Haal dit weg aubquote:
MADquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had iemand dat maar tegen z'n moeder gezegd bij de 12 weken echo.
Gelachenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had iemand dat maar tegen z'n moeder gezegd bij de 12 weken echo.
Dat je niet moe wordt van jezelf. Wat een triest gedrag man.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooi, bedankt, kan je nu optyfen.
Grappig dat iemand die leugens gebruikt om er goed om te staan bij zijn mede SC users mij beschuldigt van triest gedrag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat je niet moe wordt van jezelf. Wat een triest gedrag man.
Kan ik binnenkort een cadeautje verwachten als goedmakertje? Of doe je dat alleen bij vrouwen waar je kans bij denkt te maken (lol)?
Had Scrummie nou zeep gestuurd naar haar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:54 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat Scrummie zijn crush op Charlotte ten koste van alles blijft ontkennen.
flophostquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voor de verandering eens geklikt.
Gelachen.
geinig hequote:Op woensdag 24 juli 2019 18:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Voor de verandering eens geklikt.
Gelachen.
Geklikt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0Th_piIiSN/?igshid=1rdhm2vzunb6h
(lol)
Lol.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
(lol)
roepen ze nou joduh?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
(lol)
Verstandig mens.quote:
Morgen nog meer hitte Scrum!quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verstandig mens.
Ik heb geen zin meer om de deur uit te gaan dus ik moet wel wat maken. Maar doe het wel wat later, dan is het wat afgekoeld (haha, wat een fabel).
Normaal gesproken heb ik ze wel onder controle, maar deze keer zoek je het maar uit, na je hopeloze fout van gisteravond.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:24 schreef Coco. het volgende:
@:Scummie2.0 kan jij wat doen aan die feyenoord user in het PSV topic?
Welke foutquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik ze wel onder controle, maar deze keer zoek je het maar uit, na je hopeloze fout van gisteravond.
Ik lees het topic terug daar zegt Chevy dat ik ban geil ben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gaf je mij een ban? Ik sloot het tabblad.
Ik kwam wat later en je weigerde OVERNIEUW te beginnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik lees het topic terug daar zegt Chevy dat ik ban geil ben.
Dus ik snap het niet.
Ja we waren al tig keer opnieuw begonnen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kwam wat later en je weigerde OVERNIEUW te beginnen.
Dat zit mij ook nog steeds dwars.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kwam wat later en je weigerde OVERNIEUW te beginnen.
Wanneer word jij eens zwanger?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:29 schreef Charlotte3 het volgende:
@:Lenny_Leonard hoe gaat het met de zwangere? In combi met dit weer zal ook wel pittig zijn!
Gaat prima. Maar ze is ook nog niet zo ver dat ze al een enorme buik heeft. Denk dat het vooral pittig is als je op knappen staat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:29 schreef Charlotte3 het volgende:
@:Lenny_Leonard hoe gaat het met de zwangere? In combi met dit weer zal ook wel pittig zijn!
Ohh, dat scheelt indd!quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat prima. Maar ze is ook nog niet zo ver dat ze al een enorme buik heeft. Denk dat het vooral pittig is als je op knappen staat.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:34 schreef GGMM het volgende:
Is er al een toto gestart voor wanneer charlotte zwanger wordt
Wat gok jij?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:34 schreef GGMM het volgende:
oktober dit jaar, meisje.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat gok jij?
En een jongen of een meisje?
Willen jullie het geslacht van te voren weten Len? @:Lenny_Leonard
Een toto voor wanneer, niet voor wie de vader is, debiel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:36 schreef Elan het volgende:
Toto nog wel, met hoeveel mannen verwacht je dat ze seks gaat hebben
Nee, wel een poll.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:34 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat je zo rond carnaval komend jaar zwanger wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:36 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat gok jij?
En een jongen of een meisje?
Willen jullie het geslacht van te voren weten Len? @:Lenny_Leonard
Heb je al over namen nagedacht?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo rond carnaval komend jaar zwanger wordt.
Van een jongen.
En uiteraard wil ik dat weten. Wel zo makkelijk.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo rond carnaval komend jaar zwanger wordt.
Van een jongen.
En uiteraard wil ik dat weten. Wel zo makkelijk.
Dat noem je helemaal geen toto dom varken. Een toto gebruik je om voetbaluitslagen te voorspellen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een toto voor wanneer, niet voor wie de vader is, debiel.
Renee zou ook als meisje kunnen toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al over namen nagedacht?
En wat vind je van de naam 'René' ?
Of, als het een meisje wordt Nicki ?
LAAT ME GEWOON EVEN MET RUST OKEquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat noem je helemaal geen toto dom varken. Een toto gebruik je om voetbaluitslagen te voorspellen.
Dat FA zijn is je nu al naar je kop gestegen.
Ja, maar als meisjesnaam vind ik het niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Renee zou ook als meisje kunnen toch?
Rosey..quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als meisjesnaam vind ik het niet zo mooi.
Niet zo mooi als Nicki in ieder geval.
Priscilla of Destiny ofzo als het een meisje wordt. Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
De kleine van Lenny krijgt gewoon een echte Tilburgse naam.
Zoals Wesley, Donny of Jeffrey.
quote:
Niet doen hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Priscilla of Destiny ofzo als het een meisje wordt.
Misschien is ze al zwanger?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, wel een poll.
Poll: Wanneer wordt user Charlotte3 zwanger?
• Augustus
• September
• Oktober
• November
• December
• Volgend jaar ergens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is inderdaad beter om je af te vragen van wie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
Vanwaar die obsessie met wanneer Charlotte zwanger is.
Nou obsessie obsessiequote:Op woensdag 24 juli 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
hoi gekke blauwe GGMMquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om je af te vragen van wie.
Dan rot ze eindelijk op naar OUD.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:48 schreef Elan het volgende:
Van een ritualspakket word je toch niet zwangerquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:
Je noemt je kind toch geen vis joh.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Fielyne, Charlize, Jezebell....
James, Jones, Mavis, Julian..
Moest je lachen om mijn James Bond grapje?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je noemt je kind toch geen vis joh.
Nee sorry.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest je lachen om mijn James Bond grapje?
Dat klinkt als Vileine.quote:
Jingle Bell.quote:Charlize, Jezebell....
Maanvis.quote:James, Jones, Mavis
James en Julian zijn wel normaal.quote:, Julian..
Is het wel lekker wonen op het kamp?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Fielyne, Charlize, Jezebell....
James, Jones, Mavis, Julian..
Ik vind René een hartstikke leuke naam.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al over namen nagedacht?
En wat vind je van de naam 'René' ?
Of, als het een meisje wordt Nicki ?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind René een hartstikke leuke naam.
Dit kan nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakt het wel erg bont met die naam.
Hahahaha
@:jr-style-93
Genot zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik stond vandaag naast Kees Kwakgod in het zwembad.
Dit is een volmaakte dag.
HALLO ZEGquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op het kamp heten ze Yovanni, Djelano, Dylania en weet ik wat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het wel lekker wonen op het kamp?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar mongolen die René heten.
Je noemt je kind toch geen Mavis man wtf of is je man een negerquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Op het kamp heten ze Yovanni, Djelano, Dylania en weet ik wat.
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Je noemt je kind toch geen Mavis man wtf of is je man een neger
René Karstquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde het tegendeel bewijzen door een bekende René op te zoeken die geen mongool is.
Maar dat valt nog niet mee.
René Froger komt vast niet in aanmerking he?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde het tegendeel bewijzen door een bekende René op te zoeken die geen mongool is.
Dat was het moment dat ik opgaf ja.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
René Froger komt vast niet in aanmerking he?
Denk je dat hier ooit iemand op je linkjes klikt?quote:
Is echt iets van de laatste tijd dat er zoveel mensen doodgaan hè.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Er is weer een legende overleden: Rutger Hauer.
Wow.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Matige regisseur @Saindquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
René van de Kerkhof?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
Zonde.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige rol in hannibalquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
Geweldige acteur vond ik het.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde.
@:caland en ik vonden hem erg goed als Hannibal Lecter.
Wedlockquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Wedlock een goede film van hem.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:10 schreef Coco. het volgende:
Als een film Doom in de titel heeft weet je al dat het kwaliteit is
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:09 schreef Coco. het volgende:
Omega Doom ook zo'n heerlijke B-film van hem.
Jammer dat je mij niet noemt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
Net een rituals pakket gevonden
Wie kan ik hiermee blij maken in ruil voor nudes?
@:jojoortje
@:charlotte3
@:charmed_angel
@:kopjechino
@:lavenderr
@:yvonne
@:trein2000
De hitte is je naar het hoofd gestegen JCquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
Zonnesteek.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De hitte is je naar het hoofd gestegen JC
Je moet degene pakken waar je het minste kans hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
Dit is in mijn omgeving ook zo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar mongolen die René heten.
komt het op foxquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Verdorie, je hebt gelijk. Maar ik ga wel kijken!
3 mensen hebben op die video geklikt blijkbaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk je dat hier ooit iemand op je linkjes klikt?
Lenny is een droevig hoopje mens.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:25 schreef Coco. het volgende:
Lenny heeft het vandaag op Scrummie voorzien.
Scrummie is ook wel erg woest vandaag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:25 schreef Coco. het volgende:
Lenny heeft het vandaag op Scrummie voorzien.
Ze zijn allebei niet voor de poes.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een spannend gevecht tussen Scrummie en Lenny.
René en ik willen weten hoe poezepoes dit weer heeft overleefdquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet voor de poes.
Lekker, welke geur(en)?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Voor het Rituals pakket + ¤10 zou ik het misschien nog overwegen.quote:
Zo knap ben je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor het Rituals pakket + ¤10 zou ik het misschien nog overwegen.
Als ik knap was geweest had ik ¤20 ingezet. Dat tientje is onderhandelbaar.quote:
Rituals + 5 ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor het Rituals pakket + ¤10 zou ik het misschien nog overwegen.
Het pakket met de verzendkosten voor jouw rekening?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:34 schreef JanCees het volgende:
wel verzendkosten voor jouw rekening natuurlijk...
Ik deed net toch maar een raampje openquote:
dit lijkt mij een prima dealquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het pakket met de verzendkosten voor jouw rekening?
inb4 alleen nudes van haar gezichtquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:37 schreef JanCees het volgende:
wel graag nudes in een goed belichte ruimte
Doe gewoon johquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Zin in wijn... maar drank komt harder aan met deze warmte..
zou het gewoon doen johquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Die heeft het zo zwaar, het arme beestjequote:Op woensdag 24 juli 2019 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René en ik willen weten hoe poezepoes dit weer heeft overleefd
Dat is goedkoop dronken worden. Pak je kans.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:39 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is goedkoop dronken worden. Pak je kans.
Ondergewaardeerde grap. Ik stuur deze door.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik deed net toch maar een raampje open
Voelde me net een collega van scrummie
Beter wodkaquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]dat wel, haha! Ijsklontjes erin..
ik (nog) niet en wil het eigenlijk wel zo houdenquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit geheel tegen mijn principes in doordeweeks aan het bier
Lekker koud
Wat zijn dit voor wijvenprincipes?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit geheel tegen mijn principes in doordeweeks aan het bier
Lekker koud
Ik drink doordeweeks nooit alcohol, tenzij ik naar het voetbal ga.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor wijvenprincipes?
En bij de Vierdaagse?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks nooit alcohol, tenzij ik naar het voetbal ga.
Het ging er zonet wild aan toe in de SC. Maar nu is de rust wedergekeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yannick niet kennen
@:caland
@:zipportal
Rightquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
Magoe, moeder? Vriendin? Vrouwen zijn dol op ritualsquote:
zij de dolquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Magoe, moeder? Vriendin? Vrouwen zij de dol op rituals
Crewbash, and note.quote:
Godskolere kutchinesekutfoon, vrouwen zijn dol op rituals.quote:
jij niet?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Magoe, moeder? Vriendin? Vrouwen zij de dol op rituals
Mobiel fokkenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere kutchinesekutfoon, vrouwen zijn dol op rituals.
Neen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
drink je wel genoeg water met dit weer?
Ik ben ook vrouwquote:
NIetquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NIet van haar schoenenverzameling vragen.
NIetquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NIet van haar schoenenverzameling vragen.
Moment, ik zal ze even oprapenquote:
ik pasquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:48 schreef onlogisch het volgende:
De reply van @:Yvonne duurt lang. Hopelijk zoekt ze momenteel naar haar meest sexy tettenpic
Ik hoef ze ook niet te zienquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik pas
geef mij maar lekker een Aziatische chick
Ik heb 500 cc water opquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:49 schreef JanCees het volgende:
heb nu 1,5 liter crystal clear op, 1,5 liter cola light, 1 liter zwarte koffie en nog iets van 1,5 liter water
Krijg het niet wegquote:
Eet ijsjes dan. Je moet wel een beetje vocht binnen krijgen met deze achterlijke temperaturen.quote:
I know, die kutchemo heeft dorst prikkel vernaggeld. En als je geen dorst hebt krijg je geen drinken weg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet ijsjes dan. Je moet wel een beetje vocht binnen krijgen met deze achterlijke temperaturen.
Ik koop geen water malle jongen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Water kopen.Van die 1,30 euro kun je ook 1500 glazen vullen uit de kraan.
gr gr
Heb je de perenijsjes al geprobeerd?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
I know, die kutchemo heeft dorst prikkel vernaggeld. En als je geen dorst hebt krijg je geen drinken weg.
Ijsjes
Er zijn meloenijsjesquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je de perenijsjes al geprobeerd?
Waarvan akte.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Nieuw hitterecord, Gordon heeft zich laten opnemen in afkickkliniek. Een dag vol hoogtepunten.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Nieuw hitterecord, Gordon heeft zich laten opnemen in afkickkliniek. Een dag vol hoogtepunten.
JanCees heeft rituals gewonnenquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vies smerig varken dat je bentquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb laatst zo'n witte magnum op, die zijn écht lekker.
@:onlogisch
Je bent zelf écht lekker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vies smerig varken dat je bent
(ik heb nog een almond in de vriezer liggen)
Wil je dat onlogisch ook een likje van je magnum neemt of waarom tag je hem hier?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is mijn voedingsdeskundige. Af en toe heb ik hem nodig om mij weer even met de grond gelijk te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je dat onlogisch ook een likje van je magnum neemt of waarom tag je hem hier?
Nu eet ik voorlopig een magnum meer!quote:
Op zich een verstandige tactiek om je door onlogisch te laten adviseren en vervolgens het tegenovergestelde te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch is mijn voedingsdeskundige. Af en toe heb ik hem nodig om mij weer even met de grond gelijk te maken.
Kijk
[..]
Nu eet ik voorlopig een magnum meer!
Tokkies gonna tokkiequote:Op woensdag 24 juli 2019 21:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)de-partij~a2057fe44/
lol
Dat lijkt mij vrij normaal ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je aan de warmte van je scheet al weet hoe erg hij gaat stinken?
Ohh, eentje maar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk
[..]
Nu eet ik voorlopig een magnum meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |