Die veranderen iedere 10 minuten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
Wat is er mis met een hotlink, plaatje van een andere site?
Die veranderen, dus al je volgende week dat plaatje bekijkt staat er 20 graden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
Nee, 10 minuten terug.quote:
Dan wordt nattekat ZIEDENDquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef Elan het volgende:
Prima joh, stiekem doet de rest van NL daar een moord voor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Den Helder blijft zo rond de 29,5 hangen
Vandaag is hier trouwens de warmste dag, morgen en overmorgen is de voorspelling minder warm.
Meteorologisch gezien bestaat dat niet, maar dat betekend toch niet dat je de temperatuur in de volle zon helemaal niet kan meten. Ik ben gewoon benieuwd naar het maximum in de zon.quote:
In mijn wekker zit een digitale, kan hem wel ff in de tuin zetten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Meteorologisch gezien bestaat dat niet, maar dat betekend toch niet dat je de temperatuur in de volle zon helemaal niet kan meten. Ik ben gewoon benieuwd naar het maximum in de zon.
36,2 uit 2018quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
All time record in Twente staat op 36.1. Dat gaat verpulverd worden.
Nee, het kan niet. Temperatuur in de volle zon is namelijk precies gelijk aan de temperatuur in de schaduw. Leg een meetinstrument in de zon en dan vangt hij zonnestraling op, waardoor het instrument zelf warmer wordt. Niet de lucht.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:46 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Meteorologisch gezien bestaat dat niet, maar dat betekend toch niet dat je de temperatuur in de volle zon helemaal niet kan meten. Ik ben gewoon benieuwd naar het maximum in de zon.
Warmte zet uit hequote:
Duidelijk, daar had ik niet bij stil gestaan. Nooit te ooit om wat bij te leren zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, het kan niet. Temperatuur in de volle zon is namelijk precies gelijk aan de temperatuur in de schaduw. Leg een meetinstrument in de zon en dan vangt hij zonnestraling op, waardoor het instrument zelf warmer wordt. Niet de lucht.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)gemeten-in-Groningenquote:Warmste 24 juli ooit gemeten in Groningen
Het is de warmste 24 juli ooit gemeten in onze provincie. Dat kunnen we afleiden aan de drie noordelijke weerstations die we in de gaten houden. In de vorige recordjaren, 1994 en 2018, was het op deze dag minder warm.
Nieuw-Beerta:32,8 graden (record was 32,7 in 2018)
Lauwersoog: 31,6 graden (record was 31,4 graden in 1994)
Eelde: 33,2 graden (record was 33,1 graden in 2018)
Wait what, 40.1 in IJmuiden?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:53 schreef Scjvb het volgende:
Allereerst Wijk aan Zee, IJmuiden, maar de 39 plus kruipt nu toch echt onze kant op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |