Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:55 schreef Max23 het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen vanavond eigenlijk.
Vergeleken met die wedstrijd tegen panathinaikos was het helemaal 100 stappen vooruit.
In de Eredivisie moet je prima plaats 3 kunnen veiligstellen met een versterking in de verdediging. Fer moet je vastleggen, maar wanneer die niet fit is heb je echt een probleem.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.
Ik vind het ook allemaal niet heel slecht. Er moet achterin gewoon echt wat bij.
Jup, dat is het vooral en Vente kan echt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, maar tegen Panathinaikos was vooral verdedigend heel slecht. Toen waren we ook al de betere ploeg.
Ik vind het ook allemaal niet heel slecht. Er moet achterin gewoon echt wat bij.
Heb Fer niet zien spelen helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de Eredivisie moet je prima plaats 3 kunnen veiligstellen met een versterking in de verdediging. Fer moet je vastleggen, maar wanneer die niet fit is heb je echt een probleem.
of terwijl (lol)quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:00 schreef Maver24 het volgende:
Botje kan echt niet meer, Vente ook niet. Of terwijl, er moet wat komen nog !! Het moet.
Same. Ik vind het alleen niet zo’n geweldige voetballer, maar blijkbaar deed hij het vandaag dus wel goed.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef Haringkop het volgende:
Dat sentiment naar Fer heb ik totaal niet. Was destijds wel leuk, maar prima als hij komt.
Dit. Perfecte toevoeging voor ons middenveld.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef Haringkop het volgende:
Dat sentiment naar Fer heb ik totaal niet. Was destijds wel leuk, maar prima als hij komt.
Botteghin.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit. Perfecte toevoeging voor ons middenveld.
Wie was er trouwens aanvoerder vnv? Toch geen type Rosario eh?
Dat kan niet als je druk wil zetten hé. En dat wil Jaapgod blijkbaar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Kan je niet gewoon afspreken dat Botteghin gewoon altijd met z'n kont tegen de eigen 16 blijft staan?
Dan kun je weliswaar niet op buitenspel van de tegenstander gokken maar dan kan hij als laatste man wel een hoop counters nog onderscheppen of vertragen.
Zodra we bij een counter in de achtervolging moeten zijn we kansloos.
Dat hele middenveld sloeg nergens op die fase. Kelly, Kokcu en Berghuis.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die 2-2 was toch niet de fout van Botteghin? Vond het tamelijk vreemd dat Kokcu daar moest ingrijpen, en niet de rechtsback.
Wat was het verschil nou tussen hem en Wijnaldum? Van Gini worden dat soort uitspraken gewoon gepikt, misschien ook wel omdat het sowieso een aardige jongen is. Maar kan me dus niet herinneren op wat voor manier ze precies vertrokken.quote:
In de huidige eredivisie ben je al snel bijzonder. Helemaal als je groot en sterk bent. Veel mensen lijken dat maar niet te willen begrijpen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Ik vind het alleen niet zo’n geweldige voetballer, maar blijkbaar deed hij het vandaag dus wel goed.
Dit. Gewoon een CV en RB erbij halen. Geertruida doorschuiven en vdHeijden of vBeek lekker weg doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:26 schreef Duveldrinker het volgende:
En met Botteghin, Vd Heijden en Van Beek heb je gewoon hele matige centrale verdedigers die alle drie niet met ruimte in de rug kunnen spelen. Ook in balbezit gaat het zo traag als wat bij die 3.
Best wel veel (buiten dat Wijnaldum gewoon een aardige jongen is inderdaad).quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat was het verschil nou tussen hem en Wijnaldum? Van Gini worden dat soort uitspraken gewoon gepikt, misschien ook wel omdat het sowieso een aardige jongen is. Maar kan me dus niet herinneren op wat voor manier ze precies vertrokken.
Nu lijkt het erop dat Geertruida en St Juste op de back moeten aanmodderen. Ik zie die liever een kans krijgen in het centrum. Maar het beleid leert dat we geen enkele fatsoenlijke rechtsback meer hebben sinds Karsdorp. Want die Nieuwkoop zijn contract had al lang en breed ontbonden moeten zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een CV en RB erbij halen. Geertruida doorschuiven en vdHeijden of vBeek lekker weg doen.
Man man wat een jankverhaal.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Best wel veel (buiten dat Wijnaldum gewoon een aardige jongen is inderdaad).
Wijnaldum leek oprechte spijt te hebben, doneerde bij zijn vertrek veel aan de jeugdopleiding en ging al vroeg in de zomer naar PSV, om een op dat moment logische reden (het was aannemelijk dat PSV een stap hogerop zou zijn). Fer was twee maanden aan het jammeren in een soort soapserie dat ie weg wilde en dat Twente (fucking Twente...) zo’n verbetering zou zijn voor zijn carrière, terwijl Feyenoord hem heel hard nodig had. Uiteindelijk een gevalletje karma geweest, Fer zat daarna op de bank bij Twente en werd zesde, Feyenoord tweede. Was een mooi stapje hogerop.
Ohja, ik was het verschil in timing vergeten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wijnaldum leek oprechte spijt te hebben, doneerde bij zijn vertrek veel aan de jeugdopleiding en ging al vroeg in de zomer naar PSV, om een op dat moment logische reden (het was aannemelijk dat PSV een stap hogerop zou zijn). Fer was twee maanden aan het jammeren in een soort soapserie dat ie weg wilde en dat Twente (fucking Twente...) zo’n verbetering zou zijn voor zijn carrière, terwijl Feyenoord hem heel hard nodig had. Uiteindelijk een gevalletje karma geweest, Fer zat daarna op de bank bij Twente en werd zesde, Feyenoord tweede. Was een mooi stapje hogerop.
Wijnaldum heeft bijna geen blessures gehad in zijn carrière dat helpt ook wel mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, ik was het verschil in timing vergeten.
Uiteindelijk heeft Fer ook een erg matige carrière gehad, dus dat karma heeft lang geduurd.
dit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, Fer heeft wel zijn portie pech gehad. Eerst aankloten bij Twente, vervolgens die misgelopen transfer naar Everton en uiteindelijk de Falkenburg van de Premier League worden. Inmiddels mag ie ook gewoon komenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, ik was het verschil in timing vergeten.
Uiteindelijk heeft Fer ook een erg matige carrière gehad, dus dat karma heeft lang geduurd.
Nou niet doen alsof we goed materiaal hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:51 schreef H.FR het volgende:
Zou Stam dit jaar de eerst ontslagen trainer worden?
Hoezo in Godsnaam?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:51 schreef H.FR het volgende:
Die Sjaak Troost en Toon van Bodegom weten in ieder geval wel van wanten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:51 schreef H.FR het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat Jaap een echte Martin aankoop was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Sjaak Troost en Toon van Bodegom weten in ieder geval wel van wanten.
Maar Stam is op hun voorspraak gekomen (RvC en de VVF), Martin van Geel wilde hem in eerste instantie niet.
Als we een paar potjes achter elkaar verliezen, niet geheel ondenkbaar met materiaal in combinatie met speelwijze, zal de paniek wel uitbreken. Alles zou ook best in elkaar kunnen vallen hoor, maar tot nu toe lijkt het erop dat elke club met een paar snelle spelers meerdere goals tegen ons kan maken.quote:
De voortekenen voor een rampzalig seizoen zijn aanwezig. Een trainer zou zijn tactiek het beste kunnen aanpassen aan de kwaliteiten/ gebreken van de selectie. Heb bij Stam een beetje het idee dat hij bezig is met kamikaze, met die tactiek van hoog druk zetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
Hopelijk heel snel nieuws rond die investeerders, want tering wat een matig team is dit
Dat gaat gewoon niet met deze verdediging. Je zou bijna het realisme van Gio gaan missen. Bijna dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De voortekenen voor een rampzalig seizoen zijn aanwezig. Een trainer zou zijn tactiek het beste kunnen aanpassen aan de kwaliteiten/ gebreken van de selectie. Heb bij Stam een beetje het idee dat hij bezig is met kamikaze, met die tactiek van hoog druk zetten.
Een spits erbij en een verdediger (of 2) en we gaan overtuigender 3e worden dan onder Gio verwacht ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:09 schreef Elan het volgende:
Hopelijk heel snel nieuws rond die investeerders, want tering wat een matig team is dit
quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een spits erbij en een verdediger (of 2) en we gaan overtuigender 3e worden dan onder Gio verwacht ik.
Maar goed, jij bent van de "AZ is ons op alle fronten voorbij" school.
Eens. Alles beter dan Gio.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een spits erbij en een verdediger (of 2) en we gaan overtuigender 3e worden dan onder Gio verwacht ik.
Maar goed, jij bent van de "AZ is ons op alle fronten voorbij" school.
Dat denk ik ook..met deze selectie kan je van iedereen verliezenquote:Op woensdag 24 juli 2019 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met een plek bij de eerste 5 met dit zooitje . Helemaal als je Berghuis ook nog kwijtraakt. Doet me denken aan de periode onder Mario Been.
Als de verdediging niet verbeterd wel ja, dan zijn we makkelijk weg te counteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook..met deze selectie kan je van iedereen verliezen
Voorbereiding zegt niet zo heel veel. Voor t zelfde geld valt t straks als een puzzel in elkaar. Hebben we ook wel eens zien gebeuren toen er een van vooraf bekeken schijnbaar los-zand-selectie was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Je mag blij zijn met een plek bij de eerste 5 met dit zooitje . Helemaal als je Berghuis ook nog kwijtraakt. Doet me denken aan de periode onder Mario Been.
Een slechte voorbereiding is meestal ook een slecht voorteken is mijn ervaring. Het seizoen dat we kampioen werden hadden we ook een prima voorbereiding, toen kon je al zien dat het een leuk seizoen ging worden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:29 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Voorbereiding zegt niet zo heel veel. Voor t zelfde geld valt t straks als een puzzel in elkaar. Hebben we ook wel eens zien gebeuren toen er een van vooraf bekeken schijnbaar los-zand-selectie was.
Niet met dit team en de speelstijl van Jaap. Je gaat gigantisch veel doelpunten tegen krijgen als je zo blijft spelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:29 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Voorbereiding zegt niet zo heel veel. Voor t zelfde geld valt t straks als een puzzel in elkaar. Hebben we ook wel eens zien gebeuren toen er een van vooraf bekeken schijnbaar los-zand-selectie was.
Hoog druk willen zetten met deze selectie met in die content dus opkomende verdedigers is zelfmoord. Botteghin zorgt met zijn kracht wel voor enige balans binnen de selectie zoals Feyenoord die nu heeft staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:32 schreef hhh38 het volgende:
Als je hoog druk wil zetten kunnen Botteghin en Van der Heijden gewoon niet spelen, dat is vrij simpel. Van Beek is gewoon te slecht in elk systeem, dus dan houd je alleen St. Juste over.
Daar moeten dus een rechtsback én centrale verdediger bij. En je moet dus nog een 2e spits halen, maar liever dat dat een goedkope huuroptie wordt dan dat je moet besparen op die 2 verdedigers.
Dat hoor je niet, persoonlijk denk ik dat als je Botteghin en VD Heijden daar stagneert en dus aanhoudt en vertrouwen geeft als t vaste duo achterin dat je t wel redelijk hebt staan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet met dit team en de speelstijl van Jaap. Je gaat gigantisch veel doelpunten tegen krijgen als je zo blijft spelen.
Het seizoen begint ook bijna nu, met welke verdedigers is men eigenlijk actief bezig op de transfermarkt?
Tjah, hopelijk dat die geschiedenis dan niet perse bepalend is voor de toekomst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een slechte voorbereiding is meestal ook een slecht voorteken is mijn ervaring. Het seizoen dat we kampioen werden hadden we ook een prima voorbereiding, toen kon je al zien dat het een leuk seizoen ging worden.
Mis je Giogod al?quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet met dit team en de speelstijl van Jaap. Je gaat gigantisch veel doelpunten tegen krijgen als je zo blijft spelen.
Het seizoen begint ook bijna nu, met welke verdedigers is men eigenlijk actief bezig op de transfermarkt?
Ben benieuwd hoeveel prijzen de plannen van Stam de club gaan opleveren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach Jaap heeft in ieder geval nog een plan. Gio leek behoudend in zijn speelwijze maar het leek vooral nergens op want afgelopen seizoenen kregen we alsnog veel tegendoelpunten.
Probleem is echt dat je 3 trage houten Klazen achterin hebt centraal. Het is niet dat je er eentje hebt die je moet doorselecteren. Je moet in principe minimaal 2 spelers laten gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef dopemin het volgende:
Leuke wedstrijd gezien wel gisteren. Er begint een speelstijl in te komen, alleen de spits en de verdediging (op de backs na) zijn niet om aan te gluren. Toch heb ik op zich wel zin in zondag na gisteravond.
Stam heeft een mindere selectie vooralsnog.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel prijzen de plannen van Stam de club gaan opleveren.
Ik denk 0
Fer heeft nooit als CV gespeeld. Dat was een verkeerde opvatting van een journalist van Rijnmond. En waar staat dat Stam Tapia graag wil behouden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind vdHeijden persoonlijk slechter dan vBeek, maar het is lood om oud ijzer. Scharie heeft gewoon één fantastisch seizoen gehad en nu is het klaar en over, vBeek maakt veel te veel debiele fouten om een goede verdediger te zijn.
Stam ziet dat ook wel, Fer heeft al als CV gespeeld en dat hij graag Tapia wil behouden terwijl Feyenoord met Kelly, Ayoub en Fer al genoeg alternatieven heeft zegt ook wat. Maar ja, er is geen geld ofzo om een echte CV te halen.
Hmm..of je leent ergens iemand. Beetje geluk zoals toen met Guidetti heb je soms nodigquote:Op donderdag 25 juli 2019 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Een spits en minimaal 1 centrale verdediger erbij en we kunnen het seizoen wel in denk ik.
Punt is dat je daarvoor minimaal wel zo'n 10 miljoen nodig hebt.
Fer heeft inderdaad tegen Karlsruhe niet als CV gespeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Fer heeft nooit als CV gespeeld. Dat was een verkeerde opvatting van een journalist van Rijnmond. En waar staat dat Stam Tapia graag wil behouden?
Heb ik ook.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:52 schreef timmmmm het volgende:
Die frustratietackle op slag van rust gisteren is wel de reden dat ik het op zich niet supererg zou vinden als Berghuis weg gaat, ook al kan ie goed voetballen.
Laat eindhoven maar flink betalen en dan ben ik er niet rouwig om
Legioen is het al snel vergeten als hij iets toevoegt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Vond Fer trouwens best spelen, beter dan wat we van Kelly hebben gezien. Ik denk dat ze ook vooral even aangekeken hebben hoe het Legioen op 'Leroy Ferrader' zou reageren, dat contract komt er nu wel
1908Goden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar hebben we onze inkomsten van afgelopen twee jaar eigenlijk aan verdampt?
Waarom er nog geen contact met Bony is geweest en met Narsingh en Fer wel snap ik ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:47 schreef satecl het volgende:
Willen die Amerikan graag investeren in Feyenoord, zou ik als ik hen was alvast een voorschot geven om Bony(transfervrij) en 2 verdedigers te halen. Dan kunnen we misschien nog EL groepfase + 3e plaats dit seizoen halen. Want met deze selectie verwacht ik eigenlijk 2 jaar geen Europees voetbal.
Die Bony is waarschijnlijk een veelvoud duurder. Als hij überhaupt interesse zou hebben. Zal zijn zakken wel gaan vullen in China.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom er nog geen contact met Bony is geweest en met Narsingh en Fer wel snap ik ook niet.
jammer zie die als hij komt er gemakkelijk 20 inschieten in de eredivisie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Bony is waarschijnlijk een veelvoud duurder. Als hij überhaupt interesse zou hebben. Zal zijn zakken wel gaan vullen in China.
Ik kan mij zo voorstellen dat dat voor reserve wordt gebruikt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
heeft verder ook geen binding met NLquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Bony is waarschijnlijk een veelvoud duurder. Als hij überhaupt interesse zou hebben. Zal zijn zakken wel gaan vullen in China.
Bony is toch een Afrikaanse broodvoetballer, wat moet die nou bij Feyenoord.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom er nog geen contact met Bony is geweest en met Narsingh en Fer wel snap ik ook niet.
zijn Narsingh en Fer dat ook niet?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bony is toch een Afrikaanse broodvoetballer, wat moet die nou bij Feyenoord.
Zijn wel de type spelers die je daadwerkelijk direct substantieel beter maken omdat ze een veel hoger niveau gewend zijn. Zie zo'n Tadic bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft verder ook geen binding met NL
geen idee hoe hij er nu voor staat maar zal allicht nog wat toe kunnen voegen in de eredivisiequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn wel de type spelers die je daadwerkelijk direct substantieel beter maken omdat ze een veel hoger niveau gewend zijn. Zie zo'n Tadic bij Ajax bijvoorbeeld.
Maar zonder investeerders zie ik het somber in.Feyenoord is heel hard aan het afglijden richting de subtop.
Was hij daar mee gestopt dan? Schande. Mag hij straks als hij terug is niet het logo op het shirt kussen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Karsdorp is feyenoord weer gaan volgende op instagram
Karsdorp op social media is sowieso niet echt een sterquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:15 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was hij daar mee gestopt dan? Schande. Mag hij straks als hij terug is niet het logo op het shirt kussen.
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:17 schreef Craptacular het volgende:
Guidetti dan. Heeft na zn Feyenoord tijd geen pepernoot meer geraakt.
Zijn vrouwquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karsdorp op social media is sowieso niet echt een ster
#dickpicvanrick
Mooi rijtje met Bony en bijvoorbeeld @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karsdorp op social media is sowieso niet echt een ster
#dickpicvanrick
Voor de liefhebberstwitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:51:53Dinamo Tbilisi-Gabala is (als het goed is) zo hier te volgen: https://t.co/xDK9G5f7hl reageer retweet
Het gaat nog hard werken worden voor Feyenoord om hier van te verliezen. Het is net alsof je naar amateurs kijkt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
Voor de liefhebberstwitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 25-07-2019 om 16:51:53Dinamo Tbilisi-Gabala is (als het goed is) zo hier te volgen: https://t.co/xDK9G5f7hl reageer retweet
Meh, ik vind Tibilisi niet heel onaardig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat nog hard werken worden voor Feyenoord om hier van te verliezen. Het is net alsof je naar amateurs kijkt.
Winegums voor Jan de Jongquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Nieuwe trainingscomplex en het nieuwe jeugdcomplex op Varkenoord.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 9 miljoen van Vilhena en 2,5 (?) van Boetius toch niet? Of ook?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nieuwe trainingscomplex en het nieuwe jeugdcomplex op Varkenoord.
3,5 miljoen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 9 miljoen van Vilhena en 2,5 (?) van Boetius toch niet? Of ook?
Nee, waar die miljoenen zijn gebleven weet ik ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 9 miljoen van Vilhena en 2,5 (?) van Boetius toch niet? Of ook?
Inderdaad. 0-2 tegen het grote Qabala is indrukwekkend te noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:49 schreef Caland het volgende:
En 0-2 Tbilisi. Tegenstander al bekend dus. Daar gaan we nog een zware kluif aan krijgen.
Tblisi speelde anders best goed vond ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. 0-2 tegen het grote Qabala is indrukwekkend te noemen.
Zal best, maar dat zegt niet zoveel tegen een team met niveau ADO.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tblisi speelde anders best goed vond ik.
fd.nlquote:Nuchtere ondernemer heeft juiste toon voor Feyenoord
Toon van Bodegom, voorzitter van de raad van commissarissen van de Rotterdamse voetbalclub, laat voetbalzaken graag over aan mensen die wel deskundig zijn. 'Ik zit hier ook niet voor het voetbal, maar om heel Feyenoord verder te professionaliseren.'
Cv
1964 Geboren in Vlaardingen
1983 Begint studie psychologie in Leiden
1992 Director bij Koning & Hartman
1999 Managing director Getronics
2002 In board of directors Raet
2005 Oprichting Numa
2009 Aandeelhouder en ceo Myler
2019 Voorzitter raad van commissarissen Feyenoord
Als jongen voetbalde Toon van Bodegom niet in clubverband, maar speelde wel veel straatvoetbal. In Nederland en op Aruba, waar zijn vader les was gaan geven. 'Op blote voeten in het zand. Meer was er ook niet.' In zijn studententijd had hij meer met muziek.
Toch vervult Van Bodegom (55) sinds maart dit jaar bij voetbalclub Feyenoord een leidende rol als voorzitter van de raad van commissarissen. Met de kanttekening dat hij genoeg van voetbal weet om te beseffen dat hij er onvoldoende verstand van heeft. Dus voetbalzaken laat hij graag over aan mensen die wel deskundig zijn. 'Ik zit hier ook niet voor het voetbal, maar om heel Feyenoord verder te professionaliseren.'
Houd de zaken simpel, luidt het devies van de in Vlaardingen geboren ondernemer. Met die nuchtere houding treft hij de juiste toon bij de club die voor de uitdaging staat geschikte kandidaten te vinden voor de posten van directeur en technisch directeur.
Een club ook die structureel aansluiting moet zien te vinden bij de concurrenten uit Amsterdam en Eindhoven. Niet alleen sportief, maar ook financieel dreigt het gat met Ajax en PSV alleen maar groter te worden. En sportief succes wordt voor 80% bepaald door geld.
Geen interview, wel kennismaken
Interviews geeft Van Bodegom niet - 'daar is de directeur voor' -, maar kennismaken in de hoofdzakelijk in rood uitgevoerde Brasserie De Kuip wil Van Bodegom wel. Hij is casual gekleed; de koffie drinkt hij zwart. Uit de luidsprekers klinkt beschaafde loungemuziek; heel iets anders dan de verwoestende punk die Van Bodegom als zanger van de Delftse punkrockband Paradogs zelf eind jaren tachtig maakte.
Hij heeft een rol op de achtergrond, maar bij Feyenoord ontkomt geen enkele bestuurder aan publiciteit. Sinds het recente en onverwachte vertrek van directeur Jan de Jong staan de schijnwerpers juist gericht op Van Bodegom. Hij is voorzichtig in zijn uitingen, want 'alles wat hier gebeurt, is nieuws'. Zestien uur per week besteedt hij aan Feyenoord, meer dan hij aanvankelijk had gedacht.
'Hij is niet op zoek naar aandacht. Dat is een goede karaktereigenschap, want hij zit er voor de club. Feyenoord heeft ook bestuurlijke rust nodig', zegt voorzitter Remco Ravenhorst van supportersvereniging FSV De Feijenoorder, die positief is over Van Bodegom.
Sporen verdiend als ondernemer
Bij Ronald Brus, oprichter van zorgonderneming Mytomorrows, zijn de verwachtingen hooggespannen. 'Er moet een omslag komen bij Feyenoord', zegt Brus, die betrokken is bij de Vrienden van Feyenoord, een groep ondernemers die de voetbalclub in 2012 met een miljoeneninjectie financieel redde. Een invloedrijke groep, met 45% van de aandelen.
Die omslag voor elkaar krijgen vraagt volgens Brus bestuurders voor wie verandering 'een tweede natuur' is. Van Bodegom voldoet daaraan, omdat hij ondernemer was. De nieuwe toezichthouder verdiende zijn sporen als oprichter van consultancybedrijf Numa en van Myler, een bemiddelingsplatform voor ict'ers. Hij verkocht Myler twee jaar geleden, wat hem financieel onafhankelijk maakte.
'Feyenoord heeft ondernemers nodig om de boel recht te trekken', vult Richard Jongste aan. Hij is eigenaar van Maasmond, een bedrijf dat gebouwen onderhoudt en inricht, en bestuurslid van VNO-NCW. Jongste komt al sinds zijn lagereschooltijd bij Feyenoord en huurt een zakelijke 'unit' in De Kuip.
Hij ziet een groot verschil met Gerard Hoetmer, de voorganger van Van Bodegom. 'Hoetmer was een typische bestuurder. Van Bodegom is een ondernemer, iemand die voor eigen rekening en risico zaken doet. Die wacht niet af.'
Zelfde mentaliteit
Een voorzitter dus die meer de taal van de Vrienden van Feyenoord spreekt en hun mentaliteit en levenshouding deelt. 'Hoetmer was iemand voor het nog beter maken van goed draaiende ondernemingen', zegt Brus. 'Voor de operational excellence dus.' Dat zorgde nogal eens voor wrijving met de vrienden van Feyenoord.
Hoetmer was in 2017 ook medeverantwoordelijk voor het benoemen van Jan de Jong als directeur. Van Bodegom wil niet ingaan op diens plotselinge vertrek. Maar hij is ervan overtuigd dat ondernemerschap nodig is om Feyenoord verder te ontwikkelen. Het aantrekken van nieuwe investeerders bijvoorbeeld, die de club meer financiële armslag moeten geven. Wachten op het eventuele nieuwe stadion aan de Maas is geen optie. Het spelersbudget moet al eerder omhoog, want wat heeft een nieuw stadion voor nut als de club in het rechter rijtje van de eredivisie staat, luidt de analyse in De Kuip.
Buiten de gebaande paden denken is noodzakelijk in zulke omstandigheden. Dat was voor Van Bodegom een manier van leven in zijn studententijd, toen hij psychologie studeerde. In een oud interview noemt een van de voormalige bandleden van Paradogs hem 'behoorlijk gestoord' in die periode. Chaotische optredens en schermutselingen met de Amerikaanse band Nirvana tijdens het muziekfestival Ein Abend in Wien in 1991 tekenden die tijd.
Jeugdzonde of een goede leerschool? 'Ach, ik was jong. En tijdens de lange busreizen naar optredens krijg je een bepaalde stemming', zo reageert hij. Maar hij leerde in die tijd wel ondernemen en organiseren. Bovendien bleek toen dat hij de gave van het woord had en anderen kon overtuigen. Mensen die hem bij Myler hebben meegemaakt beamen dit. 'Hij was sterk wanneer hij het hele bedrijf inlichtte over plannen. Aanstekelijk en enthousiasmerend', aldus een oud-medewerker.
Dat talent zal bij Feyenoord goed van pas komen, niet alleen om investeerders te trekken of bij het naar binnen halen van een nieuwe directeur en technisch directeur. Maar ook als het op het veld tegenzit het komende voetbalseizoen. Dan de juiste toon treffen bij de assertieve supporters is een kunst
twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-07-2019 om 21:54:19We fergeven je, Leroy. 😉🤝WELCOME HOME! ♥ @LeroyFer8 #TransFer #Feyenoord https://t.co/oDOiHWK5xP reageer retweet
Ja, Feyenoord zal deze actie vast in enkele uurtjes hebben opgezet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Origineel ook
https://twitter.com/PSV/status/1154375239675064320
In ieder geval mooi dat wij niet 25 supporters met een kuttrommel voor schut zetten. Dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Origineel ook
Ja voor nog 1 jaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:21 schreef Haringkop het volgende:
Eenjarig contract is wel minder, of zitten er nog opties in?
waarschijnlijk hetzelfde media bureauquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Origineel ook
Haha, ik vind hem mooi.quote:
Deze is wel netjes overigens.quote:
Kokcu is een middenvelder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Toornsta momenteel onze beste echte middenvelder is als je Berghuis en Kochu als aanvallers erkent.
kan eigenlijk niet.
Is in ieder geval vast een Troostprijs.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk winnen we dan in ieder geval de Fer play cup dit jaar.
In het kampioensjaar was Toornstra onze beste aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Toornsta momenteel onze beste echte middenvelder is als je Berghuis en Kochu als aanvallers erkent.
kan eigenlijk niet.
Zeker. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Hij wordt niet meer beter. Toch denk ik dat we blij moeten zijn dat hij er nog bij is. Hij kan op meerdere posities uit de voeten en is een positieve jongen, gaat niet lopen zeiken als hij een keertje moet banken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het kampioensjaar was Toornstra onze beste aanvallende middenvelder.
Als het een keuze zou zijn; nieuwe spits of nieuwe verdediger, wat zou je kiezen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk snel nieuws over een nieuwe (balvaste) spits.
Ook dat zou al een wereld van verschil maken. Daar kun je je spel aan ophangen en beter mee opbouwen. Als je ziet hoe vaak Vente meteen alweer balverlies leed is daar ook nog een wereld te winnen.
Een middenvelder.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als het een keuze zou zijn; nieuwe spits of nieuwe verdediger, wat zou je kiezen?
quote:
Berghuis als valse 9. Narsingh naar rechts.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:48 schreef satecl het volgende:
We kunnen zonder Jorgensen beter zonder spits gaan spelen/valse spits. 4 mans middenveld met voorin Berghuis met Larsson. Met Vente speel je toch met een man minder.
Dat klinkt misschien gek, vanwege onze verdedigende kwetsbaarheid, maar ik vind dit een lastige.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als het een keuze zou zijn; nieuwe spits of nieuwe verdediger, wat zou je kiezen?
Ja, vandaar de vraag ook want ik sta er hetzelfde in als jou terwijl dat nogal onlogisch (huhuhu) klinkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat klinkt misschien gek, vanwege onze verdedigende kwetsbaarheid, maar ik vind dit een lastige.
Ik denk dat ik dan toch het liefst eerst een goede nieuwe spits zou zien. Als je er eentje hebt die balvast is, fysiek sterk en die als "kapstok" kan fungeren (hoe cliché), dan ontlast je daarmee ook de defensie. Bovendien zijn we nu ook ontzettend matig in scorend vermogen eerlijk gezegd.
Maar Berghuis zou je ook in de spits kunnen zetten als noodmaatregel, zo lang hij er nog is natuurlijk.
het is een prima speler maar vind het wat vreemd dat hij nu opeens als een 10 gezien wordtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:05 schreef aTypisch het volgende:
Vind Berghuis niet iemand die a la Tadic die rol ik kan vullen voorin..
Denk dat dit m gaat worden. Is veel goedkoper en sneller te realiseren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:54 schreef PIETR het volgende:
Goede versterking.
Nu haast maken met die spits en verdediger want Vente komt tekort en twee slome centrale verdedigers gaat natuurlijk niet werken in Jaap zijn systeem. Een rechtsback erbij, zodat St Juste naar het centrum kan, zou ook prima zijn.
Mogelijk karsdorp huren?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Denk dat dit m gaat worden. Is veel goedkoper en sneller te realiseren.
Mij hoef je niet om toestemming te vragen hoorquote:
Het is een muppet van 1.63. Prima, maar dan moet je wel extra kwaliteit hebben. Europees wordt je overlopen door een dergelijke speler in je team. Schouder er tegen en hij ligt op de 2e ring.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:16 schreef satecl het volgende:
Als ik zo'n Kelly zie, vraag ik me af of Achraf El Bouchataoui echt minder is? Zonde, zoiets.
Feyenoord begint het seizoen zonder spits. Het zou weer een lachwekkend gegeven zijn dat alleen bij Feyenoord mogelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:03 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat die spits er voorlopig nog niet is. Ze zullen wel afwachten wat er tegen het einde van de transferperiode goedkoop te regelen is. Helaas zijn we dan al wel weer uitgeschakeld in Europa waarschijnlijk.
@GGMM was daar ook al bang voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is een muppet van 1.63. Prima, maar dan moet je wel extra kwaliteit hebben. Europees wordt je overlopen door een dergelijke speler in je team. Schouder er tegen en hij ligt op de 2e ring.
Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:16 schreef satecl het volgende:
Als ik zo'n Kelly zie, vraag ik me af of Achraf El Bouchataoui echt minder is? Zonde, zoiets.
Inderdaad. Tenzij ze daar een goed plan voor hebben natuurlijk dat deze verhuurd gaat worden, maar gezien wat de afgelopen jaren naar buiten is gekomen vermoed ik eerder dat het weer een typisch geval is van langs elkaar heen werken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:16 schreef satecl het volgende:
Zonder verkoop van Berghuis is er ook helemaal geen geld volgens mij. Transfervrij zullen ze ook niet voor het oprapen zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord begint het seizoen zonder spits. Het zou weer een lachwekkend gegeven zijn dat alleen bij Feyenoord mogelijk is.
Coke snuiven en hoeren neuken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er nooit geld is?
Wat doen jullie met al het geld dat er binnenstroomt?
Schuldeisers moeten ook afbetaald worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat er nooit geld is?
Wat doen jullie met al het geld dat er binnenstroomt?
De vaste kosten stijgen bij Feyenoord zo snel, ik meende naar 18 miljoen euro op jaarbasis in de laatste jaarrekening. Dat is buiten het spelers- en trainersbudget.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:15 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Schuldeisers moeten ook afbetaald worden.
Wat the fuck maakt dit uit? Juventus kan er misschien net het rechterbeen van Ronaldo van betalen of De Ligt een jaartje. Die verhoudingen zijn scheef, goed gezien hoor. Chapeau!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:46 schreef Idisrom het volgende:
Alleen al van de toename (=stijging) van de advieskosten kan een club als Telstar al een jaar lang ruim leven.
Feyenoord durft al eens niet meer te zeggen hoe hoog de advieskosten totaal zijn.
geen idee hoe het bij andere clubs zit maar miljoenen aan spelers (salarissen) uitgeven is wat anders dan aan advieskostenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat the fuck maakt dit uit? Juventus kan er misschien net het rechterbeen van Ronaldo van betalen of De Ligt een jaartje. Die verhoudingen zijn scheef, goed gezien hoor. Chapeau!
Echt waar joh?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:23 schreef Idisrom het volgende:
PS: in het verslagjaar 2017/2018 zat euro 18,9 miljoen euro aan CL-opbrengsten,
In het jaar 2018/2019 zal dat lager uitvallen, gezien de uitslag tegen AS Trentin.
Ik bedoelde er meer mee te zeggen. Je kunt de kosten c.q. bedrijfslasten niet zo hoog houden, als er geen CL-pot van zo'n 20 miljoen euro tegenover staat.quote:
Uhh nee, dat betekent het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Wat ook verontrustend is in de laatste jaarrekening, is dat er een latente belastingschuld is ontstaan van ¤ 2.254.000.
Dat betekent dat het resultaat in het laatste jaar met zo'n 10 miljoen euro is opgepimpt.
CL inkomsten worden niet begroot Hansquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee te zeggen. Je kunt de kosten c.q. bedrijfslasten niet zo hoog houden, als er geen CL-pot van zo'n 20 miljoen euro tegenover staat.
De grootste pijn zit hem denk ik in de jaarlijkse afschrijving op betaalde transfersommen. Die is nu best groot en als daar geen grote transferopbrengsten tegenover staan, gaat je resultaat hard omlaag.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Wat ook verontrustend is in de laatste jaarrekening, is dat er een latente belastingschuld is ontstaan van ¤ 2.254.000.
Dat kun je wel steeds gaan beweren als club, maar dat zijn loze kreten als je daar anders naar handelt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
CL inkomsten worden niet begroot Hans
Nope..de jaarcijfers zijn toen gered door de verkoop van Karsdorp in juni 2018.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat het jaarcijfer 2017/2018 uiteindelijk meeviel, lag aan de combinatie CL en goede bekerprestaties in dat jaar met alleen maar thuiswedstrijden.
Maar ik zie juist op pagina 6 van het jaarverslag 2017/2018 dat het resultaat uit vergoedingssommen negatief ¤ 8.456.000 was.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nope..de jaarcijfers zijn toen gered door de verkoop van Karsdorp in juni 2018.
Klopt, Karsdorp werd in het boekjaar van het seizoen ervoor verkocht. Terwijl alle aankopen en de verkoop van Kongolo in het boekjaar van 2017/18 vielenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ik zie juist op pagina 6 van het jaarverslag 2017/2018 dat het resultaat uit vergoedingssommen negatief ¤ 8.456.000 was.
Terwijl het resultaat uit de vergoedingssommen over de drie jaar daarvoor gemiddeld nog ¤ 5.616.000 per jaar positief was.
Edit: ik heb gegoogled op Karsdorp, en ik zie dat Karsdorp een jaar eerder verkocht is aan AS Roma.
Oh dan was ik in de war met Kongolo. Ik herinner me dat over 2017 - 2018 de aan spelers betaalde kampioenspremies behoorlijk op het resultaat drukten, maar dat voor 30 juni dus nog een grote transfer plaatsvond.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar ik zie juist op pagina 6 van het jaarverslag 2017/2018 dat het resultaat uit vergoedingssommen negatief ¤ 8.456.000 was.
Terwijl het resultaat uit de vergoedingssommen over de drie jaar daarvoor gemiddeld nog ¤ 5.616.000 per jaar positief was.
Edit: ik heb gegoogled op Karsdorp, en ik zie dat Karsdorp een jaar eerder verkocht is aan AS Roma.
EIGEN JEUGD toch? Geertruidagod gaat de boel redden achterin.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:04 schreef fetX het volgende:
Waar blijven godverdomme die verdedigers? Mijn god zeg.
Geertruida kun je prima brengen, maar achterin is de kwaliteit in de breedte zo armoedig dat je echt wat moet gaan halen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
EIGEN JEUGD toch? Geertruidagod gaat de boel redden achterin.
Oh eens hoor. Er MOET echt een rechtsback bij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida kun je prima brengen, maar achterin is de kwaliteit in de breedte zo armoedig dat je echt wat moet gaan halen.
In principe kan Stam het daar weer proberen met Tapia, slechter dan vBeek of vdHeijden wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida kun je prima brengen, maar achterin is de kwaliteit in de breedte zo armoedig dat je echt wat moet gaan halen.
Of gewoon nog een middenvelder halen en die omtoveren tot rechtsback.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe kan Stam het daar weer proberen met Tapia, slechter dan vBeek of vdHeijden wordt het toch niet.
Je kunt Vente niet verhuren, het is namelijk je nummer één fitte spits.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel jammer dat het nog vrij stil is rondom verhuur van spelers. Ik zou toch wel graag zien dat alle jeugd die bij het eerste zat elders aan speeltijd toe gaan komen.
En eventueel ook spelers als Burger, omdat het middenveld wel erg druk is. Bannis en Azarkan zou ik er lekker bij laten dit jaar, Vente ook verhuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2019 12:09:58 ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt Vente niet verhuren, het is namelijk je nummer één fitte spits.Ja, dat snap ik. Ik wil dan ook een spits erbij, daarna Vente verhuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd of er nog wat komt op die plek. Met verkoop Berghuis moet er wel wat mogelijk zijn..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik wil dan ook een spits erbij, daarna Vente verhuren.
Precies. Een beetje zoals het aanstellen van Drizzt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:07 schreef GGMM het volgende:
Slechter dan zus of zo kan het toch niet, dus laten we het maar doen.
Dit lees ik hier al jaren
Misschien is Sinisterra of Ayoub in potentie wel een goede rechtsback, dan kan je het intern oplossen!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Of gewoon nog een middenvelder halen en die omtoveren tot rechtsback.
huh, die kwam niet in plaats van iemandquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Een beetje zoals het aanstellen van Drizzt.
Klopt, ik zou ook echt niemand weten voor zo'n bedrag, op de standaard namen na, zoals een Guidetti (waar ik niets op tegen zou hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nog wat komt op die plek. Met verkoop Berghuis moet er wel wat mogelijk zijn..
Maar vis je toch weer in dat 4 a 5 miljoen segment. Ook niet bepaald veel succesverhalen.
Idealiter haal je een talentje van een jaar of 21 die verder is dan Vente. Maar die vind je niet in die prijscategorie, niet zonder wonder scout in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou ook echt niemand weten voor zo'n bedrag, op de standaard namen na, zoals een Guidetti (waar ik niets op tegen zou hebbenmaar geloof dat ik daar alleen in sta hier).
Ik zou, als je dan een spits haalt, wel een spits halen die kan concurreren met Jorgensen en niet iemand die enkel als backup zou dienen.
Tsja, als er rond de deadline nog niks is dan moet je toch aan zulke namen denken. Tenzij je met Vente wil starten in de hoop dat De_Jorg snel terug is. Maar de geschiedenis leert dat hij er nog wel een paar keer uit gaat vallen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:14 schreef fetX het volgende:
Er was hier laatst iemand die graag vWolfswinkel zou willen
Er zou toch sowieso deze week nieuws komen over Jorgensen volgens Sjaak zeg maar Troostquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Tsja, als er rond de deadline nog niks is dan moet je toch aan zulke namen denken. Tenzij je met Vente wil starten in de hoop dat De_Jorg snel terug is. Maar de geschiedenis leert dat hij er nog wel een paar keer uit gaat vallen.
Als je zeker zou weten dat Jorgensen fit zou blijven en hij puur als backup zou kunnen dienen zou het niet heel slecht zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:14 schreef fetX het volgende:
Er was hier laatst iemand die graag vWolfswinkel zou willen
Ik hoop ook dat er gauw een spits wordt aangetrokken. Ik hoop alleen niet dat daarvoor eerst Berghuis moet worden verkocht, want dan moeten wel nog wel een paar weken wachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou ook echt niemand weten voor zo'n bedrag, op de standaard namen na, zoals een Guidetti (waar ik niets op tegen zou hebbenmaar geloof dat ik daar alleen in sta hier).
Ik zou, als je dan een spits haalt, wel een spits halen die kan concurreren met Jorgensen en niet iemand die enkel als backup zou dienen.
Ja dat heb ik ook onthouden. Journalisten zouden daar actief naar moeten vragen imo.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zou toch sowieso deze week nieuws komen over Jorgensen volgens Sjaak zeg maar Troost
Traore, of Siem de Jong denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:24 schreef aTypisch het volgende:
Wie is tegenwoordig de vierde spits bij Ajax?
Traoré? Of is dat geen spits?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:24 schreef aTypisch het volgende:
Wie is tegenwoordig de vierde spits bij Ajax?
Twee nieuwe longen voor Siem it is...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traore, of Siem de Jong denk ik.
Nee. De latentie heeft betrekking op uitgestelde belastingheffing. Feyenoord heeft in het boekjaar een winst gerealiseerd, maar hoeft daar pas in komende jaren over af te rekenen. Dit belastingvoordeel wordt in de (commerciële) jaarrekening gecorrigeerd door een belastinglatentie te vormen, waardoor het resultaat en vermogen juist weer afnemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Dat betekent dat het resultaat in het laatste jaar met zo'n 10 miljoen euro is opgepimpt.
PS: in het verslagjaar 2017/2018 zat euro 18,9 miljoen euro aan CL-opbrengsten,
In het jaar 2018/2019 zal dat lager uitvallen, gezien de uitslag tegen AS Trentin.
Piatek heeft Genua vorige zomer ook gewoon maar ¤4,5M gekost. Schoot er 21 in in de Poolse competitie. En die is een half jaar later al ¤30M waard. Het kan dus wel, maar zo'n goede aankoop zie ik ons niet zo gauw maken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er gauw een spits wordt aangetrokken. Ik hoop alleen niet dat daarvoor eerst Berghuis moet worden verkocht, want dan moeten wel nog wel een paar weken wachten.
Maar die Novakovich hoeft niet zoveel te kosten in ieder geval.
Zo kwam er iemand op een andere site met de spits van FC Häcken, de tegenstander van AZ in de EL, als voorbeeld. Alexander Jeremejeff heet hij, en die hoeft volgens mij ook niet zoveel te kosten.
Zo zijn er genoeg voorbeelden te vinden als je zelf een beetje de internetscout uithangt.![]()
Alleen de scouting die er bij ons daadwerkelijk over gaat is helaas niet zo creatief.
Maar het zou toch zuur zijn als we weer Europa League mislopen en in augustus meteen alweer puntverlies oplopen in de competitie doordat onze selectie pas 31 augustus rond is.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Piatek heeft Genua vorige zomer ook gewoon maar ¤4,5M gekost. Schoot er 21 in in de Poolse competitie. En die is een half jaar later al ¤30M waard. Het kan dus wel, maar zo'n goede aankoop zie ik ons niet zo gauw maken.
In dezelfde categorie:
- Nikolay Komlichenko (24), 24 goals en 7 assists in de Tsjechische competitie en 1,90m.
- Mirko Maric (24), 18 goals en 8 assists in de Kroatische competitie en 1,88m.
Dat soort spelers zijn echt wel haalbaar en betaalbaar. Als je gewoon behoefte hebt aan een kapstok voldoen ze waarschijnlijk gewoon.
Probleem is denk ik dat Feyenoord voor die jongens gewoon helemaal niet interessant gevonden wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Piatek heeft Genua vorige zomer ook gewoon maar ¤4,5M gekost. Schoot er 21 in in de Poolse competitie. En die is een half jaar later al ¤30M waard. Het kan dus wel, maar zo'n goede aankoop zie ik ons niet zo gauw maken.
In dezelfde categorie:
- Nikolay Komlichenko (24), 24 goals en 7 assists in de Tsjechische competitie en 1,90m.
- Mirko Maric (24), 18 goals en 8 assists in de Kroatische competitie en 1,88m.
Dat soort spelers zijn echt wel haalbaar en betaalbaar. Als je gewoon behoefte hebt aan een kapstok voldoen ze waarschijnlijk gewoon.
Wij kunnen een veel hoger salaris betalen dan die clubs, dat is vaak al genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:39 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
[..]
Probleem is denk ik dat Feyenoord voor die jongens gewoon helemaal niet interessant gevonden wordt.
Ik denk wel dat de balans is opgepimpt met de waarde van de vergoedingssommen. Deze waarde zal fiscaal waarschijnlijk wel zo'n tien miljoen euro lager liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee. De latentie heeft betrekking op uitgestelde belastingheffing. Feyenoord heeft in het boekjaar een winst gerealiseerd, maar hoeft daar pas in komende jaren over af te rekenen. Dit belastingvoordeel wordt in de (commerciële) jaarrekening gecorrigeerd door een belastinglatentie te vormen, waardoor het resultaat en vermogen juist weer afnemen.
Nope, dat is een hypothecair krediet geweest om het restdeel van 1908 te financieren.quote:Op zondag 28 juli 2019 08:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de balans is opgepimpt met de waarde van de vergoedingssommen. Deze waarde zal fiscaal waarschijnlijk wel zo'n tien miljoen euro lager liggen.
De Vrienden zijn 1/10-e deel uitgekocht in 2017/2018, maar daarvoor moest er een lening bij en bank worden afgesloten voor 3,33 miljoen euro.
Dus dat houdt in, er is geen geld.
Prachtig wat mensen al niet verzinnen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Jaaaa, we hebben weer één of ander vaag transfergerucht.
Op basis van wat onduidelijke instagram posts gaat het gerucht dat centrale verdediger Wesley Hoedt naar Feyenoord komt.
Zie: http://www.soccernews.nl/(...)de-feyenoordtransfer
Ik denk vooral om vanmiddag met Southampton tegen Feyenoord te spelen.
#komkommertijd
Die moet ook gewoon lekker vertrekken. Je kan ook Toornstra en Kelly nog op het middenveld zetten. En daarachter heb je nog El Bouchataoui.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima opstelling gezien de middelen, maakt wel duidelijk aan Ayoub hoe zijn kansen liggen.
en een fatsoenlijke spits.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
El Bouchataoui verhuren.
En haal godverdomme verdedigers!
Lol wat een armoedig middenveld, alleen die Kokcu is wel aardig.quote:Op zondag 28 juli 2019 13:32 schreef fetX het volgende:
Opstelling: Vermeer, St Juste, vBeek, Botteghin, Haps, Fer, Burger, Kokcu, Berghuis, Vente, Larsson.
Die aanval is net zo erg. Alleen Berghuis kan ballen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol wat een armoedig middenveld, alleen die Kokcu is wel aardig.
Massaal uitloggen bij het volgende seintje: LOG UIT, HIER IS KAPITEINTJE.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
Nog ff een yell doen met z'n allen en dan mogen we beginnen.
quote:Op zondag 28 juli 2019 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een jankerd die Larsson, zoveel was daar toch niet aan de hand?
Dit is geen trolltopic. @onlogischquote:Op zondag 28 juli 2019 14:41 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord is gewoon serieus degradatiekandidaat. Lekker man.
Overdrijven is ook een vak. Zullen we het wel gezellig houden hier?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:41 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoord is gewoon serieus degradatiekandidaat. Lekker man.
Fox Sports 1quote:
Dat is geen troll maar realisme.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is geen trolltopic. @:onlogisch
Als je dit echt denkt ben je nog dommer dan je er uitziet.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is geen troll maar realisme.
Met Berghuis haal je heel misschien nog linkerrijtje, zonder Berghuis ben je degradatiekandidaat.
Yatsed?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is geen troll maar realisme.
Met Berghuis haal je heel misschien nog linkerrijtje, zonder Berghuis ben je degradatiekandidaat.
Ik ben wel heel benieuwd om te horen waar jij de hoop op baseert dat het nog goed gaat komen dit seizoen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dit echt denkt ben je nog dommer dan je er uitziet.
Dit is ook gewoon onnodig. Je gaat toch geen bal overspelen net voor het 5 meter gebied. Dat doen ze zelfs bij Barcelona niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Tja, dat onze verdediging ranzig kut is weten we al heel lang.
Foxsports.nlquote:
Goed gaat komen hangt volledig af van wat jij verstaat onder goed komen.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd om te horen waar jij de hoop op baseert dat het nog goed gaat komen dit seizoen.
Typische ADO speler vind ik dat.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
kan niet dat van Beek nog steeds bij ons speelt.
Laten we het houden op linkerrijtje dit seizoen, dat zou met deze selectie en trainer al een wereldprestatie zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed gaat komen hangt volledig af van wat jij verstaat onder goed komen.
Hoe slecht moet die Geertruida wel niet zijn als hij van Beek/vd Heijden niet uit de basis kan spelen?quote:Op zondag 28 juli 2019 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
Het is wel goed dat van Beek schuttert. Zo wordt het nog eens extra duidelijk dat er een CV bij moet voor Sjaak.
Je maakt jezelf nog belachelijker dan Klaasweetalles.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we het houden op linkerrijtje dit seizoen, dat zou met deze selectie en trainer al een wereldprestatie zijn.
Klopt. Al speelt Feyenoord officieel niet echt met een 10 natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 14:47 schreef aTypisch het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we een lekker technische '10' hadden? Kokcu de eerste sinds Hofs en Bruins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |