quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Hagenezen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)ing-van-derde-kindje
Weer een pareltje erbij op de wereld
Man man man.quote:Samantha en Maron zijn sinds begin dit jaar samen.
Van mij mogen ze. Samantha in de kliniek oid.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe reality serie aankomen
Laten we hopen dat die poging dan wel een keer lukt. Lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:17 schreef I. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze. Samantha in de kliniek oid.
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die poging dan wel een keer lukt. Lol
Moet kunnenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kinderen afgenomen?
Nou en, maken we toch gewoon nieuwe baybay's
Delen van scriptie herschrevenquote:
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Delen van scriptie herschrevenAlleen nu ben ik op een punt aanbeland die nogal forse herschrijving vraagt en ik kom er niet uit, dus ik denk dat ik maar even een rondje ga lopen ofzo. Lekker, met nog steeds 29 graden
quote:
Meh ..quote:
heeft ie uitstaanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.
hahahhahquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Delen van scriptie herschrevenAlleen nu ben ik op een punt aanbeland die nogal forse herschrijving vraagt en ik kom er niet uit, dus ik denk dat ik maar even een rondje ga lopen ofzo. Lekker, met nog steeds 29 graden
Je weet dat ik mentions uit heb staan? Ik zat toen in het TDF topicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo he h. Jij komt ook eens opdagen. Ik heb je acht miljoen miljard keer getagged man.
Gewoon mbo doen heb je er ook geen last vanquote:
mbo filosofie: Ik drink energy dus ik benquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon mbo doen heb je er ook geen last van
Ben trots op jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben je minderwaardig, moeten we ook niet hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon mbo doen heb je er ook geen last van
Vet onhandigquote:
Nee dat weet ik niet. Wat is het tering dikke fuck topic dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat ik mentions uit heb staan? Ik zat toen in het TDF topic
Niet zo naar, jeetjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Wat is het tering dikke fuck topic dan?
Die heb je niet op fok. Dit is het maagdenhuis. Huehuehue toch Naatje? XDquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent buitenlander dus je bent sws al minderwaardigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan ben je minderwaardig, moeten we ook niet hebben.
Waar staat het dan voor?quote:
Hebben ze zo'n handige functie zet hij het uit. En dat is nog wel blauwquote:
Fuck off at 11:30quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
stel je voor dat je zo bentjezus christus
Zou wel iets voor mij zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
stel je voor dat je zo bentjezus christus
Ohja dat is waar iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent buitenlander dus je bent sws al minderwaardig
Rtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
ben toch al een wandelende middelvinger
Ja, lekker oprotten heb ik eindelijk mijn rust en kan ik in de hotelkamer mijn man neuken in mijn mooie trouwjurk. Byeeeeequote:
Sowwwquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lekker oprotten heb ik eindelijk mijn rust en kan ik in de hotelkamer mijn man neuken in mijn mooie trouwjurk. Byeeeee
Vind dit voor mijn doen nog meevallen hoor.quote:
Gaat gewoon gebeuren hoor als het wonder mag gebeuren dat ik ooit ga trouwen.quote:
Helemaal loco?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Het is een andere trein, loco loco motief.
Moet hier altijd t hard om lachenquote:
Nu weer een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
Gefeliciteerd Hema, je hebt me voor het eerst vandaag laten lachen. Het was een giecheltje, maar toch. Geen idee dat ik het kon opbrengen vandaag.
eerste of tweede filmpje?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
Gefeliciteerd Hema, je hebt me voor het eerst vandaag laten lachen. Het was een giecheltje, maar toch. Geen idee dat ik het kon opbrengen vandaag.
Nee niet in the mood.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Aflevering internetgekkies kijken dan
Jij bent hitsig, het weer nietquote:
Nee komt niet door het weerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zal wel door de hitte komen, morgen, uhm overmorgen, of toch beter volgende week kijken dan.
Ik heb het hier minder erg dan op vakantie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom wordt iedereen geil van die warmte?
Bij twijfel altijd doenquote:
wel in mn leven maar niet vandaagquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je verder niks te doen heb in je leven waarom niet
Beetje loeren naar vrouwen toch op vakantiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het hier minder erg dan op vakantie.
Geen idee nog nooit op vakantie geweest toen ik in een relatie zat. Wat ook niet lastig is want heb nog maar 1 "relatie" gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
jij bent alleen geil in een relatie?>quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit op vakantie geweest toen ik in een relatie zat. Wat ook niet lastig is want heb nog maar 1 "relatie" gehad.
Je hebt toch ook geen relatie nodig om hitsig te zijn lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit op vakantie geweest toen ik in een relatie zat. Wat ook niet lastig is want heb nog maar 1 "relatie" gehad.
Dit is al beter ja. Straks even verder luisteren. Nu voetbal opquote:
1-0, gespeeld dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is al beter ja. Straks even verder luisteren. Nu voetbal op
mmmm kan ik me voorstellen, lekker met je vrouw op vakantie in de exotische warmte, slapen gebeurt al sws met weinig of geen kleren dan, en als je vervolgens naast elkaar ligt te zweten en niet kunt slapen, en die ene blik of aanraking deelt, trillend van verlangen, de kapotte ventilator die aan het voeteneind van het bed staat die ook trilt,quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:29 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom wordt iedereen geil van die warmte?
Ok uitstralingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmmm kan ik me voorstellen, lekker met je vrouw op vakantie in de exotische warmte, slapen gebeurt al sws met weinig of geen kleren dan, en als je vervolgens naast elkaar ligt te zweten en niet kunt slapen, en die ene blik of aanraking deelt, trillend van verlangen, de kapotte ventilator die aan het voeteneind van het bed staat die ook trilt,
UitStraling, is that you?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmmm kan ik me voorstellen, lekker met je vrouw op vakantie in de exotische warmte, slapen gebeurt al sws met weinig of geen kleren dan, en als je vervolgens naast elkaar ligt te zweten en niet kunt slapen, en die ene blik of aanraking deelt, trillend van verlangen, de kapotte ventilator die aan het voeteneind van het bed staat die ook trilt,
Daar krijg je eerder een slappe vanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik bewaar het even tot Feyenoord weer speelt
saai -.-quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
Ben al heel lang niet meer geil geweest.
Jajaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
Ben al heel lang niet meer geil geweest.
Mijn seksleven s saai en n grote treurnis.quote:
dat zeg ik toch niet loederquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof je alleen niet saai bent als je geil bent.
boksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn seksleven s saai en n grote treurnis.
Genoeg aanbod hier toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn seksleven s saai en n grote treurnis.
Vandaar ook de 'quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja want zij wil neuken met deze simpele zielen hier
Met wat afvallen lijkt hij toch weer centimetertje groter maatquote:
ben chronisch aan de lijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wat afvallen lijkt hij toch weer centimetertje groter maat
Kan ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jawel, je wilt het alleen niet. Maar het is er zat
Met de nadruk op wel of wat is dit Ama?quote:
Geen idee of je dit sarcastisch bedoelt.quote:
Wat breng jij het weer lullig zeg, jeetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de nadruk op wel of wat is dit Ama?
Neequote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee of je dit sarcastisch bedoelt.
Ja kan toch, misschien vind je de rest monsters hierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat breng jij het weer lullig zeg, jeetje.
Want jij doet dat nooitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ze gaan nog als betaboys slijmen ook voor je
Ja vooral jij.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan toch, misschien vind je de rest monsters hier
Wat ook zo is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Ja kan toch, misschien vind je de rest monsters hier
Je hebt een beetje aardig zijn, complimentjes geven. Je hebt ook 24/7 slijmen en bij alles wat je doet ophemelen hoe geweldig je wel niet bent. Dat is anders.quote:
quote:
quote:
Valt mee, heb ergere dingen gehoord op Tinder.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand op tinder stuurt "you look like you hate yourself" is dit 'negging'?
dat is toch andersomquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand op tinder stuurt "you look like you hate yourself" is dit 'negging'?
Mijn muzieksmaak is inderdaad fantastisch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Al vind ik je rock smaak wel geweldig.
Dankje he.quote:
Wel paar nieuwe nummers van, dus dat is een compliment. Anders dan slijmen. Snapt u?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is inderdaad fantastisch.
[..]
Dankje he.
Ja nu, laat maar ben echt niet in de stemming voor dit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wel paar nieuwe nummers van, dus dat is een compliment. Anders dan slijmen. Snapt u?
'quote:
Sorryquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nu, laat maar ben echt niet in de stemming voor dit.
quote:
Die bruma vind ik wel verassend goed, komt een hoop voorbijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel aparte opstelling met bruma malen bergwijn en lozano
osrs?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
Die bruma vind ik wel verassend goed, komt een hoop voorbij
Zit ook gwn rustig dark beasts te grinden
pff beter osrs maatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Rs3, maar ga denk wel na DXP osrs account maken. Je bent toch automatisch member op beide.
Nee weet maar ik was ooit met maatje begonnen op rs3quote:
vrij mainstream tochquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooie vrouw.
Setjes rollen lekker door, mogen wel wat harder.
Lekkere sound wel jaquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
vrij mainstream toch
weet jij een hardere dj ?
Niet teveel bij nadenkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ik morgen en donderdag ga slapen![]()
inb4 met je ogen dicht
Thesis verdedigen toch? Zou wel goed slapen ja, maar bijna geen doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet teveel bij nadenken
Enige wat wel kut is dat ik vrijdagochtend Mega belangrijke pres heb
Dit klinkt wel lekkerder to be fairquote:
quote:
Hoe komen jullie daar nou weer bij, jezus man. Aanstellers.quote:
ben je toch ook boefjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Lol ik heb een tweede spam mail van die scammer gekregen, nu heeft h ij er pervert bij gezet in de titel![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Hoe komen jullie daar nou weer bij, jezus man. Aanstellers.
quote:
Hoezo ben jij ineens mod danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Drie maanden geleden gestopt met ‘actief zijn’.
Nu weer good to go.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Lol ik heb een tweede spam mail van die scammer gekregen, nu heeft h ij er pervert bij gezet in de titel![]()
@GGMMquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben jij ineens mod dan
EN WAAROM BEN IK GVD NOG GEEN MOD
Bijna een jaar mod geweest nu, met pauze door huwelijksvoorbereidingen/stress.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben jij ineens mod dan
EN WAAROM BEN IK GVD NOG GEEN MOD
Eigenlijk zou ik gewoon op hem moeten reageren ookquote:
Alsof jij weet wat je allemaal voeltquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Hoe komen jullie daar nou weer bij, jezus man. Aanstellers.
Graag een beetje respect voor de fa'squote:
ha ha, leuk gevonden !quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
waar staat ggmm voor?
gadverdamme gore moedermelk?
Great Gaint Minni Midgetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
waar staat ggmm voor?
Goede goede morgen morgenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
waar staat ggmm voor?
Nee, anders was ik niet in zo'n kutstemming.quote:
Daaromquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, anders was ik niet in zo'n kutstemming.
Uhu, vragen om bewijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon op hem moeten reageren ook
Zal ik het doen? Ik vraag wel of ik een kopie mag omdat ik graag op mezelf geilquote:
Leuk, doe hem de groeten als je hem spreekt!quote:
Ik heb het vermoeden dat het zo'n blackhole mailadres is, maar je kan het proberen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ik vraag wel of ik een kopie mag omdat ik graag op mezelf geil
Die spreek ik helaas niet vaakquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leuk, doe hem de groeten als je hem spreekt!
Je hebt met mailtje gelezen en geopend? Ze hebben je blote piemel al in Gambia.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ik vraag wel of ik een kopie mag omdat ik graag op mezelf geil
Jammer man, is wel een leuke gast om mee te chillen. Moet je niet te vaak doen trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die spreek ik helaas niet vaak
Mail verstuurdquote:
Volgens mij speelt die gozer alleen maar fifa en fortnite.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer man, is wel een leuke gast om mee te chillen. Moet je niet te vaak doen trouwens.
In Gambia zijn ze 3x zo groot dus denk niet dat ze daar erg onder de indruk zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt met mailtje gelezen en geopend? Ze hebben je blote piemel al in Gambia.
Of je bankrekening.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Gambia zijn ze 3x zo groot dus denk niet dat ze daar erg onder de indruk zijn
Geen al te slim figuur die waarschijnlijk ook veel te veel bier drinkt. Geen plezier persoon om teveel mee om te gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt die gozer alleen maar fifa en fortnite.
Heb nergens op een linkje of wat dan ook gekliktquote:
Betwijfel of hij drinkt lol.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen al te slim figuur die waarschijnlijk ook veel te veel bier drinkt. Geen plezier persoon om teveel mee om te gaan.
Ze hadden mij gemaild en gevraagd ernaar. Toen ze akkoord gingen met een bedrag dat hoger was dan er de komende 10 jaar op jouw rekening binnen komt heb ik het ze maar gegevenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nergens op een linkje of wat dan ook gekliktHoe willen ze aan je bankrekening komen
Sommige mensen zijn al bang voor een tekstje.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb nergens op een linkje of wat dan ook gekliktHoe willen ze aan je bankrekening komen
Hi! Can I get a copy of that? Much appreciated, thanks love xxquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:19 schreef I. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn al bang voor een tekstje.
quote:Ik heb de loterij gewonjnen de heer Mark zucherberg heeft hem uitverloot, Nu mijn contact persoon was ahmed toen ging het over naar Mr, rattu ik hoefde alleen maar 100 Euro te betalen en dan zou ik mijn prijs krijgen toen weer 100 Euro naar Nigeria en toen , ja en toen nu vragen ze 950 Eiro .
Ik zit in de bijstand, Zo dat waren mijn laatste 200 euro.
Heel attent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hi! Can I get a copy of that? Much appreciated, thanks love xx
Nou best aardig toch?
That's what i thought.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:20 schreef Fok-it het volgende:
Uw bericht werd niet bezorgd omdat de emailprovider van de ontvanger dit heeft geweigerd. Wat een lul
Weet nog wel eens dat ik me helemaal de pleuris schrok toen ik jong was.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:19 schreef I. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn al bang voor een tekstje.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:21 schreef I. het volgende:
Aan de andere kant, moet je daar ook wel blij mee zijn, bedenk ik me nu.
Deze blijft geniaalquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hi! Can I get a copy of that? Much appreciated, thanks love xx
Nou best aardig toch?
Ach. Al die crap kan je er echtr wel uit vissen hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:23 schreef I. het volgende:
Genoeg spamverstuurders checken juist aan de hand van replies, of het mailaccount actief is, en of mensen op dat soort mails happen, waarna ze je alleen nog maar in meer lijstjes plaatsen en meer crap sturen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog wel eens dat ik me helemaal de pleuris schrok toen ik jong was.
Een vriendje van me gaf me de link van een pornosite via msn, daar even rondgekeken. Goede site.
Dag erna zegt hij: "weet je wat je moet zoeken op die site? Lolita. Geil man."
Ik wist niet wat een lolita was, behalve dat gothic lolita een populaire japanse kledingstijl was.
Kreeg een hartverzakking omdat er op het scherm stond dat dit soort zaken strafbaar baren en ze de politie in gingen lichten
Da's waar. Komt door gmail ook standaard netjes in m'n spamfolder.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach. Al die crap kan je er echtr wel uit vissen hoor.
Kwam er later achter dat bij herhaaldelijk gebruik van zulke termen ze wel de popo in lichtten, maar ik was toch minderjarig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op dezelfde site terechtgekomen gok ik.
Tour de Francequote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
prima boekquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog wel eens dat ik me helemaal de pleuris schrok toen ik jong was.
Een vriendje van me gaf me de link van een pornosite via msn, daar even rondgekeken. Goede site.
Dag erna zegt hij: "weet je wat je moet zoeken op die site? Lolita. Geil man."
Ik wist niet wat een lolita was, behalve dat gothic lolita een populaire japanse kledingstijl was.
Kreeg een hartverzakking omdat er op het scherm stond dat dit soort zaken strafbaar baren en ze de politie in gingen lichten
Neem een drankje!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou nog anderhalf uur bezig kunnen zijn, maar mijn inspiratie is weer op, dus ik neem weer even pauze
Ja, ze loggen gewoon je ip. En als het constant terugkomt gaan ze daarop wel echt handelen ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam er later achter dat bij herhaaldelijk gebruik van zulke termen ze wel de popo in lichtten, maar ik was toch minderjarig.
Wat gingen ze doen dan?
Je nieuwe act is dat je een suikerallergie hebt?quote:
Suiker is vergif joh.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je nieuwe act is dat je een suikerallergie hebt?
Verneuken ze lekker jaquote:
Die light producten zijn niet veel beterquote:
Ja doen ze het wel zelf, beetje triest zo.quote:
Uiteraard.quote:
Aspartaam is prima.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die light producten zijn niet veel beter
Meh weet ik zo net nog nietquote:
Hm okay. Nou ja ik drink het zo weinig dat als ik cola neem ik normale cola lekkerder vindquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
https://www.efsa.europa.eu/en/press/news/131210
Dat is kennelijk iets typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geloof niet zo in dat NL belang.
Ja daarom ook. Je tegenstander wordt sterker, maar jij haalt wellicht een EL ticket. Nou nouquote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kennelijk iets typisch NederlandsHad ik het met Inso nog over toen Ajax verloor in de halve finale.
Ja true. Ach. Zolang je overal mee matigt is er niks aan de hand idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm okay. Nou ja ik drink het zo weinig dat als ik cola neem ik normale cola lekkerder vindAls je hele flessen wegwerkt per dag, ja dan zou light wel handiger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |