Het is een beetje een 'wie heeft de kleinste lul wedstrijd' tussen beide trainers. Met dat underdog en kijk eens hoe goed de tegenstander is gelul. Man man man.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:12 schreef SaferSephy het volgende:
https://www.nu.nl/champio(...)prestaties-ajax.html
Ziedend.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Echt wel. Dat bericht over het geld kwam later pas toen bleek dat Alvarez liever naar Ajax kwam. Wel 10 miljoen betalen voor een onbekende Duitse verdediger maar niet die paar miljoen erbij voor een Mexicaans international
Heb je daar de statistieken van?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro naar Rusland is geweldig. Ook erg goed gescout. Aangezien hij hier alleen goed speelde bij minimaal 25 graden.
Tuurlijk.quote:
Geen speld tussen te krijgen maat, bedankt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wedstrijden goed gespeeld bij >25 graden: 16
Wedstrijden goed gespeeld bij <25 graden: 6
Aangezien het in Nederland vaker kouder dan 25 graden is, bevestigt deze statistiek wat ik eerder schreef.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:07 schreef NikeyAjax het volgende:
Beter pakken ze eens wat coefficient punten in Europa.
Gayquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:16 schreef Rabieluh het volgende:
Volgens mij deed ik per ongeluk een broekzak topicreport.
Jezus Christus. Luckassen, Sadilek, Rosario, Hendrix allemaal in de basis om de CL campagne te beginnen. Dat er 1 of 2 van die gasten uit noodzaak in de basis staan okay, maar alle 4quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens ED: Zoet; Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek; Rosario, Bergwijn, Hendrix; Lozano, Malen en Bruma.
Dan hoeft PSV mogelijk volgend jaar niet in juli al voorrondes spelen als ze weer tweede zijn geworden in de eredivisie.quote:
Bergwijn cm en sadilek lb?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens ED: Zoet; Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek; Rosario, Bergwijn, Hendrix; Lozano, Malen en Bruma.
Aanvallende middenvelder. En Sadilek speelde 2e helft tegen Wolfsburg ook linskback.quote:
Van baas Rik zeker? Dan weten we nu alvast wat in elk geval de opstelling NIET gaat worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Kut PSVquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Nogal jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er bekruipt mij het gevoel dat je weinig vertrouwen hebt in komend seizoen
In Rotterdam zou je dan geen druk hoeven maken, hier welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maak je niet druk, we worden minimaal tweede
15 miljoen hoorde ik op de radio. Dat is best lekker voor een aflopend contract.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Pereiro naar Rusland is geweldig. Ook erg goed gescout. Aangezien hij hier alleen goed speelde bij minimaal 25 graden.
veel meer smaken heeft van Bommel ook niet, wordt wel moeilijk om de bal bij die voorste 4 te krijgenquote:
Met Luuk kon je de bal nog pompen en hopen, maar die optie is er nu niet meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
veel meer smaken heeft van Bommel ook niet, wordt wel moeilijk om de bal bij die voorste 4 te krijgen
Waarom zet Van Bommel zo graag aanvallers op de #10 positie?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind dit ook apart, ik had gehoopt dat Mark wel eens iets nieuws zou proberen. Aantrekkelijk voetbal, aanvallend voetbal.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:17 schreef TehRocks het volgende:
Ik dacht dat Guti wel gewoon zou spelen.
Ik was een beetje naïef.
dat zeiden we letterlijk voor elke wedstrijd in de 2de seizoenshelft. Dan hadden ze de focus weer of ze hadden goed getraind of nu gingen ze het echt doen want dit was hun laatste kans blablabla. En dan speelde Rosario en Hendrix toch weer als natte krant.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:23 schreef TehRocks het volgende:
Laat ik even mijn inner Ciscus-positiviteit channelen: het kan alleen maar meevallen met hoe slecht we het verwachten, niewaar?
Fijn dat jij je zo bekommert om PSV. (je user name deed in eerste instantie denken dat je voor Ajax bent.)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:25 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Dan hoeft PSV mogelijk volgend jaar niet in juli al voorrondes spelen als ze weer tweede zijn geworden in de eredivisie.
Nieuwe dag nieuwe kansen zei mijn vader altijd!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
dat zeiden we letterlijk voor elke wedstrijd in de 2de seizoenshelft. Dan hadden ze de focus weer of ze hadden goed getraind of nu gingen ze het echt doen want dit was hun laatste kans blablabla. En dan speelde Rosario en Hendrix toch weer als natte krant.
User Nikey is duidelijk gebrand op een verrassingselement!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fijn dat jij je zo bekommert om PSV. (je user name deed in eerste instantie denken dat je voor Ajax bent.)
True, maar ik ben zo pessimistisch dat ik eerder verwacht dat ze niet eens het niveau van mijn lage verwachtingen halen dan dat ze me verrassen met een betere prestatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:23 schreef TehRocks het volgende:
Laat ik even mijn inner Ciscus-positiviteit channelen: het kan alleen maar meevallen met hoe slecht we het verwachten, niewaar?
Of na een slecht voorgaand resultaat roepen dat ze nu wel "wakker" zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
dat zeiden we letterlijk voor elke wedstrijd in de 2de seizoenshelft. Dan hadden ze de focus weer of ze hadden goed getraind of nu gingen ze het echt doen want dit was hun laatste kans blablabla. En dan speelde Rosario en Hendrix toch weer als natte krant.
Luuk de jong: ja we begonnen niet scherp. Hoe dat kan? Ja dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of na een slecht voorgaand resultaat roepen dat ze nu wel "wakker" zijn.
Onze linksbacks worden rustig gebracht, ergens volgende zomer kunnen we hun opmars verwachtenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:44 schreef TehRocks het volgende:
Wel leuk dat we twee linksbacks halen en dan met Sadilek zouden beginnen
wat is jouw opstelling? kijken we vanavond wie er het dichtste bij zatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:50 schreef Zorro het volgende:
Jongens jongens, wat is dit? Is iedereen ineens helemaal blind aan het vertrouwen op de opstelling van Rikkert?
Bijzonder.
Ibi kan misschien in 2021 al zijn eerste wedstrijdminuten maken heb ik gehoord. En Romero is tegen die tijd ook wel weer gewend aan Nederland na zijn terugkeer uit Argentinië. 2021 wordt een mooi jaar jonguh.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onze linksbacks worden rustig gebracht, ergens volgende zomer kunnen we hun opmars verwachten
Februari 2021 Zijn Lato en Baumgartl ook voldoende gewend aan het weer in Nederlandquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ibi kan misschien in 2021 al zijn eerste wedstrijdminuten maken heb ik gehoord. En Romero is tegen die tijd ook wel weer gewend aan Nederland na zijn terugkeer uit Argentinië. 2021 wordt een mooi jaar jonguh.
Lijkt me afdoende, je punt is gemaakt en staat als een huis.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wedstrijden goed gespeeld bij >25 graden: 16
Wedstrijden goed gespeeld bij <25 graden: 6
Aangezien het in Nederland vaker kouder dan 25 graden is, bevestigt deze statistiek wat ik eerder schreef.
op zich wel jammer dat hij vandaag niet meedoet danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Lijkt me afdoende, je punt is gemaakt en staat als een huis.
Wel belangrijk onderdeel bij een moderne back.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Sadilek eigenlijk een uitstekende back zou zijn. Kleine pitbull met ijzeren longen. Het enige wat ie niet moet doen is de achterlijn opzoeken en die bal voorslingeren, want dan gaat het denk ik mis.
Heet ik Mark van Bommel?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is jouw opstelling? kijken we vanavond wie er het dichtste bij zat
Ja, maar met Lozano of Bergwijn voor je gok is het gewoon die bal netjes afgeven. En als hij opkomt trekt die buitenspeler naar binnen, gaat in het speelveld van de spits/ nummer 10 lopen. Moet je allemaal niet willen. In 30 van de 34 wedstrijden in de Eredivisie moet een buitenspeler van het kaliber Lozano en Bergwijn die bal 20 keer per wedstrijd hoog in de zestien gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wel belangrijk onderdeel bij een moderne back.
Tja, en een fatsoenlijke voorzet is nu juist iets wat je wel in huis moet hebben als back. Maar verdedigend zou hij best kunnen voldoen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat Sadilek eigenlijk een uitstekende back zou zijn. Kleine pitbull met ijzeren longen. Het enige wat ie niet moet doen is de achterlijn opzoeken en die bal voorslingeren, want dan gaat het denk ik mis.
Nee, met die buitenspelers van ons moet die back de bal netjes afgeven.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, en een fatsoenlijke voorzet is nu juist iets wat je wel in huis moet hebben als back. Maar verdedigend zou hij best kunnen voldoen.
Waarom? Welke topploeg speelt met zo'n soort back? Niet veel denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, met die buitenspelers van ons moet die back de bal netjes afgeven.
Zonder Luuk de Jong lijkt dit me geen goed tactisch plan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar met Lozano of Bergwijn voor je gok is het gewoon die bal netjes afgeven. En als hij opkomt trekt die buitenspeler naar binnen, gaat in het speelveld van de spits/ nummer 10 lopen. Moet je allemaal niet willen. In 30 van de 34 wedstrijden in de Eredivisie moet een buitenspeler van het kaliber Lozano en Bergwijn die bal 20 keer per wedstrijd hoog in de zestien gooien.
Als topclub die vaak de bovenliggende partij is moet je idd iemand hebben die je ook eens een bal fatsoenlijk voor kan laten slingeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom? Welke topploeg speelt met zo'n soort back? Niet veel denk ik.
Een type Ivanovic op de back is een beetje uit de mode. Een afgekeurde buitenspeler voldoet vaak beter op die positie dan een verdediger.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 12:39:16PSV-target Baumgartl ook vandaag nog gespot in Stuttgart. Ondertussen komt via Marca naar buiten dat PSV ook belangstelling heeft getoond voor rechtsbenige centrale verdediger Fernando Calero (23) van Real Valladolid, met een marktwaarde rond 10 miljoen euro. https://t.co/hDuUlUBeRU reageer retweet
https://totalfootballanal(...)-analysis-statisticsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 12:39:16PSV-target Baumgartl ook vandaag nog gespot in Stuttgart. Ondertussen komt via Marca naar buiten dat PSV ook belangstelling heeft getoond voor rechtsbenige centrale verdediger Fernando Calero (23) van Real Valladolid, met een marktwaarde rond 10 miljoen euro. https://t.co/hDuUlUBeRU reageer retweet
2 nieuwe cv zou echt fap fap genot we worden kampioen helemaal niets in amsterdam zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
Je hebt die 2 nog nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 nieuwe cv zou echt fap fap genot we worden kampioen helemaal niets in amsterdam zijn
10 miljoen, dat is bij Overmars al verboden. Dat geeft die aan de armen voor de lolquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow meteen al mad
Jaloezie spat er meteen vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |