Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangtquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zweet de billen uit mijn string.
Ik ben geen nsb'er dus dat zeg ik lekker niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even die monsters uit de OP halen.
Wie deed dat? JR of Fokkie?
Jawel, als ik thuis was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Vakantie dan!quote:
Hee naatjequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus je hebt niets aan de airco die thuis hangt
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan stuurt ze straks alleen een foto van haar bikini.
Ik ben ook nieuwsgierig hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg voorstellingsvermogen, al zou bikini aan natuurlijk meest wenselijk zijn
Ja, of gewoon geen tietenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.quote:
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je eigk allang moeten doen. Gewoon alles potdicht is het beste.
Ik keek net op mijn telefoon en het was hier vannacht om 03.34 24.6 gradenquote:Op woensdag 24 juli 2019 09:12 schreef I. het volgende:
[..]
Nja, het was dus net nog koeler buiten dan binnen. Inmiddels even warm.
Mwoa. Gewoon niet dik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:11 schreef JJH het volgende:
Dat onderste meisje heeft een heel lange buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |