Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangtquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zweet de billen uit mijn string.
Ik ben geen nsb'er dus dat zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even die monsters uit de OP halen.
Wie deed dat? JR of Fokkie?
Jawel, als ik thuis was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Vakantie dan!quote:
Hee naatjequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze straks alleen een foto van haar bikini.
Ik ben ook nieuwsgierig hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijn
Ja, of gewoon geen tietenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.quote:
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.
Ik keek net op mijn telefoon en het was hier vannacht om 03.34 24.6 gradenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef I. het volgende:
[..]
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.
Mwoa. Gewoon niet dik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Daar zou jij zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook. Kwestie van tijd. Denk vanmiddag.
Volgend jaar pas. De aarde moet nog iets meer opwarmen. Volgend jaar zomer hebben we hier ook 40+quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook. Kwestie van tijd. Denk vanmiddag.
Weet je wat zo strontvervelend is voor veel mensen? Dan moeten ze verkoeling zoeken want dat is het beste maar vervolgens zitten alle meertjes vol met blauw algquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zou jij zomaar eens gelijk in kunnen hebben.
Kan vandaag of morgen al hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgend jaar pas. De aarde moet nog iets meer opwarmen. Volgend jaar zomer hebben we hier ook 40+
Yesquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:18 schreef JJH het volgende:
[..]
fix.
Maar ik snap je wel.
Gewone mensen zijn vandaag trouwens ook gewoon aan het werk.
Jep.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:19 schreef JJH het volgende:
Ik zag gister ergens voorbijkomen dat het dan drie dagen op rij meer dan 32 graden moet zijn, en dat de nachten drie nachten op rij niet kouder () mogen zijn dan 20 graden.
Doe ik niet. Als ze meer borst had gehad, viel haar buik minder op, en was in proportie kleiner geweest. Niks misogynistisch aan, zijn gewoon conclusies op basis van observatie.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo misogynistisch.
Voor code rood?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:19 schreef JJH het volgende:
Ik zag gister ergens voorbijkomen dat het dan drie dagen op rij meer dan 32 graden moet zijn, en dat de nachten drie nachten op rij niet kouder () mogen zijn dan 20 graden.
Niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We stellen hoge eisen aan chickies zeg.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een billenman.
Maar een goed stel tieten
Oei, de hitte slaat toequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
I Amsterdam-letters in Noord in brand gestoken
Tja
quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef naatje_1 het volgende:
I Amsterdam-letters in Noord in brand gestoken
Tja
Ik net zo. Ik houd nog steeds wel van borsten hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een billenman.
Maar een goed stel tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |