Heb jij grote tieten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:02 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik heb meermaals samengewoond.
En hij moet een kop groter zijn,ik val op lange mannen. Mannen houden van grote tieten, ik van lange mannen.
Kan je niet lezen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef Jardis het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. Hoeveel weeg je?
Had je je best moeten doenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel jammer dat ik slechts HBO-denkniveau heb
Ze is 1.65m en 70 kilo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef Jardis het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal. Hoeveel weeg je?
Ik moet vooral lachen om zulke uitspraken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel jammer dat ik slechts HBO-denkniveau heb
Alles beter dan een Chinezenmicro.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ze is 1.65m en 70 kilo.
Dus overgewicht![]()
Zou ik ook zeggen. Als je het niveau had kon je hetbewijzen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik moet vooral lachen om zulke uitspraken.
Vaak is dat gewoon geblaat van types die zelf niks op tafel kunnen brengen.
Maar het is weer het cliché uurtje hier zie ik
Reageer je ook zo richting potentiële dates?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Als je het niveau had kon je hetbewijzen.
Weet zelf amper correct spaties te gebruiken maar verwacht van een ander wel dat ie hoog opgeleid is. Wat is dit?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Als je het niveau had kon je hetbewijzen.
Aan wie moet ik mij bewijzen dan? Jou?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen. Als je het niveau had kon je het bewijzen.
Sick, wegen de man en vrouw ongeveer even veel alleen zit er dus 15cm verschil tussen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ze is 1.65m en 70 kilo.
Dus overgewicht![]()
Als man van 1.95 75 kg wegen is echt veel te weinig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:35 schreef Jardis het volgende:
[..]
Sick, wegen de man en vrouw ongeveer even veel alleen zit er dus 15cm verschil tussen.
Vraag mij af of je realistisch bent in je eisen. Maar volgens mij is je dat al vaker verteld.
Nee, die heb ik geswiped omdat ze voldoen aan mijn wensen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Reageer je ook zo richting potentiële dates?
Pijnlijk wel.quote:
Ik heb mannen gehad die zo model konden zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:35 schreef Jardis het volgende:
[..]
Sick, wegen de man en vrouw ongeveer even veel alleen zit er dus 15cm verschil tussen.
Vraag mij af of je realistisch bent in je eisen. Maar volgens mij is je dat al vaker verteld.
Tuurlijk, je bent zo een catchquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb mannen gehad die zo model konden zijn.
Maar die mannen zijn er nu niet, ofwel?quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:14 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb mannen gehad die zo model konden zijn.
Gezellig hierquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Alles beter dan een Chinezenmicro.
Heb een paar matches nu waar ik tussen twijfel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:53 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Maar die mannen zijn er nu niet, ofwel?
Liever Chinezenmicro met grote ballen dan een dikzak waar ik je kut moet zoeken tussen al je blubbervet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:09 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Alles beter dan een Chinezenmicro.
Niet de bal terugkaatsen nee, nee.quote:
In de afleveringen van de universiteit van nederland werd gezegd dat mannen met grote ballen niet zulke zorgzame types waren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:54 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Liever Chinezenmicro met grote ballen dan een dikzak waar ik je kut moet zoeken tussen al je blubbervet.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In de afleveringen van de universiteit van nederland werd gezegd dat mannen met grote ballen niet zulke zorgzame types waren.
Ach, feitelijk gezien wil iedereen gewoon het hoogst haalbare.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Die eisen van BoTheParakeet vallen wel mee toch?
Ja maar in het vorige topic zei ze Master, ondernemend en kunnen koken en van kunst en cultuur houden. Vind dit nou niet het meest hooghaalbarequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, feitelijk gezien wil iedereen gewoon het hoogst haalbare.
Je weet zelf ook wel dat Bo meer eisen heeft dan dat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar in het vorige topic zei ze Master, ondernemend en kunnen koken en van kunst en cultuur houden. Vind dit nou niet het meest hooghaalbare
Nou weet niet eens zeker of Bo ook echt een user is die ook echt datequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat Bo meer eisen heeft dan dat.
Elk topic komen er weer meer bij dus dat is maar een gedeelte natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar in het vorige topic zei ze Master, ondernemend en kunnen koken en van kunst en cultuur houden. Vind dit nou niet het meest hooghaalbare
Volgens mij wil niemand met haar daten en is ze haar frustraties aan het uiten hier.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou weet niet eens zeker of Bo ook echt een user is die ook echt date
Ach uiteindelijk hebben mensen alleen maar zichzelf er mee als ze onmogelijke eisen gaan stellen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elk topic komen er weer meer bij dus dat is maar een gedeelte natuurlijk
Nou ja in haar frustraties uiten is ze ook niet alleenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:11 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand met haar daten en is ze haar frustraties aan het uiten hier.
Truequote:Op woensdag 24 juli 2019 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja in haar frustraties uiten is ze ook niet alleen
Ze doet er alles aan om geen geschikte vent te vinden, zodat zij kan afwijzen ipv afgewezen te worden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Die eisen van BoTheParakeet vallen wel mee toch?
Moet ze zelf weten toch? Het is niet alsof ze hier komt uithuilen waarom ze in godsnaam nog single is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:33 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Ze doet er alles aan om geen geschikte vent te vinden, zodat zij kan afwijzen ipv afgewezen te worden.
Oh, zeker moet ze dat zelf weten. Haar rationele manier van eisen is niet mijn manier, maar als dit de manier is wat bij haar past ben ik de laatste die haar wil veranderenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten toch? Het is niet alsof ze hier komt uithuilen waarom ze in godsnaam nog single is.
Weet ik niet. Je moet je er wel comfortabel voelen bij een ander, en ik weet niet of iedereen dat is met een model.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, feitelijk gezien wil iedereen gewoon het hoogst haalbare.
Is een model voor iedereen het hoogst haalbare?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:44 schreef Jardis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je moet je er wel comfortabel voelen bij een ander, en ik weet niet of iedereen dat is met een model.
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is een model voor iedereen het hoogst haalbare?
Jeps.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:52 schreef Jardis het volgende:
[..]
Ja.
Nee ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk niet dat ik streef naar het hoogst haalbare.
Beetje gekke zin ook. Wat is het hoogst haalbare? Het klikt of het klikt niet toch?
Dat was mijn ideale man!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je dat wanneer je een zwerver bent, je een model kunt krijgen? Dat is wat ik bedoel met "hoogst haalbare".quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:52 schreef Jardis het volgende:
[..]
Ja.
Nee ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk niet dat ik streef naar het hoogst haalbare.
Beetje gekke zin ook. Wat is het hoogst haalbare? Het klikt of het klikt niet toch?
Spreek je iedereen aan dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:17 schreef gooddaddy het volgende:
Nou, we hebben weer een een match op tinder. Eens kijken of deze wel iets terugzegt
Goedzo! Gewoon doenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:12 schreef gooddaddy het volgende:
Een match is een match toch. Dat betekent dat ik haar leuk vindt en zij mij leuk vindt, afgaand op de beperkte informatie die je in je profiel geeft.
Waarom zou ik ze dan niet aanspreken?
Hmmm zou kunnen, maar ik heb geregeld matches waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ooit naar rechts heb geswiped. Dat ze jou ook in minimale zin leuk vindt, daar zou ik overigens niet zomaar vanuit gaan. Maargoed, als jij echt alleen mensen swiped die je leuk vindt zou je ze allemaal aanspreken ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:12 schreef gooddaddy het volgende:
Een match is een match toch. Dat betekent dat ik haar leuk vindt en zij mij leuk vindt, afgaand op de beperkte informatie die je in je profiel geeft.
Waarom zou ik ze dan niet aanspreken?
Er is een verschil tussen je eisen neerplempen omdat dat ook echt je eisen zijn, of je eisen neerplempen om een soort facade op te houden dat je kieskeurig bent, terwijl het in werkelijkheid toch wat minder loopt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, wat is er nu weer met dit topic gebeurd? Iedereen heeft toch eisen en bepaalde aantrekkelijke kenmerken waar hij/zij naar op zoek is. Zo gek vind ik het allemaal niet. We swipen allemaal een groot deel van de mensen naar links lijkt me. Alleen Bo is er eerlijk over en plempt het hier gewoon keihard en duidelijk neer. Daarnaast is ze kieskeurig, prima toch. Beter dan iemand nodeloos aan het lijntje houden. Als het hem niet is, is het hem niet.
Daarnaast, ik ben 165 met 68kg en dat is echt niet obees hoor, gewoon maatje 38. Voor de mooi mag er misschien een paar kg af, maar ik heb net als Bo niks te klagen over het aanbod van mannen. Wat een rare conclusies worden hier weer getrokken.
Als zij het zo ziet, is het toch haar waarheid? Wie ben jij of enig ander in dit topic dan om haar naar beneden te halen? Ja, ze komt soms wat over als een troll, maar eerlijk gezegd herken ik mezelf ook in veel van wat zij schrijft. Ik zet het alleen niet allemaal hier neer. En ik weet zeker dat ik geen teoll benquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je eisen neerplempen omdat dat ook echt je eisen zijn, of je eisen neerplempen om een soort facade op te houden dat je kieskeurig bent, terwijl het in werkelijkheid toch wat minder loopt.
Vind het ook allemaal wel meevallen met die eisen. Maar misschien heb ik over dingen heengelezenquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als zij het zo ziet, is het toch haar waarheid? Wie ben jij of enig ander in dit topic dan om haar naar beneden te halen? Ja, ze komt soms wat over als een troll, maar eerlijk gezegd herken ik mezelf ook in veel van wat zij schrijft. Ik zet het alleen niet allemaal hier neer. En ik weet zeker dat ik geen teoll ben
Dat is nou juist mn punt. Ziet zij het wel echt zo, of is het stoer doen op een forum? Achter die facade zit een bepaalde onzekerheid, en mensen prikken daar doorheen. Dat met dat modellen daten, yeah right. Er wordt niet bij gezegd waarom die 'modellen' niet blijven hangen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als zij het zo ziet, is het toch haar waarheid? Wie ben jij of enig ander in dit topic dan om haar naar beneden te halen? Ja, ze komt soms wat over als een troll, maar eerlijk gezegd herken ik mezelf ook in veel van wat zij schrijft. Ik zet het alleen niet allemaal hier neer. En ik weet zeker dat ik geen teoll ben
Het helpt dan ook niet mee als men hier opmerkingen gaat maken over haar uiterlijk natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is nou juist mn punt. Ziet zij het wel echt zo, of is het stoer doen op een forum? Achter die facade zit een bepaalde onzekerheid, en mensen prikken daar doorheen. Dat met dat modellen daten, yeah right. Er wordt niet bij gezegd waarom die 'modellen' niet blijven hangen.
No way Jose.
Volgens mij had ze het meer over het type man dat in haar ogen model had kunnen zijn. Smaken zijn heel verschillend. Mannen die ik super mooi vind, vinden vriendinnen van mij lelijk. Alles kan. En dat iemand oppervlakkig gezien een mooi uiterlijk heeft, ala model, wil toch niet zeggen dat er ook een klik is? En who cares, misschien voelde hij die klik niet. Kan toch ook? Wat maakt het allemaal uit..quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is nou juist mn punt. Ziet zij het wel echt zo, of is het stoer doen op een forum? Achter die facade zit een bepaalde onzekerheid, en mensen prikken daar doorheen. Dat met dat modellen daten, yeah right. Er wordt niet bij gezegd waarom die 'modellen' niet blijven hangen.
No way Jose.
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het feit is dat voor haar weinig goed genoeg is. Mensen worden om het minste al afgeserveerd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het meer over het type man dat in haar ogen model had kunnen zijn. Smaken zijn heel verschillend. Mannen die ik super mooi vind, vinden vriendinnen van mij lelijk. Alles kan. En dat iemand oppervlakkig gezien een mooi uiterlijk heeft, ala model, wil toch niet zeggen dat er ook een klik is? En who cares, misschien voelde hij die klik niet. Kan toch ook? Wat maakt het allemaal uit..
Jij klaagt anders ook veelquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Het feit is dat voor haar weinig goed genoeg is. Mensen worden om het minste al afgeserveerd.
Dat je voorkeuren of zelfs eisen (brrr ) hebt, mag allemaal, maar echt realistisch is het niet. Zeker niet als je alleen maar loopt te klagen en janken hier. Mensen zijn dat op een gegeven moment wel zat.
Is verder ook niet vreemd. Zijn genoeg dingen die je op dating apps tegenkomt die schijtirritant zijn. Moet je toch ergens kwijt dus dit is ook wel een geschikte plek ervoor toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Valt best mee, is al veel minder.
Heb eerder het idee dat mensen daar kribbig over worden als zij zelf niet aan die eisen voldoenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb toch echt wel de eis dat ik iemand lichamelijk aantrekkelijk moet vinden.
simpel zat. Wat dit precies is, is idd niet heel zwart/wit uit te drukken, maar er zijn wel bepaalde eigenlijkschappen die ik meer of juist minder aantrekkelijk vind.
Enkel worden mensen hier gelijk kribbig als men het 'eisen' noemt, want wie weet vind je wel die sneeuwvlok die daar net niet aan voldoet, maar die wel je witte prins is.
Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry hoor maar als je alleen maar van die cliche zinnen neerzet van max 5 woorden dan moet je ook niet janken dat men dat op een gegeven moment zat is. Helemaal als de reactie op goedbedoeld advies ook nog eens afgedaan wordt.
Dat sowieso, maar dat staat los van dat iemand eisen/wensen mag/kan hebben.quote:
Het nogal lompe/mannelijke 4chan jargon helpt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happen
Nee maar denk dat ze dat expres doetquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het nogal lompe/mannelijke 4chan jargon helpt ook niet echt mee.
Je hebt natuurlijk wel wat minimale eisen, bijvoorbeeld dat iemand zich verzorgd, er niet als een junk uitziet etc. En je hebt mensen die een hele afvinklijst (spreek uit ervaring) hebben waar iemand aan moet voldoen. Dat is persoonseigen, al zie je deze trend wel vaker. Als zij dat op die manier willen dan is het prima voor hun. Ieder zijn eigen ding dan maar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb toch echt wel de eis dat ik iemand lichamelijk aantrekkelijk moet vinden.
simpel zat. Wat dit precies is, is idd niet heel zwart/wit uit te drukken, maar er zijn wel bepaalde eigenlijkschappen die ik meer of juist minder aantrekkelijk vind.
Enkel worden mensen hier gelijk kribbig als men het 'eisen' noemt, want wie weet vind je wel die sneeuwvlok die daar net niet aan voldoet, maar die wel je witte prins is.
Daarom dat ik al eerder zei dat het gewoon een masker is en ze alleen zichzelf voor de gek houdt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het geen trol is. Te vaak zegt ze iets op het goede moment waarop mensen weer happen
Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat staat los van dat iemand eisen/wensen mag/kan hebben.
Hier wordt zowat gezegd dat je die niet eens mag hebben, want dan ben je of enkel oppervlakkig of dom bezig, want kleine pool.
Maar heel simpel gezegd, iedereen heeft wel eisen/wensen, want anders zou je wel met iedereen een relatie kunnen (en willen) aangaan.
Een trol doet dit expres om andere voor de gek te houden hequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom dat ik al eerder zei dat het gewoon een masker is en ze alleen zichzelf voor de gek houdt.
[..]
Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.
Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
Want je moet perfect kunnen verwoorden wat je wilt / waarom je dat wil om een man aan je te kunnen binden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Eisen zijn prima, alleen als het hier al een probleem is om duidelijk neer te zetten en te onderbouwen wat je bedoeld dan begrijp ik wel waarom mannen niet blijven hangen.
Tegenover staat dat ze zichzelf wegzet als de 'perfecte vrouw/catch' dus dan lult ze gewoon uit d'r nek.
True, ze is wel vermakelijk ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een trol doet dit expres om andere voor de gek te houden he
Maar wat ze ook is, ik kan altijd wel lachen om haar reacties :p
Je kan het ook zien als zelfkennis en zelfrespect; mensen die wensen en/of eisen hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:18 schreef S95Sedan het volgende:
Dank je. Hier 38/40, winkels voor dikke vrouwen beginnen vaak pas bij 44 als kleinste maat. Maargoed, mannen hier voelen zich aangevallen en halen uit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, wat is er nu weer met dit topic gebeurd? Iedereen heeft toch eisen en bepaalde aantrekkelijke kenmerken waar hij/zij naar op zoek is. Zo gek vind ik het allemaal niet. We swipen allemaal een groot deel van de mensen naar links lijkt me. Alleen Bo is er eerlijk over en plempt het hier gewoon keihard en duidelijk neer. Daarnaast is ze kieskeurig, prima toch. Beter dan iemand nodeloos aan het lijntje houden. Als het hem niet is, is het hem niet.
Daarnaast, ik ben 165 met 68kg en dat is echt niet obees hoor, gewoon maatje 38. Voor de mooi mag er misschien een paar kg af, maar ik heb net als Bo niks te klagen over het aanbod van mannen. Wat een rare conclusies worden hier weer getrokken.
Ik ontmatch ze meteen als het niks is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hmmm zou kunnen, maar ik heb geregeld matches waarvan ik me niet kan herinneren dat ik ze ooit naar rechts heb geswiped. Dat ze jou ook in minimale zin leuk vindt, daar zou ik overigens niet zomaar vanuit gaan. Maargoed, als jij echt alleen mensen swiped die je leuk vindt zou je ze allemaal aanspreken ja.
Dit. Ik heb genoeg gedate om te kunnen kiezen. Ik wijs mannenniet af om bankrekening of kleur sokken, wel om wat ik onaantrekkelijk vind of te afwijkende levensvisie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik date geen beroepsmodellen,kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het meer over het type man dat in haar ogen model had kunnen zijn. Smaken zijn heel verschillend. Mannen die ik super mooi vind, vinden vriendinnen van mij lelijk. Alles kan. En dat iemand oppervlakkig gezien een mooi uiterlijk heeft, ala model, wil toch niet zeggen dat er ook een klik is? En who cares, misschien voelde hij die klik niet. Kan toch ook? Wat maakt het allemaal uit..
Tja, waar kijk jij nou niet op neer Bo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dit dus. Ik date geen beroepsmodellen,kijk er nogal op neer dat die mensen niks kunnen behalve mooi zijn.
Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.quote:
Zoals je het schrijft klinkt het eerder als afgunst.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.
Lamehuizen ga eens werken aan je zelfbeeld ipv te janken.
Het is overigens een nogal dom vooroordeel dat mooie of hele gespierde/getrainde mensen maar dom of laagopgeleid zouden zijn, dommie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nee echt,vroeger was ik heel dun en kon ik bepaalde types krijgen, maar vond het dodelijk saai.
Lamehuizen ga eens werken aan je zelfbeeld ipv te janken.
Dit dus, maar laat maar joh, de manier waarop ze zich hier manifesteert..quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja, waar kijk jij nou niet op neer Bo.
Dan zouden ze wel iets bijdragen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is overigens een nogal dom vooroordeel dat mooie of hele gespierde/getrainde mensen maar dom of laagopgeleid zouden zijn, dommie.
Ik zou je nu best uit kunnen leggen waarom dit een heel domme reactie is of een leuk grapje kunnen maken over hoe jij kennelijk alleen domme beroepsmodellen bereid hebt weten te vinden over je heen te gaan maar liever bespaar ik mezelf de moeite. Ik gok dat niets in heel deze wereld ooit iets aan jouw misselijke instelling zal veranderen dommie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel iets bijdragen.
Je weet niet eens wat ze bijdragen als je niet eens met ze praat. Tering hee, je zou toch zeggen dat de domme reactie een keer op zijn maar het blijft maar raak.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel iets bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |