Kijk, ik hoop dat PSV die schaal pakt. Maar dat neemt niet weg dat ik Basel toch wel belangrijker vind. Als ik moet kiezen tussen de twee hoop ik op een volgende ronde richting CL.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:34 schreef Mariocash het volgende:
Mooi om te zien dat zowel jullie Ajacieden als PSV’ers al bezig zijn met indekken. Zogenaamd boeit die prijs jullie niks, maar stiekem hopen jullie maar wat graag dat jullie hem pakken.
Vanwaar die angst voor elkaar? Iets meer zelfvertrouwen mag wel hoor.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kijk ik hoop dat PSV die schaal pakt. Maar dat neemt niet weg dat ik Basel toch wel belangrijker vind. Als ik moet kiezen tussen de twee hoop ik op een volgende ronde richting CL.
Angst voor Ajax nee, je hoopt gewoon op een leuke pot zonder blessures. En beide ploegen zijn aan elkander gewaagd waarbij Ajax in zoverre dat van belang is het thuisvoordeel heeft.quote:
Het is geen prijs. Verliezen van PSV is wel kut dus ik hoop dat we winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:31 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Hij gaat pas tussen haakjes als we m niet winnen ja
Dit is gewoon feitelijk onjuist. Het is een prijs of je dat nou leuk vindt of niet. Geen hoofdprijs en slechts een 'prijs' als ie naar het zuiden gaatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:03 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het is geen prijs. Verliezen van PSV is wel kut dus ik hoop dat we winnen.
Dit inderdaad. Een kutprijs, maar wel een prijs. En spelers willen die áltijd winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dit is gewoon feitelijk onjuist. Het is een prijs of je dat nou leuk vindt of niet. Geen hoofdprijs en slechts een 'prijs' als ie naar het zuiden gaat
Zelfvertrouwen in hoe de club die je support vandaag wint. Heel erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:34 schreef Mariocash het volgende:
Mooi om te zien dat zowel jullie Ajacieden als PSV’ers al bezig zijn met indekken. Zogenaamd boeit die prijs jullie niks, maar stiekem hopen jullie maar wat graag dat jullie hem pakken.
Vanwaar die angst voor elkaar? Iets meer zelfvertrouwen mag wel hoor.
Vertrouwen dan, beunhaas.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen in hoe de club die je support vandaag wint. Heel erg ingewikkeld.
De laag daaronder is ook niet geschikt voor de top. Iemand als ziyech wil dolgraag naar een topclub, maar die zitten echt niet op hem te wachten. Daarvoor heeft hij veel te veel beperkingen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:28 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Spelers willen al niet meer echt zo graag weg als eerst. En logisch dat toptalenten als De Ligt en De Jong wel naar een Juve of Barca willen. Gaat erom dat je de laag daaronder wat langer kan behouden.
PAOK oefent vanavond ook nog tegen Fortuna Sittard.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Paok kan er geen klote van. Aangenomen dat ze nu met de beste 11 spelen.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:39:17Ajax niet met Schone, Martinez speelt. Blind daardoor naar het middenveld, Veltman en Schuurs centraal. Bij PSV geen Viergever, Guti, Malen en Lozano. Boscagli, Hendrix, Lammers en Gakpo spelen. reageer retweet
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:41:48Martinez centraal, Veltman rechtsback en Dest linksback kan uiteraard ook. reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PAOK oefent vanavond ook nog tegen Fortuna Sittard.
Ahhh dank. Zal wel mix zijn geweest denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PAOK oefent vanavond ook nog tegen Fortuna Sittard.
Nee totaal niet zelfs. Op aantal spelers na staat er gewoon een B team bij PSV.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:49 schreef Pedroso het volgende:
PSV ook in bijna sterkste opstelling. Verwacht eerlijk gezegd een moeizame wedstrijd voor Ajax, het is nog een beetje zoekende met nogal wat spelers die pas net in training zijn.
xDquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs. Op aantal spelers na staat er gewoon een B team bij PSV.
Okquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef TheJanitor het volgende:
Marin kan niet voetballen helaas. Goed in duels winnen, maar voor de rest..
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:20 schreef TheJanitor het volgende:
Marin kan niet voetballen helaas. Goed in duels winnen, maar voor de rest..
Ah daar hebben we ons rekenwonder weer. Bij PSV is het allemaal een beetje lood om oud ijzer, alleen de voorhoede is prima en die spelen bijna allemaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfs. Op aantal spelers na staat er gewoon een B team bij PSV.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:34 schreef TheArt het volgende:
Ondanks dat het een vroege conclusie is, durf ik deze wel aan: Martinez is een topaankoop.
Kan verdedigen en onder druk ook de juiste kleur aanspelen. Prima dus, ook al is het een wedstrijd van niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:34 schreef TheArt het volgende:
Ondanks dat het een vroege conclusie is, durf ik deze wel aan: Martinez is een topaankoop.
Wie is jullie trainer ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |