quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Als je zo godvergeten teringdom bent dan haat je iedereen die wel wat inhoudelijks weet uit te brengen
Not todayquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zou je kunnen komen als malaise je pijpt?
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. De enige keer dat ik ooit ben gekomen (zelfbevrediging niet meegeteld) was tijdens het neuken.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?
Dat maakt verder niet veel uit hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?
Jij hebt nog nooit geneukt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet veel uit heHet uiteindelijke orgasme bereik je dan door neuken, niet door voorspel
Ja, dat si dus niks voor mij.quote:
Het kan wel invloed hebben toch, denk dat hij het meer zo bedoelt die ouwe rukkertquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet veel uit heHet uiteindelijke orgasme bereik je dan door neuken, niet door voorspel
jawel man, urenlang gekquote:
Weet je wat, anders negeren we elkaar gewoon lekker. Ga jij met andere mensen hier praten, als die er zijn. Ik begin dit beetje vermoeiend te vindenquote:
wow wat een volwassen antwoordquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat, anders negeren we elkaar gewoon lekker. Ga jij met andere mensen hier praten, als die er zijn. Ik begin dit beetje vermoeiend te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |