't tot nu toe?quote:
Oeiquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Moet er half 9 uit. En ik ben bang dat als ik ga proberen door te halen ik alsnog om 5 uur ofzo in slaap val en dan door mn wekker heen slaap
Ik hebme juist voorgenomen dat dit mn laatste keer horeca wordtquote:Op donderdag 25 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja dan kan je toch wel aardig portie kokenOok zonder diploma kan je dan nog wel ergens anders werken qua kleinschalige restaurants enzo
Nee precies. Irritant is dat met die warmte. Mja, ik heb nog 1,5 week vakantie om wat aan mijn ritme te doen als het voorbij isquote:Op donderdag 25 juli 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe vind je 't tot nu toe?
[..]
OeiDat lijkt me ook niet verstandig nee.
Ik moet m'n auto dus wegbrengen morgenochtend.Het liefst om 8:00 al, maar joe, dat gaat 'm dus echt niet worden hè.
En ik heb afgelopen nacht al doorgehaald, dus twee dagen achter elkaar is niet echt heel gezond.
Niet te doen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hebme juist voorgenomen dat dit mn laatste keer horeca wordt
Klopt ja. Niet te doen. Ga vannacht desnoods wel in de woonkamer op m'n bank slapen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee precies. Irritant is dat met die warmte. Mja, ik heb nog 1,5 week vakantie om wat aan mijn ritme te doen als het voorbij is
Dan kan je beter wat anders gaan doen jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoooo saai
En helpt ookniet echt voor je cv en lange dagen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik ga me er toch maar aan wagen,
sterkte jongens morgen xoxo
Trustee, jij ook hè.quote:Op donderdag 25 juli 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik ga me er toch maar aan wagen,
sterkte jongens morgen xoxo
dag meneer spaghettiquote:
Ik was vandaag depressiefquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha ja
het is echt letterlijk een sauna t ussen de frituur bakplaat en oven
Het is heet manquote:Op donderdag 25 juli 2019 02:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee ben ik niet hoor. Maar ik kan echt niet tegen mensen die zeuren.
Hee dude, hoe is het?quote:
Scruppie 👊quote:
Hey motorblokquote:
Gaat wel okay. Zit nog in Rusland ja... Denk nog een maand maar heb eigenlijk zin om naar huis te gaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Scruppie 👊
[..]
Hey motorblok![]()
Wel prima hoor. Hoe is het met jou? Zit je nog in Rusland?
Ja, vorige week ontvangen. Ik ben geslaagdquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Zit nog in Rusland ja... Denk nog een maand maar heb eigenlijk zin om naar huis te gaandaarna wel een maand vakantie.
Uitslag van je cursus al terug ondertussen?
Netjesquote:Op donderdag 25 juli 2019 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, vorige week ontvangen. Ik ben geslaagd![]()
Is de temperatuur in Rusland beter te harden dan hier?
Maand vakantie is wel lekker.
Oei, goed smeren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Netjes
Ja weer is wel goed. Tussen de 20 en 25 graden vaak... Weekend gaat wel richting de 30
Zondag als ik naar het strand ga ja... Verder sta ik meestal binnenquote:
Hoe is het?quote:
Nice!! Wat voor?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
14:00 uur sollicitatiegesprek voor fulltime baan
Mogguhquote:
Succes!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
Succes!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
Lekkah. Succes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
Thx![]()
Een Vriend van mijn ouders hebben een eigen Bedrijf. Dus voor 99% al in the pocket. Maar ondanks ik die mensen ken, ben ik best wel zenuwachtig![]()
Soort bol.com alleen dan outlet ervan. En ze hebben ook een winkel. Maar voornamelijk verkoop via website.
Gewoon algemeen medewerker, spullen controleren, testen, compleet maken en dan op de website zetten. Van boeken tot airco’s en van airco’s tot tandenborstels
Italiaans ; )quote:Op donderdag 25 juli 2019 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hebme juist voorgenomen dat dit mn laatste keer horeca wordt
25 minuten fietsen en 20 min metroquote:
was dat maar zoquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was al even bang dat je er voor naar Tenerife moest.
Die plannen kunnen wel even de ijskast in als je fulltime baan hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
25 minuten fietsen en 20 min metro
[..]
was dat maar zo
Yup 5 jaar ongeveer. Lekker doorsparen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die plannen kunnen wel even de ijskast in als je fulltime baan hebt.
Lekker hoor. Hoeveel kost zoiets daar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup 5 jaar ongeveer. Lekker doorsparen.
Sowieso appartement kopen in Tenerife
We willen in costa del silencio. Dus iets goedkoper dan het gebied waar jij hebt gezet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hoeveel kost zoiets daar?
Ik ben al die gebieden een beetje zoek.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen in costa del silencio. Dus iets goedkoper dan het gebied waar jij hebt gezet.
Tussen de 100.000 en 150.000 euro.
Maar de markt gaat wel in elkaar klappen wordt voorspeld binnen nu en 2 jaar
Oke vanaf vliegveld...quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben al die gebieden een beetje zoek.![]()
Oh lol. Het loopt ook allemaal geruisloos in elkaar over. Je hebt het bijna niet in de gaten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oke vanaf vliegveld...
Golf del Sur (Engels gebied)
Costa del Silencio (helaas veel Belgen)
Los cristianos (1e drukke toeristen gebied)
Playa de las america (2e en tevens bekendste)
Costa adeje (3e toeristengebied)
Jij zat in 2 PDLA
Kloptquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lol. Het loopt ook allemaal geruisloos in elkaar over. Je hebt het bijna niet in de gaten.
Ik had die tussenlanding op Fuerteventura, dat eiland zag er een partij saai uit toen we erover vlogen. Alleen maar kaal daar. En heel sporadisch een gebiedje met wat huisjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
Behalve tussen costa silencio en los cristianos dan. Grote berg
Das toch moeilijk ver naar je werk pfoeequote:Op donderdag 25 juli 2019 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
25 minuten fietsen en 20 min metro
[..]
was dat maar zo
Je derde been?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:24 schreef scrupuleus het volgende:
Ik geniet van een vlieg die over mijn been loopt
Het is een beetje alsof Sinterklaas op zijn schimmel aan het rijden is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee, al is prikkeling bij mijn derde been nooit ver weg.
Zo'n stevige schimmel waar je lekker op kunt rijden..quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof Sinterklaas op zijn schimmel aan het rijden is.
🐎quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo'n stevige schimmel waar je lekker op kunt rijden..
Oehlala.
Nee 10 minuten metroquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Das toch moeilijk ver naar je werk pfoee
eiland met veel windquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had die tussenlanding op Fuerteventura, dat eiland zag er een partij saai uit toen we erover vlogen. Alleen maar kaal daar. En heel sporadisch een gebiedje met wat huisjes.
Waar ligt dat aan dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee 10 minuten metrotypefoutje
[..]
eiland met veel wind
Vond Lanzarote ook wel mooi.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wel mooie witte stranden blijkt.
Ook Nog nooit geweest. Ik wil in november naar gran canaria 2 weken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond Lanzarote ook wel mooi.
Lekkah.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook Nog nooit geweest. Ik wil in november naar gran canaria 2 weken.
Was eerst oktober. Maar krijg een 3 maanden contract, dus vakantie kan dan niet in oktober
100 jaar eenzaamheid is wel echt een aanraderquote:Op donderdag 25 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt vreselijkIk heb 100 jaar eenzaamheid hier, hoe ik er ooit aan ben gekomen geen idee, ook nog geen letter in gelezen, maar die is dus ook helemaal kaal. vind dat echt niks
Nou doe er nu al 30 en dat gun je niemandquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
100 jaar eenzaamheid is wel echt een aanrader
ja doe ik ook, vaak vind ik dat papier maar lelijk ook maar het leest voor geen meter.quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh cover hoeft wat mij betreft niet mooi te zijn, zolang hij maar niet lelijk is. zag ooit iets van marquez liggen met superkitscherige boeketromanfoto van een vrouw o.i.d.van mijn hardcovers haal ik dat papier altijd af omdat ik dat irritant vind, dan staat alleen nog op de rug de naam en is de rest gewoon kaal
jij snaptquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja doe ik ook, vaak vind ik dat papier maar lelijk ook maar het leest voor geen meter.
Iedereen is op vakantie. Plus het is gewoon te warm voor de kinderen om buiten te spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel grappig dat de speeltuinen al bijna de hele week leeg zijn.
True. Die van mij is zo loom als wat. Mama is vrij met haar maar de kleine heeft nergens zin in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen is op vakantie. Plus het is gewoon te warm voor de kinderen om buiten te spelen.
Ik was vanochtend te laat wakker om nog even lekker buiten te gaan trainen. En de kleine te vroeg wakker.
wat een lillekerdquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gezicht van Epstein, net Pepe
ja wel hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen
moet jij je luie kind niet vervelen of zo malootquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de toegang gratis is.
Ik ben aan het werk, idioot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
moet jij je luie kind niet vervelen of zo maloot
"werk"quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, idioot.
quote:
Die van mij is zo actief als ik weet niet wat. Wat nu nog wel te doen is met de temperatuur maar die gek wil vanmiddag met 39 graden ook nog buiten spelen en fietsen en rennen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Die van mij is zo loom als wat. Mama is vrij met haar maar de kleine heeft nergens zin in.
Dat is geen goed idee. Hahaquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is zo actief als ik weet niet wat. Wat nu nog wel te doen is met de temperatuur maar die gek wil vanmiddag met 39 graden ook nog buiten spelen en fietsen en rennen.
Ik heb op het heetste uur van de dag een sollicitatiegesprekquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die van mij is zo actief als ik weet niet wat. Wat nu nog wel te doen is met de temperatuur maar die gek wil vanmiddag met 39 graden ook nog buiten spelen en fietsen en rennen.
Succesquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op het heetste uur van de dag een sollicitatiegesprekDat vind ii wel kut, kom je helemaal bezweet aan
Handdoekje mee, kan je jezelf droog deppen. Beetje inkijk laten zien, daar het dan nog wel een beetje laten glimmen van het zweet en hoppa. Baan voor 150% zekerheid binnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op het heetste uur van de dag een sollicitatiegesprekDat vind ii wel kut, kom je helemaal bezweet aan
Een half uur in je auto met airco blijven zitten van tevorenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Airco van auto op 16 graden genot, standje 7quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een half uur in je auto met airco blijven zitten van tevoren
flik jij dat ook altijd zo?quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Handdoekje mee, kan je jezelf droog deppen. Beetje inkijk laten zien, daar het dan nog wel een beetje laten glimmen van het zweet en hoppa. Baan voor 150% zekerheid binnen
Ja ik heb gelukkig wel aircoquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een half uur in je auto met airco blijven zitten van tevoren
Het is de vader en moeder van een goede vriend van mijquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Handdoekje mee, kan je jezelf droog deppen. Beetje inkijk laten zien, daar het dan nog wel een beetje laten glimmen van het zweet en hoppa. Baan voor 150% zekerheid binnen
Zeker weten. Mijn huidige manager is een vrouw. Hoe denk je dat ik bij het orienterende gesprek al zo goed als aangenomen was.quote:
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:
hier lijkt het koeler dan gisteren momenteel
ja hier ook gelukkigquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen.
Gisteren zat ik verkoelend op kantoor en vandaag thuis.
Voel wel wat wind
Zo is werken toch wel plezierig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja hier ook gelukkig![]()
lekker werken in de tuin zo met een natte handdoek om mijn voeten
quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Lekker binnen zitten met gordijnen dicht.
liever ijswater en ijsjesquote:
goed idee jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Lekker binnen zitten met gordijnen dicht.
nee vormingquote:
Doe het ook voor de kat, eigenlijk meer voor haar dan voor mezelf.quote:
quote:RIVM geeft smogalarm af voor delen van Nederland
De luchtkwaliteit is vanwege de vorming van ozon in de lucht in delen van Nederland "zeer slecht", meldt het RIVM. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu heeft een smogalarm afgegeven voor gebieden in Noord-Brabant, Zuid-Holland, Limburg, Zeeland, Noord-Holland, Flevoland en Utrecht. Bij een smogalarm kan volgens het RIVM iedereen last krijgen van luchtverontreiniging, terwijl de smogwaarschuwing alleen voor gevoelige groepen geldt.
Smog door ozon ontstaat bij ophoping van vuile lucht op zonnige dagen. De zon zet vervuilende stoffen als stikstofoxiden om in ozon. Dit wordt ook wel zomersmog genoemd.
Het RIVM adviseert mensen die klachten ondervinden door de smog om binnen te blijven. De lucht is het meest verontreinigd in de namiddag en vroege avond.
quote:
Hoe kouder iets is, hoe warmer je het hebt. Drink vooral thee etcquote:
Ma ia ieeeequote:
mwa een kat die gaat zelf wel op zoek naar een koele plek om te chillenquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe het ook voor de kat, eigenlijk meer voor haar dan voor mezelf.
drenthe bestaat helemaal nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik in Drenthe woon.
ja maar wel lekker en veel drinken lukt mij niet met thee dan ben je eerst een week aan het wachten tot het afgekoeld isquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hoe kouder iets is, hoe warmer je het hebt. Drink vooral thee etc
[..]
Ma ia ieeee
Ma ia oooo
Ma ia uuuu
Ma ia aaaa
quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik in Drenthe woon.
Zeker met deze hitte kun je een week wachten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar wel lekker en veel drinken lukt mij niet met thee dan ben je eerst een week aan het wachten tot het afgekoeld is
Dacht dat je nu wel klaar zou zijn.quote:
morgen 11.30 ben ik ervan afquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker met deze hitte kun je een week wachten.
[..]
Dacht dat je nu wel klaar zou zijn.Hoe lang nog droppie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |