quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Als je zo godvergeten teringdom bent dan haat je iedereen die wel wat inhoudelijks weet uit te brengen
Not todayquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zou je kunnen komen als malaise je pijpt?
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee. De enige keer dat ik ooit ben gekomen (zelfbevrediging niet meegeteld) was tijdens het neuken.
Jawel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?
Dat maakt verder niet veel uit hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar zat daar geen voorspel voor?
Jij hebt nog nooit geneukt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet veel uit heHet uiteindelijke orgasme bereik je dan door neuken, niet door voorspel
Ja, dat si dus niks voor mij.quote:
Het kan wel invloed hebben toch, denk dat hij het meer zo bedoelt die ouwe rukkertquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet veel uit heHet uiteindelijke orgasme bereik je dan door neuken, niet door voorspel
jawel man, urenlang gekquote:
Weet je wat, anders negeren we elkaar gewoon lekker. Ga jij met andere mensen hier praten, als die er zijn. Ik begin dit beetje vermoeiend te vindenquote:
wow wat een volwassen antwoordquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat, anders negeren we elkaar gewoon lekker. Ga jij met andere mensen hier praten, als die er zijn. Ik begin dit beetje vermoeiend te vinden
Hij heeft nog abo dus kan gwn blokkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wat, anders negeren we elkaar gewoon lekker. Ga jij met andere mensen hier praten, als die er zijn. Ik begin dit beetje vermoeiend te vinden
Ook primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij heeft nog abbo dus kan gwn blokken
hups a niffooooquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Een ex kwam al als ze op me ging zitten op de bank en ze wilde gaan hupsen maar ik hield haar tegen en staarde haar alleen maar aan, had iets extreem geils wel voor haar.
Goed plan, ik vind jou ook heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
wiebele wiebelequote:
Lol smeer me ff een ban aan joh nsbeerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
MODS MODS MODS HIJ ZEGT DE GROTE K
Ik heb wel wat voor jequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
MODS MODS MODS HIJ ZEGT DE GROTE K
@GGMMquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol smeer me ff een ban aan joh nsbeer
en terecht.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:GGMM
hij gebruikt het k woord en dat kwetst mij
Niet zo janken ceesjequote:Op woensdag 24 juli 2019 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je niet morgen naar de sociale werkplaats dat je zo laat mag opblijven?
Dan kun je je ogen sluiten, omdraaien en val je vanzelf in slaap.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn telefoon neerleggen?
quote:
En dan beide holletjes jongens of?quote:
sws ik ga helemaal gekquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En dan beide holletjes jongens of?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |