Ook ja. Eigenlijk de gehele ring was drama.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat stuk voor de meubel boulevard zeker
Daar staat altijd filequote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:44 schreef scrupuleus het volgende:
Mijn tt was geiler.
Of gaat dit om de file voor flippiee?
Ja dat is kut als dat gebeurtquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook ja. Eigenlijk de gehele ring was drama.
Niet de mijne in ieder geval. Die ligt nog bij een vriendin.quote:
Mogguhquote:
Zolang de airco werkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is de trein eigenlijk veel beter.
Krijg je met zo'n leuke meidquote:
'Een vriendin', weet je nog wel welke?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet de mijne in ieder geval. Die ligt nog bij een vriendin.
[..]
Mogguh
[..]
Zolang de airco werkt.
[..]
Krijg je met zo'n leuke meid
Ja ik weet nog welke.quote:
True.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet de mijne in ieder geval. Die ligt nog bij een vriendin.
[..]
Mogguh
[..]
Zolang de airco werkt.
[..]
Krijg je met zo'n leuke meid
Haal dat druk maar wegquote:
Aanwezig zijn.quote:
Wij hebben klimaatbeheersing waardoor we het niet echt heel veel kouder kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Aanwezig zijn.
Hier net zo, nu eventjes kantoor. Straks gewoon de weg op
Hier zit ik in de zon met een plat dak. Dus straks is het niet meer te doen.
Geen airco ?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Aanwezig zijn.
Hier net zo, nu eventjes kantoor. Straks gewoon de weg op
Hier zit ik in de zon met een plat dak. Dus straks is het niet meer te doen.
Sowieso dat iemand die dan meegenomen heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:07 schreef JJH het volgende:
Er zou trouwens ergens een mobiele airco moeten zijn, maar die heb ik sinds de verhuizing niet meer zien staan...
Zal jou eens meenemenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso dat iemand die dan meegenomen heeft
Dud0r stelt zichzelf altijd netjes even voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemde mannen mee van mijn mama
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemde mannen mee van mijn mama
Heb je er ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dud0r stelt zichzelf altijd netjes even voor.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dan kom ik wel naar jou toe. Dat mag wel dan toch
Denken in oplossingen. Niet in problemenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee?
[..]je bent wel oplossing gericht
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee?
[..]je bent wel oplossing gericht
quote:
Wel de juiste instelling is dat!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denken in oplossingen. Niet in problemen
Als jij het kan, dan durf ik ook welquote:
Ja dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Wel de juiste instelling is dat!
[..]
Als jij het kan, dan durf ik ook wel
Je hoefde er niet eens voor te lopenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik zal de dag nooit vergeten dat ik je misgelopen ben
Liever lui dan moequote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoefde er niet eens voor te lopen
Buiten de zon ja.quote:
Log uitquote:
quote:
Nee. Dat maakt het extra geilquote:
Is gewoon een donkerblauwe met rood rl logoquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is gewoon een donkerblauwe met rood rl logo
Ziet er gewoon netjes uit dus fuck it
11 uur VU! Hoewel je dat misschien niet meer gaat redden. Volgende keer iets vuroeger opstaan.quote:
Ik ben bij m'n ouders, heb om 12 uur een afspraak (dichtbij de VU, dat wel)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
11 uur VU! Hoewel je dat misschien niet meer gaat redden. Volgende keer iets vuroeger opstaan.
Alsof je daar niet vroeg op kan staanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben bij m'n ouders, heb om 12 uur een afspraak (dichtbij de VU, dat wel)
Lekker bezigquote:
Leuk. Ik ga nooit op vakantiequote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:19 schreef Fushia2 het volgende:
Je doet maar. Ik ga in het najaar naar New York als tegenprestatie
Stelletje halve zolen ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:18 schreef Solotovski het volgende:
MENSEN MET LANGE SOKKEN ONDER HUN KORTE BROEK
Goede instelling.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb net wat gedronken. Waait wel over.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit weer altijd heerlijk vroeger.
Alle meisjes in lage broeken en naveltruitjes
Schep maar op over je leuke leven. Sommigen zijn niet zo lucky..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
hahaa stakker
ik verhuis zaterdag naar een gloednieuw appartement. Bouwjaar 2016
Als je geldproblemen hebt gehad gaat het niet zo makkelijk he. Dan koop je liever eten als dat je op vakantie gaat.quote:
Kan wel vroeg opstaan, maar ik rijd met ouders mee richting Amsterdam, dus heeft weinig zinquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je daar niet vroeg op kan staan
Gouda toch?
Ik schep niet op.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Schep maar op over je leuke leven. Sommigen zijn niet zo lucky..
[..]
Als je geldproblemen hebt gehad gaat het niet zo makkelijk he. Dan koop je liever eten als dat je op vakantie gaat.
Op een of ander manier klink jij altijd als de vieze oomquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit weer altijd heerlijk vroeger.
Alle meisjes in lage broeken en naveltruitjes
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een of ander manier klink jij altijd als de vieze oom
Oh. Nou, dan gun ik het je wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:25 schreef Fushia2 het volgende:
Ik schep niet op.
Een paar jaar geleden sliep ik nog noodgedwongen 2 weken in de daklozenopvang.
Altijd vooruit kijken, positief zijn en geen genoegen nemen met peanuts
En dan het liefste nog van die witte in sandalen. Zo hoog mogelijk opgetrokken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Stelletje halve zolen ja.
Gelukkig zijn zij degene die voor lul lopen.
Had je in ieder geval nog wat uurtjes aan je scriptie kunnen herschrijven daar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan wel vroeg opstaan, maar ik rijd met ouders mee richting Amsterdam, dus heeft weinig zin
Dat klinkt wel heel erg vreemd komend vanuit jou.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achja, ik heb er zelf voor gekozen. Door teveel gezeik thuis op een dag mijn spullen gepakt en weggegaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh. Nou, dan gun ik het je wel.
Excuses, ik kan de laatste tijd niet alles zo positief inzien.
Wel fijn voor jou dat je je leven op orde krijgt
Meid, je woont thuis en hebt een eigen auto.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Als je geldproblemen hebt gehad gaat het niet zo makkelijk he. Dan koop je liever eten als dat je op vakantie gaat.
Mijn hersenen werken pas om 12 uurquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan het liefste nog van die witte in sandalen. Zo hoog mogelijk opgetrokken.
[..]
Had je in ieder geval nog wat uurtjes aan je scriptie kunnen herschrijven daar.
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Meid, je woont thuis en hebt een eigen auto.![]()
Over welke geldproblemen heb je het? Papa en mama lappen, toch?
Niks mis mee toch. Eigen land kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef dud0r het volgende:
Dan neem je maar een lijn pep om ze op te starten. Kom op naatje. Denken in oplossingen niet in problemen.
Niet zomaar dingen roepen waar je niets van af weet. Nú gaat het beter ja, sinds een jaar of 2. Toen het bedrijf van mijn vader failliet was gegaan hebben mijn ouders jaren met een flinke schuld gezeten. Mijn moeder moest boodschappen doen van soms maar 10 euro in de week.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:32 schreef Mariocash het volgende:
Meid, je woont thuis en hebt een eigen auto.![]()
Over welke geldproblemen heb je het? Papa en mama lappen, toch?
Op de één of andere manier klink jij altijd als een 50’er met een narcistische persoonlijkheidsstoornis die verhalen verzint op FOK! om anderen te proberen te imponeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat het los zo?quote:
Opzich wel. Vorig jaar voor het eerst sinds 11 jaar op vakantie geweest. Naar de Ardennen. Alsnog niet ver, maar het was wel heel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:36 schreef Solotovski het volgende:
Niks mis mee toch. Eigen land kan ook leuk zijn
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer als vrouwen te bloot rondlopen.
Hier heb je vast en zeker ook weer een fantasie over.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hey nootje.quote:
Dat zei ik ook al, maar hij gaat niet.quote:
Valt wel meequote:
Haha ja het kwartje viel 😂quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neeeee Queen als in, de band Queen
Gelukkig. Ik kan nogal gemeen doen, maar bedoelde het dit keer niet zo.quote:
Yo dudie hows life?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey nootje.
[..]
Dat zei ik ook al, maar hij gaat niet.
[..]
Valt wel mee
Ah Okquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kan nogal gemeen doen, maar bedoelde het dit keer niet zo.
Warm, zweet me nu al de krampen. Hoe is het daar?quote:
UitStraling is een psychiatrisch patiënt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Hier heb je vast en zeker ook weer een fantasie over.
Ik dacht dat die mensen onder begeleiding maar het internet mochten gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
UitStraling is een psychiatrisch patiënt.
Ik vind het nog wel meevallen wat ik van je gezien heb.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kan nogal gemeen doen, maar bedoelde het dit keer niet zo.
Doe dat.quote:
Je hebt niet alles gezien dus dat weet jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen wat ik van je gezien heb.
@UitStralingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En het is nog vroeg 😜 Ben helemaal zen, wel warm al maar zit lekker buiten (wel in de schaduw). Drukke dag vandaag of dat niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Warm, zweet me nu al de krampen. Hoe is het daar?
Ach, kan meestal wel om hem lachen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Laat het losquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Neusje voor drama die jongen. Zou niet mijn dagbesteding zijn.quote:
Begeleid wonen. Je woont ‘op jezelf’, maar er kijkt altijd iemand mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat die mensen onder begeleiding maar het internet mochten gebruiken.
Is net samenwonen 👻quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Begeleid wonen. Je woont ‘op jezelf’, maar er kijkt altijd iemand mee.
Je hebt gelijk. Ik moet niet geïrriteerd raken. Ik moet medelijden hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, kan meestal wel om hem lachen.
Snap niet dat mensen altijd zo spastisch om hem doen.
Helemaal overheen gelezen. Sorry.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet zomaar dingen roepen waar je niets van af weet. Nú gaat het beter ja, sinds een jaar of 2. Toen het bedrijf van mijn vader failliet was gegaan hebben mijn ouders jaren met een flinke schuld gezeten. Mijn moeder moest boodschappen doen van soms maar 10 euro in de week.
Alsof mijn ouders geld hadden om iets te kopen
Daarbij heb ik nu een goede baan waardoor ik een auto heb kunnen kopen, mijn ouders kunnen nu redelijk normaal boodschappen doen maar betalen nog steeds schulden af.
Dus 'pappie en mammie' hebben echt niet het geld om alles te betalen voor mij. Daarnaast zou ik dat niet eens willen
Ieder huisje zijn kruisje. Al zijn er wel verschillende gradaties van levensstruggles hoor daar niet van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:51 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen. Sorry.
Oke, dat verandert de zaak. Ik dacht dat je teerde op de zakken van papa en mama.
Dan neem ik m’n woorden terug.
Ok. Nee totaal niet, ben juist trots op mijn zelfstandigheid. Zover dat kan. Als ik genoeg heb om op mijzelf te gaan wonen ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:51 schreef Mariocash het volgende:
Helemaal overheen gelezen. Sorry.
Oke, dat verandert de zaak. Ik dacht dat je teerde op de zakken van papa en mama.
Dan neem ik m’n woorden terug.
Ik zeg toch ook wat ik van je gezien heb halve tamme.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt niet alles gezien dus dat weet jij helemaal niet.
Ja het is nog vroeg maar zelfs vanochtend was het al warm. Neuh gelukkig niet een hele drukke dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En het is nog vroeg 😜 Ben helemaal zen, wel warm al maar zit lekker buiten (wel in de schaduw). Drukke dag vandaag of dat niet?
Zelfs daar kickt hij op denk ik, beetje fappen plegen en dan kijken wie hem aan zitten te staren.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Begeleid wonen. Je woont ‘op jezelf’, maar er kijkt altijd iemand mee.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ok. Nee totaal niet, ben juist trots op mijn zelfstandigheid. Zover dat kan. Als ik genoeg heb om op mijzelf te gaan wonen ga ik dat ook doen.
Morgen nog heter, allemaal maar in de bespaarmode stand 🙆🏻quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook wat ik van je gezien heb halve tamme.
[..]
Ja het is nog vroeg maar zelfs vanochtend was het al warm. Neuh gelukkig niet een hele drukke dag.
[..]
Zelfs daar kickt hij op denk ik, beetje fappen plegen en dan kijken wie hem aan zitten te staren.
Morgen thuis werken, de aircooler voluit aan en ervoor gaan zitten de hele dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Morgen nog heter, allemaal maar in de bespaarmode stand 🙆🏻
Gewoon buiten in de zon leggen. Bakt die vanzelf.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga gebakken eitje maken tot later miss 👻🐣
Lekker man thuis kunnen werken, dat maakt het een stuk beter uit te houden. Tussendoor ff een siësta houden voor de productiviteit 👻quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen thuis werken, de aircooler voluit aan en ervoor gaan zitten de hele dag.
True 😜quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon buiten in de zon leggen. Bakt die vanzelf.
Lekker!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga gebakken eitje maken tot later miss 👻🐣
Werkt zo'n ding een beetje?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen thuis werken, de aircooler voluit aan en ervoor gaan zitten de hele dag.
Hey noodgang baas 🙌 Glittergod. Ja zeker!! 🕺🏿quote:
Nootje!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hey noodgang baas 🙌 Glittergod. Ja zeker!! 🕺🏿
Dankjewel broeder! Lekker met kaas erop en bieslook 🐣quote:
Ik mag nog niet thuiswerkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker man thuis kunnen werken, dat maakt het een stuk beter uit te houden. Tussendoor ff een siësta houden voor de productiviteit 👻
Ik krijg er honger van!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel broeder! Lekker met kaas erop en bieslook 🐣
Waarom mag jij dat niet? Valt tegen lijkt mij echt genot 😜 Gewoon je eigen ambiance wat veel chiller is dan zo'n kille werkomgeving.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mag nog niet thuiswerken![]()
collega's werken soms 3 dagen thuis
Ik stuur telepathisch de smaak naar je toe 💩👻quote:
Dat is een beetje hetzelfde als tegen iemand die stront verkouden is zeggen dat hij zich niet aan moet stellen omdat er ook mensen met kanker zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet zo miepen. Je weet niet wat honger lijden betekent, VRIEND.
Thanksquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik stuur telepathisch de smaak naar je toe 💩👻
Ben nog niet volledig ingewerktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom mag jij dat niet? Valt tegen lijkt mij echt genot 😜 Gewoon je eigen ambiance wat veel chiller is dan zo'n kille werkomgeving.
Klopt. Niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is een beetje hetzelfde als tegen iemand die stront verkouden is zeggen dat hij zich niet aan moet stellen omdat er ook mensen met kanker zijn.
Ah dus miss binnenkort wel? Even doorzetten dan maar he 👏quote:
Van die aardbeienijsjes. Festini maar dan lidl huismerkquote:
In de praktijk is het nogal eens een excuus om er eens een lekker rustig dagje van te maken jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar met thuiswerken ben je dan net zo productief als op kantoor? Denk het niet 😜
komt goed inshallahquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah dus miss binnenkort wel? Even doorzetten dan maar he 👏
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:15 schreef Solotovski het volgende:
Van die aardbeienijsjes. Festini maar dan lidl huismerk
Verleiding ligt op de loer danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de praktijk is het nogal eens een excuus om er eens een lekker rustig dagje van te maken ja
Ik ben met thuiswerken vaak een stuk productiever. Op kantoor wordt er altijd zoveel geluld. Maar dan kan ik dus ook in wat minder tijd hetzelfde werk doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar met thuiswerken ben je dan net zo productief als op kantoor? Denk het niet 😜
Ik had Red Bull ijsjes, werden uitgedeeld door giechelende en kirrende meisjes in een strak pakjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Van die aardbeienijsjes. Festini maar dan lidl huismerk
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had Red Bull ijsjes, werden uitgedeeld door giechelende en kirrende meisjes in een strak pakje
Ja, beter dan een normale ventilator, minder dan een airco. Maar daar is het prijsverschil ook naar.quote:
Panter!!!quote:
win win 😎quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben met thuiswerken vaak een stuk productiever. Op kantoor wordt er altijd zoveel geluld. Maar dan kan ik dus ook in wat minder tijd hetzelfde werk doen
Dudorgod. 💪quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, beter dan een normale ventilator, minder dan een airco. Maar daar is het prijsverschil ook naar.
[..]
Panter!!!
Alles goed vriendquote:
Ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had Red Bull ijsjes, werden uitgedeeld door giechelende en kirrende meisjes in een strak pakje
Naar omstandigheden welquote:
Want je was in je lokale seksshop?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
Lekker bolken toch.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hey.....onze panter is er ook weer eens een keertje
Ik ben geen pastoor of een typische Fokkerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Want je was in je lokale seksshop?
Weet ik niet hoor 🤔quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben geen pastoor of een typische Fokker
Fijn toch al die liefde.quote:
Nee, ik haat het met elke vezel in mijn lichaam.quote:
Zal ik je eens even lekker knuffelen tot je overstroomt van de liefde en het moet accepteren?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik haat het met elke vezel in mijn lichaam.
Kom knuffelen danquote:
Embrace the looooooooooove!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik haat het met elke vezel in mijn lichaam.
Lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:29 schreef dud0r het volgende:
Zal ik je eens even lekker knuffelen tot je overstroomt van de liefde en het moet accepteren?![]()
![]()
Who cares.quote:
WiFi hug. Als mijn hoofd maar niet in je oksel zit dus til mij maar op 😜🕺🏿quote:
Niemand. Als je 'liefde' hebt is het heel leuk ja. Geen idee hoe het voelt hoor, maar lijkt me best leuk ja.quote:
Niet zo negatief jij!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemand. Als je 'liefde' hebt is het heel leuk ja. Geen idee hoe het voelt hoor, maar lijkt me best leuk ja.
Wat dan? Ruige hatelijke seks met wurgen en wat tikken?quote:
Ben je 1.40 ofzo? Ik ben niet zo groot hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
WiFi hug. Als mijn hoofd maar niet in je oksel zit dus til mij maar op 😜🕺🏿
1,60quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat dan? Ruige hatelijke seks met wurgen en wat tikken?
[..]
Ben je 1.40 ofzo? Ik ben niet zo groot hoor
Nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeetje.......valt wel mee toch?
Ik ben altijd negatief.quote:
Wurgseks is wel beste seks ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
Wat dan? Ruige hatelijke seks met wurgen en wat tikken?
Disney pleistersquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Elkaar helemaal aan gort neuken en daarna Disneypleisters plakken op de opgelopen schade.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:45 schreef UitStraling het volgende:
Elkaar helemaal aan gort neuken en daarna Disneypleisters plakken op de opgelopen schade.
Bijna bijna.quote:
1.78 Dus dan moet ik je alsnog optillen. Maar dat is primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
1,60is dat op hetzelfde level?
quote:
Dag nootje.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nog een gezegende dag allen en houd jezelf koel en kalm. Dag 👏
Met prikkeldraadquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna bijna.
Wat heb jij? Ik heb paneer tikka masala mee
Neem er nog wel een bakje soep bij als ze wat lekkers hebben.
[..]
1.78 Dus dan moet ik je alsnog optillen. Maar dat is prima
[..]met handen of met een riem?
[..]
Dag nootje.
Ja dat, lekker tot het de halsslagader raakt.quote:
Boterham kipfiletquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bijna bijna.
Wat heb jij? Ik heb paneer tikka masala mee
Neem er nog wel een bakje soep bij als ze wat lekkers hebben.
[..]
1.78 Dus dan moet ik je alsnog optillen. Maar dat is prima
[..]met handen of met een riem?
[..]
Dag nootje.
Jij kent het genot van menstruatiekramp nietquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij kent het genot van menstruatiekramp niet
Mein Krampfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso een raar woord, kramp.
Mein Krampf
Krijg toch kramp godverdomme
Hij had zijn laatste kramp en toen was alles voorbij
Seks tot je beiden kramp hebt
Koffiekramp
Baarmoederkramp
The cramp strikes back
You to me are everything the sweestest cramp that I'll ever see
Begin last te krijgen van de warmte
Geef mij maar weer lekker de winter.quote:
Ik heb zojuist ijsjes gehaald dat is een goede eerste stapquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geef mij maar weer lekker de winter.
Stap 2: kerstspullen van de zolder halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb zojuist ijsjes gehaald dat is een goede eerste stap
Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stap 2: kerstspullen van de zolder halen.
Dan zweet je je helemaal doodquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker ik doe meestal nachos in de chili met guac en creme fraiche en kaas en dan even in de ovenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ik ga maar chili maken met avocado en rode ui als topping. De restjes die over zijn van de guac voor na afloop met nacho's.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:
Lekker toch. Beetje zweten.quote:
Kerstquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker ik doe meestal nachos in de chili met guac en creme fraiche en kaas en dan even in de oven
wat voor?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt me trouwens wel een prettige en leuke uitdaging, sneeuwballen gooien met dit weer
wat voor ijsje?quote:
Wat is er mis met ijs?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat voor?
ik wou liuk halen maar die waren uitverkocht nu maar festini perenijsjes gehaald
Jezus lees eens terugquote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:
Minder snel er van eten dan.. Ik heb het ook als ik het echt te snel eet.quote:
Is toch lekker man, beetje verkoelingquote:
ah die zien er wel lekker uit jaquote:
neequote:
Nu gaat JR zeggen dat je dan ook beter Dark had moeten kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ben Stranger Things aan het kijken. Snap de hype nog niet zo.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu gaat JR zeggen dat je dan ook beter blacked had moeten kijken.
Nou nouquote:
Dark is ook veel beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu gaat JR zeggen dat je dan ook beter Dark had moeten kijken.
Vermakelijke popcornserie, maar niks diepgaands.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ben Stranger Things aan het kijken. Snap de hype nog niet zo.
Vind het jammer dat je Euphoria niet gaat kijken, ben erg benieuwd wat je daar van vindtquote:
Hoor er alleen maar goede dingen over. Maar ga toch niet kijken. Ik vind series kut, kijk dit nu alleen uit pure verveling.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermakelijke popcornserie, maar niks diepgaands.
Maar La Casa de Papel is ook een hype en dat is ook echt heel matig. (Stranger Things wel beter dan dat)
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je Euphoria niet gaat kijken, ben erg benieuwd wat je daar van vindt
Series kut vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoor er alleen maar goede dingen over. Maar ga toch niet kijken. Ik vind series kut, kijk dit nu alleen uit pure verveling.
Sorryquote:
Nee dat mag niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, mag ik toch lekker zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |