Helemaal toppie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:53 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een tr gezet daarvan, maar als ik het weer zie zal ik het doen
Het vogeltjesdans topic is wel beter (leesbaar)quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Dubbel topic. Verder ga ik niet in op je gescheld. Fijne avond beste vrind.
Dat kan. Toch gewoon dubbel topic.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het vogeltjesdans topic is wel beter (leesbaar)
Tuurlijk jochie. Argumenten zijn niet aan jou besteed. En waar zie jij gescheld (want stiekem probeer je het nu daarop te gooien)? Blijf vooral modden vanuit je onderbuik.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:21 schreef Vanillekwark het volgende:
Dubbel topic. Verder ga ik niet in op je gescheld. Fijne avond beste vrind.
Prima, zal ik doen ouwe lubbes.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie. Argumenten zijn niet aan jou besteed. En waar zie jij gescheld (want stiekem probeer je het nu daarop te gooien)? Blijf vooral modden vanuit je onderbuik.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Quotes komen uit verschillende topics.quote:
Eens dat het een slecht topic maar dat hoef je niet in het topic te melden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom blijven topics van 1 regel open?
KLB / Ouderen die je plaats eisen
En erger nog: waarom mag je de TS niet meer aanspreken op het maken van een kuttopic?
@:hugecooll
Misschien eerst je hand in eigen boezem steken met je infantiele kliekje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Eens dat het een slecht topic maar dat hoef je niet in het topic te melden.
ONZ / [oproep] meer positiviteit in klb en onz
ONZ / [oproep] meer positiviteit in klb en onzquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Misschien eerst je hand in eigen boezem steken met je infantiele kliekje.
Niet altijd maar met je vingertje lopen wijzenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Misschien eerst je hand in eigen boezem steken met je infantiele kliekje.
Excuses, het was niet mijn bedoeling om te modden. Ik streef enkel naar een betere sfeer hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Yeh hou al dat pseudomodden maar voor jullie jongens.
@:goudenvis
@:plompzakker
@:linkse_krijger
@:lenny_leonard
Telt voor jullie alle vier
Reageer nou maar gewoon op mijn vraag ipv met zo'n debiele reactie te komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja hou al dat pseudomodden maar voor jullie jongens.
Wat mijn waarde vrind PZ zegt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Excuses, het was niet mijn bedoeling om te modden. Ik streef enkel naar een betere sfeer hier
Dus als iemand een nietszeggende oneliner als klacht noteert mogen we niet meer zeggen dat het een kutklacht is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja hou al dat pseudomodden maar voor jullie jongens.
Dat is je antwoord. Lees de policy anders nog eens onder het kopje pseudomodden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reageer nou maar gewoon op mijn vraag ipv met zo'n debiele reactie te komen.
Sinds wanneer wordt dit beleid consequent gehanteerd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is je antwoord. Lees de policy anders nog eens onder het kopje pseudomodden.
Als ik het zie, consistent.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt dit beleid consequent gehanteerd?
KLB / Regels voor Klaagbaakquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is je antwoord. Lees de policy anders nog eens onder het kopje pseudomodden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |