twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 03:31:21Lachende gezichten na de series 50m rugslag op dag @kiratoussaint derde in de laatste heat en totaal in 27.86 (pr) en @Maaike_de_Waard achtste in totaal #wkzwemmenswimjos2019 reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 04:07:22Na de 13e serie 100m vrije slag had @Kyle_Stolk geen verklaring voor zijn 49.20 (pr bij Swimcup in Eindhoven 48.53). Het zag er goed uit maar in het zicht van de finish viel hij ten opzichte van anderen terug (9e). In totaal de 25e plaats, geen halve finale dus. #wkzwemmen2019 reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 04:28:18Goed nieuws in Gwangju. Arjan Knipping zwemt in series naar 20e plaats op 200 wissel in 2.00.12. Net niet binnen de 2 minuten maar wel een NR. Het was met 2.00.71 van Mike Marissen (ONK 2013). Op de foto Arjan samen met ploegleider Nick Driebergen. https://t.co/OlnhkwOSIX reageer retweet
Goede nacht.twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 05:20:06Alweer goed nieuws in Gwangju. NL met Toussaint 59.85 rug, Kamminga 59.51 school, Goosen 52.69 vlinder en Heemskerk 52.62 borstcrawl zwemmen samen 3:44.67 op 4x100 wissel Mixed. Olympische kwalificatie en als 7e naar finale. NR blijft 3:44.46 #WKGwangju reageer retweet
DNS'je op de 100 vrij. Zou Sun hem in elkaar gebeukt hebben?quote:
Het bleef nog lang onrustig in het atletendorp!quote:Op woensdag 24 juli 2019 07:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DNS'je op de 100 vrij. Zou Sun hem in elkaar gebeukt hebben?
Swimjos is een vlaggetjesmeneerquote:Op woensdag 24 juli 2019 06:50 schreef Pino112 het volgende:
twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 03:31:21Lachende gezichten na de series 50m rugslag op dag @:kiratoussaint derde in de laatste heat en totaal in 27.86 (pr) en @:Maaike_de_Waard achtste in totaal #wkzwemmenswimjos2019 reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 04:07:22Na de 13e serie 100m vrije slag had @:Kyle_Stolk geen verklaring voor zijn 49.20 (pr bij Swimcup in Eindhoven 48.53). Het zag er goed uit maar in het zicht van de finish viel hij ten opzichte van anderen terug (9e). In totaal de 25e plaats, geen halve finale dus. #wkzwemmen2019 reageer retweet
twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 04:28:18Goed nieuws in Gwangju. Arjan Knipping zwemt in series naar 20e plaats op 200 wissel in 2.00.12. Net niet binnen de 2 minuten maar wel een NR. Het was met 2.00.71 van Mike Marissen (ONK 2013). Op de foto Arjan samen met ploegleider Nick Driebergen. https://t.co/OlnhkwOSIX reageer retweet
Goede nacht.twitter:swimjos twitterde op woensdag 24-07-2019 om 05:20:06Alweer goed nieuws in Gwangju. NL met Toussaint 59.85 rug, Kamminga 59.51 school, Goosen 52.69 vlinder en Heemskerk 52.62 borstcrawl zwemmen samen 3:44.67 op 4x100 wissel Mixed. Olympische kwalificatie en als 7e naar finale. NR blijft 3:44.46 #WKGwangju reageer retweet
Ik hoop dat ie wint.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef heywoodu het volgende:
We beginnen met de finale 800m met de immer gezellige Sun.
GREquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef heywoodu het volgende:
We beginnen met de finale 800m met de immer gezellige Sun.
Voor het toernooi al besloten niet te zwemmen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:37 schreef Snowbomb het volgende:
Waarom zwom Heemskerk de 200m vrij niet? Niet geplaatst voor finale of afgezegd?
Daar wilde ze zich niet op focussen dit toernooi, dus niet eens geprobeerdquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:37 schreef Snowbomb het volgende:
Waarom zwom Heemskerk de 200m vrij niet? Niet geplaatst voor finale of afgezegd?
Ah oke. Focus op de estafettes...quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:39 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Voor het toernooi al besloten niet te zwemmen.
Toch gelukt.quote:
Godverquote:
Tenzij een DQ natuurlijk.quote:
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Ach god, gaan we weer, 'dit en dat wereldrecord wordt onmogelijk geacht!'. Tot het verbroken wordt.
Nu dus en niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:39 schreef heywoodu het volgende:
Ach god, gaan we weer, 'dit en dat wereldrecord wordt onmogelijk geacht!'. Tot het verbroken wordt.
30 jaar geleden wel denk ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Alsof jongeren naar de Spelen gaan kijken omdat skateboarden.
Ze hebben wel een tijd gezwommen om top 12 te halen dan, toch? Dus lijkt me niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:02 schreef heywoodu het volgende:
Zou de DQ ze het olympisch ticket kosten van NOC*NSF?
Jup, bevestigd nuquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:02 schreef swimmie86 het volgende:
Is al fout gegaan bij Kira, wellicht voor de zoveelste keer weer te ver onder water gezwommen.
Er is altijd wel wat met Kira hequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:02 schreef swimmie86 het volgende:
Is al fout gegaan bij Kira, wellicht voor de zoveelste keer weer te ver onder water gezwommen.
Campbell zal wel weer choken op het moment supremequote:Op woensdag 24 juli 2019 14:58 schreef Marcoss het volgende:
Daar gaat een keer goud voor Dressel
Wat een tijd voor Campbell joh
Dat is wel een ziekte bij zo ongeveer de hele Nederlandse top geloof ik...quote:
Hij zei toch dat Pellegrini eigenlijk al 3 generaties zwemsters heeft verslagen waaronder de generatie Franklin? Al weet ik niet meer precies wat hij zeiquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef DeLuna het volgende:
GrueterPellegrini van de generatie Franklin noemen, Missy is 7 jaar jonger
Hij had het over verschillende generatiesquote:Op woensdag 24 juli 2019 18:57 schreef DeLuna het volgende:
GrueterPellegrini van de generatie Franklin noemen, Missy is 7 jaar jonger
Hij zei inderdaad dat Pellegrini van allerlei generaties is/dat ze die heeft meegemaaktquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei toch dat Pellegrini eigenlijk al 3 generaties zwemsters heeft verslagen waaronder de generatie Franklin? Al weet ik niet meer precies wat hij zei
Generatie koppel ik toch aan leeftijd, het is niet alsof die generatie voorbij is ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij zei toch dat Pellegrini eigenlijk al 3 generaties zwemsters heeft verslagen waaronder de generatie Franklin? Al weet ik niet meer precies wat hij zei
Mooi, weg met dat king vs efimova gejank.quote:Op donderdag 25 juli 2019 07:34 schreef Pino112 het volgende:
DSQ King op de 200 school, met één hand aangetikt met keerpunt.
Ik zou niet te vroeg juichen, de NOS kennende.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, weg met dat king vs efimova gejank.
Ik ben blij als er eindelijk iemand komt die normaal doet en die 2 kan verslaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou niet te vroeg juichen, de NOS kennende.
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben blij als er eindelijk iemand komt die normaal doet en die 2 kan verslaan.
Neuhquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:13 schreef AgnesGru het volgende:
Ben benieuwd of Kromo de finale gaat halen.
Jeroen heeft nog een sprankje hoopquote:
Nou ja, met een vijfde plek (en Sjöström en Campbell die al geweest zijn) is dat ook niet heel gek natuurlijk, het zou best nog kunnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jeroen heeft nog een sprankje hoop
DNS vanmorgenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:16 schreef Aguero het volgende:
Heeft Oleksiak de halve finale niet gehaald of zwemt ze dit toernooi geen 100 vrij?
Die heeft ook echt een ruktoernooi, gelukkig heeft Canada Masse en Ruck nog.quote:
Ik zie 4 dames die hier normaal onder gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, met een vijfde plek (en Sjöström en Campbell die al geweest zijn) is dat ook niet heel gek natuurlijk, het zou best nog kunnen
Hopkin was een flukequote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie 4 dames die hier normaal onder gaan.
Ik heb dit toch gewoon goed voorspeld.quote:
Het was ook heel niptquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jeroen heeft nog een sprankje hoop
Ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dit toch gewoon goed voorspeld.
Ik ging ook gewoon uit van deze 4. Al had ik Manuel wel wat sterker verwacht.quote:
Dacht ik ook ja, maar goed, uiteindelijk is het natuurlijk een hele trage sport dus vertekenen de afstanden wellicht iets.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leek dichter bij elkaar te zitten dan een tiende.
Trump gaat dit natuurlijk uitmelken met een boze tweet waarin de organisatie van alles wordt verweten zoals een anti-Amerikaanse houding.quote:
27.85 is gewoon prima.quote:
Dat valt wel mee, na haar halve finale en na de estafette van gister jankte ze ook nietquote:
Wat zakelijker dan de altijd gezellige Joost Reijns, waar iemand op dit forum geen fan van is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef Max23 het volgende:
Kenkhuis is trouwens wel een prima analist
Verdomme.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Aguero het volgende:
Ik zie wel kansen voor Kamminga in deze halve finale.
Voor iedereen eigenlijk, buiten Balandin natuurlijk.
Uiteraard, Balandin zal nooit winnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:52 schreef Aguero het volgende:
Ik zie wel kansen voor Kamminga in deze halve finale.
Voor iedereen eigenlijk, buiten Balandin natuurlijk.
vanuit de buitenbaan godenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef Max23 het volgende:
Balandin naar de finale, het zal toch niet
Soms vind ik hem wel een zeikerd, maar dat komt ook een beetje door Henry zijn vragenquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:47 schreef Max23 het volgende:
Kenkhuis is trouwens wel een prima analist
In het hoofd van Joost Reijns is het eeuwig Sesamstraat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zakelijker dan de altijd gezellige Joost Reijns, waar iemand op dit forum geen fan van is.
Hahahahahahaha, Reijns zal wel weer mogen komen opdraven tijdens de OS. Hoewel: misschien dat de NOS zich minder op het Olympisch zwemmen zou moeten focussen nu we geen enkele medaillekandidaat hebben. Meer andere sporten zoals fietsen en judo in de eerste week op tv lijkt me een goed plan. Dan kan Reijns ook thuisblijven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het hoofd van Joost Reijns is het eeuwig Sesamstraat.
Waar komt die uitspraak eigenlijk vandaan en wat is de context?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het hoofd van Joost Reijns is het eeuwig Sesamstraat.
Fietsen :’) jij kijkt zeker ook naar van het duikplankje springen, indiaantje spelen en rennen op de olumpische spelen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:34 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, Reijns zal wel weer mogen komen opdraven tijdens de OS. Hoewel: misschien dat de NOS zich minder op het Olympisch zwemmen zou moeten focussen nu we geen enkele medaillekandidaat hebben. Meer andere sporten zoals fietsen en judo in de eerste week op tv lijkt me een goed plan. Dan kan Reijns ook thuisblijven.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar komt die uitspraak eigenlijk vandaan en wat is de context?
Buiten dat is pakweg judo een slechte kijk- en analysesport en is het programma van een OS wel zo'n beetje gebouwd rond zwemmen en atletiek. Wat niet wegneemt dat daadwerkelijke sport en schakelen - niet per se vanwege het vlaggetje - het uitgangspunt zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fietsen :’) jij kijkt zeker ook naar van het duikplankje springen, indiaantje spelen en rennen op de olumpische spelen?
Handboogschieten is een prima kijksport voor op de OS, met voldoende vlaggetjesmateriaal. Doe mij dat maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fietsen :’) jij kijkt zeker ook naar van het duikplankje springen, indiaantje spelen en rennen op de olumpische spelen?
Sowieso bizar hoe al die records (met ook nog snellere pakken in veel gevallen) gewoon verpulverd worden in sommige racesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:19 schreef heywoodu het volgende:
Phelps wordt in rap tempo uit de boeken gehaald
Dit toernooi is op sommige onderdelen wel lachwekkend snel ja, alsof er een stroming van jewelste staat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sowieso bizar hoe al die records (met ook nog snellere pakken in veel gevallen) gewoon verpulverd worden in sommige gevallen
Als dat uitgezonden wordt wel jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon wielrennen en handboogschieten, maar misschien is dat een persoonlijke voorkeur.quote:
We zullen moeten wachten op de interviews.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En wie zegt dat dit niet de nieuwe Melissa Franklin is?
Topfit was hij dus niet helemaalquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schooling eruit in de series? Flop
Bruur van Zeefuik?quote:
Dit is toch meer een duvel-uit-een-doosje actie van Manuel dan dat Campbell hier choked... bizar hoeveel sneller ze is dan in de hele week tot nu toe...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:10 schreef Marcoss het volgende:
En Manuel werd nog gesloopt door Campbell in de estafette...gaat weer lekker met onze Australische
Campbell had hier ook wel 52 laag mogen zwemmen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is toch meer een duvel-uit-een-doosje actie van Manuel dan dat Campbell hier choked... bizar hoeveel sneller ze is dan in de hele week tot nu toe...
Dan juich ik hard.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:44 schreef Szura het volgende:
Tijd dat ze Cielo Fielho ook eens uit de boeken zwemmen.
Bakkesquote:
Dat is Rahimov.quote:
Oh jawel hoor, maar plaatsing voor de finale en verder niet veel boeiends, had geen zin om daar energie in te steken behalve de paar zinnetjes voor een zwemberichtjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand geinteresseerd in Kromo? Tis wat.
Kazan moet tegenwoordig ook bijschnabbelen zie ik.
Ik ben crystal madquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS dat hier geen medalje had gehaald was ook fantastisch geweest, maar helaas.
Vertel mij meer.quote:
Ik zag Italië al aantikken en toch kwam die 3 bij de USAquote:
Bizarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 08:14 schreef Max23 het volgende:
Balkon van een nachtclub in Gwangju is vannacht ingestort. Ook het podium zakte daarna in elkaar(zie filmpje) Er waren veel sporters aanwezig, waaronder de NL waterpolodames. Maud Megens had een lichte verwonding, de rest is ongedeerd. Waterpoloërs van Nieuw Zeeland waren aan het dansen, en vielen ineens 5 meter naar beneden.
Twee mensen zijn overleden
Twee doden door ingestort balkon nachtclub Zuid-Korea, sporters gewond - https://nos.nl/l/2295282
Gelukkig niet, alleen de gemengde wisselslagquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:32 schreef TheVulture het volgende:
4*100 vrij gemengd is ook Olympisch toch?
Ik had juist de 4x100 vrij gemengd olympisch gezien, niet de wisselslag.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet, alleen de gemengde wisselslag
Ja die had ik ook liever gezien, maar ik bedoel, liever één dan twee van die circusnummers.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had juist de 4x100 vrij gemengd olympisch gezien, niet de wisselslag.
Ik vind gemengd niet persé circus, het is nu echt overal en ook best leuk om te zien imho.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die had ik ook liever gezien, maar ik bedoel, liever één dan twee van die circusnummers.
18 januari 2005, bizar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Kromo en Heemskerk door op de 50m vrij, Nederland door op de 4x100m vrij gemengd. Metz en Schouten ook door op de 50m school, waar de uitslag wat bizar was.
[ afbeelding ]
Pilato is 14
Als ze in elk geval in dezelfde manvrouwvolgorde starten wel ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind gemengd niet persé circus, het is nu echt overal en ook best leuk om te zien imho.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had juist de 4x100 vrij gemengd olympisch gezien, niet de wisselslag.
Liever gewoon niet nóg meer nummers, er zijn er echt al heel ruim genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:36 schreef DeLuna het volgende:
En liever de 50 school, vlinder en rug ipv de 1500 (V) en 800 vrij (M).
Dat is niet zo slim van @DeLunaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:06 schreef Pino112 het volgende:
@:Deluna zat op NPO1 te kijken en te haten dat het al begonnen was.
Race gemist.
Uiterst zelden.quote:
Het is Balandin, wijsneus.quote:
Tja, in andere sporten zijn de onderdelen vaak totaal verschillend en/of is de concurrentie veel breder.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:48 schreef Remzz het volgende:
Bijzonder hoe vaak je in het zwemmen per toernooi 1 zwemmer hebt die er enorm bovenuit steekt(Thorpe, Phelps) zoals nu met Dressel.
quote:
Tsja buiten de vrije slag is de top soms best smal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, in andere sporten zijn de onderdelen vaak totaal verschillend en/of is de concurrentie veel breder.
Jammer dat deze prestatie bij de NOS ook een beetje onderbelicht bleef, want dit is gewoon een heel goede splittijd! Sneller dan de meeste andere mannelijke deelnemers aan de mixed estafette.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:06 schreef swimmie86 het volgende:
Puts splitte 47.84 (waar kennen we die tijd van?)!! Seconde sneller dan ooit gesplit.
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:36 schreef heywoodu het volgende:
De weinig sympathieke Kenderesi.
https://www.reuters.com/a(...)S&feedName=worldNews
50m rugslag mannenquote:Op zondag 28 juli 2019 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, we moeten weer wachten op het altijd spectaculaire filosofisch kwintet.
Welke finale gaan we missen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |