Waarom gaf je niet aan dat die chef zijn cheffenbek moest houden? Dat had je een hoop energie bespaart.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Om te vieren dat gisteren mijn laatste dag is bij mijn werkgever gingen we even met de afdeling lunchen.
Broodje op andermans kosten, altijd goed.
Dus op moment x staan we op en zegt de chef: "En DTVK, je bent altijd *ahum*..."
DAAAAAG
Of omgekeerdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij had je zaad moeten slikken, alleen dan kom je hogerop
Dit iddquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:00 schreef Questular het volgende:
Ik geloof ook echt dat ze het vieren als iemand zoals TS eindelijk weggaat.
Wanneer kunnen we bij FOK! een feestje houden omdat je weg gaat, ts?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Om te vieren dat gisteren mijn laatste dag is bij mijn werkgever gingen we even met de afdeling lunchen.
Broodje op andermans kosten, altijd goed.
Dus op moment x staan we op en zegt de chef: "En DTVK, je bent altijd *ahum*..."
DAAAAAG
We zijn met de pet aan het rond gaan om het broodje te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we bij FOK! een feestje houden omdat je weg gaat, ts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |