Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangtquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zweet de billen uit mijn string.
Ik ben geen nsb'er dus dat zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even die monsters uit de OP halen.
Wie deed dat? JR of Fokkie?
Jawel, als ik thuis was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Vakantie dan!quote:
Hee naatjequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze straks alleen een foto van haar bikini.
Ik ben ook nieuwsgierig hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijn
Ja, of gewoon geen tietenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.quote:
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.
Ik keek net op mijn telefoon en het was hier vannacht om 03.34 24.6 gradenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef I. het volgende:
[..]
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.
Mwoa. Gewoon niet dik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Daar zou jij zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook. Kwestie van tijd. Denk vanmiddag.
Volgend jaar pas. De aarde moet nog iets meer opwarmen. Volgend jaar zomer hebben we hier ook 40+quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook. Kwestie van tijd. Denk vanmiddag.
Weet je wat zo strontvervelend is voor veel mensen? Dan moeten ze verkoeling zoeken want dat is het beste maar vervolgens zitten alle meertjes vol met blauw algquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zou jij zomaar eens gelijk in kunnen hebben.
Kan vandaag of morgen al hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgend jaar pas. De aarde moet nog iets meer opwarmen. Volgend jaar zomer hebben we hier ook 40+
Yesquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
fix.
Maar ik snap je wel.
Gewone mensen zijn vandaag trouwens ook gewoon aan het werk.
Jep.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:19 schreef JJH het volgende:
Ik zag gister ergens voorbijkomen dat het dan drie dagen op rij meer dan 32 graden moet zijn, en dat de nachten drie nachten op rij niet kouder () mogen zijn dan 20 graden.
Doe ik niet. Als ze meer borst had gehad, viel haar buik minder op, en was in proportie kleiner geweest. Niks misogynistisch aan, zijn gewoon conclusies op basis van observatie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo misogynistisch.
Voor code rood?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:19 schreef JJH het volgende:
Ik zag gister ergens voorbijkomen dat het dan drie dagen op rij meer dan 32 graden moet zijn, en dat de nachten drie nachten op rij niet kouder () mogen zijn dan 20 graden.
Niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We stellen hoge eisen aan chickies zeg.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een billenman.
Maar een goed stel tieten
Oei, de hitte slaat toequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
I Amsterdam-letters in Noord in brand gestoken
Tja
quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
I Amsterdam-letters in Noord in brand gestoken
Tja
Ik net zo. Ik houd nog steeds wel van borsten hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een billenman.
Maar een goed stel tieten
Volgens mij niet echt een limietquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel mocht je per jaar rijden dan?
Ga ik morgen doen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:37 schreef JJH het volgende:
Voordeel van thuis werken is dat ik gewoon heerlijk op mń eigen pot kan gaan zitten kakken.
Hoezo is dit een voordeel? Lekker kakken bij de baasquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:37 schreef JJH het volgende:
Voordeel van thuis werken is dat ik gewoon heerlijk op mń eigen pot kan gaan zitten kakken.
Ik kan dat niet hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een voordeel? Lekker kakken bij de baas
Eigen pot poept fijner.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo is dit een voordeel? Lekker kakken bij de baas
Meh, ik zie het nog niet gebeuren deze week.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan vandaag of morgen al hoor.
Jij bent zoVUel op de VU dat het bijna je thuis is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik poep zo vaak op de VU dat dat bijna als eigen pot voelt
Onweer en regenquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:11 schreef JJH het volgende:
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Zwolle/4057438
Nice, op het moment dat ik wegga word 't hier merkbaar minder.
Koffiedik kijken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:11 schreef JJH het volgende:
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Zwolle/4057438
Nice, op het moment dat ik wegga word 't hier merkbaar minder.
Home is where the VU isquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent zoVUel op de VU dat het bijna je thuis is.
Lekker man.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat me ff.
https://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Dijon/4274207
Hmm...
Koffiedik.
Echt hequote:Op woensdag 24 juli 2019 10:21 schreef wietparkiet het volgende:
Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Ook gewoon zo ver mogelijk weg blijven daar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:40 schreef JJH het volgende:
Ik zit maar heel zelden in het ov in Rotterdam.
Geen drinken of eten waarschijnlijk , waar vast weinig naar luisterenquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag je anders nooit niet eens een flesje water meenemen?
Geen eten snap ik nog wel, maar geen flesje water......quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen drinken of eten waarschijnlijk , waar vast weinig naar luisteren
Zus woont er in de buurt. Dus zo af en toe moet ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook gewoon zo ver mogelijk weg blijven daar.
Flesje met dop eraf kun je als wapen gebruiken door hem met kracht in iemands oogkas te rammen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
Ik snap het met ijsjes of patat maar als iemand een flesje met dop heeft en ze niet het flesje achterlaten zie ik het probleem niet
Zal eens wat in jouw oogkas rammenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje met dop eraf kun je als wapen gebruiken door hem met kracht in iemands oogkas te rammen.
flesje met dop erop kan je ook gewoon als wapen gebruiken, bijna alles kan je als wapen gebruiken...quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flesje met dop eraf kun je als wapen gebruiken door hem met kracht in iemands oogkas te rammen.
Dat is wel jammer dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Zus woont er in de buurt. Dus zo af en toe moet ik
Ja dat kan ook met je sleutels. Zullen we die dan ook maar inleveren als we de bus in stappen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik hoop veel regen hagel wind en storm.quote:
bedankt ik hoop dat het helpt.quote:
Engeland, Frankrijk, Duitsland en België idem.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is al gevallen. Kalifaat heeft de boel overgenomen
Gelukkig hebben wij Thierryquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engeland, Frankrijk, Duitsland en België idem.
Zeg ook niet dat hij de redder des vaderlands is.quote:
Ik doe dat gewoonquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen eten snap ik nog wel, maar geen flesje water......
De ret-medewerkers vinden dat wel oké bij een flesje water met dop. Bij blikje zeggen ze wel wat van. Maar die medewerkers zijn ook geen boa's maar controleren welquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
Ik snap het met ijsjes of patat maar als iemand een flesje met dop heeft en ze niet het flesje achterlaten zie ik het probleem niet
Tuurlijk Ama. Ben Indo.quote:
Nee eind septemberquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk Ama. Ben Indo.
Kan wel tegen dit weer.
Heb je al je beetjes gekocht?
Ik ga zo naar de Tilburgse kermis, is het echt weer voorquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog niet compleet gekookt ben. Maar even op en neer naar de supermarkt zorgt toch voor flinke emmers zweet
hahaquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Tilburgse kermis, is het echt weer voor
Ben je niet goedquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je maandag niet geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vroeger wel vaak naar roze maandag geweest, maar dat is tegenwoordig echt te druk naar mijn zin.quote:
Dapper.........quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolk die kat!quote:
één keer per jaar hè......de enige echte Tilburgsekermis roze maandagquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Was het maandal alweer roze maandag hoeveel val zulke dagen zijn er wel niet.
Dat is toch altijd met die vechtpartijen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
één keer per jaar hè......de enige echte Tilburgsekermis roze maandag![]()
Oh bij de vierdaagse was het ook al een dagquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
één keer per jaar hè......de enige echte Tilburgsekermis roze maandag![]()
Nee dat is de urban dagquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met die vechtpartijen?
Welnee joh, is altijd één groot feest!quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch altijd met die vechtpartijen?
Dat is dan toch iets andersquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh bij de vierdaagse was het ook al een dag
We zullen je missen. Succes!quote:
Die hadden ook een roze dag ook met bijna naakte mannen in leer en zo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Welnee joh, is altijd één groot feest!
[..]
Dat is dan toch iets anders
Heb echt geen ideequote:Op woensdag 24 juli 2019 13:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hadden ook een roze dag ook met bijna naakte mannen in leer en zo.
was @naatje_1 er zeker ook.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hadden ook een roze dag ook met bijna naakte mannen in leer en zo.
Ik ook eerst even in zijn zwembad laten liggen. Moet zeggen met die wind is het te doen.quote:
Wind??quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ook eerst even in zijn zwembad laten liggen. Moet zeggen met die wind is het te doen.
Ja waait aardig hierquote:
Gefeliciteerd, je woont vlakbij het allerwarmste stukje Nederland.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is hier vlakbij.......
jottemquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je woont vlakbij het allerwarmste stukje Nederland.
Jij was toch degene die de hitte zo lekker vond?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ze dat even deze kant opblazen.....
Ja klopt, maar dit is zelfs voor mij ietwat aan de warme kant hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij was toch degene die de hitte zo lekker vond?
Dan haat ik mijn leven pas écht.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef JJH het volgende:
39,1 nu
Gaan we dan morgen over de 40 heen in Nederland?
Zullen wel de hormonen zijn ofzo. Bloedchagrijnig sinds gisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oei......en je had het al zo zwaar........
Mag toch hopen van niet. Ik zit nu al binnen opgesloten omdat het buiten niet te doen isquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef JJH het volgende:
39,1 nu
Gaan we dan morgen over de 40 heen in Nederland?
Dat is niet fijn..........sterkte dan in elk gevalquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zullen wel de hormonen zijn ofzo. Bloedchagrijnig sinds gisteren.
Zwaar kut gewoon. Dankjequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat is niet fijn..........sterkte dan in elk geval
Ik ben weer in de auto gestapt. Net ff thuis pauze gehoudenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet. Ik zit nu al binnen opgesloten omdat het buiten niet te doen is
Besteltquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag nieuw servies en nieuwe salontafel gekocht.
Beetje Minecraft gespeeld. Pizza is bestelt.
Minecraftquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bestelt
@:ggmm @:onlogisch
Dit schijnt zo te horen
besteltquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nice, dank.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
zie whatsapp vriend (niet doorsturen aub)
SOWquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bestelt
@:ggmm @:onlogisch
Dit schijnt zo te horen
Wat? Koop een nieuwe dan. Of is het alleen om wat te surfen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Minecraft![]()
Al kan mijn laptop het niet meer aan
Nee wil ook gamen, maar vrij duur.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Koop een nieuwe dan. Of is het alleen om wat te surfen?
Zou het fijner gevonden hebben als de website er nog was, maar dan maar met geanonimiseerde gegevens (of desnoods gaten in de data).quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Dat was 'm. zarGon had een beginnetje gemaakt, kwam stil te liggen en heb het toen overgenomen van hem en opnieuw gebouwd. Maar toen ontstond er nogal wat gezeik rondom AVG, en moest ik noodgedwongen stoppen met die site.
Achja, dan niet hè.
Heb net een beetje wat losse trophy's verzamelt die ik nog moest.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee wil ook gamen, maar vrij duur.
Heeeey kopjequote:
Dat ken ik allemaal niet eens meerquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net een beetje wat losse trophy's verzamelt die ik nog moest.
Met die pillagers en raids en zo.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeeey kopje
Hoe ist vandaag met je?
[..]
Dat ken ik allemaal niet eens meerHad vroeger de meest gestoorde dingen, toen het nog redelijk vanilla was. Skyblock enz
Als er een Driep een topic binnen komt is er altijd iets te beleven!quote:
Ohhh, ja pc is HEEL anders dan ps4, veel diverserquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Heb alleen ps4 versie gespeeld. Zo af en toe stof ik hem even af om wat te bouwen met vriendin, of om wat nieuwe trophy's te halen.
Ik snap niet dat er überhaupt moeilijk werd gedaan in die situatie. Helemaal niet als ik Danny's post nu lees;quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou het fijner gevonden hebben als de website er nog was, maar dan maar met geanonimiseerde gegevens (of desnoods gaten in de data).
Hmja.
En destijds viel iedereen juist daar gigantisch over. Achja. Dan houdt het voor mij snel op hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Het profiel moet anoniem, en dat gebeurt ook gewoon. Aanpassen van posts van andere gebruikers om een anonieme nickname te verwijderen is daarbij onnodig, zou de database urenlang plat gooien en maakt inbreuk op de posts van die andere gebruikers. Er is geen postgeschiedenis meer die je eenvoudig kunt raadplegen enz.
Het verwijderen van een nickname is ook helemaal niet verplicht overigens. Het profiel moet niet herleidbaar zijn naar een fysiek persoon. Dat is het al vrijwel nooit, op mailadres na, maar als het profiel leeg is voldoen we gewoon aan de wet. Zoals het hoort.
Niet per se beter. Tering warm, maar minder pessimistisch dan gisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Heeeey kopje
Hoe ist vandaag met je?
Snap echt niet dat iemand anoniem gaat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er überhaupt moeilijk werd gedaan in die situatie. Helemaal niet als ik Danny's post nu lees;
[..]
En destijds viel iedereen juist daar gigantisch over. Achja. Dan houdt het voor mij snel op hoor.
Er zit dus enige vooruitgang in?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet per se beter. Tering warm, maar minder pessimistisch dan gisteren.
Nee, zo wil ik het nou ook weer niet omschrijven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er zit dus enige vooruitgang in?
Snap het ook niet. Ik gok dat zo'n beetje 90% van die users hier ook de dag na hun anonimisering weer gewoon een nieuw accountje aanmaakt. Beetje sneu wel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap echt niet dat iemand anoniem gaat.
Echt 0 meerwaarde voor bijna iedereen.
Hmm, jammer koppie. Mischien na de hitte dat je je weer beter voelt, weet niet of het gerelateerd isquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zo wil ik het nou ook weer niet omschrijven.
Je bent zelf sneuquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ik gok dat zo'n beetje 90% van die users hier ook de dag na hun anonimisering weer gewoon een nieuw accountje aanmaakt. Beetje sneu wel.
Ik snap wel dat als je echte naam te herleiden is naar je account dat het niet altijd even leuk is, maar goed.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Ik gok dat zo'n beetje 90% van die users hier ook de dag na hun anonimisering weer gewoon een nieuw accountje aanmaakt. Beetje sneu wel.
Heb jij een paar jaar geleden niet precies hetzelfde gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true, mja, dat is in veel gevallen niet eens de reden van verwijdering, voor zover ik zie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat als je echte naam te herleiden is naar je account dat het niet altijd even leuk is, maar goed.
Zou ook niet willen dat als leerlingen mijn naam googelen, dat ze alles over mijn fetisjen lezen.
Je weet toch dat je voor vreemden de deur niet mag openen?!quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Net dikke blackout toen er hier verkoper aan de deur stond
Intercom toch, doe de deur sowieso nooit openquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je voor vreemden de deur niet mag openen?!
Litertje of 5.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe tering veel moet ik nog drinken zeg, jeetje.
Zou kunnen hoor. Heb gewoon een graftakkenhekel aan dit weer, kan sowieso minder hebben. Komt goedquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hmm, jammer koppie. Mischien na de hitte dat je je weer beter voelt, weet niet of het gerelateerd is
Tot je een lekker klotsbuikje hebtquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe tering veel moet ik nog drinken zeg, jeetje.
Ja ik ben ook niet op m'n best met dit weerquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor. Heb gewoon een graftakkenhekel aan dit weer, kan sowieso minder hebben. Komt goed
In de winter vind ik je ook niet best.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet op m'n best met dit weerDoe mij de winter maar
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot je een lekker klotsbuikje hebt
Dat je loopt en je het gewoon hoortquote:
Ja, werd misselijk door mijn eigen postquote:
quote:
Ja dat dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, werd misselijk door mijn eigen post
Beetje creatine nemenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat heb ik regelmatig als ik sport
Net even op de fiets een stukje geweest. Ik moet ook nog wat meer drinken. Heb nog geen klotsbuikquote:
Mijn pies is inmiddels zo doorzichtig als wat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Net even op de fiets een stukje geweest. Ik moet ook nog wat meer drinken. Heb nog geen klotsbuik
Kan je gelijk je waterfles weer vullenquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn pies is inmiddels zo doorzichtig als wat.
Ik las "Mijn penis is inmiddels zo doorzichtig als wat"quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roken is voor proleten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb net een sigaret uitgemaakt met taksi, IS DAAR NOG COMMENTAAR OP??
Roken is een keuze. Doe je ding.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik heb net een sigaret uitgemaakt met taksi, IS DAAR NOG COMMENTAAR OP??
Post van de dag wat mij betreft.quote:
Dat heb ik elke dag, warm of nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
God zegt dat je niet zo moet zeurenquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand God even appen dat hij de verwarming uitzet?
Komt hij lekker laat mee dan na 29 jaarquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
God zegt dat je niet zo moet zeuren
Wie weet is dit wel gewoon op tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt hij lekker laat mee dan na 29 jaar
Dankje!quote:
Geeft niks, ik pak hem wel terug bij de hemelpoortquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij was de teleurstelling beu.
Dont shoot the messenger
Grgr
quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft niks, ik pak hem wel terug bij de hemelpoort
Als hij bestaat kan hij van mij dan ook wel wat tikken verwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft niks, ik pak hem wel terug bij de hemelpoort
Omdat je manlet bent?quote:Op woensdag 24 juli 2019 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij bestaat kan hij van mij dan ook wel wat tikken verwachten
Hij heeft je niet echt gematst met je lengte neequote:Op woensdag 24 juli 2019 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij bestaat kan hij van mij dan ook wel wat tikken verwachten
Gedaan, hij zegt dat de mensheid stout is geweest en jullie allemaal zullen branden in de aardse helquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:27 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand God even appen dat hij de verwarming uitzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |