quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:35 schreef Beursaap het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik denk dat ik over een maandje weer wat laat weten. November is dan weer dichterbij
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:55 schreef Beursaap het volgende:
Nee het is ijzig stil. Iemand tips om het ijs te breken? Of nog een weekje afwachten?
Ik zou jouw “verhaal” verkopen aan de scriptschrijvers van GTST, dan kan je een vliegticket bier kopen...quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:55 schreef Beursaap het volgende:
Nee het is ijzig stil. Iemand tips om het ijs te breken? Of nog een weekje afwachten?
En anders ome Igor en Vladimir vast ook welquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:17 schreef sp3c het volgende:
gewoon ticket scoren en dr verrassen
vind ze vast leuk
Niet te lang afwachten anders gaat ze er met een ander vandoor. Misschien even wat in het Russisch sturen (met hulp van Google translate)quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:55 schreef Beursaap het volgende:
Ik weet niet eens waar ze woont man ze heeft me alleen een foto gestuurd vanuit het gebouw waar ze werkt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:17 schreef sp3c het volgende:
gewoon ticket scoren en dr verrassen
vind ze vast leuk
Ik denk deze weekquote:
Dat lijkt me sterk ze is *ahum* nogal veeleisend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Niet te lang afwachten anders gaat ze er met een ander vandoor. Misschien even wat in het Russisch sturen (met hulp van Google translate)
Wat noem je veeleisend?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze woont man ze heeft me alleen een foto gestuurd vanuit het gebouw waar ze werkt.
[..]
Ik denk deze week
[..]
Dat lijkt me sterk ze is *ahum* nogal veeleisend.
Volgens mij ben jij degene die veeleisend is hier...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ze woont man ze heeft me alleen een foto gestuurd vanuit het gebouw waar ze werkt.
[..]
Ik denk deze week
[..]
Dat lijkt me sterk ze is *ahum* nogal veeleisend.
Je zag alleen een raam en een rode lamp?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Dat maakt de kans van slagen veel groter allemaal ik wil geen domme doos hebben. En dat laatste is mooi meegenomen maar zo makkelijk gaat dat niet bij die vrouwen het zijn geen Breezersletjes.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die veeleisend is hier...
Ze moet knap zijn, Russische zijn, goed Engels kunnen, niet te ver wonen, bereid zijn om binnen enkele weken af te spreken, dan ook gelijk met benen wijd willen.
Goede troll of echt zo achterlijk?quote:
Russen zijn ook meer van de Vodka!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:21 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Dat maakt de kans van slagen veel groter allemaal ik wil geen domme doos hebben. En dat laatste is mooi meegenomen maar zo makkelijk gaat dat niet bij die vrouwen het zijn geen Breezersletjes.
Nu begint die knaap ook berichten achter te laten op het fotoboek. Wat een verzuurd en eenzaam sulletjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik hoop het 1e ik vrees het 2e.
Als je Engels beperkt is ben je dom?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:21 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Dat maakt de kans van slagen veel groter allemaal ik wil geen domme doos hebben. En dat laatste is mooi meegenomen maar zo makkelijk gaat dat niet bij die vrouwen het zijn geen Breezersletjes.
Ja nogal. Is toch niet te doen anders je wilt toch wat te vertellen hebben ik heb gezien hoe het gaat met Russinnen hier die amper Engels kunnen niet te doen man.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:35 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Als je Engels beperkt is ben je dom?
En jij kan toch ook gewoon naar Rusland? Ik snap niet waarom je vriendinnetje perse moet reizen
Draai het nou eens om.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:41 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ja nogal. Is toch niet te doen anders je wilt toch wat te vertellen hebben ik heb gezien hoe het gaat met Russinnen hier die amper Engels kunnen niet te doen man.
Ik ga niet zomaar reizen wat moet ik daar het leven is veel beter hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |