abonnement Unibet Coolblue
pi_188109902
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry hoor maar als je alleen maar van die cliche zinnen neerzet van max 5 woorden dan moet je ook niet janken dat men dat op een gegeven moment zat is. Helemaal als de reactie op goedbedoeld advies ook nog eens afgedaan wordt.
Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happen :P
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:03:52 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188109964
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
dat op een gegeven moment zat is
Dat sowieso, maar dat staat los van dat iemand eisen/wensen mag/kan hebben.
Hier wordt zowat gezegd dat je die niet eens mag hebben, want dan ben je of enkel oppervlakkig of dom bezig, want kleine pool.
Maar heel simpel gezegd, iedereen heeft wel eisen/wensen, want anders zou je wel met iedereen een relatie kunnen (en willen) aangaan.
pi_188110003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happen :P
Het nogal lompe/mannelijke 4chan jargon helpt ook niet echt mee.
pi_188110021
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het nogal lompe/mannelijke 4chan jargon helpt ook niet echt mee.
Nee maar denk dat ze dat expres doet :P
pi_188110036
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb toch echt wel de eis dat ik iemand lichamelijk aantrekkelijk moet vinden.
simpel zat. Wat dit precies is, is idd niet heel zwart/wit uit te drukken, maar er zijn wel bepaalde eigenlijkschappen die ik meer of juist minder aantrekkelijk vind.
Enkel worden mensen hier gelijk kribbig als men het 'eisen' noemt, want wie weet vind je wel die sneeuwvlok die daar net niet aan voldoet, maar die wel je witte prins is.
Je hebt natuurlijk wel wat minimale eisen, bijvoorbeeld dat iemand zich verzorgd, er niet als een junk uitziet etc. En je hebt mensen die een hele afvinklijst (spreek uit ervaring) hebben waar iemand aan moet voldoen. Dat is persoonseigen, al zie je deze trend wel vaker. Als zij dat op die manier willen dan is het prima voor hun. Ieder zijn eigen ding dan maar.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:18:15 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188110192
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happen :P
Daarom dat ik al eerder zei dat het gewoon een masker is en ze alleen zichzelf voor de gek houdt.

quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dat staat los van dat iemand eisen/wensen mag/kan hebben.
Hier wordt zowat gezegd dat je die niet eens mag hebben, want dan ben je of enkel oppervlakkig of dom bezig, want kleine pool.
Maar heel simpel gezegd, iedereen heeft wel eisen/wensen, want anders zou je wel met iedereen een relatie kunnen (en willen) aangaan.
Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.

Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
pi_188110209
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Daarom dat ik al eerder zei dat het gewoon een masker is en ze alleen zichzelf voor de gek houdt.
[..]

Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.

Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
Een trol doet dit expres om andere voor de gek te houden he :P

Maar wat ze ook is, ik kan altijd wel lachen om haar reacties :p
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:22:48 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188110259
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.

Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
Want je moet perfect kunnen verwoorden wat je wilt / waarom je dat wil om een man aan je te kunnen binden? :?

Al denkt ze dat ze gods gift to men is. Boeiend. Zolang een andere vent dat niet vindt, schiet je er niets mee op.
pi_188110475
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een trol doet dit expres om andere voor de gek te houden he :P

Maar wat ze ook is, ik kan altijd wel lachen om haar reacties :p
True, ze is wel vermakelijk ja.
pi_188111151
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:

Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.

Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
Je kan het ook zien als zelfkennis en zelfrespect; mensen die wensen en/of eisen hebben.

Als je van jezelf weet dat je er niet tegen kan bij mensen die zus en zo zijn; dat je er bijv. agressief van kan worden. Dan is het gewoon goed om iemand te zoeken die wel/beter bij je past. Zo'n inzicht middels lijstje is een deugd. Het is niet dat er meestal onzin dingen op staan zoals: mag geen bruine sokken dragen. Anderen bekijken het op de date, onbewust vallen dingen ook op wat zus en zo is. Dus meh als conclusie. M.a.w. "Onbewust" lijstje uit hoofd, dus iedereen heeft dit. De ene verbaalt het, de andere niet. Het is niet dat degenen die het verbaal verwoorden minder zijn.

Iemand die het aankijkt terwijl van te voren duidelijk is te voorspellen hoe het afloopt op basis van bijv. karaktertrekken, enz. En toch in zee gaat met iemand en het uitmaakt wegens problemen die eruit voorkomen. Tja, zulke mensen noem ik nou hypocriet. Ellende voor iedereen bezorgen. Tijdverspilling, enz.

Een man die geen wensen en/of eisen heeft hoe hij zijn vrouw het liefst ziet, neem ik geeneens serieus. Ze gaan maar uitzoeken wat ze willen. Iemand mag heus wel een mening hebben. Dat 1 iets niet bepalend is voor succes weet iedereen; dat het van veel zaken kan afhangen. We zeggen gewoon wat we het liefste zien, dat het kan meehelpen in succes. Hier is niks mis mee.
pi_188117561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Spreek je iedereen aan dan? ;)
Waarom anders matchen?
pi_188117590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, wat is er nu weer met dit topic gebeurd? Iedereen heeft toch eisen en bepaalde aantrekkelijke kenmerken waar hij/zij naar op zoek is. Zo gek vind ik het allemaal niet. We swipen allemaal een groot deel van de mensen naar links lijkt me. Alleen Bo is er eerlijk over en plempt het hier gewoon keihard en duidelijk neer. Daarnaast is ze kieskeurig, prima toch. Beter dan iemand nodeloos aan het lijntje houden. Als het hem niet is, is het hem niet.

Daarnaast, ik ben 165 met 68kg en dat is echt niet obees hoor, gewoon maatje 38. Voor de mooi mag er misschien een paar kg af, maar ik heb net als Bo niks te klagen over het aanbod van mannen. Wat een rare conclusies worden hier weer getrokken.
Dank je. Hier 38/40, winkels voor dikke vrouwen beginnen vaak pas bij 44 als kleinste maat. Maargoed, mannen hier voelen zich aangevallen en halen uit.
pi_188117605
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hmmm zou kunnen, maar ik heb geregeld matches waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ooit naar rechts heb geswiped. Dat ze jou ook in minimale zin leuk vindt, daar zou ik overigens niet zomaar vanuit gaan. Maargoed, als jij echt alleen mensen swiped die je leuk vindt zou je ze allemaal aanspreken ja.
Ik ontmatch ze meteen als het niks is.
pi_188117632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als zij het zo ziet, is het toch haar waarheid? Wie ben jij of enig ander in dit topic dan om haar naar beneden te halen? Ja, ze komt soms wat over als een troll, maar eerlijk gezegd herken ik mezelf ook in veel van wat zij schrijft. Ik zet het alleen niet allemaal hier neer. En ik weet zeker dat ik geen teoll ben ;)
Dit. Ik heb genoeg gedate om te kunnen kiezen. Ik wijs mannenniet af om bankrekening of kleur sokken, wel om wat ik onaantrekkelijk vind of te afwijkende levensvisie.
pi_188117653
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
of te afwijkende levensvisie.
Niet misplaatst neerkijken op zogenaamde "dommies" bijvoorbeeld?
pi_188117662
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volgens mij had ze het meer over het type man dat in haar ogen model had kunnen zijn. Smaken zijn heel verschillend. Mannen die ik super mooi vind, vinden vriendinnen van mij lelijk. Alles kan. En dat iemand oppervlakkig gezien een mooi uiterlijk heeft, ala model, wil toch niet zeggen dat er ook een klik is? En who cares, misschien voelde hij die klik niet. Kan toch ook? Wat maakt het allemaal uit..
Dit dus. Ik date geen beroepsmodellen,kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.
pi_188117672
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.
Tja, waar kijk jij nou niet op neer Bo.
pi_188117874
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dit dus. Ik date geen beroepsmodellen,kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.
_O-
pi_188118117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.

Lamehuizen ga eens werken aan je zelfbeeld ipv te janken.
pi_188118261
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.

Lamehuizen ga eens werken aan je zelfbeeld ipv te janken.
Zoals je het schrijft klinkt het eerder als afgunst.
pi_188119319
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.

Lamehuizen ga eens werken aan je zelfbeeld ipv te janken.
Het is overigens een nogal dom vooroordeel dat mooie of hele gespierde/getrainde mensen maar dom of laagopgeleid zouden zijn, dommie.
pi_188119470
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2019 18:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Tja, waar kijk jij nou niet op neer Bo.
Dit dus, maar laat maar joh, de manier waarop ze zich hier manifesteert.. :X :r
pi_188121032
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juli 2019 19:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Het is overigens een nogal dom vooroordeel dat mooie of hele gespierde/getrainde mensen maar dom of laagopgeleid zouden zijn, dommie.
Dan zouden ze wel iets bijdragen.
pi_188121115
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dan zouden ze wel iets bijdragen.
Ik zou je nu best uit kunnen leggen waarom dit een heel domme reactie is of een leuk grapje kunnen maken over hoe jij kennelijk alleen domme beroepsmodellen bereid hebt weten te vinden over je heen te gaan maar liever bespaar ik mezelf de moeite. Ik gok dat niets in heel deze wereld ooit iets aan jouw misselijke instelling zal veranderen dommie. :*
  donderdag 25 juli 2019 @ 20:58:07 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188121130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dan zouden ze wel iets bijdragen.
Je weet niet eens wat ze bijdragen als je niet eens met ze praat. Tering hee, je zou toch zeggen dat de domme reactie een keer op zijn maar het blijft maar raak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')