Lees het, en komt tot de conclusie, eerst controleert Spec of ik familie ben van d en nog een hoop, dat beweert die immers dat die dan kan, dan vraagt die of mijn moeder lekker is, plus nog de rest, dat was de druppel, nu is die voor MIJ!quote:Op zondag 28 juli 2019 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Maar wat is nu precies het punt dat je wilt maken John, want ik snap er echt geen reet van wat je nu probeert te bereiken.
Je snapt toch hopelijk wel dat het hier in dit topic zelden serieus is?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees het, en komt tot de conclusie, eerst controleert Spec of ik familie ben van d en nog een hoop, dat beweert die immers dat die dan kan, dan vraagt die of mijn moeder lekker is, plus nog de rest, dat was de druppel, nu is die voor MIJ!
Als ik de kans krijg maak ik hem hier schriftelijk AF als een HOND.
Uiteraard het gros neem ik ja ook, of laat ik over mij heen gaan. Echter als deze meer wil kan die dat krijgen OOK.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je snapt toch hopelijk wel dat het hier in dit topic zelden serieus is?
Zeg dan gewoon dat je hem in de oven wil gooien ipv allemaal zo omslachtig te bazelen.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard het gros neem ik ja ook, of laat ik over mij heen gaan. Echter als deze meer wil kan die dat krijgen OOK.
Ik wil hem graag uitstrooien over mijn moeder. Kan die zelf controleren of ze lekker is.
Vandaar die reactie van mij je mag zelf controleren, je mag van mij, en toen was die weg.
Tot op heden niet meer terug gezien.
En als die wil weten of ik familie ergens van ben kan die of men mezelf vragen, met zo een opmerking rijt die heel het forum ergens in waar het niet in wil zitten of niet?
Nee dit vind ik leuker die flap leest zich nergens in, weet niks en lalt maar erop los, onverantwoord nog wel vind ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je hem in de oven wil gooien ipv allemaal zo omslachtig te bazelen.
Nazi's ruimden ook mensen op die anders in het leven stonden dan zij.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dit vind ik leuker die flap leest zich nergens in, weet niks en lalt maar erop los, onverantwoord nog wel vind ik.
Ik als ik baas was hier ruimde hem op.
Nouja opruimen, ik maakte deze gewezen Forum Admin, dat bedoel ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nazi's ruimden ook mensen op die anders in het leven stonden dan zij.
Dat is een beetje als naar de juffrouw toe rennen om te gaan zeggen dat timmmmm jou stom noemde.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nouja opruimen, ik maakte deze gewezen Forum Admin, dat bedoel ik.
Is timmmm forum admin jij weet ook net zo veel als specularium?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een beetje als naar de juffrouw toe rennen om te gaan zeggen dat timmmmm jou stom noemde.
Kap gewoon even met zo ingewikkeld te doen en plaat gewoon gifjes van schattige kittens ofzo, veel te vermoeiend dit allemaal.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is timmmm forum admin jij weet ook net zo veel als specularium?
Tot nog toe heb ik nog een juf gezien hier, alhoewel er wel zijn welke denken juf te zijn he.
Ik wil wel graag maar dat soort poesje mag toch niet, terwijl je beweerd dit deel is voor grapjes toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kap gewoon even met zo ingewikkeld te doen en plaat gewoon gifjes van schattige kittens ofzo, veel te vermoeiend dit allemaal.
Ik zeg ook kittens geen poesjes, voor die vuillakkerij moet je ergens anders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 20:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik wil wel graag maar dat soort poesje mag toch niet, terwijl je beweerd dit deel is voor grapjes toch?
Of voor grapjes, niet serieus te nemen zo schreef je geloof ik.
Is het nu serieus te nemen hier ja of nee of stel jij de regels op?quote:Op zondag 28 juli 2019 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg ook kittens geen poesjes, voor die vuillakkerij moet je ergens anders zijn.
[ afbeelding ]
Het is hier inderdaad ernstig achteruit aan het gaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze tirades zijn niks vergeleken bij jouw regelmatige lijmsnuiversrants
Ik vind specularium ook wel een hond jaquote:Op zondag 28 juli 2019 20:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees het, en komt tot de conclusie, eerst controleert Spec of ik familie ben van d en nog een hoop, dat beweert die immers dat die dan kan, dan vraagt die of mijn moeder lekker is, plus nog de rest, dat was de druppel, nu is die voor MIJ!
Als ik de kans krijg maak ik hem hier schriftelijk AF als een HOND.
sowiesoquote:Op zondag 28 juli 2019 20:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard het gros neem ik ja ook, of laat ik over mij heen gaan. Echter als deze meer wil kan die dat krijgen OOK.
Ik wil hem graag uitstrooien over mijn moeder. Kan die zelf controleren of ze lekker is.
Vandaar die reactie van mij je mag zelf controleren, je mag van mij, en toen was die weg.
Tot op heden niet meer terug gezien.
En als die wil weten of ik familie ergens van ben kan die of men mezelf vragen, met zo een opmerking rijt die heel het forum ergens in waar het niet in wil zitten of niet?
het gaat ja godverdomme bergaf hier ja!!quote:Op zondag 28 juli 2019 21:30 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad ernstig achteruit aan het gaan.
sobersoquote:
Klopt. Het is de WAARHEID!!!!quote:Op zondag 28 juli 2019 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat ja godverdomme bergaf hier ja!!
ZO en ja Zo!!!!![]()
![]()
!!!!
100 is ook maar zo gemiddeld, je moet inderdaad even doortellen.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar niet op jouw daar ik je toch niet voor 100 tel.
Omdat het dan lijkt alsof je een populaire jongen bent.quote:
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op zondag 28 juli 2019 22:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
100 is ook maar zo gemiddeld, je moet inderdaad even doortellen.
quote:Inwoners van Beverwijk, Heemskerk en Wijk aan Zee zijn gisteravond laat opgeschrikt door harde knallen vanaf het terrein van Tata Steel in IJmuiden. Ook zagen omwonenden een grote vonkenregen.
De explosies werden rond 23.15 gehoord. Op sociale media maken veel mensen melding van de harde knallen. "De bodem trilde ervan", schrijft een omwonende. "Ik sta nog een beetje te shaken, denk dat de vonken tot 100 meter de lucht in vlogen", schrijft een ander.
https://nos.nl/artikel/22(...)r-harde-knallen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |